You're kidding, right?quote:
Huh?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom het Lidl maandverband pontificaal op de foto, jij rechtse rellert!
Sticker op je deurquote:Op zondag 15 maart 2009 17:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh?Wat heeft de Lidl met politieke voorkeur te maken?
Ik was op mijn iPhone. Geen PI's in die layoutquote:
Heb jij óók al een iPhone?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik was op mijn iPhone. Geen PI's in die layout
Holy crap, 2 mensen met een iPhonequote:Op zondag 15 maart 2009 17:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb jij óók al een iPhone?GoeRoe heeft die ook.
Should be a great guy thenquote:Op zondag 15 maart 2009 17:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb jij óók al een iPhone?GoeRoe heeft die ook.
Dat is onze conclusie nu dus ook. De temperatuur is een beetje lastig te managen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Frituren in een normaal pannetje met olie is sowieso levensgevaarlijk. Koop gewoon voor 3 tientjes een frituurpan
Volgende week vrijdag zijn we (ik althans) laat thuis.. Dunno of we dan nog ergens zin in hebben, maar we houden het in gedachten.quote:
Wat staan de plantjes er leuk bij.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:34 schreef SingleCoil het volgende:
Bewijs: A. and the no-longer-a-hole formely known as the hole of the undead tree from hell
[ afbeelding ]
Ughquote:Op zondag 15 maart 2009 18:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij's wel okay, alleen 't is een Turk.
Wat verwacht je dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:38 schreef Isegrim het volgende:
Alicey ook echt.In een jurkje met grote laarzen aan in de modder rond aan het banjeren.
of op hun gemak foto's aan het maken zijn terwijl hun betere helft aan het zwoegen is.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
titel voor nummer #65 Rotterdam: Waar de vrouwen werken en de mannen lui in hun nest liggen te stinken
hoor ik hier een eigen mening?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
of op hun gemak foto's aan het maken zijn terwijl hun betere helft aan het zwoegen is.
wij hebben geen oude kleding, die gooien we altijd in de container voor mensen in probleemwijkenquote:
Maar ze maken wel lekker eten.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
UghDie verpesten het hele land. Kutturken
Het is een oud jurkje.quote:
Met gaten erin natuurlijk. En Isegrim die de spijkerbroek aan heeftquote:
Jullie wonen zelf in een probleemwijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wij hebben geen oude kleding, die gooien we altijd in de container voor mensen in probleemwijken
Ohh dat klinkt als een goed getraind aapje. Abjecte politieke ideeën? Het valt me nog mee dat ie ideeën heeftquote:Op zondag 15 maart 2009 18:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar ze maken wel lekker eten.En deze valt wel mee, hoor. Hij is goed opgeleid, intelligent en heeft smaak.
Hij houdt er alleen abjecte politieke ideeën op na.
Bedankt voor de spijkerbroek hequote:Op zondag 15 maart 2009 18:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wij hebben geen oude kleding, die gooien we altijd in de container voor mensen in probleemwijken
Daarom, daar moet je 'm dan weer credit voor geven.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohh dat klinkt als een goed getraind aapje. Abjecte politieke ideeën? Het valt me nog mee dat ie ideeën heeft
Ongestreken overhemden? Ik heb altijd begrepen dat dat een klederdracht geschikt voor een pooier was. Zou hij in de business zitten?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daarom, daar moet je 'm dan weer credit voor geven.
Maar wat wel onvergeeflijk is, is dat hij rondloopt in ongestreken overhemden.
Nee hoor. Wij wonen in het soon-to-be-formerly-known-as-Schiedam Rotterdam Groot West! Er zijn hier ook helemaal geen problemen trouwens.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie wonen zelf in een probleemwijk.
nee. een tuinbroek natuurlijkquote:
Er komen geen wijken uit Schiedam voor op de lijst van Vogelaar.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie wonen zelf in een probleemwijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |