quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef happyme28 het volgende:
Halloooooo, ik kwam me ook weer melden!
Ik ben vandaag ongesteld geworden![]()
![]()
beetje raar hier haha
Netjes een cyclus van 29 dagen na de miskraam. Het moet nog wel doorzetten, maar aan het gevoel in mijn buik zal dat morgen wel gebeuren.
Yeah... kans op een kerstkindje![]()
Ik heb de afgelopen tijd niet echt actief meegelezen, maar ik zal me weer eens in gaan lezen.
Weer met jullie hopen op een 2e streepje!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:40 schreef Ciscostar het volgende:
Zo wat gaan jullie hard zeg....
Hier nog steeds druk aan het klussen... maar mijn eisprong nog steeds niet kunnen vinden..
Bij 30 dagen had het dinsdag moeten zijn, bij 33 dagen vandaag... dan maar uitgaan van mijn 37 dagen.... dan volgende week dinsdag dus... We blijven gewoon hard door klussen en we zien het resultaat wel.
Ik wil eigenlijk geen kindje in december... al te veel jarige in die maand (wij beide oa)
Asyniur balen...
Zijn niet alle posts, maar wel de posts waar nog over gebebbeld werdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:43 schreef Fiemeeltje het volgende:
Fijn HappyMe! Hopen dat het meteen weer raak is en het wel bljft plakken.
cisco, je had het er gisteren of eergisteren over dat het tweede streepje begon op te komen, is het al donkerder aan het worden of wordt het weer lichter? Een piek kan namelijk heel erg snel opkomen, ik zou die van mij echt gemist hebben als ik niet op het idee gekomen was toen het tweede streepje donkerder werd twee maal daags te testen. Bij mij duurde het na het licht opkomen van het streepje 5 dagen voor ik de piek kreeg overigens.
Best wel, maar ja, ik verwacht er niet zo veel van die eerste ronde. Ik weet natuurlijk mijn cyclus nog helemaal niet en het ontpillen schijnt wel een half jaar te kunnen duren. (Valt het erg op dat ik probeer mezelf niet te veel hoop te geven?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:46 schreef Troel het volgende:
Minniemin, vandaag jouw NOD, spannend hoor!
We zijn eeeh geloof ik vrijdag begonnen met klussen en toen iedere dag en alleen gisteren niet.. maar zullen vanavond wel weer ffies klussenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:46 schreef bumbaloe het volgende:
Wie weet cisco, ik hoop dat je ondanks het niet vinden van je ei met de testjes toch op tijd hebt geklust.
Ik voelde vorige cyclus ook rond me eisprong pijnlijke borsten en iets erna ook misselijkheidjes... en dat bleef tot 3 dagen voor mij ongesteldheid... soms is het lichaam heel raar!quote:
Ik vind het echt lastig hoor. Ik ben eigenlijk al de hele week wat misselijk, last van mijn rug. Maar niets zoals ik het normaal bij mijn pilbloedingen voelde. Ze hebben het allemaal best mooi verzonnen, dat mensenlijf, maar dat zwanger worden hadden ze wel wat makkelijker mogen maken van me...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:37 schreef judes het volgende:
Lucky you, mefke! Ik hou dat ook allemaal bij en inmiddels ben ik erachter dat ik elke cyclus van ong. 2 dagen na de eisprong tot de eerste dag van mijn menstruatie gevoelige borsten heb... en dat duurt soms wel 12 dagen!De eerste maand dacht ik echt dat het een zw. teken was, maar nu weet ik dus dat het niet zoveel zegt. Hetzelfde geldt voor steekjes in m'n buik, pijntjes in mijn rug en af en toe een misselijk gevoel. Daar zit bij mij niet echt een vast patroon in, maar ik weet nu dat het allemaal sporadisch voor kan komen. Dat heeft me wel meer rust gegeven, ik heb nu niet bij alles wat ik voel het idee dat het een voorteken ergens van is.
Ymme, het is sowieso moeilijk te zeggen met die dingen. Voor zover ik het heb gelezen is het niet wetenschappelijk aan te tonen of de dingen die je de eerste weken voelt uberhaupt iets met een zwangerschap te maken hebben, ook al blijk je zwanger te zijn. Zo wordt een bloeding tussen de eisprong en de NOD vaak een innestelingsbloeding genoemd, maar het valt niet te bewijzen of dat ook werkelijk iets met de innesteling te maken heeft gehad. Het kan ook 'zomaar' een bloeding zijn geweest. Zo kun je je ook 'zomaar' misselijk voelen die eerste weken, of steekjes voelen in je buik, of je nou zwanger bent of niet. Het is dus echt een kwestie van afwachten. Jammer genoeg!![]()
Haha, Nou klus ze hoor Incantrixquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:48 schreef Incantrix het volgende:
Happy, ik ken je verder niet, maar ik hoop dat je lijf je miskraam snel te boven is en dat je nu snel met volle teugen van een volledige zwangerschap mag genieten.
MinnieMin, wat spannend! Dat klinkt allemaal wel heel erg goed hoor, ik duim!
En wij.. Hebben een avondje iets anders te doen dan computerenSimon says klus! (Of eigenlijk niet Simon, maar mijn testje..
) Dahag!
Ik dacht ook dat ik dingen voelde die ik normaal nooit voelde, misselijkheid, pijnlijke rug etc etc, maar iedere keer denk ik achteraf, was net zoals anders... Ben een echet hypochonder.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:01 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Ik vind het echt lastig hoor. Ik ben eigenlijk al de hele week wat misselijk, last van mijn rug. Maar niets zoals ik het normaal bij mijn pilbloedingen voelde. Ze hebben het allemaal best mooi verzonnen, dat mensenlijf, maar dat zwanger worden hadden ze wel wat makkelijker mogen maken van me...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:26 schreef Asyniur het volgende:
Ik voelde de hele tijd al niks
Ik ben benieuwd of ik ueberhaupt iets er van merk tegen de tijd dat ik een plusje plas
Ik begrijp dat we moeten duimen voor minniemin nu?![]()
En incantrix is vroeg naar bed...
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Aanstellers
Ik had zelf wel wat verschijnselen en heb er ook wel over gepraat en me er af en toe over verbaasd maar ik ging er echt gewoon vanuit dat het niet raak was. Ik ben een anti-hypochonder o.i.d.Ik praat alles weg
Ik weet niet wat handig is, maar ik denk dat als ik morgenochtend nog niets zie of voel komen, ik meteen al een eerste testje waag. En anders over een 4/5 dagen. Daarna geloof ik er niet meer in en verzin een nieuwe NOD. Dat is even het planquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:23 schreef Poezebeest het volgende:
Wanneer ga je testen Minniemin? Of heb je dat al gezegd, dan heb ik het gemist
en? en? en? <insert hoopvolle blik>quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:04 schreef MinnieMin het volgende:
Ik weet niet wat handig is, maar ik denk dat als ik morgenochtend nog niets zie of voel komen, ik meteen al een eerste testje waag. En anders over een 4/5 dagen. Daarna geloof ik er niet meer in en verzin een nieuwe NOD. Dat is even het plan
Balen minniemin...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:47 schreef mijsje het volgende:
dan is (na mij) Tierrr weer de volgende in de lijst...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:54 schreef Tierrr het volgende:
O en reken maar niet op snel een dubbele streep van mij... zit nu op dag 28 van de cyclus en nog steeds geen temperatuurstijging gezien en vanochtend had ik ineens een flinke temperatuurdip (nog nooit zo laag geweest)... dat schijnt op de dag van de eisprong te zijn ofzo?? Nou in dat geval duurt de cyclus nog wel even en ben ik ook niet zwanger, want maandag voor het laatst geklust...
En toch duim ik voor julliequote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:54 schreef mijsje het volgende:
ik hoop ook dat iemand weer een tweede streepje maakt... maar ik ben bang dat ik dat niet zal zijn... (met ons onderzoek en de gang nu naar de gyn...) Maar voor Tierrr duim ik ook mee!![]()
-edit- ow Tierrr, dat is jammer... als je temp weer zakt rond de menstruatie, is het dan niet dat je dan niet bevrucht bent en dat je lijf zich opmaakt voor de menstruatie? (ik hoop dat ik het mis heb hoor, maar dit dacht ik begrepen te hebben...)
Je hebt het deels goed begrepen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:54 schreef mijsje het volgende:
ik hoop ook dat iemand weer een tweede streepje maakt... maar ik ben bang dat ik dat niet zal zijn... (met ons onderzoek en de gang nu naar de gyn...) Maar voor Tierrr duim ik ook mee!![]()
-edit- ow Tierrr, dat is jammer... als je temp weer zakt rond de menstruatie, is het dan niet dat je dan niet bevrucht bent en dat je lijf zich opmaakt voor de menstruatie? (ik hoop dat ik het mis heb hoor, maar dit dacht ik begrepen te hebben...)
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:21 schreef Tierrr het volgende:
Verstandig trouwens om te tempen mijsje!! Heb je altijd wat om de gyn mee om de oren te wapperen!!
Wou het net even melden hier! Wat ik me wel afvroeg, ik dacht altijd dat het HcG-hormoon na een week of 16-20 verdween uit het lijf en daarom niet meer te traceren was met zo'n test?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
Net bij Kassa hebben ze zwangerschapstesten getest, de kruidvat en etos testen waren de beste 2 volgens het panel. De romed gaf verkeerde uitslagen... er was zelfs een man zwanger.
Dat heb ik ook altijd begrepen hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:17 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wou het net even melden hier! Wat ik me wel afvroeg, ik dacht altijd dat het HcG-hormoon na een week of 16-20 verdween uit het lijf en daarom niet meer te traceren was met zo'n test?
Ik heb altijd een paar uur lage buikpijn aan 1 kant (soms links en soms rechts)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:06 schreef Poezebeest het volgende:
Veel klusplezier vanavond!
Wat voel je eigenlijk als je je eisprong voelt?
Schelden mag niet hoor!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:21 schreef Tierrr het volgende:dat is zo, daarom moest ik gaan tempen van mijn ha...
(ik zie het nut er zeker wel van in, zeker persoon die afgelopen week beweerde dat het geen nut had...
sorry, was een ouwe koe...)
quote:
Dat had ik gisteren dus aan de linkerkant, net als 2 cyclussen geleden... Deze maand hebben we ons echt rot geklust en gaan dit nog even volhouden.. dus aan ons geklus gaat het deze maand niet liggenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb altijd een paar uur lage buikpijn aan 1 kant (soms links en soms rechts)
Mijn streepje nog niet donkerde geweest dan controle streep.. en dit is al dag 22 van deze cyclus..quote:Op zondag 15 maart 2009 17:50 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb ook sensitest en mij bevallen ze goed. Ik heb ze nu twee cyclussen gebruikt en de eerste zag ik vlak voor mijn ovulatie het tweede streepje bijna 2 x zo donker als de controlestreep, deze afgelopen keer waren beide strepen even donker en voelde ik zo'n 18 tot 20 uur later (ik weet het niet meer precies, maar het was in elk geval netjes binnen de 24 uur) mijn eisprong.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
De romed gaf verkeerde uitslagen... er was zelfs een man zwanger.
Dat lees ik wel vaker, ongeacht het merk dipstick, dat er heel veel mensen echt WEL een eisprong hebben, maar geen hele dikke tweede streep die net zo dik is als controlestreepquote:Op zondag 15 maart 2009 18:39 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Mijn streepje nog niet donkerde geweest dan controle streep.. en dit is al dag 22 van deze cyclus..
Je kunt er langsheen plassen als je het niet 's ochtends en 's avonds doetquote:Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat lees ik wel vaker, ongeacht het merk dipstick, dat er heel veel mensen echt WEL een eisprong hebben, maar geen hele dikke tweede streep die net zo dik is als controlestreep
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik was vandaag in het Gaiapark en opeens had ik zoiets van: volgend jaar wil ik hier meten ons hummeltje rondlopen
waarop
heel nuchter zegt: hebben kleine babietjes er dan wat aan?
![]()
Lekker off-topic maar het gaia park is echt zooooo leuk! En helemaal voor kids, hihi...quote:Op zondag 15 maart 2009 19:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik was vandaag in het Gaiapark en opeens had ik zoiets van: volgend jaar wil ik hier meten ons hummeltje rondlopen
waarop
heel nuchter zegt: hebben kleine babietjes er dan wat aan?
![]()
Wij Ik ga deze maand eens piesen over ovulatietesten. Geeft me in elk geval meer gevoel van controle. We hebben er zin in...
Mijn eerste gedachten was, "hoe kun je nu langs zo'n stik plassen??"quote:Op zondag 15 maart 2009 19:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je kunt er langsheen plassen als je het niet 's ochtends en 's avonds doet
Voor jou ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |