Balen minniemin...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:47 schreef mijsje het volgende:
dan is (na mij) Tierrr weer de volgende in de lijst...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:54 schreef Tierrr het volgende:
O en reken maar niet op snel een dubbele streep van mij... zit nu op dag 28 van de cyclus en nog steeds geen temperatuurstijging gezien en vanochtend had ik ineens een flinke temperatuurdip (nog nooit zo laag geweest)... dat schijnt op de dag van de eisprong te zijn ofzo?? Nou in dat geval duurt de cyclus nog wel even en ben ik ook niet zwanger, want maandag voor het laatst geklust...
En toch duim ik voor julliequote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:54 schreef mijsje het volgende:
ik hoop ook dat iemand weer een tweede streepje maakt... maar ik ben bang dat ik dat niet zal zijn... (met ons onderzoek en de gang nu naar de gyn...) Maar voor Tierrr duim ik ook mee!![]()
-edit- ow Tierrr, dat is jammer... als je temp weer zakt rond de menstruatie, is het dan niet dat je dan niet bevrucht bent en dat je lijf zich opmaakt voor de menstruatie? (ik hoop dat ik het mis heb hoor, maar dit dacht ik begrepen te hebben...)
Je hebt het deels goed begrepen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:54 schreef mijsje het volgende:
ik hoop ook dat iemand weer een tweede streepje maakt... maar ik ben bang dat ik dat niet zal zijn... (met ons onderzoek en de gang nu naar de gyn...) Maar voor Tierrr duim ik ook mee!![]()
-edit- ow Tierrr, dat is jammer... als je temp weer zakt rond de menstruatie, is het dan niet dat je dan niet bevrucht bent en dat je lijf zich opmaakt voor de menstruatie? (ik hoop dat ik het mis heb hoor, maar dit dacht ik begrepen te hebben...)
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:21 schreef Tierrr het volgende:
Verstandig trouwens om te tempen mijsje!! Heb je altijd wat om de gyn mee om de oren te wapperen!!
Wou het net even melden hier! Wat ik me wel afvroeg, ik dacht altijd dat het HcG-hormoon na een week of 16-20 verdween uit het lijf en daarom niet meer te traceren was met zo'n test?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
Net bij Kassa hebben ze zwangerschapstesten getest, de kruidvat en etos testen waren de beste 2 volgens het panel. De romed gaf verkeerde uitslagen... er was zelfs een man zwanger.
Dat heb ik ook altijd begrepen hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:17 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wou het net even melden hier! Wat ik me wel afvroeg, ik dacht altijd dat het HcG-hormoon na een week of 16-20 verdween uit het lijf en daarom niet meer te traceren was met zo'n test?
Ik heb altijd een paar uur lage buikpijn aan 1 kant (soms links en soms rechts)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:06 schreef Poezebeest het volgende:
Veel klusplezier vanavond!
Wat voel je eigenlijk als je je eisprong voelt?
Schelden mag niet hoor!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:21 schreef Tierrr het volgende:dat is zo, daarom moest ik gaan tempen van mijn ha...
(ik zie het nut er zeker wel van in, zeker persoon die afgelopen week beweerde dat het geen nut had...
sorry, was een ouwe koe...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |