Ook heel mooiquote:
Heraldquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Wie is Ben Herald ?
Muziekjes luisteren moet echt als ik alleen ben, we kijken honkbal (NL team) nu op een stream
Coolquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, die is echt geweldig![]()
![]()
![]()
Maar voor het juiste Manowar effect moet je met deze beelden kijken:
Ik vond die film 1 grote Manowar clip
Ik dacht ook dat die dude Ben Herald heet...quote:
quote:
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Jeff Buckley![]()
(valt nu niet op dat ik een hekel aan muziek heb hè)
Het nummer gaat trouwens over Het Orgasmequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:13 schreef PdeHoog het volgende:
NeeHelemaal niet eigenlijk
En dat nummer blijft zooooo mooi
![]()
Heb de CD er maar bij gepakt ipv youtube
* Isabeau begint te springen met haar vinger in de luchtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Hoe kan iemand een 'hekel aan muziek' hebben
Ik ken wel iemand waar nooit muziek/radio aanstaat, zo stil
No way ???quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau begint te springen met haar vinger in de lucht
Ik vind het een vreselijk nummerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:13 schreef PdeHoog het volgende:
NeeHelemaal niet eigenlijk
En dat nummer blijft zooooo mooi
![]()
Heb de CD er maar bij gepakt ipv youtube
Moet je naar de WC, kind?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:18 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau begint te springen met haar vinger in de lucht
Yes wayquote:
Ja, dat ookquote:
Was zeker bizzar druk bij de tuincentrum ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo zijn we weer.
Als eerste een ritje naar de milieustraat daarna naar het tuincentrum paar bloemetjes voor op het terras gekocht en toen door naar België om even boodschappen te doen.
Daarna een borreltje gedronken bij mijn ouders en nu lekker thuis.
Gin-tonic![]()
En cnk is helemaal keiihard hardcore aan het draaien, zit hier te stuiteren achter de laptop
Dus we moeten ons bevoorrecht voelen dat we dit meemaken.. ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yes way
Muziek irriteert me snel.
Dit soort muziekluister-avondjes is voor mij best zeldzaamVoor de rest staat hier de radio altijd uit. Ik luister graag precies dat wat ik zelf uitzoek, ik kan niet tegen een radio die me van alles voorschotelt waar ik niet op zit te wachten. Ik vind heel veel muziek ook echt oprecht afschuwelijk. Ik zie op tegen de dag dat Brein 'wint' en youtube geen muziek meer levert
I didn't know thatquote:
Welneequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:26 schreef kres het volgende:
Dus we moeten ons bevoorrecht voelen dat we dit meemaken.. ?![]()
Surequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk nummerDat mag ook wel he
Ey, kende ik nog nietquote:
Deze is ook prettig van Arminquote:
Heb het heel bescheiden gehouden en alleen plantjes gekocht voor de 3 potten die de winter op het boventerras overleefd hadden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:25 schreef Isabeau het volgende:
kres, die bollen hebben maar 1 teen
MK, wat heb je voor plantjes gekocht?
Leukste CD's van WT zijn nog altijd Enter en Mother Earthquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Hoe leuk ik de bandleden ook vond, maar WT is wel typisch muziek waar ik maar heel even naar kan luisteren
Hortensia's zijn heel erg mooiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb het heel bescheiden gehouden en alleen plantjes gekocht voor de 3 potten die de winter op het boventerras overleefd hadden.
In de 2 kleine potjes een primula en in de grote pot een hortensia.
Morgen ga ik het terras soppen en de meubels van het benedenterras naar boven en die van het boventerras naar beneden. (dat mag cnk btw doen natuurlijk)
@Kres, het viel mee met de drukte gelukkig
Ik heb ook alleen de eerste 3 cd's, ik weet niet eens wat er na Mother Earth komtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:34 schreef borisz het volgende:
Leukste CD's van WT zijn nog altijd Enter en Mother Earth.
Ja jeetje, dat kan niet hoor! En zeker niet als het straks weer echt warm wordtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:34 schreef mascara-klodder het volgende:
En als het terras af is dan wil ik een paar balkonbakken erbij hangen.
De pest alleen is dat cnk het allemaal niet bijhoud en alles ws erg snel dood zal zijn
Jaaaa kruiden moeten hier ook weer gekweekt worden en dit jaar ga ik weer een poging wagen aan tomatenplantjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hortensia's zijn heel erg mooiIk heb vandaag kruiden gekocht (door jou haha, je hebt me aangestoken) voor op het balkon.
En het is overal minder druk de laatste tijd. In Hoogeveen blijft het winkelend publiek het meest weg van heel Nederland(bijna 60% minder klanten...en dat zie je als je op zaterdag de stad in gaat)
Wel beterquote:
I know! Netals bloemetjes eruit halen zodat de rest weer ruimte krijgt om te bloeien.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja jeetje, dat kan niet hoor! En zeker niet als het straks weer echt warm wordtDan moet je dagelijks sproeien.
De "Sproei-Reminder-SMS-Dienst"quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:38 schreef mascara-klodder het volgende:
I know! Netals bloemetjes eruit halen zodat de rest weer ruimte krijgt om te bloeien.
Zal hem gewoon iedere avond bellen en opdracht geven voor de plantjes te zorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Leuk, lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb het heel bescheiden gehouden en alleen plantjes gekocht voor de 3 potten die de winter op het boventerras overleefd hadden.
In de 2 kleine potjes een primula en in de grote pot een hortensia.
Morgen ga ik het terras soppen.
Ja dat dus! Ik heb echt een hekel aan muziek als achtergrond opvulling. Muziek als Hoofdthema is uitstekend!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:43 schreef freecell het volgende:
Ik heb ook vrijwel nooit muziek aan. Soms welEn dan vind ik het ook leuk, maar het past er ook heel vaak niet bij in mijn hoofd oid
Vorig jaar deden mijn tomaten het geweldig op mijn balkon, héél veel geoogst!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaaa kruiden moeten hier ook weer gekweekt worden en dit jaar ga ik weer een poging wagen aan tomatenplantjes.
Agreequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat dus! Ik heb echt een hekel aan muziek als achtergrond opvulling. Muziek als Hoofdthema is uitstekend!
Zingen, dansen op muziek, kijken naar muziek, gitaarspelen: allemaal super leuk.
Muziek aan omdat het anders zo stil is: brrrrrrr, vreselijk.
Radio 1 vind ik lekker als ik alleen thuis ben, lekker luisteren naar nieuws, discussie en tussendoor muziekjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Ja dat dus! Ik heb echt een hekel aan muziek als achtergrond opvulling. Muziek als Hoofdthema is uitstekend!
Zingen, dansen op muziek, kijken naar muziek, gitaarspelen: allemaal super leuk.
Muziek aan omdat het anders zo stil is: brrrrrrr, vreselijk.
Ik ben tegenwoordig BNR fanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Radio 1 vind ik lekker als ik alleen thuis ben, lekker luisteren naar nieuws, discussie en tussendoor muziekjes.
Radio 2 gewoon lekker als we samen thuis zijn, soms een itempje echt even luisteren of de muziek wat harder![]()
Verder met koptel mijn eigen muziek als ik er zin in heb.
BNR = Business News Radioquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:54 schreef Isabeau het volgende:
BNR? Nog nooit van gehoord, wat voor muziekzender is dat?
TV staat hier eigenlijk alleen maar savonds aan. Overdag maak ik alleen een uitzondering voor de sportquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, nog erger dan muziek...mensen die steeds praten
Er zijn ook mensen waar de héle dag de tv aanstaat...ook al zo tenenkrommend.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De "Sproei-Reminder-SMS-Dienst"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier is het ook allemaal groenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, lekker
Ik ga morgen ook het balkon doen, het is wit, maar nu groen
Ohhh koel!!! En frambozen....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Vorig jaar deden mijn tomaten het geweldig op mijn balkon, héél veel geoogst!!
Nu heb ik een framboos, kijken of dat ook wilEn ik heb basilicum, peterselie, bieslook en lavendel gezaaid.
Radijs kan ik nietVorig jaar de Jip en Janneke radijs.... Planten van 20 CM, geen knolletje te bekennen
ohhh echt zo erg vreselijk vind ik datquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:00 schreef Bluezz het volgende:
TV overdag hebben we nooit aan idd, ik ken wel een aantal mensen waar het bewegend behang voor is.
Kom je op visite laten ze hem aanstaan en zetten het geluid wat zachter![]()
UIT DAT DING!
O, dat is echt vervelend inderdaad. Hier moet er echt iets extreems gebeuren wil de tv aangaan, andere uiterstequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, nog erger dan muziek...mensen die steeds praten
Er zijn ook mensen waar de héle dag de tv aanstaat...ook al zo tenenkrommend.
Hema 4,- per plantjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh koel!!! En frambozen....
Check. Daarna ging het toch een beetje mis heb ik het ideequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Leukste CD's van WT zijn nog altijd Enter en Mother Earth.
Het ziet er uit als gewoon een stokje, maar binnen 3 dagen had ik 2 blaadjes aan mijn stokjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx! Ga ik halen volgende week
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:17 schreef DarkElf het volgende:
even denken hoor (bijgelezen dus) terras is schoon hier, planten hebben de winter overleefd, moeten we missschien nog iets aan doen maar niet veel... radio zelden aan, vind ik vaak te druk. Muziek aan is soms wel leuk maar meestal heb ik niets aan... lekker rustig. Tv kijken is leuk maar kijk niet alles en heb de tv zelden aan voor 1800 uur... en tv aan als er mensen zijn is echt een grote no no...
en verder vind ik iedereen sukkels.![]()
Jaja, nu weer terugkrabbelen zekerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:23 schreef DarkElf het volgende:
Oh en tis niets persoonlijks hoor dus tis niet zo rot als t er staat
a. Dat heb ik ook, dan zit ik dus ergens een hele avond alleen maar TV te kijken terwijl die mensen wel tegen me pratenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:24 schreef Isabeau het volgende:
TV aan als er visite is, echt heel ernstig. Ik word dan echt continue afgeleid en kijk naar de tv(misschien omdat mijn hersens geen tv gewend zijn of zo
)
En Freecell, ik vrees dat je geen appels kan kweken op balkons, maar je kan het proberen
Ja ik word alweer wat milder, soms is uiten alweer genoegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaja, nu weer terugkrabbelen zeker![]()
* freecell bergt boos de tissues weer op
Ik vind Björk echt niet om aan te horenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:30 schreef k_man het volgende:
en nog een vrolijk liedje voor wie niet van Björk houdt;
En Morphine?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Björk echt niet om aan te horen
Dan moet je naar een voorstelling van Bert Visscher gaan...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:32 schreef DarkElf het volgende:
Björk vind ik te chaotisch.. ik word ernstig onrustig van chaotische muziek of kunst..
Dat is rock, Björk is gejank. Morphine is dus sowieso beter.quote:
Naaktfoto's erbij?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom krijg ik van iemand die ik nog nooit gesproken heb een PM over SHE?
van wie dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
oh getsie neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:36 schreef kres het volgende:
[..]
Dan moet je naar een voorstelling van Bert Visscher gaan...![]()
Dan kan je pas lachen...
Wat? van wie dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
ff wachten totdat ik m'nds handen heb gwassen, 1 vbinjger typt szo moeijkljk.quote:
Wat hij zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |