quote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
da snap ik, maar het ging over de tafel. en als je de tieten niet mee telt is t nogsteeds geen geldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tieten zijn in de meeste gevallen gratis.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ah nee man, van die salontafels zijn zo kitsch
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
da snap ik, maar het ging over de tafel. en als je de tieten niet mee telt is t nogsteeds geen geld
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Vandaar ook de 'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Daar ging het niet meer overquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt toch best mee? Meubels op de achtergrond nog meer
Ik was al bijna 2 uur thuisquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:17 schreef Isegrim het volgende:
Het valt plotseling stil hier, iedereen onderweg naar huis zeker?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het is keiharde hitsch man. Wie dat nog kunst noemtIk zie er niets in iig. En als ik het niet zie, dan is het er niet!
Kom maar even langs, dan zal ik je wel even helpen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in het begrijpen van smileys. Help eens
Weet heiden van dit oneerbiedig voorstel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kom maar even langs, dan zal ik je wel even helpen.
Heiden weet alles en gaat ook helpen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Weet heiden van dit oneerbiedig voorstel?
Holy shit! Hij is een boom van een gast naar ik begrepen heb. Dat gaat nooit lukkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heiden weet alles en gaat ook helpen.
He'd kick your puny ass any time!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Holy shit! Hij is een boom van een gast naar ik begrepen heb.
En wat hebtie gedaan dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:00 schreef Isegrim het volgende:
We moeten eventjes Turkloos voort.Onze knuffelallochtoon heeft een ban aan zijn broek.
Maar dat is toch gewoon common practice?quote:
tjah..."inlikken als lassie"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:00 schreef Isegrim het volgende:
We moeten eventjes Turkloos voort.Onze knuffelallochtoon heeft een ban aan zijn broek.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tjah..."inlikken als lassie"
Ik vind die Danny ook maar een matig verschijnsel hoor.
My Little Pony.quote:
voor vrouwelijke nerdsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
My Little Pony.En dan vooral: gemodde My Little Pony's.
Net zoiets als case modding, maar dan voor meisjes.
Holy shit. Dat is pas een big towerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:42 schreef Isegrim het volgende:
Over case modding gesproken, check dit dan:
[ afbeelding ]
Als je niet had gezegd dat het een lamp was, had ik dat niet zo gauw gezien.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:43 schreef DutchTrain het volgende:
Over LED lampen gesproken... ik heb van de LED collectie van Kwantum (ook verkrijgbaar online bij http://www.rietveldlicht.nl ) deze:
[ afbeelding ]
Hij flirtte met mij.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
vuige slet
Beetje flirten met een NEGER
Picssssssquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij flirtte met mij.Ik stond gewoon druk (voorover gebogen
) mijn spullen in te pakken.
Zelfontspannerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:39 schreef Isegrim het volgende:
Hoe kan ik foto's van mezelf nemen terwijl ik mijn boodschappen inpak?
Ja, laat ik GoeRoe meenemen overal naartoe en dan kan hij de hele tijd foto's van mijn tieten en billen maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zelfontspanner
We hebben zoveel fotografie guru's in dit topic, en onze enige echte GoeRoe is toch weekendje met verplicht verlof, dus ik zie een repo aankomen
Alsof je dat erg zou vindenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, laat ik GoeRoe meenemen overal naartoe en dan kan hij de hele tijd foto's van mijn tieten en billen maken.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou het toch wel vrij irritant vinden hoor.
Die ziet er wel cool uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:43 schreef DutchTrain het volgende:
Over LED lampen gesproken... ik heb van de LED collectie van Kwantum (ook verkrijgbaar online bij http://www.rietveldlicht.nl ) deze:
[ afbeelding ]
Heeft wel wat weg van een Dalekquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:42 schreef Isegrim het volgende:
Over case modding gesproken, check dit dan:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dalekquote:
Ik wist dat ik het woord ergens eerder had gehoord. Doctor Who is grappig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:03 schreef Metatron het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dalek
Uit één van de beste SF series aller tijden natuurlijk: Doctor Who.
Als je dat ding aandoet met alleen de blauwe ledjes 's nachts ga je denk ik ook dromen over UFO's die op aarde komen landen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:25 schreef Isegrim het volgende:
ls je niet had gezegd dat het een lamp was, had ik dat niet zo gauw gezien.
ik heb natuurlijk geen idee wie GoeRoe is maar ik geef Loveless gelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet ook aan die arme knul denken, hij heeft een ban, verstandskiezen eruit, je mag hem best een beetje 'troosten'
Tof ding.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je dat ding aandoet met alleen de blauwe ledjes 's nachts ga je denk ik ook dromen over UFO's die op aarde komen landen.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik de twee andere modellen ook maar ga kopen voor in de woonkamer en eetkamer
toen jij dit tikte stonden we zo'n beetje onder je balkonquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:19 schreef Isegrim het volgende:
Niet dat ik weet, maar je mag gerust koffie komen drinken hoor.
En mijn auto, toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee.Ik vind het alleen fijn om mijn eígen huisje te poetsen.
En dan niet even langskomen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
toen jij dit tikte stonden we zo'n beetje onder je balkon![]()
Ach ja joh, als heel Fok hier nou komt wonen, dan kunnen we dat forum verder wel opdoeken, hebben we ook geen last meer van Danny.quote:We hebben mouse (obscurus) zo ver gekregen te kijken voor 2 kamerwoningen op de gravin Adelastraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |