Hij heeft het over WILLEN. Iedereen die er niets mee te maken wil hebben, krijgt de kans om te vertrekken. De rest krijgt de kans om elkaar af te slachten tot er niemand meer over is.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Isreali zullen het gebied echt niet hoeven te verlaten. Dat weet je zelf net zo goed als ik
Yeah they should have known better. This is exaclty what you get for voting on the wrong candidate.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dan lees je mijn woorden niet goed.
Om een parallel te trekken: als jij je fiets niet op slot zet, is het logisch dat 'ie wordt gestolen. Maar je hebt geen schuld aan de diefstal.
Het is meer een kwestie van "They could've seen it coming".
Palestijnen ook niet. Iedereen die daar zit en er genoeg van heeft MAG elders komen. En de rest zoekt het maar uit. Geen hulp, geen interesse. Nada. Dat heet 'cordon sanitaire'.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Isreali zullen het gebied echt niet hoeven te verlaten. Dat weet je zelf net zo goed als ik
Nogmaals, ik zeg niet dat het hun schúld is. Ik zeg alleen dat het een logisch gevolg van hun keuze is. Een gevolg dat ze van tevoren gewoon wisten. Hetzelfde als met die fiets die niet op slot staat. Iedereen zal zeggen dat je een dom rund bent dat je je fiets niet op slot hebt gezet, maar desondanks zal iedereen het ook balen voor je vinden dat je je fiets kwijt bent.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Yeah they should have known better. This is exaclty what you get for voting on the wrong candidate.
Jouw voorstel betekend dus dat de de zwakste partij op die manier uitgeroeid gaat worden. Tenzij ze het hazenpad kiezen. Gelukkig is dat niet de manier waarop internationale verdragen werken.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:34 schreef Metatron het volgende:
[..]
Palestijnen ook niet. Iedereen die daar zit en er genoeg van heeft MAG elders komen. En de rest zoekt het maar uit. Geen hulp, geen interesse. Nada. Dat heet 'cordon sanitaire'.
Nee. Mijn voorstel betekent dat degenen die na decennia oorlog er nog geen genoeg van hebben fijn verder kunnen gaan met elkaar de hersens inslaan. Er IS in dat gebied geen zielige onschuldige underdog. Elke partij daar gedraagt zich als een verwende kleuter. En dan een hoop mensen die in de situatie gevangen zitten, en eigenlijk gewoon hun leven willen leiden.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jouw voorstel betekend dus dat de de zwakste partij op die manier uitgeroeid gaat worden. Tenzij ze het hazenpad kiezen. Gelukkig is dat niet de manier waarop internationale verdragen werken.
Als dat eens zou kunnenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Wij schieten de mensen die op Wilders stemmen toch ook niet af....
Dit pleit voor de palestijnen. Het is een logisch gevolg dat de Duitsers in de oorlog hier tegen het verzet ("terroristen") aanliep, het is een logisch gevolg dat de Amerikanen niet overal in Irak even gewenst zijn, en het is een logisch gevolg dat als je naar aanleiding van een sprookjesboek een land gaat claimen, de oorspronkelijke inwoners daar ietwat tegen zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zeg niet dat het hun schúld is. Ik zeg alleen dat het een logisch gevolg van hun keuze is. Een gevolg dat ze van tevoren gewoon wisten. Hetzelfde als met die fiets die niet op slot staat. Iedereen zal zeggen dat je een dom rund bent dat je je fiets niet op slot hebt gezet, maar desondanks zal iedereen het ook balen voor je vinden dat je je fiets kwijt bent.
Ja de fles ging leegquote:Op zondag 15 maart 2009 12:41 schreef Isegrim het volgende:
Dan heb je er te veel wasmiddel in gedaan.
Ja ik deed ook geen HELE fles, er zat gewoon nog bodempje inquote:Op zondag 15 maart 2009 12:55 schreef Isegrim het volgende:
Eén dopje wasmiddel is genoeg. Te veel wasmiddel helpt je machine naar de filistijnen.
Neuh nu doettie t wel gewoon goed, was gewoon ff dattie de eerste niet goed het programma doorliep ofzoquote:Op zondag 15 maart 2009 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
zou ie niet verstopt kunnen zijn, alsie niet afpompt?
Dat snap ik, maar het is al snel te veel.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik deed ook geen HELE fles, er zat gewoon nog bodempje in![]()
Okee.quote:Neuh nu doettie t wel gewoon goed, was gewoon ff dattie de eerste niet goed het programma doorliep ofzo
daar heb ik strax wel een foto voorquote:Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef Isegrim het volgende:
Jullie krijgen de groeten van heiden6. Zijn luiheid is nu tot ongekende hoogten gestegen. Hij is te lui om zelf op Fok te posten.
Dus jij klust, poetst, kookt, en hij ligt gewoon in zn nest te stinkenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef Isegrim het volgende:
Jullie krijgen de groeten van heiden6. Zijn luiheid is nu tot ongekende hoogten gestegen. Hij is te lui om zelf op Fok te posten.
Nee, hij zit Feyenoord te kijken.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus jij klust, poetst, kookt, en hij ligt gewoon in zn nest te stinken
Wat een moderne relatie, hij zit voetbal te kijken en jij poetst het huis en kookt het eten, en daarbij klus je ook nog eensquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een moderne relatie, hij zit voetbal te kijken en jij poetst het huis en kookt het eten, en daarbij klus je ook nog eens![]()
Je had een zusje zei je?
T was ook cynisch bedoeltquote:Op zondag 15 maart 2009 13:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Zo komt het juist eerder conservatief over
op het klussen na dan
Mijn zusje is al getrouwd, sorry.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een moderne relatie, hij zit voetbal te kijken en jij poetst het huis en kookt het eten, en daarbij klus je ook nog eens![]()
Je had een zusje zei je?
Logisch, omdat ze mij nog niet kent snap ik best dat ze voor het één-na-beste paard van stal gaatquote:
Dat zal 't zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Logisch, omdat ze mij nog niet kent snap ik best dat ze voor het één-na-beste paard van stal gaat
En ook dit kan hij niet zelf vermeldenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:55 schreef Isegrim het volgende:
Heiden is blij, want zijn cluppie heeft gewonnen.
Mijn toilet is niet verbouwd en de exclusieve repo komt eraan!quote:Op zondag 15 maart 2009 16:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ise, kheb een topic voor je gevondenbijzondere toiletfoto's
of is je toilet nu ook verbouwd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |