abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67063494
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Schelden mag niet hoor!

ik bedoelde de ouwe koe die ik uit de sloot haalde...

hoe gaat het nu met je buikpijn? Ik hoop dat het wegtrekt... heb je er vaker last van?

ik heb mijn eisprong ook nog nooit gevoeld, en dat er een is, dat weet ik zeker, want ik ben eens (toen ik 16 was) geopereerd aan een blindedarmontsteking, en toen was er ook iets met mijn eisprong zei de chirurg... en ik ben al eens zwanger geweest voor een paar weken, dus dan heb je ook een eisprong nodig...
pi_67073141
Ik ben al 3 of 4 dagen moeeeeee...

Bah en beetje raar gevoel in mijn onderbuik. Zal wel een heftige ongesteldheid worden eind deze maand!
  zondag 15 maart 2009 @ 16:57:36 #78
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67074531
Vandaag ovutest gedaan,heb nog een hele lading liggen.Heb er 1 van sensitest gedaan en een van kruidvat.Die van snsi gaf zo goed als geen streepje aan en die van kruidvat al wel een duidelijk streepje.Wat zijn jullie ervaringen met ovutesten kwa merk en betrouwbaarheid? Volgens de huisarts zijn die testen niet altijd bij iedereen betrouwbaar maar aangezien ik er toch nog veel in huis heb en ook aan het tempen ben geslagen gebruik ik ze nu ook maar op.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_67074701
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik heb altijd een paar uur lage buikpijn aan 1 kant (soms links en soms rechts)

Dat had ik gisteren dus aan de linkerkant, net als 2 cyclussen geleden... Deze maand hebben we ons echt rot geklust en gaan dit nog even volhouden.. dus aan ons geklus gaat het deze maand niet liggen

Guess ik heb sensitest.. geen idee wat ik ervan moet vinden Pas eerste keer dat ik ze gebruik.. ik had eerst vaag streepje, toen 2 dagen niks en nu weer 3 dagen vaag streepje.
Fiemeeltje is er erg tevreden over en nu ook zwanger
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  zondag 15 maart 2009 @ 17:50:43 #80
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67076148
Ik heb ook sensitest en mij bevallen ze goed. Ik heb ze nu twee cyclussen gebruikt en de eerste zag ik vlak voor mijn ovulatie het tweede streepje bijna 2 x zo donker als de controlestreep, deze afgelopen keer waren beide strepen even donker en voelde ik zo'n 18 tot 20 uur later (ik weet het niet meer precies, maar het was in elk geval netjes binnen de 24 uur) mijn eisprong.
3!
pi_67077621
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:50 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb ook sensitest en mij bevallen ze goed. Ik heb ze nu twee cyclussen gebruikt en de eerste zag ik vlak voor mijn ovulatie het tweede streepje bijna 2 x zo donker als de controlestreep, deze afgelopen keer waren beide strepen even donker en voelde ik zo'n 18 tot 20 uur later (ik weet het niet meer precies, maar het was in elk geval netjes binnen de 24 uur) mijn eisprong.
Mijn streepje nog niet donkerde geweest dan controle streep.. en dit is al dag 22 van deze cyclus..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67078909
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
De romed gaf verkeerde uitslagen... er was zelfs een man zwanger.

Hoe zien die eruit? Zijn dat dipsticks? Dat merk zegt me niks

even een klaagpostje hoor; ik wil ook zwanger zijn boehoee
ik kan gewoon amper verhalen vinden op internet van mensen die ook maanden niet ongesteld zijn (PCOS uitgesloten dan) bah, als ik onvruchtbaar was, was dat toch hopelijk al iets van te zien op die echo hoop ik dan maar.
Ik snap er nog steeds niks van hoor, zo'n 10tonner ben ik niet (broekmaat 40, kleine stevige vrouw), ik hoop dat ik binnen een paar maanden dan eens flink door een medische keuring ga en dat er WAT gevonden wordt.

zo, ik kan er wel weer even tegen geloof ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67078944
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:39 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Mijn streepje nog niet donkerde geweest dan controle streep.. en dit is al dag 22 van deze cyclus..
Dat lees ik wel vaker, ongeacht het merk dipstick, dat er heel veel mensen echt WEL een eisprong hebben, maar geen hele dikke tweede streep die net zo dik is als controlestreep
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67079512
Poppejans, hier staat de uitslag van de test.
  zondag 15 maart 2009 @ 19:41:24 #85
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67079564
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat lees ik wel vaker, ongeacht het merk dipstick, dat er heel veel mensen echt WEL een eisprong hebben, maar geen hele dikke tweede streep die net zo dik is als controlestreep
Je kunt er langsheen plassen als je het niet 's ochtends en 's avonds doet
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 15 maart 2009 @ 19:52:09 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67079851
Ik was vandaag in het Gaiapark en opeens had ik zoiets van: volgend jaar wil ik hier met en ons hummeltje rondlopen waarop heel nuchter zegt: hebben kleine babietjes er dan wat aan?

Wij Ik ga deze maand eens piesen over ovulatietesten. Geeft me in elk geval meer gevoel van controle. We hebben er zin in...
pi_67079982
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik was vandaag in het Gaiapark en opeens had ik zoiets van: volgend jaar wil ik hier met en ons hummeltje rondlopen waarop heel nuchter zegt: hebben kleine babietjes er dan wat aan?

Mannen.. zo tactvol soms he haha
pi_67080554
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:52 schreef Asyniur het volgende:

Wij Ik ga deze maand eens piesen over ovulatietesten. Geeft me in elk geval meer gevoel van controle. We hebben er zin in...
Lekker off-topic maar het gaia park is echt zooooo leuk! En helemaal voor kids, hihi...
pi_67080635
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:41 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Je kunt er langsheen plassen als je het niet 's ochtends en 's avonds doet
Mijn eerste gedachten was, "hoe kun je nu langs zo'n stik plassen??" Kwartje moest ff vallen...

Maar hoe kan het dat er verschil is tussen ochtend en avond? Je ei is toch 24 uur te bevruchten? Dan zou 1 test voldoende zijn denk ik dan...
pi_67080658
Poppejans, voor jou
pi_67080763
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:15 schreef Poezebeest het volgende:
Poppejans, voor jou
Voor jou ook!

Je kunt smiddags een lichtere lijn hebben dan bijv 's avonds, je piek kun je net 's avonds krijgen
Geloof dat dat het was
pi_67081110
poppejans, ik ben het ook goed zat hoor, ik wil ook wel eens te horen krijgen: mevrouw, u kunt zwanger worden, want ... u bent zwanger!
(wie weet 26 maart... zucht, zwijmel)
pi_67081400
Ah meiden, ik lees hier natuurlijk nog steeds mee en het doet me echt hartzeer om jullie posts te lezen.

Dikke voor jullie en hopelijk kunnen jullie vlug een paar positieve testen tevoorschijn toveren
pi_67081542
Leonieke, lief dat je het zo volgt bij anderen, terwijl het bij jezelf ook niet geweldig gaat...
ben je van de week wel lekker bijgekomen van je vrijgenomen dag?
pi_67081760
Ik volg het altijd, reageer gewoon niet altijd

De vrije dag heeft wel deugd gedaan Eens lekker uitgeslapen (het slapen lukt me altijd beter na 5u 's ochtends) al was ik wel blij dat mijn man 's avonds terug thuis was. Ik heb soms wel wat afleiding nodig om mezelf niet helemaal gek te maken En een nieuwe parfum gekocht
  zondag 15 maart 2009 @ 20:48:12 #96
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67081902
Precies Poppejans, je piek kan ook heel kort zijn en net tussen die 24 uur van 2 testen vallen.

Meiden
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67081918
Goedzo Leonieke, jezelf verwennen is altijd een goed idee.

Wij mochten vandaag weer eens op kraamvisite. Oh, wat staat zo'n baby'tje leuk bij ons.
pi_67082105
heerlijk een nieuw parfum! Daar kun je af en toe zo lekker van genieten! Ik geniet ook zo van de parfum die ik kreeg van m'n mannetje op 5 december...
terug, zigeunermeisje... Fijn om je af en toe hier nog eens te zien...
pi_67083779
Nog steeds niets te bekennen hier. Dat die test dan niet positief was, daar kan ik wel mee leven de eerste maand. Maar laat me dan alsjeblieft wel gewoon ongesteld worden

Iemand anders nog nieuws?

En heeft er iemand misschien ervaring met die sensitest cassette? Gezien de prijs en toch net voldoende in de test ben ik toch een beetje geneigd er een aantal in te slaan
pi_67086750
Misschien een stomme vraag, maar als je dan die piek hebt gespot op je test, moet je dan gelijk gaan klussen of kun je dan ook nog wachten? mmm, dit klinkt echt als een hele domme vraag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')