quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Arnautovic.
Serviėrs.![]()
![]()
![]()
Altijd maar aan het misdragen in het voetbal, ongelofelijk.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Arnautovic.
Serviėrs.![]()
![]()
![]()
Altijd maar aan het misdragen in het voetbal, ongelofelijk.
Wut lollerzquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, er is niets geļnvesteerd de afgelopen jaren.
Tuurlijk kan het, Graafschap kan volgend jaar ook kampioen worden van Nederland.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Twente stond in 01 t/m 03 toch ook rond positie plaats 11 en zijn toen opgeklomen. Dat kan Feyenoord toch ook gewoon.
Wie zegt dat je wat moet?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké. En nu? Wat moet ik met deze informatie?
Moet ik nu gaan zeggen dat bijna alle hoofdverantwoordelijken voor het financiėle beleid van de afgelopen jaren al weg zijn en er met Beenhakker en Been een nieuwe weg is ingeslagen? Dat er investeerders zijn die staan te popelen om Feyenoord weer naar de top te brengen? Of gaan we nog wat oude koeien uit de sloot halen?
quote:Overigens gelooft Perridon niet in het plan van voormalig commercieel directeur Chris Woerts, die twaalf investeerders vijf miljoen euro wilde laten inbrengen. 'Zestig miljoen is een waanzinbedrag. Dat gaan we echt niet uit de markt halen. Het is volstrekt kansloos. Ik ken werkelijk niemand die bereid is vijf miljoen euro in Feyenoord te stoppen. Met de helft van dat bedrag moet je al tevreden zijn.'
Niet door externe financiers, dwaasquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wut lollerzHofland en al die prutsers dan? Die kwamen allemaal gratis ja?
Ach ja, wat jij wilt. Succes met dat zooitje ongeregeld. Je mag blij zijn als je de komende jaren nog eens Uefa-cup mag spelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet door externe financiers, dwaas. En die hebben geen ¤30 miljoen gekost.
Nee. Waarom doe je nou zo arrogantquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het, Graafschap kan volgend jaar ook kampioen worden van Nederland.
Daar las ik gewoon overheen, je ziet toch dat ik op alle andere posts reageer.quote:
Als je een bewering doet mag je hem best onderbouwen hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach ja, wat jij wilt. Succes met dat zooitje ongeregeld. Je mag blij zijn als je de komende jaren nog eens Uefa-cup mag spelen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om te twijfelen aan de grootsheid van Feyenoord.
Hmm, wat zeggen die kakkerlakken altijd tegen de ajacieden?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee. Waarom doe je nou zo arrogant? Wat heeft Twente in godsnaam bereikt behalve een paar keer niet in het rechterrijtje eindigen de afgelopen jaren? Feyenoord heeft een grotere aanhang, rijkere geschiedenis en betere prestaties over pak 'm beet de afgelopen 10 jaar. Feyenoord is in alle opzichten samen met Ajax de grootste club van Nederland, waarom zou je dat willen vergelijken met De Graafschap?
Je las dus over twéé posts heen terwijl je idd verder op ALLES reageert...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar las ik gewoon overheen, je ziet toch dat ik op alle andere posts reageer.
Maak hem nou niet wakker.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:12 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
![]()
Zo die moest ff. Blijf vooral geloven in een statische onaantastbaarheid van de grote 3. Zeggen clubs als Leeds Utd jou iets?
Ontopic: lekkere goal van Platje!
Klopt, maar we kunnen Been moeilijk gaan 'veroordelen' op basis van wat geruchten waar voornamelijk spelers met een NEC-verleden in figureren. Laten we gewoon rustig afwachten wat de komende transferzomer ons brengt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef Espabilado het volgende:
Overigens betalen de investeerders dan wel leuk geld voor Been... en hoewel ik respect heb voor Been en 'm een toffe vent vind.... zie ik 'm vooralsnog alleen (ex)NEC spelers linken aan feyenoord.
Leeds United was een leuke subtopper, beetje het Vitesse van Engeland. Niet te vergelijken met Feyenoord. Ik geloof niet in de onaantastbaarheid van Feyenoord, alleen jullie hier hebben het doodvonnis van Feyenoord praktisch al getekend omdat ze in een periode van mindere sportieve prestaties zittenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:12 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
![]()
Zo die moest ff. Blijf vooral geloven in een statische onaantastbaarheid van de grote 3. Zeggen clubs als Leeds Utd jou iets?
Ontopic: lekkere goal van Platje!
Ok, bedankt. Ik gebruik alleen nergens resultaten uit het verleden om aan te tonen dat Feyenoord om de toekomst te garanderen, maar goed. Het zal wel aan mij liggen dat ik de relevantie hiervan niet begrijp.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:13 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hmm, wat zeggen die kakkerlakken altijd tegen de ajacieden?
Oohja; In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!
Kom eraanquote:
Ben overigens geen Twente fan hoor, of per se anti-feyenoord...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:14 schreef Robinhoo het volgende:
ga hier eens ontopic
ook al ben ik het met de (meeste) twente fans eens.
de Graafschap.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef SCH het volgende:
Maar wie moet er dan degraderen?
Roda idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen, kies ik voor Roda
RODAquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef SCH het volgende:
Maar wie moet er dan degraderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |