Hier is het ook allemaal groenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, lekker
Ik ga morgen ook het balkon doen, het is wit, maar nu groen
Ohhh koel!!! En frambozen....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Vorig jaar deden mijn tomaten het geweldig op mijn balkon, héél veel geoogst!!
Nu heb ik een framboos, kijken of dat ook wilEn ik heb basilicum, peterselie, bieslook en lavendel gezaaid.
Radijs kan ik nietVorig jaar de Jip en Janneke radijs.... Planten van 20 CM, geen knolletje te bekennen
ohhh echt zo erg vreselijk vind ik datquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:00 schreef Bluezz het volgende:
TV overdag hebben we nooit aan idd, ik ken wel een aantal mensen waar het bewegend behang voor is.
Kom je op visite laten ze hem aanstaan en zetten het geluid wat zachter![]()
UIT DAT DING!
O, dat is echt vervelend inderdaad. Hier moet er echt iets extreems gebeuren wil de tv aangaan, andere uiterstequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, nog erger dan muziek...mensen die steeds praten
Er zijn ook mensen waar de héle dag de tv aanstaat...ook al zo tenenkrommend.
Hema 4,- per plantjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh koel!!! En frambozen....
Check. Daarna ging het toch een beetje mis heb ik het ideequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Leukste CD's van WT zijn nog altijd Enter en Mother Earth.
Het ziet er uit als gewoon een stokje, maar binnen 3 dagen had ik 2 blaadjes aan mijn stokjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx! Ga ik halen volgende week
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:17 schreef DarkElf het volgende:
even denken hoor (bijgelezen dus) terras is schoon hier, planten hebben de winter overleefd, moeten we missschien nog iets aan doen maar niet veel... radio zelden aan, vind ik vaak te druk. Muziek aan is soms wel leuk maar meestal heb ik niets aan... lekker rustig. Tv kijken is leuk maar kijk niet alles en heb de tv zelden aan voor 1800 uur... en tv aan als er mensen zijn is echt een grote no no...
en verder vind ik iedereen sukkels.![]()
Jaja, nu weer terugkrabbelen zekerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:23 schreef DarkElf het volgende:
Oh en tis niets persoonlijks hoor dus tis niet zo rot als t er staat
a. Dat heb ik ook, dan zit ik dus ergens een hele avond alleen maar TV te kijken terwijl die mensen wel tegen me pratenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:24 schreef Isabeau het volgende:
TV aan als er visite is, echt heel ernstig. Ik word dan echt continue afgeleid en kijk naar de tv(misschien omdat mijn hersens geen tv gewend zijn of zo
)
En Freecell, ik vrees dat je geen appels kan kweken op balkons, maar je kan het proberen
Ja ik word alweer wat milder, soms is uiten alweer genoegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaja, nu weer terugkrabbelen zeker![]()
* freecell bergt boos de tissues weer op
Ik vind Björk echt niet om aan te horenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:30 schreef k_man het volgende:
en nog een vrolijk liedje voor wie niet van Björk houdt;
En Morphine?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Björk echt niet om aan te horen
Dan moet je naar een voorstelling van Bert Visscher gaan...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:32 schreef DarkElf het volgende:
Björk vind ik te chaotisch.. ik word ernstig onrustig van chaotische muziek of kunst..
Dat is rock, Björk is gejank. Morphine is dus sowieso beter.quote:
Naaktfoto's erbij?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom krijg ik van iemand die ik nog nooit gesproken heb een PM over SHE?
van wie dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
oh getsie neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:36 schreef kres het volgende:
[..]
Dan moet je naar een voorstelling van Bert Visscher gaan...![]()
Dan kan je pas lachen...
Wat? van wie dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
ff wachten totdat ik m'nds handen heb gwassen, 1 vbinjger typt szo moeijkljk.quote:
Wat hij zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |