Waar reageer je nu op?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Iemand overtuigen van JOUW muzieksmaak is zo zinloos in dit topic.
Alles wat tegenwoordig ook maar een beetje in die hele indie hoek valt bedoel ik. Pitchfork was even het makkelijkste wat ik kon bedenken om beetje de richting aan te duiden die ik bedoel.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:11 schreef pfaf het volgende:
Die eerste zin kan ik inkomen, maar Pitchfork promoot zulke bandjes toch helemaal niet? Bedoel je niet NME? Of je bedoelt bandjes als Animal Collective, The Pains of Being Pure at Heart en No Age?
zelfreflectiequote:Op maandag 16 maart 2009 09:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Iemand overtuigen van JOUW meining is zo zinloos in dit topic.
Dan kun je beter NME noemen, dan benoem je bands als Killers, Klaxons, Kaiser Chiefs et cetera. Pitchfork behandelt veel hiphop, electro, postrock en weet-ik-veel-wat, zolang het maar Indie is.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Alles wat tegenwoordig ook maar een beetje in die hele indie hoek valt bedoel ik. Pitchfork was even het makkelijkste wat ik kon bedenken om beetje de richting aan te duiden die ik bedoel.
eigenlijk ben ik gewoon een verzuurde muziekluisteraar die vrijwel alles wat nu wordt gemaakt maar kut vindt.![]()
Ach, die genres vind ik ook allemaal kut, dus het is om het even.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan kun je beter NME noemen, dan benoem je bands als Killers, Klaxons, Kaiser Chiefs et cetera. Pitchfork behandelt veel hiphop, electro, postrock en weet-ik-veel-wat, zolang het maar Indie is.
Waarschijnlijk generaliseert ie net zo erg als ik en bedoelt ie dat voor de hoeveelheid (indie-) muziek die nu beschikbaar is er vergeleken met vroeger relatief weinig uitschieters in zittenquote:
Wie doet dat dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:56 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
De vent die hiphop aan de man wil brengen hier.
Jij.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:38 schreef pfaf het volgende:
En de hiphop van Edan, Dangerdoom of misschien nog melodischer Girl Talk dan?(Al is die laatste een mix van hiphop en popsamples)
Heb je de reactie daarboven ook gelezen? Of is dat te moeilijk voor je? Geen wonder dat je Roosbeef niet digged.quote:
Deze reactie (erboven) ondersteunt inderdaad jouw punt pfaf, ge-wel-dig.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:24 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Ik heb Nas - Illmatic geprobeerd en Wu-Tang clan - Enter the Wu-Tang: 36 chambers.
Ik vond het niets. Waarom niet? Ik luister niet naar teksten. Ik luister naar melodieën. Kan het ook niet helpen.
Dit vind ik dan weer wél geniaal --> Trip-Hop van bijv. Massive attack.
Als hij zegt dat hij hiphop niets aan vindt, omdat hij het melodische mist, mag ik toch wel wat melodische hiphop-acts noemen? Dat heeft niets met bekeren of mening opdringen te maken, maar behulpzaam zijn en een forum interessant en leuk houden.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dit ondersteunt inderdaad jouw punt pfaf, ge-wel-dig.![]()
Ik ben blij dat je in ieder geval zelf wel die indruk hebt. Ignorance is bliss wat mij betreft.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:18 schreef pfaf het volgende:
Dat heeft niets met bekeren of mening opdringen te maken, maar behulpzaam zijn en een forum interessant en leuk houden.
helemaal met je eensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:47 schreef Florian_ het volgende:
Van die softe R&B. Dingen als Ne-yo, Mario, Chris Brown etc.
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:56 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
De vent die hiphop aan de man wil brengen hier.
Ik moet je betrappen op je voorliefde van Queen, dan praat je wel anders.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik hou niet van bands die een zanger hebben die jengelt ipv zingt: Radiohead, RHCP, Oasis, Keane, Coldplay, Kane en vele anderen. Leer eens een vak.
Eminem klinkt echter zo negatief dat het wel weer leuk is.quote:Ik hou niet van de meeste hiphop, het klinkt allemaal zo ongelooflijk negatief en in het slechtste geval alsof iemand over de muziek heen zit te praten. Rap is een stijlmiddel, geen genre.
Tegenwoordig is het inderdaad armoe troef. Beyoncé klinkt te schreeuwerig, Rihanna, Ciara e.d. klinken daarentegen te teer.quote:Ik hou niet van R&B of wat er tegenwoordig van Rhythm& Blues over is, slappe truttenzuurstoktrutbende voor weeeige tienermeisjes
Rob de Nijs, Ramses Shaffy en Boudewijn de Groot kan ik wel bekoren, elitaire muziek zeg ik. De meeste artiesten zijn inderdaad wegwerpmusici.quote:Ik hou niet van Hollands glorie: carnavalskrakers, neppunkbandjes ( Di-Rect), Jannes/Frans e.d. Dat je ook in het Nederlands liedjes kunt maken, wil niet zeggen dat je het tenenkrommend moet doen.
Ook van Queen hou ik niet, het spijt me.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet je betrappen op je voorliefde van Queen, dan praat je wel anders.
Urgh, alles aan dit nummer en clip wekt een en al irritatie bij me op. Bedankt voor het me helpen herinneren dat dit nummer ook nog bestaat.quote:
hoe vind je dit dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Urgh, alles aan dit nummer en clip wekt een en al irritatie bij me op. Bedankt voor het me helpen herinneren dat dit nummer ook nog bestaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |