quote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
da snap ik, maar het ging over de tafel. en als je de tieten niet mee telt is t nogsteeds geen geldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tieten zijn in de meeste gevallen gratis.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ah nee man, van die salontafels zijn zo kitsch
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
da snap ik, maar het ging over de tafel. en als je de tieten niet mee telt is t nogsteeds geen geld
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Vandaar ook de 'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Daar ging het niet meer overquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt toch best mee? Meubels op de achtergrond nog meer
Ik was al bijna 2 uur thuisquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:17 schreef Isegrim het volgende:
Het valt plotseling stil hier, iedereen onderweg naar huis zeker?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het is keiharde hitsch man. Wie dat nog kunst noemtIk zie er niets in iig. En als ik het niet zie, dan is het er niet!
Kom maar even langs, dan zal ik je wel even helpen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in het begrijpen van smileys. Help eens
Weet heiden van dit oneerbiedig voorstel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kom maar even langs, dan zal ik je wel even helpen.
Heiden weet alles en gaat ook helpen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Weet heiden van dit oneerbiedig voorstel?
Holy shit! Hij is een boom van een gast naar ik begrepen heb. Dat gaat nooit lukkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heiden weet alles en gaat ook helpen.
He'd kick your puny ass any time!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Holy shit! Hij is een boom van een gast naar ik begrepen heb.
En wat hebtie gedaan dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:00 schreef Isegrim het volgende:
We moeten eventjes Turkloos voort.Onze knuffelallochtoon heeft een ban aan zijn broek.
Maar dat is toch gewoon common practice?quote:
tjah..."inlikken als lassie"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:00 schreef Isegrim het volgende:
We moeten eventjes Turkloos voort.Onze knuffelallochtoon heeft een ban aan zijn broek.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tjah..."inlikken als lassie"
Ik vind die Danny ook maar een matig verschijnsel hoor.
My Little Pony.quote:
voor vrouwelijke nerdsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
My Little Pony.En dan vooral: gemodde My Little Pony's.
Net zoiets als case modding, maar dan voor meisjes.
Holy shit. Dat is pas een big towerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:42 schreef Isegrim het volgende:
Over case modding gesproken, check dit dan:
[ afbeelding ]
Als je niet had gezegd dat het een lamp was, had ik dat niet zo gauw gezien.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:43 schreef DutchTrain het volgende:
Over LED lampen gesproken... ik heb van de LED collectie van Kwantum (ook verkrijgbaar online bij http://www.rietveldlicht.nl ) deze:
[ afbeelding ]
Hij flirtte met mij.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
vuige slet
Beetje flirten met een NEGER
Picssssssquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij flirtte met mij.Ik stond gewoon druk (voorover gebogen
) mijn spullen in te pakken.
Zelfontspannerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:39 schreef Isegrim het volgende:
Hoe kan ik foto's van mezelf nemen terwijl ik mijn boodschappen inpak?
Ja, laat ik GoeRoe meenemen overal naartoe en dan kan hij de hele tijd foto's van mijn tieten en billen maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zelfontspanner
We hebben zoveel fotografie guru's in dit topic, en onze enige echte GoeRoe is toch weekendje met verplicht verlof, dus ik zie een repo aankomen
Alsof je dat erg zou vindenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, laat ik GoeRoe meenemen overal naartoe en dan kan hij de hele tijd foto's van mijn tieten en billen maken.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou het toch wel vrij irritant vinden hoor.
Die ziet er wel cool uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:43 schreef DutchTrain het volgende:
Over LED lampen gesproken... ik heb van de LED collectie van Kwantum (ook verkrijgbaar online bij http://www.rietveldlicht.nl ) deze:
[ afbeelding ]
Heeft wel wat weg van een Dalekquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:42 schreef Isegrim het volgende:
Over case modding gesproken, check dit dan:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dalekquote:
Ik wist dat ik het woord ergens eerder had gehoord. Doctor Who is grappig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:03 schreef Metatron het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dalek
Uit één van de beste SF series aller tijden natuurlijk: Doctor Who.
Als je dat ding aandoet met alleen de blauwe ledjes 's nachts ga je denk ik ook dromen over UFO's die op aarde komen landen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:25 schreef Isegrim het volgende:
ls je niet had gezegd dat het een lamp was, had ik dat niet zo gauw gezien.
ik heb natuurlijk geen idee wie GoeRoe is maar ik geef Loveless gelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet ook aan die arme knul denken, hij heeft een ban, verstandskiezen eruit, je mag hem best een beetje 'troosten'
Tof ding.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je dat ding aandoet met alleen de blauwe ledjes 's nachts ga je denk ik ook dromen over UFO's die op aarde komen landen.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik de twee andere modellen ook maar ga kopen voor in de woonkamer en eetkamer
toen jij dit tikte stonden we zo'n beetje onder je balkonquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:19 schreef Isegrim het volgende:
Niet dat ik weet, maar je mag gerust koffie komen drinken hoor.
En mijn auto, toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee.Ik vind het alleen fijn om mijn eígen huisje te poetsen.
En dan niet even langskomen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
toen jij dit tikte stonden we zo'n beetje onder je balkon![]()
Ach ja joh, als heel Fok hier nou komt wonen, dan kunnen we dat forum verder wel opdoeken, hebben we ook geen last meer van Danny.quote:We hebben mouse (obscurus) zo ver gekregen te kijken voor 2 kamerwoningen op de gravin Adelastraat
Ik draag geen bikini's.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
Zonde, had er nog wel zoeen leuke bikini voor klaarliggen
Draag je van die grote alles verhullende badpakken?quote:
Jij zwemt in een sauna? Coolquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik al ooit zwem, is dat meestal in de sauna van mijn zusje en dan ben ik naakt ja.
Liever geen van beide. Bikini's zijn alleen geschikt voor superslanke jonge meisjes en badpakken, tja...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Draag je van die grote alles verhullende badpakken?
SPAM!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Rotterdamse mede ICTers, verzamelt u zich in dit topic: MKV brander en 5.1 behouden en beantwoord dit prangende vraagstuk
ik mis de thaise chicksquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sauna als in saunabedrijf. Zie signature.
Ik wilde eigenlijk Isegrim quoten maar heb om niet verklaarbare reden op jouw post gekliktquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
50 views en niemand helpt me![]()
Dus nood breekt wet
Wat ben je toch lekker naiefquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom zouden er Thaise chicks moeten rondlopen in een sauna?
ik ga maar even doen alsof jij dat niet hebt geschreven en ik het dus niet het gelezenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom zouden er Thaise chicks moeten rondlopen in een sauna?
Zonde zegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar niet in de sauna. En meestal niet met Thaise chicks.
Onzin! Ik ben uniek! Dat zegt mijn moederquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:51 schreef Isegrim het volgende:
Tsk.Kerels, ze zijn allemaal hetzelfde.
Moeders zijn ook allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Onzin! Ik ben uniek! Dat zegt mijn moeder
Mijn wereldbeeld, wat doe je!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Moeders zijn ook allemaal hetzelfde.
idem.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb zin om iets leuks te doen maar ik weet niet wat.
Ook saai daar danquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar niet in de sauna. En meestal niet met Thaise chicks.
Ik zit nu naar het eerste deel van de Up Series te kijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
idem.
En waarom heeft het nou weer de hele dag geregend
Wie gaat er nou naar Leeuwarden om te stappen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in Leeuwarden wezen stappen en bijna in de cel beland
Ik studeerde daar toen ;-)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar Leeuwarden om te stappen?
En wat had je uitgevroten?
Hoe triest.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik studeerde daar toen ;-)
Ik niks, maar iemand van de groep waarmee we waren was nogal sjonnie, dus die liep om 05u s'nachts met onbloot bovenlijf zn dronkenschap op auto-spiegels te botvieren![]()
Wij gingen net ff ander straatje in toen hij en de mensen waarmee hij nog liep opgepakt werd omdat er schijnbaar al de hele tijd iemand achter ons reed die de politie had gebeld en onze locatie doorgaf![]()
Dus toen we de rest weer tegenkwamen zaten ze al in t busje en moesten we lullen als brugman dat wij niet mee moesten
Ja I know, uiteraard ook niks geworden met die studie, het schoot ook niet op, allemaal mensen uit de randstad en dan 1x in de 10 weken 2 dagen achter elkaar in Leeuwarden naar hogeschool, dus nachtje in hotel daar (het was duaal, iedereen werkte ernaast).quote:
Interessant. Een vriend van me doet mee aan een soortgelijke NL'se variant daarvan van de RVU (of één van dat soort omroepen).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik zit nu naar het eerste deel van de Up Series te kijken.
Het is een toffe grapquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:54 schreef DutchTrain het volgende:
Nieuwe logo van Rotterdam al gezien?
[ afbeelding ]
Ik was net van plan een open oproep te plaatsen voor La Vagabondquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Interessant. Een vriend van me doet mee aan een soortgelijke NL'se variant daarvan van de RVU (of één van dat soort omroepen).
Ik ga eens kijken of ik iemand mee kan krijgen naar Rotown vanavond. Psychedelische liefdesliedjes en een crossover van avant-garde hiphop tot versnipperde electronica en zwoele r&b. Ben benieuwd...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:44 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wil heel graag gaan maar denk dat drank niet slim is met deze bek en daarnaast praat ik nog niet echt geweldig
En dan een hele avond gezeik aanhoren zeker?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ze hebben daar ook wel thee
Ik thee drinkquote:
Taisse toi et soit beau.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Haha. Ik weet nog niet wat ergers is. Rose of theeIk weet het niet. Ik denk dat ik nog een avondje thuisblijf. Praten gaat sowieso ook vrij moeizaam.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef littledrummergirl het volgende:
pfff alweer een topic verder.
nog mensen die zich vervelen vanavond?
wat betekent dat?quote:
Das best kut..... Gelukkig dat het toch nog zo "beperkt" gebleven is en niet de boel finaal plat gefikt is... Schrikken zeker? (dat moet weggedronken worden met wat fokkers?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wat betekent dat?
Eens even iets anders. We gingen vanmiddag wat tappasjes eten. Pannetje met olie opgezet, calemares gebakken, lekker, met een knoflook-kruidenpapje, wat springrolls, toen had ik het geweldige idee om ook wat grote garnalen te frituren. Dus wat van die dingen uit de vriezer en in een schepnetje, het pannetje met vet was wel een beetje heet dus ik zeg nog tegen A.: kijk uit, het kan wel wat gaan spetteren....
het volgende moment stond de hele keuken in brand, de olie was kennelijk op kookpunt gekomen, de garnalen net iets te koud of te ijzig, het pannetje net wat te vol, je weet...de olie spatte in ieder geval aan alle kanten de pan uit en vloog direkt in de fik, een steekvlam tot aan het plafond en overal vlammen en brand. Gelukkig had ik de deksel bij de hand, dus met een natte handdoek om mijn arm heen de deksel er weer opgegooid en daarna de overgebleven vlammen gedoofd. Schade: muur en plafond zwart en alles onder de oilie.
Dus eerst maar alle olie overal van opgeruimd, toen geprobeert het plafond schoon te krijgen: weer een hele grote zware vlek. Dus uiteindelijk maar naar de Praxis gereden om een grote pot "Zeemeeuw" latx te halen en de keuken'muur en -plafond maar opnieuw geschilderd. Het ziet er nu weer uit als nieuw!
Ik denk dat ik je zou verbannen uit de keuken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:30 schreef SingleCoil het volgende:
Eens even iets anders. We gingen vanmiddag wat tappasjes eten. Pannetje met olie opgezet, calemares gebakken, lekker, met een knoflook-kruidenpapje, wat springrolls, toen had ik het geweldige idee om ook wat grote garnalen te frituren. Dus wat van die dingen uit de vriezer en in een schepnetje, het pannetje met vet was wel een beetje heet dus ik zeg nog tegen A.: kijk uit, het kan wel wat gaan spetteren....
het volgende moment stond de hele keuken in brand, de olie was kennelijk op kookpunt gekomen, de garnalen net iets te koud of te ijzig, het pannetje net wat te vol, je weet...de olie spatte in ieder geval aan alle kanten de pan uit en vloog direkt in de fik, een steekvlam tot aan het plafond en overal vlammen en brand. Gelukkig had ik de deksel bij de hand, dus met een natte handdoek om mijn arm heen de deksel er weer opgegooid en daarna de overgebleven vlammen gedoofd. Schade: muur en plafond zwart en alles onder de oilie.
Dus eerst maar alle olie overal van opgeruimd, toen geprobeert het plafond schoon te krijgen: weer een hele grote zware vlek. Dus uiteindelijk maar naar de Praxis gereden om een grote pot "Zeemeeuw" latx te halen en de keuken'muur en -plafond maar opnieuw geschilderd. Het ziet er nu weer uit als nieuw!
quote:
Dat wilde ik binnenkort ook een keer maken. Verkopen ze bij de supermarkt dat Ierse donkere bier gewoon?quote:
Alleen de jumbo. AH zuidplein en C1000 rijnhaven in elk geval nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat wilde ik binnenkort ook een keer maken. Verkopen ze bij de supermarkt dat Ierse donkere bier gewoon?
Blokkies?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alleen de jumbo. AH zuidplein en C1000 rijnhaven in elk geval niet![]()
Rode wijn kan trouwens ook redelijk goedEn zuinig met ui, en kruidenbouilion is veel lekkerder dan andere blokkies
tja...meisjes en denken...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je zou verbannen uit de keuken.
een arm een beetje geschroeid, niks ergs. Ik was toch al een halve gare, je weets...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
@sc zelf geen brandwonden ofzo?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:32 schreef Isegrim het volgende:
"Zwijg en wees mooi". Dat zei één van mijn favoriete docenten op 't HBO regelmatig tegen een leerling(e).
nee, we gaan nou quiche eten en daarna film kijken (Léon met Jean Reno, al een paar keer gezien maar blijft echt geweldig)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dr wil dus heulemaal niemand mee?
Zet vrijdag alvast in je agenda.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dr wil dus heulemaal niemand mee?
THE PROFESSIONAL!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, we gaan nou quiche eten en daarna film kijken (Léon met Jean Reno, al een paar keer gezien maar blijft echt geweldig)
Dan gaan we drinkenquote:
Frituren in een normaal pannetje met olie is sowieso levensgevaarlijk. Koop gewoon voor 3 tientjes een frituurpanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wat betekent dat?
Jammer. We gaan me missenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:27 schreef Isegrim het volgende:
Vrijdag heb ik al een borrel van mijn werk.
Geen idee wat er met normale kleuraanduidingen is gebeurd, maar je kan bij Praxis inderdaad verf krijgen in de kleuren badpak, vloedlijn, zeemeeuw, flamingo, dolfijn en groenst, blauwst en roodstquote:Dus uiteindelijk maar naar de Praxis gereden om een grote pot "Zeemeeuw" latx te halen
Tuurlijk kom ik wel. Teminste... Komen? waar komen?quote:
Ik denk niet dat ik ga komen in de kroeg. Om nou zoveel mensen te laten genieten van mijn komen... En dan moet ik het ook nog eens zelf opruimen, als ik kom.quote:
Maar moet ik dan een 40 nemen?quote:Op zondag 15 maart 2009 10:58 schreef DutchTrain het volgende:
We kennen nog wel een pub waar dat heel normaal is
quote:Op zondag 15 maart 2009 10:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ga komen in de kroeg. Om nou zoveel mensen te laten genieten van mijn komen... En dan moet ik het ook nog eens zelf opruimen, als ik kom.
Nee dat lijkt me geen goed idee
Mjah ik heb persoonlijk meer moeite met onschuldige mensen die dood gaan. Het is belachelijk te denken dat je een andere kant zou kunnen kiezen dan die van de onschuldige burger. Of denk je dat het hier ging om het isrealische leger vs Hamas? De Palestijnse bevolking moet het bekopen met de doodquote:Op zondag 15 maart 2009 11:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vanwaar die Palestijnse vlag? Ik heb er persoonlijk wat moeite mee als mensen zich sterk uitspreken voor de ene of de andere kant van dat conflict.
Ik vind niet dat de keus voor Palestina gelijk staat met de keus voor de onschuldige burger. En de onschuldige burger heeft ook in groten getale gekozen voor Hamas.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mjah ik heb persoonlijk meer moeite met onschuldige mensen die dood gaan. Het is belachelijk te denken dat je een andere kant zou kunnen kiezen dan die van de onschuldige burger. Of denk je dat het hier ging om het isrealische leger vs Hamas? De Palestijnse bevolking moet het bekopen met de dood
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de keus voor Palestina gelijk staat met de keus voor de onschuldige burger. En de onschuldige burger heeft ook in groten getale gekozen voor Hamas.
Ik denk zelf dat het conflict absoluut onoplosbaar is en dat de hele wereld zich ervan terug zou moeten trekken. Ik begrijp net zomin dat een land als de VS zich steeds maar weer achter Israël opstelt.
Er is gewoon geen hoop daar.
Mjah en dan gaan zeuren dat er te veel vreemdelingen zijn. Ook wel makkelijk. Zo heeft Isreal precies wat ze willen, namelijk: Alle Palestijnen verwijderen uit dat gebied.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:19 schreef Metatron het volgende:
[..].
Ik zeg het al jaren: Een cordon sanitaire er omheen, en laat ze het uitzoeken. Iedereen die er niets mee te maken wil hebben en elders een normaal leven wil opbouwen is welkom, de rest zoekt het maar uit met hun oorlogjes.
Dat is wel een heel andere situatie. Hamas wil de oorlog, initieert ook geweld. Daar hebben die mensen willens en wetens voor gekozen. En Hamas gebruikt die mensen ook als schild en dat komt hun eigenlijk wel goed uit, want hoe meer onschuldige Palestijnse doden, hoe meer sympathie voor Palestina.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Dan verschillen wij daarin van mening. Maar het feit dat onschuldige burgers hebben gekozen voor Hamas maakt ze nog geen doelwit Isegrim. Wij schieten de mensen die op Wilders stemmen toch ook niet af....
We gaan het idd niet eens worden. Zeker niet als je blijft beweren dat mensen wel of niet mogen wordt gedood aan de hand een politieke partij waar ze op gestemd hebben. Mind you: Een partij die de VS en Europa zo ver gekregen hebben dat ze mee deden aan de verkiezingen, in the first placequote:Op zondag 15 maart 2009 11:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is wel een heel andere situatie. Hamas wil de oorlog, initieert ook geweld. Daar hebben die mensen willens en wetens voor gekozen. En Hamas gebruikt die mensen ook als schild en dat komt hun eigenlijk wel goed uit, want hoe meer onschuldige Palestijnse doden, hoe meer sympathie voor Palestina.Wat uiteraard niet wegneemt dat de acties van Israël volkomen buitenproportioneel zijn, maar het is zeker niet alleen aan Israël te wijten als er veel Palestijnse burgerslachtoffers vallen.
Maar we zullen het niet eens worden. Ik ben inmiddels zo onverschillig geworden dat er wat mij betreft een komeet op die regio mag neerkomen die iedereen daar wegvaagt zodat we van 't gedonder af zijn.
Bullshit. Ik heb geen enkele moeite met 'vreemdelingen' die normaal functioneren in de maatschappij. En het gros van de mensen doen dat gewoon, en daar heeft niemand last van.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mjah en dan gaan zeuren dat er te veel vreemdelingen zijn. Ook wel makkelijk.
Ik heb het over Israeli EN Palestijnen.quote:Zo heeft Isreal precies wat ze willen, namelijk: Alle Palestijnen verwijderen uit dat gebied.
Dat zeg ik niet, dan lees je mijn woorden niet goed.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We gaan het idd niet eens worden. Zeker niet als je blijft beweren dat mensen wel of niet mogen wordt gedood aan de hand een politieke partij waar ze op gestemd hebben.
Isreali zullen het gebied echt niet hoeven te verlaten. Dat weet je zelf net zo goed als ikquote:Op zondag 15 maart 2009 11:28 schreef Metatron het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb geen enkele moeite met 'vreemdelingen' die normaal functioneren in de maatschappij. En het gros van de mensen doen dat gewoon, en daar heeft niemand last van.
[..]
Ik heb het over Israeli EN Palestijnen.
Hij heeft het over WILLEN. Iedereen die er niets mee te maken wil hebben, krijgt de kans om te vertrekken. De rest krijgt de kans om elkaar af te slachten tot er niemand meer over is.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Isreali zullen het gebied echt niet hoeven te verlaten. Dat weet je zelf net zo goed als ik
Yeah they should have known better. This is exaclty what you get for voting on the wrong candidate.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dan lees je mijn woorden niet goed.
Om een parallel te trekken: als jij je fiets niet op slot zet, is het logisch dat 'ie wordt gestolen. Maar je hebt geen schuld aan de diefstal.
Het is meer een kwestie van "They could've seen it coming".
Palestijnen ook niet. Iedereen die daar zit en er genoeg van heeft MAG elders komen. En de rest zoekt het maar uit. Geen hulp, geen interesse. Nada. Dat heet 'cordon sanitaire'.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Isreali zullen het gebied echt niet hoeven te verlaten. Dat weet je zelf net zo goed als ik
Nogmaals, ik zeg niet dat het hun schúld is. Ik zeg alleen dat het een logisch gevolg van hun keuze is. Een gevolg dat ze van tevoren gewoon wisten. Hetzelfde als met die fiets die niet op slot staat. Iedereen zal zeggen dat je een dom rund bent dat je je fiets niet op slot hebt gezet, maar desondanks zal iedereen het ook balen voor je vinden dat je je fiets kwijt bent.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Yeah they should have known better. This is exaclty what you get for voting on the wrong candidate.
Jouw voorstel betekend dus dat de de zwakste partij op die manier uitgeroeid gaat worden. Tenzij ze het hazenpad kiezen. Gelukkig is dat niet de manier waarop internationale verdragen werken.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:34 schreef Metatron het volgende:
[..]
Palestijnen ook niet. Iedereen die daar zit en er genoeg van heeft MAG elders komen. En de rest zoekt het maar uit. Geen hulp, geen interesse. Nada. Dat heet 'cordon sanitaire'.
Nee. Mijn voorstel betekent dat degenen die na decennia oorlog er nog geen genoeg van hebben fijn verder kunnen gaan met elkaar de hersens inslaan. Er IS in dat gebied geen zielige onschuldige underdog. Elke partij daar gedraagt zich als een verwende kleuter. En dan een hoop mensen die in de situatie gevangen zitten, en eigenlijk gewoon hun leven willen leiden.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jouw voorstel betekend dus dat de de zwakste partij op die manier uitgeroeid gaat worden. Tenzij ze het hazenpad kiezen. Gelukkig is dat niet de manier waarop internationale verdragen werken.
Als dat eens zou kunnenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Wij schieten de mensen die op Wilders stemmen toch ook niet af....
Dit pleit voor de palestijnen. Het is een logisch gevolg dat de Duitsers in de oorlog hier tegen het verzet ("terroristen") aanliep, het is een logisch gevolg dat de Amerikanen niet overal in Irak even gewenst zijn, en het is een logisch gevolg dat als je naar aanleiding van een sprookjesboek een land gaat claimen, de oorspronkelijke inwoners daar ietwat tegen zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zeg niet dat het hun schúld is. Ik zeg alleen dat het een logisch gevolg van hun keuze is. Een gevolg dat ze van tevoren gewoon wisten. Hetzelfde als met die fiets die niet op slot staat. Iedereen zal zeggen dat je een dom rund bent dat je je fiets niet op slot hebt gezet, maar desondanks zal iedereen het ook balen voor je vinden dat je je fiets kwijt bent.
Ja de fles ging leegquote:Op zondag 15 maart 2009 12:41 schreef Isegrim het volgende:
Dan heb je er te veel wasmiddel in gedaan.
Ja ik deed ook geen HELE fles, er zat gewoon nog bodempje inquote:Op zondag 15 maart 2009 12:55 schreef Isegrim het volgende:
Eén dopje wasmiddel is genoeg. Te veel wasmiddel helpt je machine naar de filistijnen.
Neuh nu doettie t wel gewoon goed, was gewoon ff dattie de eerste niet goed het programma doorliep ofzoquote:Op zondag 15 maart 2009 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
zou ie niet verstopt kunnen zijn, alsie niet afpompt?
Dat snap ik, maar het is al snel te veel.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik deed ook geen HELE fles, er zat gewoon nog bodempje in![]()
Okee.quote:Neuh nu doettie t wel gewoon goed, was gewoon ff dattie de eerste niet goed het programma doorliep ofzo
daar heb ik strax wel een foto voorquote:Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef Isegrim het volgende:
Jullie krijgen de groeten van heiden6. Zijn luiheid is nu tot ongekende hoogten gestegen. Hij is te lui om zelf op Fok te posten.
Dus jij klust, poetst, kookt, en hij ligt gewoon in zn nest te stinkenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef Isegrim het volgende:
Jullie krijgen de groeten van heiden6. Zijn luiheid is nu tot ongekende hoogten gestegen. Hij is te lui om zelf op Fok te posten.
Nee, hij zit Feyenoord te kijken.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus jij klust, poetst, kookt, en hij ligt gewoon in zn nest te stinken
Wat een moderne relatie, hij zit voetbal te kijken en jij poetst het huis en kookt het eten, en daarbij klus je ook nog eensquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een moderne relatie, hij zit voetbal te kijken en jij poetst het huis en kookt het eten, en daarbij klus je ook nog eens![]()
Je had een zusje zei je?
T was ook cynisch bedoeltquote:Op zondag 15 maart 2009 13:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Zo komt het juist eerder conservatief over
op het klussen na dan
Mijn zusje is al getrouwd, sorry.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een moderne relatie, hij zit voetbal te kijken en jij poetst het huis en kookt het eten, en daarbij klus je ook nog eens![]()
Je had een zusje zei je?
Logisch, omdat ze mij nog niet kent snap ik best dat ze voor het één-na-beste paard van stal gaatquote:
Dat zal 't zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Logisch, omdat ze mij nog niet kent snap ik best dat ze voor het één-na-beste paard van stal gaat
En ook dit kan hij niet zelf vermeldenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:55 schreef Isegrim het volgende:
Heiden is blij, want zijn cluppie heeft gewonnen.
Mijn toilet is niet verbouwd en de exclusieve repo komt eraan!quote:Op zondag 15 maart 2009 16:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ise, kheb een topic voor je gevondenbijzondere toiletfoto's
of is je toilet nu ook verbouwd?
You're kidding, right?quote:
Huh?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom het Lidl maandverband pontificaal op de foto, jij rechtse rellert!
Sticker op je deurquote:Op zondag 15 maart 2009 17:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh?Wat heeft de Lidl met politieke voorkeur te maken?
Ik was op mijn iPhone. Geen PI's in die layoutquote:
Heb jij óók al een iPhone?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik was op mijn iPhone. Geen PI's in die layout
Holy crap, 2 mensen met een iPhonequote:Op zondag 15 maart 2009 17:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb jij óók al een iPhone?GoeRoe heeft die ook.
Should be a great guy thenquote:Op zondag 15 maart 2009 17:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb jij óók al een iPhone?GoeRoe heeft die ook.
Dat is onze conclusie nu dus ook. De temperatuur is een beetje lastig te managen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Frituren in een normaal pannetje met olie is sowieso levensgevaarlijk. Koop gewoon voor 3 tientjes een frituurpan
Volgende week vrijdag zijn we (ik althans) laat thuis.. Dunno of we dan nog ergens zin in hebben, maar we houden het in gedachten.quote:
Wat staan de plantjes er leuk bij.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:34 schreef SingleCoil het volgende:
Bewijs: A. and the no-longer-a-hole formely known as the hole of the undead tree from hell
[ afbeelding ]
Ughquote:Op zondag 15 maart 2009 18:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij's wel okay, alleen 't is een Turk.
Wat verwacht je dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:38 schreef Isegrim het volgende:
Alicey ook echt.In een jurkje met grote laarzen aan in de modder rond aan het banjeren.
of op hun gemak foto's aan het maken zijn terwijl hun betere helft aan het zwoegen is.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
titel voor nummer #65 Rotterdam: Waar de vrouwen werken en de mannen lui in hun nest liggen te stinken
hoor ik hier een eigen mening?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
of op hun gemak foto's aan het maken zijn terwijl hun betere helft aan het zwoegen is.
wij hebben geen oude kleding, die gooien we altijd in de container voor mensen in probleemwijkenquote:
Maar ze maken wel lekker eten.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
UghDie verpesten het hele land. Kutturken
Het is een oud jurkje.quote:
Met gaten erin natuurlijk. En Isegrim die de spijkerbroek aan heeftquote:
Jullie wonen zelf in een probleemwijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wij hebben geen oude kleding, die gooien we altijd in de container voor mensen in probleemwijken
Ohh dat klinkt als een goed getraind aapje. Abjecte politieke ideeën? Het valt me nog mee dat ie ideeën heeftquote:Op zondag 15 maart 2009 18:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar ze maken wel lekker eten.En deze valt wel mee, hoor. Hij is goed opgeleid, intelligent en heeft smaak.
Hij houdt er alleen abjecte politieke ideeën op na.
Bedankt voor de spijkerbroek hequote:Op zondag 15 maart 2009 18:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wij hebben geen oude kleding, die gooien we altijd in de container voor mensen in probleemwijken
Daarom, daar moet je 'm dan weer credit voor geven.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohh dat klinkt als een goed getraind aapje. Abjecte politieke ideeën? Het valt me nog mee dat ie ideeën heeft
Ongestreken overhemden? Ik heb altijd begrepen dat dat een klederdracht geschikt voor een pooier was. Zou hij in de business zitten?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daarom, daar moet je 'm dan weer credit voor geven.
Maar wat wel onvergeeflijk is, is dat hij rondloopt in ongestreken overhemden.
Nee hoor. Wij wonen in het soon-to-be-formerly-known-as-Schiedam Rotterdam Groot West! Er zijn hier ook helemaal geen problemen trouwens.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie wonen zelf in een probleemwijk.
nee. een tuinbroek natuurlijkquote:
Er komen geen wijken uit Schiedam voor op de lijst van Vogelaar.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie wonen zelf in een probleemwijk.
Steek je kop maar in het zand. Het is ook altijd het zelfde met die linkse rakkers. [/wilders modus]quote:Op zondag 15 maart 2009 18:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij wonen in het soon-to-be-formerly-known-as-Schiedam Rotterdam Groot West! Er zijn hier ook helemaal geen problemen trouwens.
nee, maar serieus, wij zijn hier allemaal keurig geintegreerd, dus we eten hallal, A. doet al het werk en ik commandeerd haar een beetje rond en we hebben het reuze naar ons zinquote:Op zondag 15 maart 2009 18:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Steek je kop maar in het zand. Het is ook altijd het zelfde met die linkse rakkers. [/wilders modus]
See! Het is alleen maar voor jullie eigen bestwilquote:Op zondag 15 maart 2009 19:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, maar serieus, wij zijn hier allemaal keurig geintegreerd, dus we eten hallal, A. doet al het werk en ik commandeerd haar een beetje rond en we hebben het reuze naar ons zin
Klopt. Onze straat ligt 100 meter van de haven en 50 meter van de gemeentegrens en het is er rotterdamser dan een flink stuk van wat wel formeel tot rotterdam behoort. Voor mijn gevoel woon ik gewoon in Rotterdam.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:01 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik weet niet of het een probleembuurt is, schiedam maar het is wel een raar stukje gebied daar. Geen Rotterdam maar doet o zo hard zijn best. Ik weet het niet....
Ik wist het wel! Ik wist het wel!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
See! Het is alleen maar voor jullie eigen bestwil
nee, sorry. Zouden de uitbaters het op prijs stellen als ik mij als tourist kwam melden?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Wie van jullie is eigenlijk ooit in de mevlana moskee geweest?
Er zijn regelmatig mensen die een kijkje willen nemen. Ik ben een paar keer per jaar in de moskee te vinden....quote:Op zondag 15 maart 2009 19:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, sorry. Zouden de uitbaters het op prijs stellen als ik mij als tourist kwam melden?
* littledrummergirl meld zich aanquote:Op zondag 15 maart 2009 19:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Een moskee? Nee, ben je mal.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben al geïntegreerd.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden in het kader van de integratiecursus om eens naar de Mevlana te gaan?
http://www.rotterdam-mevlana.com/Index01.html
Niets is noodzakelijk. Wanneer de vaste bezoekers met hun geloofsbeoefeningen bezig zijn wordt er sowieso niet rondgeleid. De belangrijkste rituelen krijg je daar te horen alsvorens je naar binnen gaat.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:18 schreef SingleCoil het volgende:
wij zijn niet bekend met de rituelen en zouden ons slechts belachelijk maken, en daarbij de geloofsoefeningen van de vaste bezoekers verstoren. Het zou voor allen als een onplezierige ervaring te boek komen te staan. Is het werkelijk noodzakelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |