Ja, Kufo had gewoon stil moeten blijven staan, maar 't is natuurlijk een reflex om achter die bal aan te hollen het doel in.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:38 schreef NoizEkick het volgende:
Hmm, 0-1 van Twente dus inderdaad terecht afgekeurd. Buitenspel van Kufo.
Wat gefrustreerd zeg. Prima scheids.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg andere benaming voor die walgelijke vent, maar wil liever geen ban.
Waardeloos, pover, matig, zwak, kansloos, niet om aan te zien, degradatievoetbal, uitzichtloos, ongeïnspireerd, schandalig, stuitend, afschuwelijk, dramatisch, futloos, verschrikkelijk, ongelofelijk...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoeveel synoniemen voor slecht ken jij?
Ik vraag me af of die microfoon geheel in zijn mond past.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:41 schreef DirkZz het volgende:
5 euro voor de gene die den ouden ze bek dicht laat houden.
Grensrechter vlagde al bij de actie van Wisgerhof, dus VOORDAT Kufo naar de bal ging.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, Kufo had gewoon stil moeten blijven staan, maar 't is natuurlijk een reflex om achter die bal aan te hollen het doel in.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die microfoon geheel in zijn mond past.
Oh, in dat geval zat Den Ouden gewoon uit z'n nek te kletsenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Grensrechter vlagde al bij de actie van Wisgerhof, dus VOORDAT Kufo naar de bal ging.
Maar Wisgerhof stond niet buitenspel, dus onterecht afgekeurd.
Truequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, in dat geval zat Den Ouden gewoon uit z'n nek mond te kletsen
Maar als er niet gevlagd was, dan stond Kufo alsnog buitenspel toch, door het aanraken van Wisgerhof?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Grensrechter vlagde al bij de actie van Wisgerhof, dus VOORDAT Kufo naar de bal ging.
Maar Wisgerhof stond niet buitenspel, dus onterecht afgekeurd.
Zitten de 2 terechte rode kaarten van vorige week je nog steeds dwars?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:42 schreef detulp050 het volgende:
Heerenveen heeft wederom niet echt te klagen over de arbitrage zeg
Wie is Damouge?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:46 schreef MarijeH het volgende:
Vorthoren eruit bij Willem 2 en Damouge komt voor hem in de plaats.
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
Zitten de 2 terechte rode kaarten van vorige week je nog steeds dwars?
Geen idee, ik kijk die wedstrijd niet. Heerenveen heeft echter wel de arbitrage mee als je in twee wedstrijden tegen een team moet spelen dat met minimaal een man minder speelt vanaf minuut 30 ongeveer.quote:Was ie nu wel onterecht dan?
Dan zit niet de arbitrage je mee maar de tegenstander die zo dom is over de schreef te gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:53 schreef detulp050 het volgende:
Geen idee, ik kijk die wedstrijd niet. Heerenveen heeft echter wel de arbitrage mee als je in twee wedstrijden tegen een team moet spelen dat met minimaal een man minder speelt vanaf minuut 30 ongeveer.Zit geen onwaarheid bij.
Zou een leuke stap voor hem zijn, schitterende club.quote:
Ik zie je trouwens alleen maar feiten posten en nooit reageren op andere lui hier. Waarom post je hier eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:12 schreef leonnekes het volgende:
Wissel Twente
Perez eruit Hersi erin.
Hey negeerhoerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:19 schreef leonnekes het volgende:
Weer geen 1-1 voor Willem II
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |