Thnxquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:
P de Hoog, wat heb jij prachtige foto's op je site zeg!! Vooral de landschapsfoto's en de concertplaten spreken me erg aan!![]()
![]()
Grappig om Suzanne van Pitch Blond er tussen te zien trouwens. Daar heb ik ook erg fijne plaatjes van kunnen maken in Hardenberg een tijdje terug (staan zelfs wat foto's van mij op hun site). Toevallig dat ze er bij jou ook tussen staat
Hoiquote:
kan je dan niet 2 dagen londen inplannen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Londen ben ik dus nog nooit geweest
Ik ga mss deze zomer 2 weken ofzo meten in de UK. Maar niet in Londen
Ach ja ik moet toch wat....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zo lief dat koosnaampje van jou voor mij
Ja... Totdat je besluit dat je naar Samarkand wilt, ofzo. Het is maar net afwachten of dat over 10 jaar nog hetzelfde isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
WhahahahaaEn MK, als je twijfelt moet je gewoon gaan
Die andere komen dan later. Da's het voordeel van steden: ze blijven over het algemeen vrij ongeschonden liggen waar ze liggen
[..]
Thnx
Duurt nog ff iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:47 schreef mascara-klodder het volgende:
ging ff kijken of er al iets bekend was over line-up parkpop....maar helaas
ohhh mag je dan backstage endezo? dan ga ik met je mee! zet vriend, kind en de rest waar ik meega dan zo opzij heurquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Duurt nog ff iddHeel misschien mag ik daar rondlopen als fotograaf
als ik zin heb
Ik gok liever op een of twee avonden fotograferen op The Hague Jazz
![]()
ik heb skyradio aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:52 schreef kres het volgende:
that 70s show![]()
Lein take care girl......![]()
Slaap lekker
dit keer wil ik ook mee als er weer n verkapte meet is, ow en dan moet Milou wel mee natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:47 schreef mascara-klodder het volgende:
MeMoMoest nog aan je denken vandaag, ging ff kijken of er al iets bekend was over line-up parkpop....maar helaas
May I tag along ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Duurt nog ff iddHeel misschien mag ik daar rondlopen als fotograaf
als ik zin heb
Ik gok liever op een of twee avonden fotograferen op The Hague Jazz
![]()
Slaap lekker en probeer wat te ontspannen.quote:
Whehehee....ja, dan mag je ook backstagequote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ohhh m,ag je dan backstage endezo? dan ga ik met je mee! zet vriend, kind en de rest waar ik meega dan zo opzij heur
Zou ik graag voor je regelen maar denk niet dat dat gaat lukkenquote:
Slaap lekkerquote:
Crap...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou ik graag voor je regelen maar denk niet dat dat gaat lukkenVorig jaar was het rondlopen met blauwe hesjes en fotopasjes om zonder problemen je cam te mogen gebruiken
Jij bent een bijzonder persoontje Memo..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wou dat ik afgelopen parkpop backstage konJason
1 april weer naar jason in Bruxelles! nu nog een slaapplk regelen daar. iemand tips voor bed&breakfast dingen?
Trance energy, morgen en donderdag racoon (morgen radio opname) en in augustus lowlandsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:04 schreef kres het volgende:
[..]
Jij bent een bijzonder persoontje Memo..
Waar was je vorige week ook alweer naar toe... ?!
Samarkand kan ik aanraden ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja... Totdat je besluit dat je naar Samarkand wilt, ofzo. Het is maar net afwachten of dat over 10 jaar nog hetzelfde is
Onder de 26 heb je korting in Belgie, mits je je kunt legitimeren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Een woensdag. Ik ga met de trein (snap alleen geen bal van hoe t werkt allemaalik kan gratis tot aan Roosendaal en dan daar een retourtje Brussel kopen volgens mij
)
Radio opname ? Welke radio.. ? Hoe moet ik dat zien.... ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Trance energy, morgen en donderdag racoon (morgen radio opname) en in augustus lowlands. Trance is mijn ding niet, zal het thuis nooit luisteren maar zo'n feest is best vermakelijk
legitimeren kan wel en ja het is in ABquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onder de 26 heb je korting in Belgie, mits je je kunt legitimeren.
Is het concert in de AB? Je kunt wel hier tukken, da's 20 minuutjes met de trein vanaf Brussel Centraal.
that;'s live van bnn (op 3fm zaterdagavond) wordt zaterdagsmiddag vaak opgneomen in de BNN bar met publiek erbij (erg kleinschalig) band speelt 4 nummers ofzo en doet wat interviewtjes en daar zit je dan bij, haske tof welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:09 schreef kres het volgende:
[..]
Radio opname ? Welke radio.. ? Hoe moet ik dat zien.... ?
Vind je cool....
Hey dat is gaaf.. Met Eric Corton... Luister daar best vaak naar....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
that;'s live van bnn (op 3fm zaterdagavond) wordt zaterdagsmiddag vaak opgneomen in de BNN bar met publiek erbij (erg kleinschalig) band speelt 4 nummers ofzo en doet wat interviewtjes en daar zit je dan bij, haske tof wel
Nog nietsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Samarkand kan ik aanraden ja.Wat heb jij met die stad? zie voor foto's de link in m'n sig.
jup 2 keer een jaar terug ook met racoon en met one republicquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:13 schreef kres het volgende:
[..]
Hey dat is gaaf.. Met Eric Corton... Luister daar best vaak naar....
Vaker geweest daar ?
Oh de grote markt vind ik zo!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nog nietsEen vriendin van mij is Oezbeeks, als zij uit de kleine kinderen is, wil ik een keer met haar (en misschien een of twee van die spruiten) Oezbekistan en Kazachstan bezoeken. Het lijken me bijzondere landen!
MeMo, de AB is 5 minuten lopen vanaf de Grote Markt (of misschien 10). Is niet lastig te vinden, vond ik.
Lastig om in te komen ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup 2 keer een jaar terug ook met racoon en met one republic
je moet van tevoren ff n mail sturen en dan sta je op de gastenlijst als je op tijd bent, er is maar weinig plek namelijkquote:
Als je in een keer goed loopt, is dat maar 5 minuutjes van het stationquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh de grote markt vind ik zo!(ben nog nooit in Brussel geweest
) maar komt vast wel goed
Daag Blue..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Wow wow wow
The best tapas in ze hooooool worlden natuurlijk de sangria
![]()
Haaiquote:
Goed hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:24 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes, ik aai je boekje zo nog even hoor, voor het slapengaan
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
tijd om mn bedje eens in te kruipen. nog even wat series kijken daar
Echte mensen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Soms lijkt het erop dat ik best met mensen om kan gaan.
Net even in agenda gespiekt, en Milou is dat weekend bij mijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit keer wil ik ook mee als er weer n verkapte meet is, ow en dan moet Milou wel mee natuurlijk
Ja!quote:
Yepz doe ik ook, zo even douchen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 07:40 schreef freecell het volgende:
Ik zou gewoon uit bed blijvenHet zou mooi weer worden vandaag en je zit nu toch al in het ritme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tezz, hoe is het gegaan met je schoonmoeder thuis? Is ze een beetje aanspreekbaar, is ze comfortabel?
Lein nog steeds een beetjeen een dikke
DH veel plezier op Nijenrode
MK wat een energie! Maak er gebruik van en ik zou ook niet blijven liggen als ik lekker op tijd klaarwakker zou zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nouja hij heeft vannacht waardeloos geslapen, veel hoofdpijn. De neurochirurg en arts-assistent neurochirurgie bezoeken hem vandaag. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:08 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen,
jeetje wat schrikken vanje vader Lein... wanneer weten jullie meer? en iig wordt hij goed in de gaten gehouden nu.....
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
Spannend Leintjeuh. Hopen dat het niet al te ernstig is
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]het was al ernstig, er zat bloed tussen de schedel en het hersenvlies... Maar we wachten af. En nu ga ik maar eens ontbijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2009 11:05:23 ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja hij heeft vannacht waardeloos geslapen, veel hoofdpijn. De neurochirurg en arts-assistent neurochirurgie bezoeken hem vandaag. Ik ben benieuwd.
Alleen omdat jij relatief zonder kleerscheuren een snoekduik over een auto kan maken, betekent niet dat iedereen onoverwinnelijk is hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:23 schreef kaasplankje het volgende:
tjee zeg wat ontzettend klote, en dat allemaal van één rare val
kaas is van elastiekquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Alleen omdat jij relatief zonder kleerscheuren een snoekduik over een auto kan maken, betekent niet dat iedereen onoverwinnelijk is hoor
Doe je goedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:33 schreef Isabeau het volgende:
GoedemiddagIk heb allemaal lekkere dingetjes voor mezelf gehaald en chocoladekorreldingen voor een mini chocoladefonduetje vanavond
(met verschillende soorten fruit, yum)
Ja, dank, ik vraag Oscar wel of hij me gezelschap wil houdenquote:
Wel weer typisch Djeez-schrijfstijlquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:Je zal het maar aantreffen op je werk Lijk zit week op wc ziekenhuis te stinken
quote:
Steer? Ben jij dat?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:49 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe harder je trekt, hoe verder hij schiet!
worteltjesfonduequote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dank, ik vraag Oscar wel of hij me gezelschap wil houden
Klinkt wel lekker ergensquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Hey, zou dat lekker zijn met chocolade? Wortel?
Ik heb gisteren (na het eten dus) 2 paprika's en een hele komkommer gehadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Tuurlijk is dat lekker met wortel!
Ik heb ook paprika om te knabbelen gehaald
* Stereotomy aait Isa over haar vachtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Tuurlijk is dat lekker met wortel!
Ik heb ook paprika om te knabbelen gehaald
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy aait Isa over haar vacht
* Isabeau snuffelt met haar wipneusjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
* Den_Haag aait gezellig meequote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
dacht ook iets te horen maar weer het niet zeker.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
Hoorde jij wat gepiep, DH
* Stereotomy aait rustig door![]()
Ja, ik vond t ook wel wat ehm... ranzig worden, vooral de mental imagequote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Eh heren, het is wel weer mooi geweest met dat geaai
Die zit ook al in de vergiet. Jaja, ik was vergeten het te typen maar het zit erbij!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Nee nee nee, ik doop wortel in de chocolade, dan neem ik een hap van de chocoladekant en Oscar kan dan tegelijk knabbelen aan de kant zonder chocolade. Ain't it romantic?![]()
Vergeet de Parmezaanse kaas niet, Lein!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Nee nee nee, ik doop wortel in de chocolade, dan neem ik een hap van de chocoladekant en Oscar kan dan tegelijk knabbelen aan de kant zonder chocolade. Ain't it romantic?![]()
*phew!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Die zit ook al in de vergiet. Jaja, ik was vergeten het te typen maar het zit erbij!
Wikiquote:Kerala (Malayalam: കേരളം) is een deelstaat in het uiterste zuidwesten van India. Hoofdstad van Kerala is Trivandrum (Thiruvananthapuram), de officiële taal Malayalam. De oppervlakte bedraagt 38.863 km², wat iets kleiner is dan Nederland. Bij de volkstelling van 2001[2] had de deelstaat 31.841.374 inwoners.
De rest van de week ben ik onlosmakelijk verbonden met mn telefoon! En die insultenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon goed bereikbaar blijven en nog een keer bellen vanavond, Lein![]()
(en ik hoop echt dat die epilepsie verder wegblijft)
Ga iets lekkers voor jezelf klaarmaken (eten bedoel ik dan)?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Nog vrolijke suggesties?(zolang er geen nomnom in de tekst voorkomt)
Niet youtuben op 'vrolijk liedjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Nog vrolijke suggesties?(zolang er geen nomnom in de tekst voorkomt)
Dit is het vrolijkste wat je hebt?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
niet op de clip letten maar op de muziek
Nomnomnomquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:17 schreef freecell het volgende:
Isa! Véél chocola voor jou straks, je hebt het nodig zo te horen
Melancholisch vrolijk, kan dat?
Dat word ik hier van:
Ow en ik zit met natte haren in een wit huispak en mag straks patat eten
Nomnomnom
Zaterdag !
* freecell fnuffelt Isa met een VSOP fnuffel.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:20 schreef Isabeau het volgende:
Melancholisch is okEn een beetje vrolijk is wel handig als je alleen bent
Ik heb mijn sloffen aan!! Mijn ROZE sloffen met rode HARTJES![]()
En DH: ik was gewoon muziek aan het luisteren en aan het meezingen en toen brak er iets in me bij een nummerEcht, van iemand houden is kut, klote en a bitch. En je kan het niet [UIT] zetten, zo onhandig.
quote:
Wat let jequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
PdeHoog: het draadje van de koptelefoon is 60 cm of zo
Wij kwamen elkaar eens per jaar maar tegen op de verjaardag van mijn moeder, hun tante.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Mooi dat het gezellig was, Bluezz! Lijkt me reuze leuk zo'n nichtendag, maar bij onze familie wordt dat problematisch denk ikEén nicht zit in Amerika en heeft vliegangst (helaas echt waar), één nicht wil niets met de familie te maken hebben want Jehova en met de anderen heb ik gelukkig nog wel contact, maar die kunnen elkaar niet uitstaan. Met hoeveel waren jullie?
ik vind die film ook kut hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:22 schreef Isabeau het volgende:
En lieve lieve lieve Freecell, je weet hoeveel ik van je hou, maar eh...ik heb een hekel aan Le fabuleux destin d'Amelie PoulainWat een achterlijke film vond ik dat en iedereen maar lyrisch doen.
het is dat je zo ver weg woont anders was ik zo gekomen hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Nog iemand die een leuke avond met me wil hebben?Ik heb net tegen een zieke collega aan de telefoon gezegd dat ik niet kan werken en nu moet ik er wel een leuke avond van maken anders krijg ik spijt dat ik het werk (= geld
) heb afgeslagen
(of redeneer ik nu met een kronkel)
Ik heb nog een foto van Colin Blunstone met mij, vlak nadat hij mijn LP had gesigneerd.quote:Colin Blunstone op radio2 live, prachtige stem heeft hij toch!!
Is het nou post- of pre-quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind die film ook kut hoor![]()
bweh gevalletje pms hiermaar dat gaat wel weer over, ooit
PMS en Melancholisch. Dat wordt leuk!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
het is dat je zo ver weg woont anders was ik zo gekomen hoor
ik heb eclairs en een of ander chocolade caramel achtig toetje voor straksquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:04 schreef DarkElf het volgende:
lyrisch erover doen heb ik ook nooit gesnapt maar ik vond hem wel grappig
ah pms, altijd leuk memo... lekker sjacho doen, chocolade eten en lief voor jezelf zijn
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef Isabeau het volgende:
And now for something completely different
ik ben ook best n beetje melancholisch maar daar wijd ik hier maar niet teveel over uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
PMS en Melancholisch. Dat wordt leuk!![]()
Ik vind die hele cd briljantquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:08 schreef PdeHoog het volgende:Oh men...jij gaat alle kanten op
Geweldig nummer hoor, daar niet van
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind die hele cd briljantIk heb een beetje een vage muziek'smaak'
Ja, die zijn ook heel goedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:17 schreef PdeHoog het volgende:Das niet vaag
Da's goed
![]()
Ik vind het ook een toffe CD
Vooral de laatste drie nummers (over de slag bij Gettysburg)
Hmm. Nee. Sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not read beauty magazines. They will only make you feel ugly.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:44 schreef freecell het volgende:
Ik was het deze keer Isa
Maar de patatjes zijn lekker
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Jee, dit heb ik héél lang niet gehoord(en elk woord is waar en elke keer als je het hoort geloof je het niet
)
Megalange songtekst in de spoilerEn ben nu aan het zoeken naar de parodie, maar die kan ik niet vinden (die was best leuk)
Is dit de radio edit of full versie.. Vind die stem van die vrouw wel erg mooi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not read beauty magazines. They will only make you feel ugly.
Deze dan ? iets beter..?
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
El puerto, je MOET er naar toe!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:42 schreef borisz het volgende:
Bloes hoe heet de tapastent van gister? Ben wel benieuwd
Ik ben echt dòl op dat nummerquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van Colin Blunstone met mij, vlak nadat hij mijn LP had gesigneerd.![]()
/nerd
Warriors of the Worldquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook heel goedIk luister nu Manowar. Over the top ftw
Dat klinkt echt super leuk zeg!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh heerlijk Isa, lekker muziekjes luisteren en van de ene emotie in de ander schieten, ik hou er van
Ben de hele middag bezig geweest in de keuken, hapjes maken voor morgen, met keihard The Butterfly Effect, Pearl Jam (live) en System of a Down aan (onder anderen..) lekker klooien!
Wij gaan zo op weg naar vrienden waar we een Neil Young avond met bbq en bier gaan doenlekker de hele avond NY dvd's kijken, heel hard mee zingen en waarschijnlijk ook zelf lekker muziek maken aangezien we in de garage c.q. oefenruimte zitten
Oh, die is echt geweldigquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
What do I tell you
It's always the same
When you run for the sun
You catch the rain
Hij is echt ultra lief en zoetquote:
Zelf muziekjes maken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh heerlijk Isa, lekker muziekjes luisteren en van de ene emotie in de ander schieten, ik hou er van
Ben de hele middag bezig geweest in de keuken, hapjes maken voor morgen, met keihard The Butterfly Effect, Pearl Jam (live) en System of a Down aan (onder anderen..) lekker klooien!
Wij gaan zo op weg naar vrienden waar we een Neil Young avond met bbq en bier gaan doenlekker de hele avond NY dvd's kijken, heel hard mee zingen en waarschijnlijk ook zelf lekker muziek maken aangezien we in de garage c.q. oefenruimte zitten
Ook heel mooiquote:
Heraldquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Wie is Ben Herald ?
Muziekjes luisteren moet echt als ik alleen ben, we kijken honkbal (NL team) nu op een stream
Coolquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, die is echt geweldig![]()
![]()
![]()
Maar voor het juiste Manowar effect moet je met deze beelden kijken:
Ik vond die film 1 grote Manowar clip
Ik dacht ook dat die dude Ben Herald heet...quote:
quote:
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Jeff Buckley![]()
(valt nu niet op dat ik een hekel aan muziek heb hè)
Het nummer gaat trouwens over Het Orgasmequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:13 schreef PdeHoog het volgende:
NeeHelemaal niet eigenlijk
En dat nummer blijft zooooo mooi
![]()
Heb de CD er maar bij gepakt ipv youtube
* Isabeau begint te springen met haar vinger in de luchtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Hoe kan iemand een 'hekel aan muziek' hebben
Ik ken wel iemand waar nooit muziek/radio aanstaat, zo stil
No way ???quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau begint te springen met haar vinger in de lucht
Ik vind het een vreselijk nummerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:13 schreef PdeHoog het volgende:
NeeHelemaal niet eigenlijk
En dat nummer blijft zooooo mooi
![]()
Heb de CD er maar bij gepakt ipv youtube
Moet je naar de WC, kind?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:18 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau begint te springen met haar vinger in de lucht
Yes wayquote:
Ja, dat ookquote:
Was zeker bizzar druk bij de tuincentrum ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo zijn we weer.
Als eerste een ritje naar de milieustraat daarna naar het tuincentrum paar bloemetjes voor op het terras gekocht en toen door naar België om even boodschappen te doen.
Daarna een borreltje gedronken bij mijn ouders en nu lekker thuis.
Gin-tonic![]()
En cnk is helemaal keiihard hardcore aan het draaien, zit hier te stuiteren achter de laptop
Dus we moeten ons bevoorrecht voelen dat we dit meemaken.. ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yes way
Muziek irriteert me snel.
Dit soort muziekluister-avondjes is voor mij best zeldzaamVoor de rest staat hier de radio altijd uit. Ik luister graag precies dat wat ik zelf uitzoek, ik kan niet tegen een radio die me van alles voorschotelt waar ik niet op zit te wachten. Ik vind heel veel muziek ook echt oprecht afschuwelijk. Ik zie op tegen de dag dat Brein 'wint' en youtube geen muziek meer levert
I didn't know thatquote:
Welneequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:26 schreef kres het volgende:
Dus we moeten ons bevoorrecht voelen dat we dit meemaken.. ?![]()
Surequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk nummerDat mag ook wel he
Ey, kende ik nog nietquote:
Deze is ook prettig van Arminquote:
Heb het heel bescheiden gehouden en alleen plantjes gekocht voor de 3 potten die de winter op het boventerras overleefd hadden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:25 schreef Isabeau het volgende:
kres, die bollen hebben maar 1 teen
MK, wat heb je voor plantjes gekocht?
Leukste CD's van WT zijn nog altijd Enter en Mother Earthquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Hoe leuk ik de bandleden ook vond, maar WT is wel typisch muziek waar ik maar heel even naar kan luisteren
Hortensia's zijn heel erg mooiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb het heel bescheiden gehouden en alleen plantjes gekocht voor de 3 potten die de winter op het boventerras overleefd hadden.
In de 2 kleine potjes een primula en in de grote pot een hortensia.
Morgen ga ik het terras soppen en de meubels van het benedenterras naar boven en die van het boventerras naar beneden. (dat mag cnk btw doen natuurlijk)
@Kres, het viel mee met de drukte gelukkig
Ik heb ook alleen de eerste 3 cd's, ik weet niet eens wat er na Mother Earth komtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:34 schreef borisz het volgende:
Leukste CD's van WT zijn nog altijd Enter en Mother Earth.
Ja jeetje, dat kan niet hoor! En zeker niet als het straks weer echt warm wordtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:34 schreef mascara-klodder het volgende:
En als het terras af is dan wil ik een paar balkonbakken erbij hangen.
De pest alleen is dat cnk het allemaal niet bijhoud en alles ws erg snel dood zal zijn
Jaaaa kruiden moeten hier ook weer gekweekt worden en dit jaar ga ik weer een poging wagen aan tomatenplantjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hortensia's zijn heel erg mooiIk heb vandaag kruiden gekocht (door jou haha, je hebt me aangestoken) voor op het balkon.
En het is overal minder druk de laatste tijd. In Hoogeveen blijft het winkelend publiek het meest weg van heel Nederland(bijna 60% minder klanten...en dat zie je als je op zaterdag de stad in gaat)
Wel beterquote:
I know! Netals bloemetjes eruit halen zodat de rest weer ruimte krijgt om te bloeien.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja jeetje, dat kan niet hoor! En zeker niet als het straks weer echt warm wordtDan moet je dagelijks sproeien.
De "Sproei-Reminder-SMS-Dienst"quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:38 schreef mascara-klodder het volgende:
I know! Netals bloemetjes eruit halen zodat de rest weer ruimte krijgt om te bloeien.
Zal hem gewoon iedere avond bellen en opdracht geven voor de plantjes te zorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Leuk, lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb het heel bescheiden gehouden en alleen plantjes gekocht voor de 3 potten die de winter op het boventerras overleefd hadden.
In de 2 kleine potjes een primula en in de grote pot een hortensia.
Morgen ga ik het terras soppen.
Ja dat dus! Ik heb echt een hekel aan muziek als achtergrond opvulling. Muziek als Hoofdthema is uitstekend!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:43 schreef freecell het volgende:
Ik heb ook vrijwel nooit muziek aan. Soms welEn dan vind ik het ook leuk, maar het past er ook heel vaak niet bij in mijn hoofd oid
Vorig jaar deden mijn tomaten het geweldig op mijn balkon, héél veel geoogst!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaaa kruiden moeten hier ook weer gekweekt worden en dit jaar ga ik weer een poging wagen aan tomatenplantjes.
Agreequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat dus! Ik heb echt een hekel aan muziek als achtergrond opvulling. Muziek als Hoofdthema is uitstekend!
Zingen, dansen op muziek, kijken naar muziek, gitaarspelen: allemaal super leuk.
Muziek aan omdat het anders zo stil is: brrrrrrr, vreselijk.
Radio 1 vind ik lekker als ik alleen thuis ben, lekker luisteren naar nieuws, discussie en tussendoor muziekjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Ja dat dus! Ik heb echt een hekel aan muziek als achtergrond opvulling. Muziek als Hoofdthema is uitstekend!
Zingen, dansen op muziek, kijken naar muziek, gitaarspelen: allemaal super leuk.
Muziek aan omdat het anders zo stil is: brrrrrrr, vreselijk.
Ik ben tegenwoordig BNR fanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Radio 1 vind ik lekker als ik alleen thuis ben, lekker luisteren naar nieuws, discussie en tussendoor muziekjes.
Radio 2 gewoon lekker als we samen thuis zijn, soms een itempje echt even luisteren of de muziek wat harder![]()
Verder met koptel mijn eigen muziek als ik er zin in heb.
BNR = Business News Radioquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:54 schreef Isabeau het volgende:
BNR? Nog nooit van gehoord, wat voor muziekzender is dat?
TV staat hier eigenlijk alleen maar savonds aan. Overdag maak ik alleen een uitzondering voor de sportquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, nog erger dan muziek...mensen die steeds praten
Er zijn ook mensen waar de héle dag de tv aanstaat...ook al zo tenenkrommend.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De "Sproei-Reminder-SMS-Dienst"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier is het ook allemaal groenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, lekker
Ik ga morgen ook het balkon doen, het is wit, maar nu groen
Ohhh koel!!! En frambozen....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Vorig jaar deden mijn tomaten het geweldig op mijn balkon, héél veel geoogst!!
Nu heb ik een framboos, kijken of dat ook wilEn ik heb basilicum, peterselie, bieslook en lavendel gezaaid.
Radijs kan ik nietVorig jaar de Jip en Janneke radijs.... Planten van 20 CM, geen knolletje te bekennen
ohhh echt zo erg vreselijk vind ik datquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:00 schreef Bluezz het volgende:
TV overdag hebben we nooit aan idd, ik ken wel een aantal mensen waar het bewegend behang voor is.
Kom je op visite laten ze hem aanstaan en zetten het geluid wat zachter![]()
UIT DAT DING!
O, dat is echt vervelend inderdaad. Hier moet er echt iets extreems gebeuren wil de tv aangaan, andere uiterstequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, nog erger dan muziek...mensen die steeds praten
Er zijn ook mensen waar de héle dag de tv aanstaat...ook al zo tenenkrommend.
Hema 4,- per plantjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh koel!!! En frambozen....
Check. Daarna ging het toch een beetje mis heb ik het ideequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Leukste CD's van WT zijn nog altijd Enter en Mother Earth.
Het ziet er uit als gewoon een stokje, maar binnen 3 dagen had ik 2 blaadjes aan mijn stokjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx! Ga ik halen volgende week
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:17 schreef DarkElf het volgende:
even denken hoor (bijgelezen dus) terras is schoon hier, planten hebben de winter overleefd, moeten we missschien nog iets aan doen maar niet veel... radio zelden aan, vind ik vaak te druk. Muziek aan is soms wel leuk maar meestal heb ik niets aan... lekker rustig. Tv kijken is leuk maar kijk niet alles en heb de tv zelden aan voor 1800 uur... en tv aan als er mensen zijn is echt een grote no no...
en verder vind ik iedereen sukkels.![]()
Jaja, nu weer terugkrabbelen zekerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:23 schreef DarkElf het volgende:
Oh en tis niets persoonlijks hoor dus tis niet zo rot als t er staat
a. Dat heb ik ook, dan zit ik dus ergens een hele avond alleen maar TV te kijken terwijl die mensen wel tegen me pratenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:24 schreef Isabeau het volgende:
TV aan als er visite is, echt heel ernstig. Ik word dan echt continue afgeleid en kijk naar de tv(misschien omdat mijn hersens geen tv gewend zijn of zo
)
En Freecell, ik vrees dat je geen appels kan kweken op balkons, maar je kan het proberen
Ja ik word alweer wat milder, soms is uiten alweer genoegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaja, nu weer terugkrabbelen zeker![]()
* freecell bergt boos de tissues weer op
Ik vind Björk echt niet om aan te horenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:30 schreef k_man het volgende:
en nog een vrolijk liedje voor wie niet van Björk houdt;
En Morphine?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Björk echt niet om aan te horen
Dan moet je naar een voorstelling van Bert Visscher gaan...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:32 schreef DarkElf het volgende:
Björk vind ik te chaotisch.. ik word ernstig onrustig van chaotische muziek of kunst..
Dat is rock, Björk is gejank. Morphine is dus sowieso beter.quote:
Naaktfoto's erbij?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom krijg ik van iemand die ik nog nooit gesproken heb een PM over SHE?
van wie dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
oh getsie neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:36 schreef kres het volgende:
[..]
Dan moet je naar een voorstelling van Bert Visscher gaan...![]()
Dan kan je pas lachen...
Wat? van wie dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
ff wachten totdat ik m'nds handen heb gwassen, 1 vbinjger typt szo moeijkljk.quote:
Wat hij zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |