Kippenvel op m'n armen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wist je nog die ene goal tegen NAC
Die mag van mij ook wel een enkeltje Siberië.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grafhekel aan die commentator.
Dat viel wel mee. Mooiste doelpunt van de afgelopen 10 jaar in Nederland.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nou nou de verdedigers van NAC deden eigenlijk ook niets.
Stap terug? Hoe bedoel je? Bij Feyenoord liggen de salarissen hoger hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:41 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Waarom zou hij een gigantische stap terug zetten?Of droom je hard op?
Ach, die Kargbo zit de hele wedstrijd te provoceren, dan kun je er op wachten dat ie hem terug krijgt. Ik kan er wel om lachen, hij moet dat niet doen, maar die Kargbo vroeg er zelf om.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Stoer kneusje is het..
Jammer dat Kargbo zijn tanden niet uit zijn bek sloeg.
Meen je dat ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef toma het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Mooiste doelpunt van de afgelopen 10 jaar in Nederland.
Zou ik nog niet zo zeker van zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stap terug? Hoe bedoel je? Bij Feyenoord liggen de salarissen hoger hoor.
Waarschijnlijk omdat ze in oorlog zijn opgegroeid. Of iig iets met hun jeugd daar. Of het zit gewoon in het karakter van de oostblokkers uit die regioquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ibracadabra had/heeft ook irritante trekjes. Ik weet het niet hoor... Maar het zijn echt van die wilde typetjes uit dat Serviegebied(Niet allemaal nee)
Je laten kennen is dit:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe kunnen jullie dat een heldenactie vinden, tegen Andorra!!!!!, omg hoe Ruudje zich laat kennen
Feyenoord betaalt de hoogste salarissen van Nederland.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef DirkZz het volgende:
[..]
volg je het feyenoord nieuws wel een beetje dan?
Nog wel ja, is volgend seizoen dus ook voorbij.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord betaalt de hoogste salarissen van Nederland.
investeerders zien ze graag inleveren:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja. Jij niet kennelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef DirkZz het volgende:
[..]
volg je het feyenoord nieuws wel een beetje dan?
Ja, omdat Twente ineens niet meer wilde verkopen nadat Feyenoord akkoord ging met de vraagprijs.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Nog wel ja, is volgend seizoen dus ook voorbij.
En ze hebben Arnautovic al eerder geprobeert te halen, is ze niet gelukt hé.
Aan spelers die bij Willem ll nog niet eens zouden spelenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt, en nu?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef Espabilado het volgende:
[..]
investeerders zien ze graag inleveren:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)SalarisInleveren.htm
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik denk trouwens dat Arnoutovic niet naar Feyenoord komt.
Mwoah, op Ajax na is Feyenoord nog steeds de club met het meeste aanzien in de Eredivsie (bron: VI). Halverwege dit seizoen uitgevoerdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Aan spelers die bij Willem ll nog niet eens zouden spelen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |