* Den_Haag aait gezellig meequote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy aait Isa over haar vacht
dacht ook iets te horen maar weer het niet zeker.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
Hoorde jij wat gepiep, DH
* Stereotomy aait rustig door![]()
Ja, ik vond t ook wel wat ehm... ranzig worden, vooral de mental imagequote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Eh heren, het is wel weer mooi geweest met dat geaai
Die zit ook al in de vergiet. Jaja, ik was vergeten het te typen maar het zit erbij!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Nee nee nee, ik doop wortel in de chocolade, dan neem ik een hap van de chocoladekant en Oscar kan dan tegelijk knabbelen aan de kant zonder chocolade. Ain't it romantic?![]()
Vergeet de Parmezaanse kaas niet, Lein!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Nee nee nee, ik doop wortel in de chocolade, dan neem ik een hap van de chocoladekant en Oscar kan dan tegelijk knabbelen aan de kant zonder chocolade. Ain't it romantic?![]()
*phew!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Die zit ook al in de vergiet. Jaja, ik was vergeten het te typen maar het zit erbij!
Wikiquote:Kerala (Malayalam: കേരളം) is een deelstaat in het uiterste zuidwesten van India. Hoofdstad van Kerala is Trivandrum (Thiruvananthapuram), de officiële taal Malayalam. De oppervlakte bedraagt 38.863 km², wat iets kleiner is dan Nederland. Bij de volkstelling van 2001[2] had de deelstaat 31.841.374 inwoners.
De rest van de week ben ik onlosmakelijk verbonden met mn telefoon! En die insultenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon goed bereikbaar blijven en nog een keer bellen vanavond, Lein![]()
(en ik hoop echt dat die epilepsie verder wegblijft)
Ga iets lekkers voor jezelf klaarmaken (eten bedoel ik dan)?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Nog vrolijke suggesties?(zolang er geen nomnom in de tekst voorkomt)
Niet youtuben op 'vrolijk liedjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Nog vrolijke suggesties?(zolang er geen nomnom in de tekst voorkomt)
Dit is het vrolijkste wat je hebt?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
niet op de clip letten maar op de muziek
Nomnomnomquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:17 schreef freecell het volgende:
Isa! Véél chocola voor jou straks, je hebt het nodig zo te horen
Melancholisch vrolijk, kan dat?
Dat word ik hier van:
Ow en ik zit met natte haren in een wit huispak en mag straks patat eten
Nomnomnom
Zaterdag !
* freecell fnuffelt Isa met een VSOP fnuffel.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:20 schreef Isabeau het volgende:
Melancholisch is okEn een beetje vrolijk is wel handig als je alleen bent
Ik heb mijn sloffen aan!! Mijn ROZE sloffen met rode HARTJES![]()
En DH: ik was gewoon muziek aan het luisteren en aan het meezingen en toen brak er iets in me bij een nummerEcht, van iemand houden is kut, klote en a bitch. En je kan het niet [UIT] zetten, zo onhandig.
quote:
Wat let jequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
PdeHoog: het draadje van de koptelefoon is 60 cm of zo
Wij kwamen elkaar eens per jaar maar tegen op de verjaardag van mijn moeder, hun tante.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Mooi dat het gezellig was, Bluezz! Lijkt me reuze leuk zo'n nichtendag, maar bij onze familie wordt dat problematisch denk ikEén nicht zit in Amerika en heeft vliegangst (helaas echt waar), één nicht wil niets met de familie te maken hebben want Jehova en met de anderen heb ik gelukkig nog wel contact, maar die kunnen elkaar niet uitstaan. Met hoeveel waren jullie?
ik vind die film ook kut hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:22 schreef Isabeau het volgende:
En lieve lieve lieve Freecell, je weet hoeveel ik van je hou, maar eh...ik heb een hekel aan Le fabuleux destin d'Amelie PoulainWat een achterlijke film vond ik dat en iedereen maar lyrisch doen.
het is dat je zo ver weg woont anders was ik zo gekomen hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Nog iemand die een leuke avond met me wil hebben?Ik heb net tegen een zieke collega aan de telefoon gezegd dat ik niet kan werken en nu moet ik er wel een leuke avond van maken anders krijg ik spijt dat ik het werk (= geld
) heb afgeslagen
(of redeneer ik nu met een kronkel)
Ik heb nog een foto van Colin Blunstone met mij, vlak nadat hij mijn LP had gesigneerd.quote:Colin Blunstone op radio2 live, prachtige stem heeft hij toch!!
Is het nou post- of pre-quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind die film ook kut hoor![]()
bweh gevalletje pms hiermaar dat gaat wel weer over, ooit
PMS en Melancholisch. Dat wordt leuk!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
het is dat je zo ver weg woont anders was ik zo gekomen hoor
ik heb eclairs en een of ander chocolade caramel achtig toetje voor straksquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:04 schreef DarkElf het volgende:
lyrisch erover doen heb ik ook nooit gesnapt maar ik vond hem wel grappig
ah pms, altijd leuk memo... lekker sjacho doen, chocolade eten en lief voor jezelf zijn
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef Isabeau het volgende:
And now for something completely different
ik ben ook best n beetje melancholisch maar daar wijd ik hier maar niet teveel over uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
PMS en Melancholisch. Dat wordt leuk!![]()
Ik vind die hele cd briljantquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:08 schreef PdeHoog het volgende:Oh men...jij gaat alle kanten op
Geweldig nummer hoor, daar niet van
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind die hele cd briljantIk heb een beetje een vage muziek'smaak'
Ja, die zijn ook heel goedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:17 schreef PdeHoog het volgende:Das niet vaag
Da's goed
![]()
Ik vind het ook een toffe CD
Vooral de laatste drie nummers (over de slag bij Gettysburg)
Hmm. Nee. Sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not read beauty magazines. They will only make you feel ugly.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:44 schreef freecell het volgende:
Ik was het deze keer Isa
Maar de patatjes zijn lekker
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Jee, dit heb ik héél lang niet gehoord(en elk woord is waar en elke keer als je het hoort geloof je het niet
)
Megalange songtekst in de spoilerEn ben nu aan het zoeken naar de parodie, maar die kan ik niet vinden (die was best leuk)
Is dit de radio edit of full versie.. Vind die stem van die vrouw wel erg mooi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not read beauty magazines. They will only make you feel ugly.
Deze dan ? iets beter..?
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
El puerto, je MOET er naar toe!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:42 schreef borisz het volgende:
Bloes hoe heet de tapastent van gister? Ben wel benieuwd
Ik ben echt dòl op dat nummerquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van Colin Blunstone met mij, vlak nadat hij mijn LP had gesigneerd.![]()
/nerd
Warriors of the Worldquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook heel goedIk luister nu Manowar. Over the top ftw
Dat klinkt echt super leuk zeg!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh heerlijk Isa, lekker muziekjes luisteren en van de ene emotie in de ander schieten, ik hou er van
Ben de hele middag bezig geweest in de keuken, hapjes maken voor morgen, met keihard The Butterfly Effect, Pearl Jam (live) en System of a Down aan (onder anderen..) lekker klooien!
Wij gaan zo op weg naar vrienden waar we een Neil Young avond met bbq en bier gaan doenlekker de hele avond NY dvd's kijken, heel hard mee zingen en waarschijnlijk ook zelf lekker muziek maken aangezien we in de garage c.q. oefenruimte zitten
Oh, die is echt geweldigquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
What do I tell you
It's always the same
When you run for the sun
You catch the rain
Hij is echt ultra lief en zoetquote:
Zelf muziekjes maken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh heerlijk Isa, lekker muziekjes luisteren en van de ene emotie in de ander schieten, ik hou er van
Ben de hele middag bezig geweest in de keuken, hapjes maken voor morgen, met keihard The Butterfly Effect, Pearl Jam (live) en System of a Down aan (onder anderen..) lekker klooien!
Wij gaan zo op weg naar vrienden waar we een Neil Young avond met bbq en bier gaan doenlekker de hele avond NY dvd's kijken, heel hard mee zingen en waarschijnlijk ook zelf lekker muziek maken aangezien we in de garage c.q. oefenruimte zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |