abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67037249
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 13:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

* Stereotomy aait Isa over haar vacht
* Den_Haag aait gezellig mee

hoop dat het weer nog iets op trekt
pi_67037309
Eh heren, het is wel weer mooi geweest met dat geaai
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 14 maart 2009 @ 13:39:02 #103
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_67037327
Hoorde jij wat gepiep, DH

* Stereotomy aait rustig door
Confidence through competence
pi_67037372
Gadsamme, met zn allen Isa's zachte harige vacht aaien Nee, dankje. Ik knuffel liever met Isa, if y'all don't mind.

Overigens denk ik dat worteltjes met chocoladefondue niet zo erg goed zijn voor Oscar, konijn+chocolade=spoedje naar de dierenarts

Shopping was geslaagd, ik heb een mooi vergiet voor m'n favoriete Gooise hockeysletje gekocht, die leuk vullen met eieren, spekjes, wijn en spagetti en dan kan ze lekker genieten
pi_67037421
Nee nee nee, ik doop wortel in de chocolade, dan neem ik een hap van de chocoladekant en Oscar kan dan tegelijk knabbelen aan de kant zonder chocolade. Ain't it romantic?

Vergeet de Parmezaanse kaas niet, Lein!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67037434
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
Hoorde jij wat gepiep, DH

* Stereotomy aait rustig door
dacht ook iets te horen maar weer het niet zeker.

* Den_Haag aait nog wat meer
pi_67037460
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Eh heren, het is wel weer mooi geweest met dat geaai
Ja, ik vond t ook wel wat ehm... ranzig worden, vooral de mental image
pi_67037478
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Nee nee nee, ik doop wortel in de chocolade, dan neem ik een hap van de chocoladekant en Oscar kan dan tegelijk knabbelen aan de kant zonder chocolade. Ain't it romantic?

Vergeet de Parmezaanse kaas niet, Lein!
Die zit ook al in de vergiet. Jaja, ik was vergeten het te typen maar het zit erbij!
pi_67037492
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 13:41 schreef Isabeau het volgende:
pi_67037501
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:

Die zit ook al in de vergiet. Jaja, ik was vergeten het te typen maar het zit erbij!
*phew!
pi_67037603
niemand een leuk gerecht idee voor het indiaas eten?
pi_67037659
Hmmm, Isa straks helemaal groezelig
En wortel delen met je konijn lijkt me heel gezellig
pi_67037808
hmmm, dit een beetje als de basis van het gerecht?

Keralese gesmoorde vis in kokossaus - Meen Pollichathu
ingredienten:
600 g kabeljouw of andere witte zeevis zonder graat, 2 teentjes knoflook, 1 groene Spaanse peper, 5 cm verse gember, geschild en in stukjes gesneden, 3 eetlepels olie, 1 kleine ui, geschild en in plakjes, 5-6 blaadjes kariblaadjes (curry leaves, toko),1/4 theelepel kurkuma poeder, 1/4 thelepel zout, 200 ml kokosmelk, 2 tomaten zonder schil in stukjes gesneden, 3 takjes verse koriander, gehakt

bereiding:
De knoflook, Spaanse peper en gember in mixer of in een groffe stenen mortier fijnmalen en apart leggen. In een grote braadpan olie heet laten worden, ui met kariblaadjes 4 minuten regelmatig roeren en lichtbruin laten worden. De kruidenmix, kurkumapoeder en zout toevoegen en alles nog 2 minuten bakken. Bij het mengsel 100 ml kokosmelk en 150 ml water toevoegen. Alles ongeveer 2 minuten koken, daarna stukjes kabeljouw of een andere vis toevoegen en 5-6 minuten op een milde vlam smooren. Tijdens het koken een helft van de gehakte tomaten en de rest van de kokosmelk toevoegen en alles nog 3-4 minuten warm laten worden.

Stukjes gesmoorde vis op een bord met rest van de tomaten en verse koriander versieren, saus erbij doen. Eten met basmati rijst of parotta, keralese broodpannenkoek.
pi_67037899
Klinkt goed, DH, maar wat is Keralees? Een streek?
pi_67038357
geen idee

motorrijden gaat niks worden. is weer aan het regenen
pi_67038767
quote:
Kerala (Malayalam: കേരളം) is een deelstaat in het uiterste zuidwesten van India. Hoofdstad van Kerala is Trivandrum (Thiruvananthapuram), de officiële taal Malayalam. De oppervlakte bedraagt 38.863 km², wat iets kleiner is dan Nederland. Bij de volkstelling van 2001[2] had de deelstaat 31.841.374 inwoners.
Wiki
pi_67038778
Iets kleiner dan Nederland en 32 miljoen inwoners
pi_67038789
Nou met papa gaat t slecht. 2 epileptische insulten gehad al vandaag, terwijl hij niet bekend is met epileptie. Mama is nu onderweg naar het ziekenhuis en ze houdt me telefonisch op de hoogte van alle bijzonderheden. Er wordt zo een MRI gemaakt van paps hoofd, en ik ga straks (bizar genoeg) naar een verjaardag in Amsterdam. Omdat mams dat wil.
pi_67038866
Gewoon goed bereikbaar blijven en nog een keer bellen vanavond, Lein
(en ik hoop echt dat die epilepsie verder wegblijft )
pi_67039037
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon goed bereikbaar blijven en nog een keer bellen vanavond, Lein
(en ik hoop echt dat die epilepsie verder wegblijft )
De rest van de week ben ik onlosmakelijk verbonden met mn telefoon! En die insulten ze kunnen me gestolen worden
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:38:59 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67039235
Jeetje Lein. Wat raar, die insulten.
Hopelijk komt uit de MRI wat duidelijkheid.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_67041634
Lein, wat naar met die insulten....
Enne die verjaardag... veel succes daar zou ik eerder zeggen dan veel plezier
Nuja, veel succes daar maar dan.
pi_67042806
sterkte lein ga er vanuit dat alles goed komt
pi_67042972

Ik ben een beetje aan het zingen en ben mezelf depri aan het zingen
Hartverscheurende tekst op 3:40
I know someday you'll have a beautiful life, I know you'll be a sun
In somebody else's sky, but why
Why, why can't it be, why can't it be mine

Nog vrolijke suggesties? (zolang er geen nomnom in de tekst voorkomt)
  zaterdag 14 maart 2009 @ 16:51:17 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67043088
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:47 schreef Isabeau het volgende:

Ga iets lekkers voor jezelf klaarmaken (eten bedoel ik dan)?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_67043132
Correctie: ik ben aan het zingen èn aan het eten

En wat een mooi nummer eigenlijk van Pearl Jam Had nooit zo naar de tekst geluisterd...echt een heel erg mooie tekst, heel puur en...blah blah
pi_67043349
niet op de clip letten maar op de muziek

het wordt vanavond een indiaase stoofschotel met kabeljauw, aardappel en bloemkool.
heb ook weer lekkere wijntjes gehaald
(de lekkerste is een volle rioja met 14% alcohol..heerlijk voor de koude dagen)
  zaterdag 14 maart 2009 @ 17:03:19 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67043406
Hier straks ook kabeljauw(haasjes) met zeekraal en tortellini gevuld met krab.
Poef.....gone! ©golfer
pi_67043534
niet meedoen met de CUL-wedstrijd?
pi_67043546
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:47 schreef Isabeau het volgende:

Niet youtuben op 'vrolijk liedje '

Maar:

en

pi_67043600
Die laatste is trouwens wel heel aanstekelijk, juist omdat het vals is en duidelijk gewoon door echte mensen gezongen
pi_67043624
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
niet op de clip letten maar op de muziek

Dit is het vrolijkste wat je hebt?
Het gaat over iemand die niet van je houdt, hoe graag je dat ook wilt. Over zijn betonnen hart dat niet tot leven komt en zijn valse lach waar ze bang voor is geworden omdat ze weet dat hij niet van haar houdt, en toch wil ze dat hij van haar houdt. Ze probeert met haar gevoel te leren omgaan zodat ze verder kan met haar leven, still alive and cannot apologise

En waar precies is dit minder deprimerend dan wat ik al aan het luisteren was?
pi_67043670
Vrolijk liedje is wèl vrolijk
pi_67043671
  zaterdag 14 maart 2009 @ 17:12:46 #135
55709 Stereotomy
pi_67043708
pi_67043777
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:11 schreef Isabeau het volgende:
Vrolijk liedje is wèl vrolijk
Yay
pi_67043800
Dit vat het wel allemaal samen:

Straks choco-fondue!
pi_67043853
waarom zo depri Isa?
pi_67043883
Isa! Véél chocola voor jou straks, je hebt het nodig zo te horen
Melancholisch vrolijk, kan dat?
Dat word ik hier van:

Ow en ik zit met natte haren in een wit huispak en mag straks patat eten
Nomnomnom

Zaterdag !

* freecell fnuffelt Isa met een VSOP fnuffel.
pi_67043957
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 14 maart 2009 @ 17:20:20 #141
55709 Stereotomy
pi_67043977
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:17 schreef freecell het volgende:
Isa! Véél chocola voor jou straks, je hebt het nodig zo te horen
Melancholisch vrolijk, kan dat?
Dat word ik hier van:

Ow en ik zit met natte haren in een wit huispak en mag straks patat eten
Nomnomnom

Zaterdag !

* freecell fnuffelt Isa met een VSOP fnuffel.
Nomnomnom
pi_67043996
Melancholisch is ok En een beetje vrolijk is wel handig als je alleen bent

Ik heb mijn sloffen aan!! Mijn ROZE sloffen met rode HARTJES

En DH: ik was gewoon muziek aan het luisteren en aan het meezingen en toen brak er iets in me bij een nummer Echt, van iemand houden is kut, klote en a bitch. En je kan het niet [UIT] zetten, zo onhandig.
pi_67044043
En lieve lieve lieve Freecell, je weet hoeveel ik van je hou, maar eh...ik heb een hekel aan Le fabuleux destin d'Amelie Poulain Wat een achterlijke film vond ik dat en iedereen maar lyrisch doen.
pi_67044055
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:20 schreef Isabeau het volgende:
Melancholisch is ok En een beetje vrolijk is wel handig als je alleen bent

Ik heb mijn sloffen aan!! Mijn ROZE sloffen met rode HARTJES

En DH: ik was gewoon muziek aan het luisteren en aan het meezingen en toen brak er iets in me bij een nummer Echt, van iemand houden is kut, klote en a bitch. En je kan het niet [UIT] zetten, zo onhandig.
pi_67044118
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is wel vrolijk, Isabeau

Kan ook gaan dansen
pi_67044174
Leinepaps, wat vreselijk naar

Het was gezellig met de nichten Eentje heeft een prachtig nieuw huis! Alleen die wijk

Colin Blunstone op radio2 live, prachtige stem heeft hij toch!!

Oh en Isa,
pi_67044177
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan ook gaan dansen
Wat let je
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_67044281
Mooi dat het gezellig was, Bluezz! Lijkt me reuze leuk zo'n nichtendag, maar bij onze familie wordt dat problematisch denk ik Eén nicht zit in Amerika en heeft vliegangst (helaas echt waar), één nicht wil niets met de familie te maken hebben want Jehova en met de anderen heb ik gelukkig nog wel contact, maar die kunnen elkaar niet uitstaan. Met hoeveel waren jullie?

PdeHoog: het draadje van de koptelefoon is 60 cm of zo
pi_67044363
Raar maar waar, hier word ik vrolijk van:

Zou je niet zeggen met zo'n tekst.

En dit stond er onder:

pi_67044374
ok, ik vind Dolly Parton cool. Mag ik
pi_67044403
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
PdeHoog: het draadje van de koptelefoon is 60 cm of zo
pi_67044491
Hmm, Dolly Parton is eigenlijk gewoon een zingend Bouquetreeks boekje
pi_67044534
And now for something completely different

pi_67044556
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Mooi dat het gezellig was, Bluezz! Lijkt me reuze leuk zo'n nichtendag, maar bij onze familie wordt dat problematisch denk ik Eén nicht zit in Amerika en heeft vliegangst (helaas echt waar), één nicht wil niets met de familie te maken hebben want Jehova en met de anderen heb ik gelukkig nog wel contact, maar die kunnen elkaar niet uitstaan. Met hoeveel waren jullie?
Wij kwamen elkaar eens per jaar maar tegen op de verjaardag van mijn moeder, hun tante.
Zij zijn met 2 zussen en wij met 3 zussen.
We zochten elkaar steeds op en raakten maar niet uitgekletst. Toen weer bij een begrafenis, en dat vonden we eigelijk zo jammer dat we het nu zo doen. 2X per jaar of zo afwisselend bij elkaar een middagje kletsen.
Wonen op een uurtje afstand van elkaar, dus goed te doen.
Mijn 2 zussen zijn niet echt de beste vriendinnen, maar praten wel met elkaar gelukkig
pi_67044692
Het klinkt echt super leuk En ja, herkenbaar dat je honderd uit kletst met bepaalde mensen op een begrafenis en dergelijke en ze dan verder niet ziet of spreekt, zo jammer.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 maart 2009 @ 17:42:03 #156
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67044693
Bloes hoe heet de tapastent van gister? Ben wel benieuwd
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_67044940
Hai..

klinkt echt heel naar en eng van je papa lein,
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_67045014
Eén van mijn favoriete nummers, blijft mooi, blijft krachtig

Al is het natuurlijk ook een megatriest nummer. Zij hoopt op een toekomst met de man waarvan ze houdt en hij maakt een zooitje van haar leven.
You got a fast car,
Is it fast so you can fly away?
You gotta make a decision,
Leave tonight or live and die this way.
pi_67045112
Nog iemand die een leuke avond met me wil hebben? Ik heb net tegen een zieke collega aan de telefoon gezegd dat ik niet kan werken en nu moet ik er wel een leuke avond van maken anders krijg ik spijt dat ik het werk (= geld ) heb afgeslagen (of redeneer ik nu met een kronkel)
pi_67045245
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:22 schreef Isabeau het volgende:
En lieve lieve lieve Freecell, je weet hoeveel ik van je hou, maar eh...ik heb een hekel aan Le fabuleux destin d'Amelie Poulain Wat een achterlijke film vond ik dat en iedereen maar lyrisch doen.
ik vind die film ook kut hoor

bweh gevalletje pms hier maar dat gaat wel weer over, ooit
pi_67045259
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Nog iemand die een leuke avond met me wil hebben? Ik heb net tegen een zieke collega aan de telefoon gezegd dat ik niet kan werken en nu moet ik er wel een leuke avond van maken anders krijg ik spijt dat ik het werk (= geld ) heb afgeslagen (of redeneer ik nu met een kronkel)
het is dat je zo ver weg woont anders was ik zo gekomen hoor
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:04:09 #162
55709 Stereotomy
pi_67045277
quote:
Colin Blunstone op radio2 live, prachtige stem heeft hij toch!!
Ik heb nog een foto van Colin Blunstone met mij, vlak nadat hij mijn LP had gesigneerd.

/nerd
pi_67045279
lyrisch erover doen heb ik ook nooit gesnapt maar ik vond hem wel grappig

ah pms, altijd leuk memo... lekker sjacho doen, chocolade eten en lief voor jezelf zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:04:32 #164
55709 Stereotomy
pi_67045286
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:02 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik vind die film ook kut hoor

bweh gevalletje pms hier maar dat gaat wel weer over, ooit
Is het nou post- of pre-
pi_67045303
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Is het nou post- of pre-
pre
pi_67045327
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:

het is dat je zo ver weg woont anders was ik zo gekomen hoor
PMS en Melancholisch. Dat wordt leuk!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:06:25 #167
55709 Stereotomy
pi_67045330
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

pre
Pre- is het nieuwe Post- , hè
pi_67045352
ik stort ernstig van mijn voeten zo, rotweek achter de rug qua slaap en pijntjes... dus ik heb het gehad vanavond makkelijk eten, bankhangen, filmpje, wijntje en hopelijk eens goed slapen

wel een leuke shopochtend gehad vandaag (had nog verjaarsgeld ) dus ik ben een tevreden mens, en verder is alles ok... maar ben gewoon zo moe ..

En morgen krijgen we lunchers dus dan weer fris en fruitig zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_67045355
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:04 schreef DarkElf het volgende:
lyrisch erover doen heb ik ook nooit gesnapt maar ik vond hem wel grappig

ah pms, altijd leuk memo... lekker sjacho doen, chocolade eten en lief voor jezelf zijn
ik heb eclairs en een of ander chocolade caramel achtig toetje voor straks
pi_67045368
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef Isabeau het volgende:
And now for something completely different

Oh men...jij gaat alle kanten op Geweldig nummer hoor, daar niet van
pi_67045388
ik heb ook nog een toetje! Wat een superidee, MeMo Ik heb yoghurt met sinaasappel (hmm, dat had ik voor morgen, want ik had nu chocolade )
pi_67045401
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

PMS en Melancholisch. Dat wordt leuk!
ik ben ook best n beetje melancholisch maar daar wijd ik hier maar niet teveel over uit
pi_67045406
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:08 schreef PdeHoog het volgende:

Oh men...jij gaat alle kanten op Geweldig nummer hoor, daar niet van
Ik vind die hele cd briljant Ik heb een beetje een vage muziek'smaak'
pi_67045455
Ik ben nu dit aan het luisteren:
Dacht altijd dat het een positief nummer was, maar dat is het helemaal niet
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:15:09 #175
55709 Stereotomy
pi_67045596
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind die hele cd briljant Ik heb een beetje een vage muziek'smaak'
Das niet vaag Da's goed Ik vind het ook een toffe CD Vooral de laatste drie nummers (over de slag bij Gettysburg)
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:19:49 #177
55709 Stereotomy
pi_67045653

What do I tell you
It's always the same
When you run for the sun
You catch the rain

pi_67045696
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:17 schreef PdeHoog het volgende:

Das niet vaag Da's goed Ik vind het ook een toffe CD Vooral de laatste drie nummers (over de slag bij Gettysburg)
Ja, die zijn ook heel goed Ik luister nu Manowar. Over the top ftw
pi_67045744
Ik plaatste net iets vrolijks over een huispak en patat.
Nou...
Ik ging net in mijn huispak naar het balkon, nam de stekker en gooide de frituurpan om Hiervan werd Leander wakker en begon heel hard te brullen. (probeer deze situatie maar eens in te beelden )
TARA naar de winkel voor nieuwe olie, Freecell álles ontvetten en schoonmaken (wat een kutwerk ) nu heb ik een vies huispak....
Maar gelukkig is er over 5 minuten patat Uit een nieuwe olie en een schone frituurpan
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:26:12 #180
55709 Stereotomy
pi_67045839
Verse olie is goed, freecell Lekker
pi_67045902
Wat een gedoe, Freecell (en jij gooide de frituurpan om of was het Tara weer eens )

En liefdesverdriet nummers kunnen ook vrolijk zijn:
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:32:54 #182
80089 kres
Komt goed...
pi_67046028
Voor Lein

Is dit wat Isa ?

Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
pi_67046063
Freecell maar ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_67046088
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:32 schreef kres het volgende:
Voor Lein

Is dit wat Isa ?

Hmm. Nee. Sorry.
pi_67046363
Jee, dit heb ik héél lang niet gehoord (en elk woord is waar en elke keer als je het hoort geloof je het niet )

Megalange songtekst in de spoiler En ben nu aan het zoeken naar de parodie, maar die kan ik niet vinden (die was best leuk)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not read beauty magazines. They will only make you feel ugly.
pi_67046386
Ik was het deze keer Isa
Maar de patatjes zijn lekker
pi_67046419
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:44 schreef freecell het volgende:
Ik was het deze keer Isa
Maar de patatjes zijn lekker
mooi Ik heb ook wel zin in patatjes, maar heb genoeg andere lekker dingetjes
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:46:54 #188
80089 kres
Komt goed...
pi_67046469
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Jee, dit heb ik héél lang niet gehoord (en elk woord is waar en elke keer als je het hoort geloof je het niet )

Megalange songtekst in de spoiler En ben nu aan het zoeken naar de parodie, maar die kan ik niet vinden (die was best leuk)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not read beauty magazines. They will only make you feel ugly.
Is dit de radio edit of full versie.. Vind die stem van die vrouw wel erg mooi..

Deze dan ? iets beter..?
pi_67046507
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:42 schreef borisz het volgende:
Bloes hoe heet de tapastent van gister? Ben wel benieuwd
El puerto, je MOET er naar toe!!!!!!!!!
zeer bijzondere tent/eigenaar Avondvullende voorstelling met heerlijke happen. Gewoon gaan voor het verrassingsmenu.
pi_67046655
quote:
Ik ben echt dòl op dat nummer

pi_67046708
Oh heerlijk Isa, lekker muziekjes luisteren en van de ene emotie in de ander schieten, ik hou er van
Ben de hele middag bezig geweest in de keuken, hapjes maken voor morgen, met keihard The Butterfly Effect, Pearl Jam (live) en System of a Down aan (onder anderen..) lekker klooien!

Wij gaan zo op weg naar vrienden waar we een Neil Young avond met bbq en bier gaan doen lekker de hele avond NY dvd's kijken, heel hard mee zingen en waarschijnlijk ook zelf lekker muziek maken aangezien we in de garage c.q. oefenruimte zitten
pi_67046726
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb nog een foto van Colin Blunstone met mij, vlak nadat hij mijn LP had gesigneerd.

/nerd

Ik kreeg kippenvel bij een nummer wat hij zong, ik ga het meteen ff zoeken en bitcomet erover heen jagen
pi_67046734
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, die zijn ook heel goed Ik luister nu Manowar. Over the top ftw
Warriors of the World
pi_67046773
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh heerlijk Isa, lekker muziekjes luisteren en van de ene emotie in de ander schieten, ik hou er van
Ben de hele middag bezig geweest in de keuken, hapjes maken voor morgen, met keihard The Butterfly Effect, Pearl Jam (live) en System of a Down aan (onder anderen..) lekker klooien!

Wij gaan zo op weg naar vrienden waar we een Neil Young avond met bbq en bier gaan doen lekker de hele avond NY dvd's kijken, heel hard mee zingen en waarschijnlijk ook zelf lekker muziek maken aangezien we in de garage c.q. oefenruimte zitten
Dat klinkt echt super leuk zeg! Geniet er van
pi_67046888
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:55 schreef PdeHoog het volgende:

Warriors of the World

Oh, die is echt geweldig

Maar voor het juiste Manowar effect moet je met deze beelden kijken:
Ik vond die film 1 grote Manowar clip
pi_67046895
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:19 schreef Stereotomy het volgende:

What do I tell you
It's always the same
When you run for the sun
You catch the rain

Freecell, the horror
  zaterdag 14 maart 2009 @ 19:01:45 #198
80089 kres
Komt goed...
pi_67046939
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben echt dòl op dat nummer

Hij is echt ultra lief en zoet
pi_67046959
Nog meer moois:

En om even fiks te huilen:

zaterdag 14 maart 2009 @ 19:03:44 #200
80089 kres
Komt goed...
pi_67046991
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:

Zelf muziekjes maken?

Hoe klinkt dat... ?

By the way ik kon niet wachten met de verbouwing van de Rio 400....
Hij is erg leuk geworden. Kienhout met filterzand... Heel blij mee..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')