quote:
Dat had ik gisteren dus aan de linkerkant, net als 2 cyclussen geleden... Deze maand hebben we ons echt rot geklust en gaan dit nog even volhouden.. dus aan ons geklus gaat het deze maand niet liggenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb altijd een paar uur lage buikpijn aan 1 kant (soms links en soms rechts)
Mijn streepje nog niet donkerde geweest dan controle streep.. en dit is al dag 22 van deze cyclus..quote:Op zondag 15 maart 2009 17:50 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb ook sensitest en mij bevallen ze goed. Ik heb ze nu twee cyclussen gebruikt en de eerste zag ik vlak voor mijn ovulatie het tweede streepje bijna 2 x zo donker als de controlestreep, deze afgelopen keer waren beide strepen even donker en voelde ik zo'n 18 tot 20 uur later (ik weet het niet meer precies, maar het was in elk geval netjes binnen de 24 uur) mijn eisprong.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
De romed gaf verkeerde uitslagen... er was zelfs een man zwanger.
Dat lees ik wel vaker, ongeacht het merk dipstick, dat er heel veel mensen echt WEL een eisprong hebben, maar geen hele dikke tweede streep die net zo dik is als controlestreepquote:Op zondag 15 maart 2009 18:39 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Mijn streepje nog niet donkerde geweest dan controle streep.. en dit is al dag 22 van deze cyclus..
Je kunt er langsheen plassen als je het niet 's ochtends en 's avonds doetquote:Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat lees ik wel vaker, ongeacht het merk dipstick, dat er heel veel mensen echt WEL een eisprong hebben, maar geen hele dikke tweede streep die net zo dik is als controlestreep
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik was vandaag in het Gaiapark en opeens had ik zoiets van: volgend jaar wil ik hier meten ons hummeltje rondlopen
waarop
heel nuchter zegt: hebben kleine babietjes er dan wat aan?
![]()
Lekker off-topic maar het gaia park is echt zooooo leuk! En helemaal voor kids, hihi...quote:Op zondag 15 maart 2009 19:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik was vandaag in het Gaiapark en opeens had ik zoiets van: volgend jaar wil ik hier meten ons hummeltje rondlopen
waarop
heel nuchter zegt: hebben kleine babietjes er dan wat aan?
![]()
Wij Ik ga deze maand eens piesen over ovulatietesten. Geeft me in elk geval meer gevoel van controle. We hebben er zin in...
Mijn eerste gedachten was, "hoe kun je nu langs zo'n stik plassen??"quote:Op zondag 15 maart 2009 19:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je kunt er langsheen plassen als je het niet 's ochtends en 's avonds doet
Voor jou ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |