Jaja, nu weer terugkrabbelen zekerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:23 schreef DarkElf het volgende:
Oh en tis niets persoonlijks hoor dus tis niet zo rot als t er staat
a. Dat heb ik ook, dan zit ik dus ergens een hele avond alleen maar TV te kijken terwijl die mensen wel tegen me pratenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:24 schreef Isabeau het volgende:
TV aan als er visite is, echt heel ernstig. Ik word dan echt continue afgeleid en kijk naar de tv(misschien omdat mijn hersens geen tv gewend zijn of zo
)
En Freecell, ik vrees dat je geen appels kan kweken op balkons, maar je kan het proberen
Ja ik word alweer wat milder, soms is uiten alweer genoegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaja, nu weer terugkrabbelen zeker![]()
* freecell bergt boos de tissues weer op
Ik vind Björk echt niet om aan te horenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:30 schreef k_man het volgende:
en nog een vrolijk liedje voor wie niet van Björk houdt;
En Morphine?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Björk echt niet om aan te horen
Dan moet je naar een voorstelling van Bert Visscher gaan...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:32 schreef DarkElf het volgende:
Björk vind ik te chaotisch.. ik word ernstig onrustig van chaotische muziek of kunst..
Dat is rock, Björk is gejank. Morphine is dus sowieso beter.quote:
Naaktfoto's erbij?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom krijg ik van iemand die ik nog nooit gesproken heb een PM over SHE?
van wie dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
oh getsie neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:36 schreef kres het volgende:
[..]
Dan moet je naar een voorstelling van Bert Visscher gaan...![]()
Dan kan je pas lachen...
Wat? van wie dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
ff wachten totdat ik m'nds handen heb gwassen, 1 vbinjger typt szo moeijkljk.quote:
Wat hij zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |