quote:
Héquote:
Ik wil niet opdringerig zijn maar...quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:33 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe heet die desktop tool van last.fm ookalweer?
te laatquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik wil niet opdringerig zijn maar...
http://woohoo.student.utwente.nl/projects/last.fm/quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik wil niet opdringerig zijn maar...
Zie laatste pagina vorig deelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:23 schreef Leso_Varen het volgende:
Heeft iemand een schone versie van die vallende vrouw in de OP?
En mijn desktop nu:
[ afbeelding ]
Als dat die met allemaal namen ipv albumcovers is, ja!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://woohoo.student.utwente.nl/projects/last.fm/
Die?
Deze bedoel je denk:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als dat die met allemaal namen ipv albumcovers is, ja!
wat voor winampskin is dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:07 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
(Ik merk trouwens net pas dat die rand bovenin niet weg was toen ik het screenshot maakte. Dat is normaal wel zo.)
Big Bento. Zit volgens mij standaard bij je WinAMP.quote:
yepquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:05 schreef Stansfield het volgende:
Dat is toch dat je alles minimaliseert? Niet dat je het bureaubladicoontje gebruikt?
Het werkt wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:05 schreef Stansfield het volgende:
Dat is toch dat je alles minimaliseert? Niet dat je het bureaubladicoontje gebruikt?
windows XP of Vista?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het werkt wel.
Beetje wennen alleen nog, ik ga altijd meteen naar het bureaublad.
Edit: Ik klik net met de rechtermuisknop op het rainmeter icoontje > 10-Foot HUD\blabla > Position > On Desktop en dan blijft het staan als je op het bureaubladicoontje klikt.
En oja:
[ afbeelding ]
Welke Rainmeter skins gebruik je daarvoor? Die kalender en To Do list in het bijzonder..quote:
Vraag 2: is het mogelijk de tekst Arnhem/Dieren te veranderen naar Velp? Het is me ookal gelukt bij die andere dusquote:Server=<Your pop3 Server>
Port=110
User=<Your User Name (= address without "@example.com")>
Password=<Your Password>
http://traversfx.deviantart.com/art/statica-105144598quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:24 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Welke Rainmeter skins gebruik je daarvoor? Die kalender en To Do list in het bijzonder..
Tinypic doet het niet maar ik zal kijken wat ik kan beantwoorden..quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:42 schreef delano.888 het volgende:
Eindelijk, na vele vele vele frustraties, en bijna mijn virusscanner weggegooit te hebbenis t dan toch gelukt, het resultaat:
[ afbeelding ]
http://i40.tinypic.com/1676yyo.jpg
Nu nog 4 vraagjes, zoals aangegeven met de pijltjes..
-KNIP-
Klote Tinypic:quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:49 schreef raaavi het volgende:
[..]
Tinypic doet het niet maar ik zal kijken wat ik kan beantwoorden..
1.
Server:pop.gmail.com
Port: 995
Email adres en password weet je zelf wel.
2.
Waar moet die arnhem en velp staan? ik weet dat het naast mekaar ligt. maar is dat dat weer ding?
Zoja, dan is dat niet mogelijk. of contact op nemen met die site.
3.
geen idee
4.
Geen idee
5. Ja dat kan.
Zie hier
http://www.owlfish.com/software/TimeFormat/api.html
Mail is nog niet geluktquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:44 schreef raaavi het volgende:
[..]
http://traversfx.deviantart.com/art/statica-105144598
Kalender, To Do list = Rainlendar
Rainmeter = ZIE OP.
vervolgens in Rainlendar de skin selecteren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mail is nog niet gelukt24 uur modus wel.
Verder, hoe krijg ik deze aan de praat, alleen kopieren naar skins map is niet genoeg?
Dat had ik even niet mee gekregen dat ik er nog iets extras voor moest installeren, dacht dat dit ook een rainmeter skin wasquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:14 schreef raaavi het volgende:
[..]
vervolgens in Rainlendar de skin selecteren.
[ afbeelding ]
als je weet wat je wilt,quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat had ik even niet mee gekregen dat ik er nog iets extras voor moest installeren, dacht dat dit ook een rainmeter skin wasdan maar niet, moet me niet teveel worden
nooogalquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die zou tof zijn bij een mac
Mja OT:
[ afbeelding ]
Mijn bureaublad is een puinhoop
Wat heb je dan aan een bureaubladquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef Noortje. het volgende:
Gewoon geen icons op je bureaublad, problem solved.
Kan je mij het antwoord over die naampjes vertellen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:18 schreef iBolt het volgende:
[..]
Hey waarom heb jij geen naampjes onder je icons?
-edit- oh en welke skin gebruik je?
En dit lukt niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:15 schreef Hyman het volgende:
Als je naam wijzigt, moet je alt+0160
Hard space
Sexyyquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:18 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu die tekst onder de icoontjes nog weg zien te krijgen
Mooie desktop. Wie is dat op die foto??quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:18 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu die tekst onder de icoontjes nog weg zien te krijgen
Kirsten Stewartquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mooie desktop. Wie is dat op die foto??
En hoe krijg je die afspeelbalk rechtsonderin?
Dan moet ik het eerst van de auteur wetenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:13 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Kan je mij het antwoord over die naampjes vertellen?
Weet het al.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:18 schreef iBolt het volgende:
[..]
Dan moet ik het eerst van de auteur weten
Hoezo niet?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:08 schreef Noortje. het volgende:
Die iTuneswerkbalk doet het niet bij mij.
Geen idee, als ik hem minimaliseer verdwijnt hij gewoon en komt hij niet op die balk.quote:
K vind hem wel okéquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef Noortje. het volgende:
Yeah ik had gelijk.
Alleen vind ik het enorm lelijk.
Post je desktop maar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:43 schreef raaavi het volgende:
Niet slowchatten!
anders komen die smurfen ons haten!
Heb je daar ook het origineel van?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:45 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nice.
Jij verandert je background ook best vaak hé?
Damn, je hebt me overtuigt, ik moet en zal ook die rechter opties hebben, en ga daar nu aan klooienquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Damn, je hebt me overtuigt, ik moet en zal ook die rechter opties hebben, en ga daar nu aan klooien
Helemaal werkend, alleen als ik nu een event toevoeg he, wordt hij wel aangegeven op de kalender, maar niet tussen events, hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:58 schreef raaavi het volgende:
[..]!
Ik heb wel deze skin eh
http://traversfx.deviantart.com/art/statica-105144598
Maar erg mooi.quote:
google.nl: sky wallpaperquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar erg mooi.
Heb je het origineel?
Eigenlijk nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
google.nl: sky wallpaper
[ afbeelding ]
Lijkt er best veel op![]()
hoever is die event vooruit?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helemaal werkend, alleen als ik nu een event toevoeg he, wordt hij wel aangegeven op de kalender, maar niet tussen events, hoe doe ik dat?
De 31e, dus dat verklaart t bedanktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:38 schreef raaavi het volgende:
[..]
hoever is die event vooruit?
hij laat standaard alleen events binnen die week zien.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:03 schreef Sanderrrr het volgende:
http://mac4tech.files.wor(...)mersky_1920x1200.jpg
Mooi die iconen zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef Nero22 het volgende:
Omdat ik hem hier ook wil posten.![]()
[ afbeelding ]
Heb ik nou ook inderdaad een heel verschil zonder tekst.quote:
Ja, dat merkte ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb ik nou ook inderdaad een heel verschil zonder tekst.
Let wel op, bij elke moet je een spatie (alt+255) meer doen. Anders krijg je de "bestand met dezelfde naam" melding..
Ja, of je doet gewoon [ALT+0160]. De ene krijgt er gewoon eentje meer dan de ander.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb ik nou ook inderdaad een heel verschil zonder tekst.
Let wel op, bij elke moet je een spatie (alt+255) meer doen. Anders krijg je de "bestand met dezelfde naam" melding..
Werkte bij mij niet omdat ik geen numpad heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, of je doet gewoon [ALT+0160]. De ene krijgt er gewoon eentje meer dan de ander.
Bestaan er computers zonder numpad dan? Ik dacht hoogstens laptops, maar dat kan je oplosen dmv fn..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:02 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Werkte bij mij niet omdat ik geen numpad heb.Moest dat dingetje kopiëren.
Die werkt hier niet..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, of je doet gewoon [ALT+0160]. De ene krijgt er gewoon eentje meer dan de ander.
Laptop.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bestaan er computers zonder numpad dan? Ik dacht hoogstens laptops, maar dat kan je oplosen dmv fn..
[..]
Die werkt hier niet..
Ik heb een 17 inch laptop (en dus wel numpadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Laptop.
En die Fn wilde niet meewerken.
Doet het niet hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb een 17 inch laptop (en dus wel numpad)
Ennuh, zo moelijk is t toch, niet? fn inhouden, alt inhouden, 255 typen, en alles loslaten
kan je veranderen bij geavanceerd. ofso moet je ff checken. ik heb het op 31 staanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De 31e, dus dat verklaart t bedankt
shit voor vistaquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:29 schreef flaykd het volgende:
ik had het trouwens gedaan met alt+255
en de skin waar iBolt om vroeg http://sisiphus00.deviant(...)-for-Vista-100575323
Origineel please?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:47 schreef Nero22 het volgende:
Omdat ik hem hier ook wil posten.![]()
[ afbeelding ]
http://www.shiftedreality.com/darkness-to-light/quote:
beetje emo voor mijquote:Op zondag 22 maart 2009 20:23 schreef Dat_Drink_lk_Op het volgende:
Wellicht een beetje simpel maar toch
[ afbeelding ]
Hier de source voor de liefhebbers:
http://xs537.xs.to/xs537/09120/1236106261026606.jpg
Geen idee, maar ik ga eens voor je zoeken.quote:
Je kan m toch gewoon uploadenquote:Op zondag 22 maart 2009 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga eens voor je zoeken.
Dankje.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:57 schreef flaykd het volgende:
[..]
http://eos8.deviantart.com/art/Birthday-Grunge-Walls-116126929
Welke meter/skins voor de klokken en t weer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:31 schreef Whooz het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij, met Earthview als screensaver
Dat zou ik ook wel willen weten. Ziet er heel vet uit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Welke meter/skins voor de klokken en t weer?
Het zijn allemaal Yahoo Widgets, ik weet niet meer de precieze benaming, maar ze staan daar allemaal op, gewoon bij top downloadsquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten. Ziet er heel vet uit.
Hele mooie background.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:31 schreef Whooz het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij, met Earthview als screensaver
En als je dan wel weer gewoon een naam wilt geven, aan de map, of bestand, wat moet je dan gebruiken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:15 schreef Hyman het volgende:
Als je naam wijzigt, moet je alt+0160
Hard space
backspacequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef DJ90 het volgende:
[..]
En als je dan wel weer gewoon een naam wilt geven, aan de map, of bestand, wat moet je dan gebruiken?
Kortom: hoe haal je een hard space weg?
aanklikken (1x) -> F2 -> Backspace -> naam invoerenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef DJ90 het volgende:
[..]
En als je dan wel weer gewoon een naam wilt geven, aan de map, of bestand, wat moet je dan gebruiken?
Kortom: hoe haal je een hard space weg?
huh, dat werkt dus niet, als ik dan de naam invoer (nadat ik op backspace heb gedrukt), en op enter druk, of ergens anders klik, dan heeft de map nog steeds een 'lege' naam. Ik wil het veranderen, omdat ik de map wil weggooien, en dat kan niet als de map als naam een hard space heeft.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:14 schreef raaavi het volgende:
[..]
aanklikken (1x) -> F2 -> Backspace -> naam invoeren
jawel, maar als ik dan op oke druk is de naam niet veranderd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
en daar kan je niets invullen daarboven?
weird.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:42 schreef DJ90 het volgende:
[..]
jawel, maar als ik dan op oke druk is de naam niet veranderd.
LasseKongo stuffquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:06 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mijn EEE, de desktop van mijn PC daarentegen heeft maandenlang troep lopen vergaren, dat is echt een gigantische troep.
Het beeld wat je laat staan als je weg loopt van de computer?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:42 schreef Rosbief het volgende:
Die mensen met een vrijwel lege desktop alleen voor de 'mooi'![]()
Wat heb je dan überhaupt aan een desktop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:01 schreef prodygee het volgende:
Nu even zo.
Met geile desktop widgets á la OSX, want ik wil een MacBook Pro.
[ afbeelding ]http://www.vistaosx.net/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
Nietquote:Op woensdag 1 april 2009 21:57 schreef raaavi het volgende:
[..]
hoe kan je je dan ooit concentreren?
Je kan ook gewoon rocketdock nemen, die is volgens mij minder zwaar.quote:Op donderdag 2 april 2009 01:50 schreef prodygee het volgende:
[..]
Nu dus zo.Mét dock-venster-slurp effect. XWindowsDock.
Geinig hoe 't allemaal kan, alleen ga ik 't er toch wel gauw weer afgooien.
[ afbeelding ]
Sslllllurp.
[ afbeelding ]
Ja inderdaad. Echte macquote:Op donderdag 2 april 2009 08:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon rocketdock nemen, die is volgens mij minder zwaar.
Of koop een echte mac
Als je een werkende OSX86 hebt gevonden, mail je me dan de torrent?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:39 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Echte mac
RocketDock gebruik ik al super langdie zit verborgen in de rechter hoek van m'n scherm. Dat je dát niet ziet.
En ik geil op al die effecten van de OSX dock, en dat heeft RocketDock niet.
--
Nu een Dualboot met OSX op m'n laptop aan 't maken.Ik moet en zal dat uitproberen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je een werkende OSX86 hebt gevonden, mail je me dan de torrent?
het verschilt per computer welke je moet gebruikenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je een werkende OSX86 hebt gevonden, mail je me dan de torrent?
+1 voor de dubbele ontkenningquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:28 schreef Superlam het volgende:
Ik snap niet dat niemand nooit een zooitje op zijn bureaublad heeft
3 dubbel?quote:
Ehm.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:28 schreef Superlam het volgende:
tyquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:04 schreef 3lmo het volgende:
[..]
klik Weet niet meer waar ie vandaan komt, haal meestal mijn wallpaper uit mijn collectie.
Elke avond even opruimen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:28 schreef Superlam het volgende:
Neins. Gewoon een badass pattern.quote:Op zondag 5 april 2009 15:09 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Is dit zon ding dat als je er lang genoeg in kijkt dat je een ruimteschip ziet?
Rechtermuisknop op je taakbalk » Eigenschappen » Tabblad Menu Start » Menu Start selecterenquote:Op zondag 5 april 2009 21:37 schreef Poinngg het volgende:
Iemand een idee hoe k me bureaublad weer normaal krijg?
Ik heb dus ook die mooie dingen voor bovenin gedownload, maar nu is mijn mooie vista thema weg en lijkt het net windows 98 thema..
Nu is hij zo ;
[ afbeelding ]
En hij was zo ;
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe ik die mooie vista style weer terug krijg?
Zo.quote:Op zondag 5 april 2009 21:37 schreef Poinngg het volgende:
Ik heb dus ook die mooie dingen voor bovenin gedownload, maar nu is mijn mooie vista thema weg en lijkt het net windows 98 thema..
Nu is hij zo ;
[ afbeelding ]
En hij was zo ;
[ afbeelding ]
Die 1e is wel nicequote:Op zondag 5 april 2009 21:37 schreef Poinngg het volgende:
Nu is hij zo ;
[ afbeelding ]
En hij was zo ;
[ afbeelding ]
Activeer werkbalk bureaublad.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:28 schreef Superlam het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2009 22:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
http://paralelatol.deviantart.com/art/Tough-Coffee-116111177
Dat is ook wel mooi zo'n wallpaper rotate. Kan dat alleen met een apple?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:43 schreef Rikketik het volgende:
Ik gebruik nu deze:
[ afbeelding ]
Heb Wallpaper Rotate aanstaan, toffe feature. Om de vijf minuten een andere wallpaper uit dezelfde map. Hierna komt Hillery Duff langs en daarna de wallpaper die een paar reacties hierbovenstaat.
Uiteraard: http://ravenskar.deviantart.com/art/RR-Project-002-101890362quote:
Origini?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:43 schreef erikkll het volgende:
Wat veel mac-ers hier
mijne:
[ afbeelding ]
Welk programmaatje gebruik jij voor de tijd, datum, en temp. weer te geven op de desktop?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:48 schreef MJay1 het volgende:
[ afbeelding ]
Die achtergrond is gewoon schaamteloos overgenomen van iemand die hem hier eerder poste
van de achtergrond? ik zal even op de server zetten, zal zo hier te vinden zijn:quote:
Jups, heel mooi dankje, haal m dr morgen wel even afquote:Op donderdag 9 april 2009 01:13 schreef erikkll het volgende:
[..]
van de achtergrond? ik zal even op de server zetten, zal zo hier te vinden zijn:
http://erik.zoef-pc.nl/achtergrond.png
Rainmeter.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Welk programmaatje gebruik jij voor de tijd, datum, en temp. weer te geven op de desktop?
Zit standaard in Windows 7quote:Op donderdag 9 april 2009 08:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Rekkie, waar heb je originele vandaan?
Het heeft wel wat hè?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:48 schreef MJay1 het volgende:
[ afbeelding ]
Die achtergrond is gewoon schaamteloos overgenomen van iemand die hem hier eerder poste
Dankje, held.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:19 schreef Bravebart het volgende:
Beetje googlen doet wonderen kids!
[ afbeelding ]
Ja die ja!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:12 schreef Subeta het volgende:
http://i41.tinypic.com/6zstpd.png
assuming you meant me
lurk moarquote:Op donderdag 9 april 2009 19:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja die ja!
Heb je hem niet hoger qua resolutie?
Welke mediaplayer is dat?quote:Op zondag 12 april 2009 13:14 schreef Rookert het volgende:
@ Dikke Kaas
Elasto ManiaHeld!
[ afbeelding ]
En hier die van mij (de huidige :]). Let niet op de pp's onderin, die zijn van die studie van m'n zus ;P
De wallpaper heb ik zelf gemaakt![]()
nee, maar het start knopje lijkt er wel verdacht veel opquote:
Hoe haal je die namen onder snelkoppelingen weg? Ik kom niet verder dan 1 snelkoppeling van een programma en 2 van windows :/quote:Op maandag 13 april 2009 18:26 schreef flaykd het volgende:
[..]
nee, maar het start knopje lijkt er wel verdacht veel op![]()
cairo wel geprobeerd maar het werkte niet
Je wallpaper is heeeel gaaf.quote:Op zondag 12 april 2009 13:14 schreef Rookert het volgende:
@ Dikke Kaas
Elasto ManiaHeld!
[ afbeelding ]
En hier die van mij (de huidige :]). Let niet op de pp's onderin, die zijn van die studie van m'n zus ;P
De wallpaper heb ik zelf gemaakt![]()
bij elk pictogram doe je 1 alt+255 extraquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe haal je die namen onder snelkoppelingen weg? Ik kom niet verder dan 1 snelkoppeling van een programma en 2 van windows :/
En weet iemand hoe je die CPU temp van Hud vision werkende krijgt?
Danku :] Combi van http://lassekorsgaard.deviantart.com/art/Sony-Micro-TV-62013328 die en last-fm-desktop generatorquote:
Ok, danku!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:09 schreef flaykd het volgende:
[..]
bij elk pictogram doe je 1 alt+255 extra
quote:
Heb je het origineel van die chick nog?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja die ja!
Heb je hem niet hoger qua resolutie?
Vind ik ook, maar het is beter dan alleen witte/zwarte randen.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:18 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Vind je gefotoshopte clouds nogal lelijk
Royal noir is idd erg mooiquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh beter, die past ook mooi bij mijn wallpaper![]()
Thanks
Je hebt wel van die glazige witte themes, moet je maar even googlenquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
Bestaat er ook een witte versie van de royale theme?
Je kan ook nog doen rechtmuisknop bureaublad >> pictrogrammen schikken op >> bureablad pictogrammen weergeven (uitvinken)quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
Lekker rustigen ik hou niet zo van snelkoppelingen op het bureaublad
[ afbeelding ]
Ik ga trouwens wel even een ander thema downloaden!
Of gewoon alleen de prullenbak verbergen..quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan ook nog doen rechtmuisknop bureaublad >> pictrogrammen schikken op >> bureablad pictogrammen weergeven (uitvinken)
Dan heb je ook geen prullebak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |