Ja ok, maar hij snoert Kargbo al de mond met dat doelpunt, daar moet hij het dan bij laten..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach, die Kargbo zit de hele wedstrijd te provoceren, dan kun je er op wachten dat ie hem terug krijgt. Ik kan er wel om lachen, hij moet dat niet doen, maar die Kargbo vroeg er zelf om.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, en nu?Dan nog liggen de salarissen hoger dan bij zo'n marginaal clubje als Twente.
Uhm, het is aan je voorbijgegaan dat Twente laatste tijd een weg is ingeslagen die ze niet echt tot een 'marginaal clubje' maakt?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, en nu?Dan nog liggen de salarissen hoger dan bij zo'n marginaal clubje als Twente.
Een Perez'jequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
You black nigger heeft ie gezegd tegen Kargbo..
Dat dus. Je tegenstander lekker venederen doort zelf te scoren is idd de beste oplossing.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja ok, maar hij snoert Kargbo al de mond met dat doelpunt, daar moet hij het dan bij laten..
Maar hij ging daarna ook nog het Willem II publiek lopen jennen. niet echt slim.
Zijn er ook witte negers?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
Ja. Willem II eindigde in '99 ook op de tweede plaats.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Uhm, het is aan je voorbijgegaan dat Twente laatste tijd een weg is ingeslagen die ze niet echt tot een 'marginaal clubje' maakt?
Ja maar dat aanzien heeft niks te maken met de spelers van nu hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, op Ajax na is Feyenoord nog steeds de club met het meeste aanzien in de Eredivsie (bron: VI). Halverwege dit seizoen uitgevoerd.
Kan jij liplezen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef venomsnake het volgende:
Na het doelpunt zei hij, "i'm gonna make love to your mother"
Hij zei het net op tvquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
van wie heb je dat nou gehoord? heb je Kargbo even gebeld?
Arnoutovic
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef venomsnake het volgende:
Na het doelpunt zei hij, "i'm gonna make love to your mother"
Organisatorisch gezien, simpelequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Willem II eindigde in '99 ook op de tweede plaats.
Twente doet al seizoenen lang goed mee hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Willem II eindigde in '99 ook op de tweede plaats.
Ja, dat zeg ik, hij moet dat niet doen, maar ja ze solliciteerden er zelf naar, dan moet je achteraf ook niet gaan janken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja ok, maar hij snoert Kargbo al de mond met dat doelpunt, daar moet hij het dan bij laten..
Maar hij ging daarna ook nog het Willem II publiek lopen jennen. niet echt slim.
Dus? Wat is nou je punt? Het gaat erom dat de meeste spelers nog steeds zonder twijfelen "ja" zouden zeggen als Feyenoord aanklopt. Daarnaast is de selectie van Feyenoord makkelijk top 5-materiaal, alleen dit seizoen lukt het niet (beetje het AZ-verhaal). Vorig jaar stond Feyenoord gedeeld eerste rond de winterstop, met een slechtere selectie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja maar dat aanzien heeft niks te maken met de spelers van nu hoor
Omdat er een goed beleid is bij Twente is het ineens een topclub met landelijke uitstraling i.p.v. een provincieclub? Wat is precies je punt?quote:
Dat jij loopt stoer te doen, dat Feyenoord zo veel betaalt. Maar, wat nog erger is dat, ze dat betalen aan hele matige spelers. En dat is waar het om gaat, ook al heb je zo veel geld, maar als je er geen verstand van hebt en zo'n beleid voert, dan zul je geen topteam meer krijgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus? Wat is nou je punt? Het gaat erom dat de meeste spelers nog steeds zonder twijfelen "ja" zouden zeggen als Feyenoord aanklopt. Daarnaast is de selectie van Feyenoord makkelijk top 5-materiaal, alleen dit seizoen lukt het niet (beetje het AZ-verhaal). Vorig jaar stond Feyenoord gedeeld eerste rond de winterstop, met een slechtere selectie.
Die van Cocu van eigen helft zowatquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:56 schreef toma het volgende:
[..]jep
Welke vind jij dan mooier? Van de doelpunten die in Nederland zijn gescoord?
Het ging over geld, maar ik heb geen zin in weer over en weer geblaat met jouquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat er een goed beleid is bij Twente is het ineens een topclub met landelijke uitstraling i.p.v. een provincieclub? Wat is precies je punt?
Omdat je weet dat ik gelijk heb denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Het ging over geld, maar ik heb geen zin in weer over en weer geblaat met jou
Ik loop niet stoer te doen dat Feyenoord veel betaalt, ik constateer enkel feiten. Geld is nog steeds de voornaamste drijfveer voor transfers, als iemand het dubbele kan gaan verdienen bij Feyenoord zal het die persoon weinig boeien dat Feyenoord een slecht seizoen heeft gedraaid. Ik geef alleen maar aan dat de selectie niet zo matig is als jij wilt doen voorkomen en dat er nog genoeg aantrekkingskracht is voor versterkingen en Feyenoord daarnaast nog steeds relatief goed betaalt. Er is geen enkele reden om te twijfelen aan de grootsheid van Feyenoord.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat jij loopt stoer te doen, dat Feyenoord zo veel betaalt. Maar, wat nog erger is dat, ze dat betalen aan hele matige spelers. En dat is waar het om gaat, ook al heb je zo veel geld, maar als je er geen verstand van hebt en zo'n beleid voert, dan zul je geen topteam meer krijgen.
Omdat jij gewoon een 11 jarig kut blaagje bent met een grote bek, die om alle vragen heen draait met een vraag.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat je weet dat ik gelijk heb denk ik.
Dat is natuurlijk onzin. Dan heb je niet de arbitrage mee maar de tegenstander en de situatie mee.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:53 schreef detulp050 het volgende:
Geen idee, ik kijk die wedstrijd niet. Heerenveen heeft echter wel de arbitrage mee als je in twee wedstrijden tegen een team moet spelen dat met minimaal een man minder speelt vanaf minuut 30 ongeveer.Zit geen onwaarheid bij.
Nee, doelpunten van Ajax zijn voor mij toch altijd iets mooierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die van Cocu van eigen helft zowat
Die feyenoord tijden zijn voorbij, ze staan in het rood.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik loop niet stoer te doen dat Feyenoord veel betaalt, ik constateer enkel feiten. Geld is nog steeds de voornaamste drijfveer voor transfers, als iemand het dubbele kan gaan verdienen bij Feyenoord zal het die persoon weinig boeien dat Feyenoord een slecht seizoen heeft gedraaid. Ik geef alleen maar aan dat de selectie niet zo matig is als jij wilt doen voorkomen en dat er nog genoeg aantrekkingskracht is voor versterkingen en Feyenoord daarnaast nog steeds relatief goed betaalt. Er is geen enkele reden om te twijfelen aan de grootsheid van Feyenoord.
Tja.. Niet echt slim inderdaad.quote:
Volgens mij wordt er minstens ¤30 miljoen geïnvesteerd komende zomer. Feyenoord stond 18 jaar geleden ook diep in het rood, en in '92/'93 werden werden ze kampioen. Goede investeringen en een gezond beleid levert meer op dan goede financiële resultaten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:01 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Die feyenoord tijden zijn voorbij, ze staan in het rood.
Zelfs feyenoord heeft geen geldprinter in de kelder staan.
Euhm, om welke vraag draai ik heen? Ik geef juist overal antwoord op en reageer bijna altijd inhoudelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:01 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon een 11 jarig kut blaagje bent met een grote bek, die om alle vragen heen draait met een vraag.
Met als resultaat dat ze nu geld moeten lenen om de salarissen te kunnen betalen en investeerders de spelers oproepen om salaris in te leveren. Niet echt puike lange termijn beleid daar.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik loop niet stoer te doen dat Feyenoord veel betaalt, ik constateer enkel feiten. Geld is nog steeds de voornaamste drijfveer voor transfers, als iemand het dubbele kan gaan verdienen bij Feyenoord zal het die persoon weinig boeien dat Feyenoord een slecht seizoen heeft gedraaid. Ik geef alleen maar aan dat de selectie niet zo matig is als jij wilt doen voorkomen en dat er nog genoeg aantrekkingskracht is voor versterkingen en Feyenoord daarnaast nog steeds relatief goed betaalt. Er is geen enkele reden om te twijfelen aan de grootsheid van Feyenoord.
En de huidige spelers moeten hun salaris inleveren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er minstens ¤30 miljoen geïnvesteerd komende zomer.
Waar reageer je precies op? Volgens mij spui je loze kreten die niet direct ergens op in gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Met als resultaat dat ze nu geld moeten lenen om de salarissen te kunnen betalen en investeerders de spelers oproepen om salaris in te leveren. Niet echt puike lange termijn beleid daar.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er minstens ¤30 miljoen geïnvesteerd komende zomer. Feyenoord stond 18 jaar geleden ook diep in het rood, en in '92/'93 werden werden ze kampioen. Goede investeringen en een gezond beleid levert meer op dan goede financiële resultaten.
Werd er twee jaar terug, ofzoiets, ook niet 30 miljoen geinvesteerd? Noh, zijn jullie wel veel mee opgeschoten he? Succes er mee !quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er minstens ¤30 miljoen geïnvesteerd komende zomer. Feyenoord stond 18 jaar geleden ook diep in het rood, en in '92/'93 werden werden ze kampioen. Goede investeringen en een gezond beleid levert meer op dan goede financiële resultaten.
Ohquote:
Oké. En nu? Wat moet ik met deze informatie?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Met als resultaat dat ze nu geld moeten lenen om de salarissen te kunnen betalen en investeerders de spelers oproepen om salaris in te leveren. Niet echt puike lange termijn beleid daar.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm, om welke vraag draai ik heen? Ik geef juist overal antwoord op en reageer bijna altijd inhoudelijk.
Twente stond in 01 t/m 03 toch ook rond positie plaats 11 en zijn toen opgeklomen. Dat kan Feyenoord toch ook gewoon.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen geode investeringen, en heeft geen gezond beleid.
Leuk dat je dit aanhaalt trouwens, want clubs als FC Twente, Heerenveen en FC Groningen hebben dit wel.
Ach ja, die Marko, is wel wat gewend vanuit Wenen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja.. Niet echt slim inderdaad.
Dat soort dingen moet hij wel afleren.
Maar voetballen kan ie wel..
Nee, er is niets geïnvesteerd de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Werd er twee jaar terug, ofzoiets, ook niet 30 miljoen geinvesteerd? Noh, zijn jullie wel veel mee opgeschoten he? Succes er mee !
Vergeet AZ niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen geode investeringen, en heeft geen gezond beleid.
Leuk dat je dit aanhaalt trouwens, want clubs als FC Twente, Heerenveen en FC Groningen hebben dit wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |