dacht ook iets te horen maar weer het niet zeker.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
Hoorde jij wat gepiep, DH
* Stereotomy aait rustig door![]()
Ja, ik vond t ook wel wat ehm... ranzig worden, vooral de mental imagequote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Eh heren, het is wel weer mooi geweest met dat geaai
Die zit ook al in de vergiet. Jaja, ik was vergeten het te typen maar het zit erbij!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Nee nee nee, ik doop wortel in de chocolade, dan neem ik een hap van de chocoladekant en Oscar kan dan tegelijk knabbelen aan de kant zonder chocolade. Ain't it romantic?![]()
Vergeet de Parmezaanse kaas niet, Lein!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Nee nee nee, ik doop wortel in de chocolade, dan neem ik een hap van de chocoladekant en Oscar kan dan tegelijk knabbelen aan de kant zonder chocolade. Ain't it romantic?![]()
*phew!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Die zit ook al in de vergiet. Jaja, ik was vergeten het te typen maar het zit erbij!
Wikiquote:Kerala (Malayalam: കേരളം) is een deelstaat in het uiterste zuidwesten van India. Hoofdstad van Kerala is Trivandrum (Thiruvananthapuram), de officiële taal Malayalam. De oppervlakte bedraagt 38.863 km², wat iets kleiner is dan Nederland. Bij de volkstelling van 2001[2] had de deelstaat 31.841.374 inwoners.
De rest van de week ben ik onlosmakelijk verbonden met mn telefoon! En die insultenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon goed bereikbaar blijven en nog een keer bellen vanavond, Lein![]()
(en ik hoop echt dat die epilepsie verder wegblijft)
Ga iets lekkers voor jezelf klaarmaken (eten bedoel ik dan)?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Nog vrolijke suggesties?(zolang er geen nomnom in de tekst voorkomt)
Niet youtuben op 'vrolijk liedjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Nog vrolijke suggesties?(zolang er geen nomnom in de tekst voorkomt)
Dit is het vrolijkste wat je hebt?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
niet op de clip letten maar op de muziek
Nomnomnomquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:17 schreef freecell het volgende:
Isa! Véél chocola voor jou straks, je hebt het nodig zo te horen
Melancholisch vrolijk, kan dat?
Dat word ik hier van:
Ow en ik zit met natte haren in een wit huispak en mag straks patat eten
Nomnomnom
Zaterdag !
* freecell fnuffelt Isa met een VSOP fnuffel.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:20 schreef Isabeau het volgende:
Melancholisch is okEn een beetje vrolijk is wel handig als je alleen bent
Ik heb mijn sloffen aan!! Mijn ROZE sloffen met rode HARTJES![]()
En DH: ik was gewoon muziek aan het luisteren en aan het meezingen en toen brak er iets in me bij een nummerEcht, van iemand houden is kut, klote en a bitch. En je kan het niet [UIT] zetten, zo onhandig.
quote:
Wat let jequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
PdeHoog: het draadje van de koptelefoon is 60 cm of zo
Wij kwamen elkaar eens per jaar maar tegen op de verjaardag van mijn moeder, hun tante.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Mooi dat het gezellig was, Bluezz! Lijkt me reuze leuk zo'n nichtendag, maar bij onze familie wordt dat problematisch denk ikEén nicht zit in Amerika en heeft vliegangst (helaas echt waar), één nicht wil niets met de familie te maken hebben want Jehova en met de anderen heb ik gelukkig nog wel contact, maar die kunnen elkaar niet uitstaan. Met hoeveel waren jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |