Balen minniemin...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:47 schreef mijsje het volgende:
dan is (na mij) Tierrr weer de volgende in de lijst...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:54 schreef Tierrr het volgende:
O en reken maar niet op snel een dubbele streep van mij... zit nu op dag 28 van de cyclus en nog steeds geen temperatuurstijging gezien en vanochtend had ik ineens een flinke temperatuurdip (nog nooit zo laag geweest)... dat schijnt op de dag van de eisprong te zijn ofzo?? Nou in dat geval duurt de cyclus nog wel even en ben ik ook niet zwanger, want maandag voor het laatst geklust...
En toch duim ik voor julliequote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:54 schreef mijsje het volgende:
ik hoop ook dat iemand weer een tweede streepje maakt... maar ik ben bang dat ik dat niet zal zijn... (met ons onderzoek en de gang nu naar de gyn...) Maar voor Tierrr duim ik ook mee!![]()
-edit- ow Tierrr, dat is jammer... als je temp weer zakt rond de menstruatie, is het dan niet dat je dan niet bevrucht bent en dat je lijf zich opmaakt voor de menstruatie? (ik hoop dat ik het mis heb hoor, maar dit dacht ik begrepen te hebben...)
Je hebt het deels goed begrepen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:54 schreef mijsje het volgende:
ik hoop ook dat iemand weer een tweede streepje maakt... maar ik ben bang dat ik dat niet zal zijn... (met ons onderzoek en de gang nu naar de gyn...) Maar voor Tierrr duim ik ook mee!![]()
-edit- ow Tierrr, dat is jammer... als je temp weer zakt rond de menstruatie, is het dan niet dat je dan niet bevrucht bent en dat je lijf zich opmaakt voor de menstruatie? (ik hoop dat ik het mis heb hoor, maar dit dacht ik begrepen te hebben...)
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:21 schreef Tierrr het volgende:
Verstandig trouwens om te tempen mijsje!! Heb je altijd wat om de gyn mee om de oren te wapperen!!
Wou het net even melden hier! Wat ik me wel afvroeg, ik dacht altijd dat het HcG-hormoon na een week of 16-20 verdween uit het lijf en daarom niet meer te traceren was met zo'n test?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
Net bij Kassa hebben ze zwangerschapstesten getest, de kruidvat en etos testen waren de beste 2 volgens het panel. De romed gaf verkeerde uitslagen... er was zelfs een man zwanger.
Dat heb ik ook altijd begrepen hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:17 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wou het net even melden hier! Wat ik me wel afvroeg, ik dacht altijd dat het HcG-hormoon na een week of 16-20 verdween uit het lijf en daarom niet meer te traceren was met zo'n test?
Ik heb altijd een paar uur lage buikpijn aan 1 kant (soms links en soms rechts)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:06 schreef Poezebeest het volgende:
Veel klusplezier vanavond!
Wat voel je eigenlijk als je je eisprong voelt?
Schelden mag niet hoor!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:21 schreef Tierrr het volgende:dat is zo, daarom moest ik gaan tempen van mijn ha...
(ik zie het nut er zeker wel van in, zeker persoon die afgelopen week beweerde dat het geen nut had...
sorry, was een ouwe koe...)
quote:
Dat had ik gisteren dus aan de linkerkant, net als 2 cyclussen geleden... Deze maand hebben we ons echt rot geklust en gaan dit nog even volhouden.. dus aan ons geklus gaat het deze maand niet liggenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb altijd een paar uur lage buikpijn aan 1 kant (soms links en soms rechts)
Mijn streepje nog niet donkerde geweest dan controle streep.. en dit is al dag 22 van deze cyclus..quote:Op zondag 15 maart 2009 17:50 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb ook sensitest en mij bevallen ze goed. Ik heb ze nu twee cyclussen gebruikt en de eerste zag ik vlak voor mijn ovulatie het tweede streepje bijna 2 x zo donker als de controlestreep, deze afgelopen keer waren beide strepen even donker en voelde ik zo'n 18 tot 20 uur later (ik weet het niet meer precies, maar het was in elk geval netjes binnen de 24 uur) mijn eisprong.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
De romed gaf verkeerde uitslagen... er was zelfs een man zwanger.
Dat lees ik wel vaker, ongeacht het merk dipstick, dat er heel veel mensen echt WEL een eisprong hebben, maar geen hele dikke tweede streep die net zo dik is als controlestreepquote:Op zondag 15 maart 2009 18:39 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Mijn streepje nog niet donkerde geweest dan controle streep.. en dit is al dag 22 van deze cyclus..
Je kunt er langsheen plassen als je het niet 's ochtends en 's avonds doetquote:Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat lees ik wel vaker, ongeacht het merk dipstick, dat er heel veel mensen echt WEL een eisprong hebben, maar geen hele dikke tweede streep die net zo dik is als controlestreep
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik was vandaag in het Gaiapark en opeens had ik zoiets van: volgend jaar wil ik hier meten ons hummeltje rondlopen
waarop
heel nuchter zegt: hebben kleine babietjes er dan wat aan?
![]()
Lekker off-topic maar het gaia park is echt zooooo leuk! En helemaal voor kids, hihi...quote:Op zondag 15 maart 2009 19:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik was vandaag in het Gaiapark en opeens had ik zoiets van: volgend jaar wil ik hier meten ons hummeltje rondlopen
waarop
heel nuchter zegt: hebben kleine babietjes er dan wat aan?
![]()
Wij Ik ga deze maand eens piesen over ovulatietesten. Geeft me in elk geval meer gevoel van controle. We hebben er zin in...
Mijn eerste gedachten was, "hoe kun je nu langs zo'n stik plassen??"quote:Op zondag 15 maart 2009 19:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je kunt er langsheen plassen als je het niet 's ochtends en 's avonds doet
Voor jou ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |