Ik draag geen bikini's.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
Zonde, had er nog wel zoeen leuke bikini voor klaarliggen
Draag je van die grote alles verhullende badpakken?quote:
Jij zwemt in een sauna? Coolquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik al ooit zwem, is dat meestal in de sauna van mijn zusje en dan ben ik naakt ja.
Liever geen van beide. Bikini's zijn alleen geschikt voor superslanke jonge meisjes en badpakken, tja...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Draag je van die grote alles verhullende badpakken?
SPAM!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Rotterdamse mede ICTers, verzamelt u zich in dit topic: MKV brander en 5.1 behouden en beantwoord dit prangende vraagstuk
ik mis de thaise chicksquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sauna als in saunabedrijf. Zie signature.
Ik wilde eigenlijk Isegrim quoten maar heb om niet verklaarbare reden op jouw post gekliktquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
50 views en niemand helpt me![]()
Dus nood breekt wet
Wat ben je toch lekker naiefquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom zouden er Thaise chicks moeten rondlopen in een sauna?
ik ga maar even doen alsof jij dat niet hebt geschreven en ik het dus niet het gelezenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom zouden er Thaise chicks moeten rondlopen in een sauna?
Zonde zegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar niet in de sauna. En meestal niet met Thaise chicks.
Onzin! Ik ben uniek! Dat zegt mijn moederquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:51 schreef Isegrim het volgende:
Tsk.Kerels, ze zijn allemaal hetzelfde.
Moeders zijn ook allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Onzin! Ik ben uniek! Dat zegt mijn moeder
Mijn wereldbeeld, wat doe je!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Moeders zijn ook allemaal hetzelfde.
idem.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb zin om iets leuks te doen maar ik weet niet wat.
Ook saai daar danquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar niet in de sauna. En meestal niet met Thaise chicks.
Ik zit nu naar het eerste deel van de Up Series te kijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
idem.
En waarom heeft het nou weer de hele dag geregend
Wie gaat er nou naar Leeuwarden om te stappen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in Leeuwarden wezen stappen en bijna in de cel beland
Ik studeerde daar toen ;-)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar Leeuwarden om te stappen?
En wat had je uitgevroten?
Hoe triest.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik studeerde daar toen ;-)
Ik niks, maar iemand van de groep waarmee we waren was nogal sjonnie, dus die liep om 05u s'nachts met onbloot bovenlijf zn dronkenschap op auto-spiegels te botvieren![]()
Wij gingen net ff ander straatje in toen hij en de mensen waarmee hij nog liep opgepakt werd omdat er schijnbaar al de hele tijd iemand achter ons reed die de politie had gebeld en onze locatie doorgaf![]()
Dus toen we de rest weer tegenkwamen zaten ze al in t busje en moesten we lullen als brugman dat wij niet mee moesten
Ja I know, uiteraard ook niks geworden met die studie, het schoot ook niet op, allemaal mensen uit de randstad en dan 1x in de 10 weken 2 dagen achter elkaar in Leeuwarden naar hogeschool, dus nachtje in hotel daar (het was duaal, iedereen werkte ernaast).quote:
Interessant. Een vriend van me doet mee aan een soortgelijke NL'se variant daarvan van de RVU (of één van dat soort omroepen).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik zit nu naar het eerste deel van de Up Series te kijken.
Het is een toffe grapquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:54 schreef DutchTrain het volgende:
Nieuwe logo van Rotterdam al gezien?
[ afbeelding ]
Ik was net van plan een open oproep te plaatsen voor La Vagabondquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Interessant. Een vriend van me doet mee aan een soortgelijke NL'se variant daarvan van de RVU (of één van dat soort omroepen).
Ik ga eens kijken of ik iemand mee kan krijgen naar Rotown vanavond. Psychedelische liefdesliedjes en een crossover van avant-garde hiphop tot versnipperde electronica en zwoele r&b. Ben benieuwd...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:44 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wil heel graag gaan maar denk dat drank niet slim is met deze bek en daarnaast praat ik nog niet echt geweldig
En dan een hele avond gezeik aanhoren zeker?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ze hebben daar ook wel thee
Ik thee drinkquote:
Taisse toi et soit beau.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Haha. Ik weet nog niet wat ergers is. Rose of theeIk weet het niet. Ik denk dat ik nog een avondje thuisblijf. Praten gaat sowieso ook vrij moeizaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |