Nee, dat 'h-tje' doet het 'm hequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef Kerol het volgende:
[..]
Cvitanich, telt die ook?Klinkt wel hetzelfde
Pranjicquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Lazovic
Arnautovic
Kezmanovic ()
Echt, voetballers met een 'ic' er achterAllemaal kutvoetballers, stuk voor stuk
Ibrahimovicquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Lazovic
Arnautovic
Kezmanovic ()
Echt, voetballers met een 'ic' er achterAllemaal kutvoetballers, stuk voor stuk
Ibracadabra had/heeft ook irritante trekjes. Ik weet het niet hoor... Maar het zijn echt van die wilde typetjes uit dat Serviegebiedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Pranjic
Stefanovic
Ibrahimovic
niks op tegen
Huntelaar (ajax) bij Donk (az) paar jaar geleden...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zijn directe tegenstander opzoeken en beetje uitlachen
Wist je nog die ene goal tegen NACquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef toma het volgende:
[..]
Dat was ook geen lieverdje. Maar hij kon wel voetballenIbracadabra.
En dat vind scheids Nijhuis genoeg.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Huntelaar (ajax) bij Donk (az) paar jaar geleden...![]()
![]()
![]()
Van Nistelrooij deed het ook eens en toen vond ik het wel goedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Van Nistelrooij tegen de centrale verdediger van Andorra (?)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
toen ik als jochie van van ajax was irriteerde im me alleen dood aan zn belabberde balaannames 9 van de 10xquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef toma het volgende:
[..]
Dat was ook geen lieverdje. Maar hij kon wel voetballenIbracadabra.
Die dus, maar ja... Hij miste een enorme kans voor die goal werd gemaakt en toen kwam er een tegenstander op hem af om hem uit te lachen, dus dan denk ik: Wie de bal kaatst....quote:
Stoer kneusje is het..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een kut pisventje die Arnoutovic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |