Echte mensen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Soms lijkt het erop dat ik best met mensen om kan gaan.
Net even in agenda gespiekt, en Milou is dat weekend bij mijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit keer wil ik ook mee als er weer n verkapte meet is, ow en dan moet Milou wel mee natuurlijk
Ja!quote:
Yepz doe ik ook, zo even douchen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 07:40 schreef freecell het volgende:
Ik zou gewoon uit bed blijvenHet zou mooi weer worden vandaag en je zit nu toch al in het ritme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tezz, hoe is het gegaan met je schoonmoeder thuis? Is ze een beetje aanspreekbaar, is ze comfortabel?
Lein nog steeds een beetjeen een dikke
DH veel plezier op Nijenrode
MK wat een energie! Maak er gebruik van en ik zou ook niet blijven liggen als ik lekker op tijd klaarwakker zou zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nouja hij heeft vannacht waardeloos geslapen, veel hoofdpijn. De neurochirurg en arts-assistent neurochirurgie bezoeken hem vandaag. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:08 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen,
jeetje wat schrikken vanje vader Lein... wanneer weten jullie meer? en iig wordt hij goed in de gaten gehouden nu.....
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
Spannend Leintjeuh. Hopen dat het niet al te ernstig is
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]het was al ernstig, er zat bloed tussen de schedel en het hersenvlies... Maar we wachten af. En nu ga ik maar eens ontbijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2009 11:05:23 ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja hij heeft vannacht waardeloos geslapen, veel hoofdpijn. De neurochirurg en arts-assistent neurochirurgie bezoeken hem vandaag. Ik ben benieuwd.
Alleen omdat jij relatief zonder kleerscheuren een snoekduik over een auto kan maken, betekent niet dat iedereen onoverwinnelijk is hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:23 schreef kaasplankje het volgende:
tjee zeg wat ontzettend klote, en dat allemaal van één rare val
kaas is van elastiekquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Alleen omdat jij relatief zonder kleerscheuren een snoekduik over een auto kan maken, betekent niet dat iedereen onoverwinnelijk is hoor
Doe je goedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:33 schreef Isabeau het volgende:
GoedemiddagIk heb allemaal lekkere dingetjes voor mezelf gehaald en chocoladekorreldingen voor een mini chocoladefonduetje vanavond
(met verschillende soorten fruit, yum)
Ja, dank, ik vraag Oscar wel of hij me gezelschap wil houdenquote:
Wel weer typisch Djeez-schrijfstijlquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:Je zal het maar aantreffen op je werk Lijk zit week op wc ziekenhuis te stinken
quote:
Steer? Ben jij dat?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:49 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe harder je trekt, hoe verder hij schiet!
worteltjesfonduequote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dank, ik vraag Oscar wel of hij me gezelschap wil houden
Klinkt wel lekker ergensquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Hey, zou dat lekker zijn met chocolade? Wortel?
Ik heb gisteren (na het eten dus) 2 paprika's en een hele komkommer gehadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Tuurlijk is dat lekker met wortel!
Ik heb ook paprika om te knabbelen gehaald
* Stereotomy aait Isa over haar vachtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Tuurlijk is dat lekker met wortel!
Ik heb ook paprika om te knabbelen gehaald
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy aait Isa over haar vacht
* Isabeau snuffelt met haar wipneusjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy aait Isa over haar vacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |