abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66991292
quote:
AMSTERDAM De dreiging tegen gebouwen in Amsterdan Zuid-Oost had een terroristische achtergrond. De politie heeft in verband hiermee zeven personen aangehouden. Amsterdam lijkt hiermee door het oog van de naald te zijn gekropen.

Een van de verdachten was een familielid van een persoon die was betrokken bij de aanslagen in Madrid, woensdag vijf jaar geleden. Dit zei hoofdofficier van justitie Bolhaar donderdagavond op een persconferentie in Amsterdam.
http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid=95843

Ontruimingen IKEA etc. Amsterdam #2

Terreurdreiging ArenA-boulevard in Amsterdam
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:59:41 #2
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_66991323
tvp dan maar
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:59:49 #3
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_66991332
Ik vind het allemaal maar niks
pi_66991341
Zou toch wat zijn als dit allemaal een afleiding was voor nog iets veel ergers
"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews
pi_66991349

We moeten weer even bang gemaakt worden. Welke privacy beperkende maatregelen liggen er nu weer op stapel??
pi_66991390
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ja dat zei ik al, dat het morgen pas staat te gebeuren of volgende week ofzo
Zo van gefopt.
pi_66991410
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Revolution-NL het volgende:

We moeten weer even bang gemaakt worden. Welke privacy beperkende maatregelen liggen er nu weer op stapel??
Je kunt ook tever doorschieten in 'enge-overheid-verzinsels'
pi_66991478
Stel dat er een aanslag was geweest? Wie zijn dan hier de schuldigen?

1. de terroristen
2. de Nederlandse regering die continu de billen van Amerika loopt te likken. Het Westen flikt verschrikkelijke dingen in Irak.

op terroristen en Balkenende
pi_66991500
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:01 schreef Taurus het volgende:

[..]

Je kunt ook tever doorschieten in 'enge-overheid-verzinsels'
Ik zie een extra controle op schiphol er nog wel in zitten hoor
wij zijn tom en aad en houden niet van tomaten, en zijn hier niet om in enige vorm tomaten te propaganderen.
pi_66991503
quote:

Meer cameratoezicht bij centraal station Leiden

http://www.beveiligingswe(...)traal_station_leiden
pi_66991544
quote:

Wees tenminste blij dat de regering er iets aan doet om aanslagen te voorkomen. Moeten er hier eerst doden vallen voordat mensen zo als jou de terreurdreiging serieus nemen?
pi_66991545
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef ScudRaket het volgende:
tvp dan maar
Eensch.
I´m back.
pi_66991614
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef tomaad het volgende:

[..]

Ik zie een extra controle op schiphol er nog wel in zitten hoor
Schiphol doet nauwelijks nu iets aan beveliging. Elke randmongool kan Schiphol binnen lopen en de treinen daar beneden bijv. opblazen.
pi_66991662
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:02 schreef Zienswijze het volgende:
Stel dat er een aanslag was geweest? Wie zijn dan hier de schuldigen?

1. de terroristen
2. de Nederlandse regering die continu de billen van Amerika loopt te likken. Het Westen flikt verschrikkelijke dingen in Irak.

op terroristen en Balkenende
De marokkanen
Jij had wel een feestje gevierd dan of niet ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66991713
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Schiphol doet nauwelijks nu iets aan beveliging. Elke randmongool kan Schiphol binnen lopen en de treinen daar beneden bijv. opblazen.
Vandaar dat ik nu wel een verhoging daarin zie komen
wij zijn tom en aad en houden niet van tomaten, en zijn hier niet om in enige vorm tomaten te propaganderen.
pi_66991728
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef qonmann het volgende:

[..]

De marokkanen
Bla bla bla moeilijk he problemen analyseren?

De schuldigen zijn de Marokkaanse terroristen + de Nederlandse regering.

Als iemand jouw familie zou bombarderen zou dat geen woede met zich meebrengen?
pi_66991731
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef qonmann het volgende:

[..]

Nee, Zienswijze is een volledig geïntegreerde allochtoon. .
I´m back.
pi_66991801
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef tomaad het volgende:

[..]

Vandaar dat ik nu wel een verhoging daarin zie komen
Hmm dat kan wel. Maar ondanks een eventuele verhoging, zal de beveiliging zal nog steeds slap zijn. De Nederlandse regering beseft niet dat een terreuraanslag in Nederland gewoon reeel is.

Als er een politieke conferentie, zoals die van 31 maart a.s., plaats vindt dan beveiligt Nederland deze wel top. Want ja, politieke leiders moeten wel beveiligd worden he.

Maar aan de "gewone man" wordt nauwelijks gedacht.
Want stel dat die aanslag had plaatsgevonden, dan waren alleen onschuldige mensen (de gewone man) het slachtoffer.
pi_66991814
Ik koop mijn terroristen bij Ikea, je moet ze zelf in elkaar zetten maar ze zijn wel iets goedkoper.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_66992006
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Hmm dat kan wel. Maar ondakanks een eventuele verhoging, zal de beveiliging zal nog steeds slap zijn. De Nederlandse regering beseft niet dat een terreuraanslag in Nederland gewoon reeel is.
Nouuu, veel Nederlanders vinden het nu al te veel hoor Je moeten identificeren bijvoorbeeld, verschrikkelijk, wat een inbreuk. En je schoenen uitdoen op schiphol, pfff, je voelt je gewoon aangetast in je integriteit
pi_66992038
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wees tenminste blij dat de regering er iets aan doet om aanslagen te voorkomen. Moeten er hier eerst doden vallen voordat mensen zo als jou de terreurdreiging serieus nemen?
Ik ben helemaal niet blij met deze privacy schende maatregelen. Liever de kans dat ik om kom tijdens een terroristische aanslag (de kans dat je met een vliegtuig crasht is nog groter) dan dat ik in rap tempo mijn vrijheid en privacy zie verdwijnen onder het mom van "terreur"

Mensen zoals jij die hun rechten zo makkelijk te grabbel gooien verdienen het niet om vrij te leven.

En nu niet over 20 jaar zeggen ICH HABE NICHT GEWUST!
pi_66992045
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Bla bla bla moeilijk he problemen analyseren?

De schuldigen zijn de Marokkaanse terroristen + de Nederlandse regering.

Als iemand jouw familie zou bombarderen zou dat geen woede met zich meebrengen?
Sinds wanneer zijn Marokkanen familie van Afghanen of Irakezen?
pi_66992048
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, Zienswijze is een volledig geïntegreerde allochtoon. .
Ik ben niet volledig geintegreerd of geassimileerd. Ik heb mezelf gewoon aangepast aan dit land zodat ik netjes kan meedraaien in de maatschappij.

Bovendien kan ik oorzaken van problemen wel zien i.t.t. sommige mensen hier die dat blijkbaar niet kunnen.
pi_66992078
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn Marokkanen familie van Afghanen of Irakezen?
Ze voelen zich toch verbonden met hen.
pi_66992094
Weten ze nou ook door wie ze zijn gebeld uit Brussel?

Is toch wel opvallend dat iemand zo'n telefoontje pleegt.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 maart 2009 @ 23:15:53 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_66992121
Morgen horen we wel meer

Zeer verkapt
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_66992136
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet blij met deze privacy schende maatregelen. Liever de kans dat ik om kom tijdens een terroristische aanslag (de kans dat je met een vliegtuig crasht is nog groter) dan dat ik in rap tempo mijn vrijheid en privacy zie verdwijnen onder het mom van "terreur"

Mensen zoals jij die hun rechten zo makkelijk te grabbel gooien verdienen het niet om vrij te leven.

En nu niet over 20 jaar zeggen ICH HABE NICHT GEWUST!
Ik pleit toch niet voor alle afschaffingen v/d privacy, ik pleit alleen dat de beveiliging hier wordt opgeschroeft. Ik heb liever dat ik nog leef dan dat ik omkom.
pi_66992142
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:15 schreef SCH het volgende:

Dat gaan ze vast niet vertellen.
pi_66992220
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ze voelen zich toch verbonden met hen.
Afrikanen die zich voorbonden voelen met Aziaten. Ja, hoe bont kan je het maken.
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:18:57 #30
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_66992263
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Volgens mij heb je teveel "24" gekeken
tvp ja
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_66992277
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik pleit toch niet voor alle afschaffingen v/d privacy. Ik heb liever dat ik nog leef dan dat ik omkom.
Als je zo denkt kan je beter jezelf meteen van kant maken. De kans dat je dodelijk verongelukt in auto is zo ongelofelijk veel groter! Weiger je daarom ook ooit een auto te besturen?

Waarom laten mensen zich zo gek maken door terreur, terwijl de kans om erbij betrokken te raken zo miniem is.

Hieronder trouwens een "leuk" overzichtje van ingevoerde maatregelen sinds 9/11

Hoe halen we het in onze botte kop om al deze privacy schendende maatregelen toe te staan. Zijn we daadwerkelijk zo bang gemaakt, of interesseerd onze vrijheid ons niks?
pi_66992282
tvp
pi_66992298
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Afrikanen die zich voorbonden voelen met Aziaten. Ja, hoe bont kan je het maken.
Ze delen toch hetzelfde geloof. Als Palestina wordt aangevallen (zoals in afgelopen januari), dan protesteren hier toch ook veel moslims.

Trouwens, redelijk wat Europeanen voelen zich ook verbonden met Amerikanen als er weer Amerikaanse soldaten worden gedood in Afghanistan of Irak,
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:20:27 #34
248392 _Parallax
Radicaal Relativisme
pi_66992316
Vind het maar een vreemd verhaal. Raar moment. Rare plek.

Hopelijk horen we snel meer.
Uitersten zijn een menselijk verzinsel.
pi_66992364
quote:

[..]

Ik pleit toch niet voor alle afschaffingen v/d privacy, ik pleit alleen dat de beveiliging hier wordt opgeschroeft. Ik heb liever dat ik nog leef dan dat ik omkom.
We bevinden ons op een hellend vlak, als we nu toegeven aan de privacy schendende maatregelen en we geven de volgende keer en de keer erop ook toe, dan is er geen privacy mee en loop jij zometeen met een chip in je lijf.

Slaaf van het systeem! Maar hey!? Je bent wel veilig! maar zal je ook gelukkig zijn
pi_66992396
Ow Vogelaar lult ook weer lekker..
pi_66992402
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:19 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Als je zo denkt kan je beter jezelf meteen van kant maken. De kans dat je dodelijk verongelukt in auto is zo ongelofelijk veel groter! Weiger je daarom ook ooit een auto te besturen?

Waarom laten mensen zich zo gek maken door terreur, terwijl de kans om erbij betrokken te raken zo miniem is.

Hieronder trouwens een "leuk" overzichtje van ingevoerde maatregelen sinds 9/11
[ afbeelding ]

Hoe halen we het in onze botte kop om al deze privacy schendende maatregelen toe te staan. Zijn we daadwerkelijk zo bang gemaakt, of interesseerd onze vrijheid ons niks?
Pleit ik voor die maatregelen die in de VS zijn ingevoerd? Nee. Ik zeg alleen dat de beveiling hier moet worden opgevoerd. Elke randmongool kan nu Schiphol opblazen. En ik woon in Amsterdam (niet in Amsterdam-Zuidoost trouwens maar goed) en ik kom ook vaak op Schiphol. De kans op een aanslag in Ned. is gewoon reeel. En als er een aanslag komt, dan komt ie waarschijnlijk in Amsterdam, Rotterdam, Schiphol of Den Haag.
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:23:28 #38
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66992434
Ik heb het niet zo gevolgd, zijn er dan ook explosieven gevonden?
pi_66992460
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef _Parallax het volgende:

Ook gewoon een extra nieuwsuitzending op RTL4 .

Trouwens, als ze graag zoveel slachtoffers wouden maken, waarom zouden ze dan in godsnaam een bom laten afgaan op een doordeweekse dag ipv in het weekend.
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:23:57 #40
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_66992462
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef _Parallax het volgende:

Dat zei die speknek van de AIVD ook. Hij snapte oa niet waarom de IKEA eerst nog open mocht gaan, terwijl de verdachten nog niet opgepakt waren.
quote:
Ook gewoon een extra nieuwsuitzending op RTL4
Terecht! Ik vind dat de PO het ernstig af laat weten op dit moment. Weg met die rooie rakkers nu, ik wil informatie over die dreiging. Als er 0 Nederlanders omkomen bij een vliegramp horen we er 7 weken lang alles over, maar nu krijgen we Henk vd Meyden te zien met zijn groenbemoste tanden.
pi_66992475
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb het niet zo gevolgd, zijn er dan ook explosieven gevonden?
Nee, ze wilden bommen mee naar binnen nemen.
pi_66992500
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ze delen toch hetzelfde geloof. Als Palestina wordt aangevallen (zoals in afgelopen januari), dan protesteren hier toch ook veel moslims.

Trouwens, redelijk wat Europeanen voelen zich ook verbonden met Amerikanen als er weer Amerikaanse soldaten worden gedood in Afghanistan of Irak,
Ja allemaal leuk en aardig. Maar het feit is gewoon dat afrikanen zich alleen verbonden voelen met andere afrikanen.
pi_66992513
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Trouwens, als ze graag zoveel slachtoffers wouden maken, waarom zouden ze dan in godsnaam een bom laten afgaan op een doordeweekse dag ipv in het weekend.
Kan alleen bedenken dat het druk zou zijn bij dat concert maargoed dat is in het weekend ook zo ws.
pi_66992547
quote:

[..]

'Liever staand sterven, dan op je knieën leven'
pi_66992570
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Ja allemaal leuk en aardig. Maar het feit is gewoon dat afrikanen zich alleen verbonden voelen met andere afrikanen.
Is niet helemaal waar wat je zegt. Naast nationaliteit kan ook religie meespelen in een gezamenlijke identiteit.
Trouwens, er zit ook een verschil tussen Noord-Afrikaanse mensen en Afrikanen ten zuiden v/d Sahara.
pi_66992600
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Pleit ik voor die maatregelen die in de VS zijn ingevoerd? Nee. Ik zeg alleen dat de beveiling hier moet worden opgevoerd. Elke randmongool kan nu Schiphol opblazen. En ik woon in Amsterdam (niet in Amsterdam-Zuidoost trouwens maar goed) en ik kom ook vaak op Schiphol. De kans op een aanslag in Ned. is gewoon reeel. En als er een aanslag komt, dan komt ie waarschijnlijk in Amsterdam, Rotterdam, Schiphol of Den Haag.
Precies wat ik een halfuur geleden zei hier thuis. Mijn vriend woont in Amsterdam (woonde in zuid-oost, 2 maand terug thank god naar West gegaan) en ik ben daar behoorlijk vaak. Ik zei hem maanden terug al dat ik Amsterdam een heerlijke stad vind, ook om te wonen, maar dat ik het wel eng vind i.v.m eventuele aanslagen. En verrek, paar maand verder, en er is een terreuraanslag in Amsterdam!
pi_66992602
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je bent een kortzichtige bang laf ventje die voor een scheet zijn rechten opgeeft.
Je hebt tevens het geplaatste overzichtje niet goed bekeken.

Sinds 9/11 hoor je om het half jaar weer iets over een terreurdreiging , de kans dat ik op straat wordt overvallen en wordt doodgeslagen is zoveel groter maar daar hoor je niks over . Nee we roepen het woordje terreur en heel Nederland schiet in de stress
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 23:27:22 #48
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66992603
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:15 schreef SCH het volgende:

Ik vraag mij af of de organisaties een situatie verzinnen om geld los te peuteren of hun bestaansrecht kracht bij te zetten. Er is geen gram explosief materiaal gevonden, nix nada en toch gillen dat *we zijn ontsnapt aan een terroristische aanslag.
Wel heeft men nu een ecuus om er nog meer regels doorheen te rammen en meer geld nodig te hebben om het personeel wat zich met dit soort zaken moet bezighouden te rechtvaardigen.
pi_66992648
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Er lopen op die tijd hooguit 3 bezoekers rond in de Ikea.
blijft allemaal weer vreemd.
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 23:28:44 #50
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66992667
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef Chickiewickie het volgende:

En verrek, paar maand verder, en er is een terreuraanslag in Amsterdam!
Uh?
pi_66992675
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Je bent kortzichtige bang laf ventje die voor een scheet zijn rechten opgeeft.

Sinds 9/11 hoor je om het half jaar weer iets over een terreurdreiging , de kans dat ik op straat wordt overvallen en wordt doodgeslagen is zoveel groter maar daar hoor je niks over . Nee we roepen het woordje terreur en heel Nederland schiet in de stress
Tering hey, ik zeg toch alleen dat de beveiliging opgeschroeft mag worden?
pi_66992707
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of de organisaties een situatie verzinnen om geld los te peuteren of hun bestaansrecht kracht bij te zetten. Er is geen gram explosief materiaal gevonden, nix nada en toch gillen dat *we zijn ontsnapt aan een terroristische aanslag.
Wel heeft men nu een ecuus om er nog meer regels doorheen te rammen en meer geld nodig te hebben om het personeel wat zich met dit soort zaken moet bezighouden te rechtvaardigen.
Precies, lekker angstzaaien. Als je de reacties hier op het forum leest lukt het ze aardig.
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:29:56 #53
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_66992723
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Je bent een kortzichtige bang laf ventje die voor een scheet zijn rechten opgeeft.

Dat laatste vind ik wel meevallen. Twee teletekstpaginaatjes, that's all.
pi_66992745
quote:

[..]

Ja of of of die Marokkanen hebben zelf gebeld en vervolgens claimen ze dat ze onterecht zijn opgepakt en eisen ze schadevergoedingen.
pi_66992756
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Uh?
Idd, heb ik iets gemist?
pi_66992769
vraag is nu of er nog meer cellen zijn die verbonden zijn aan deze verdachten.
die zullen nu nerveus zijn geworden en tot paniek-actie kunnen overgaan.
te hopen is dat de AIVD die al in die gaten hebben en niet te lang wacht met arrestatie.
maar ook niet te vroeg anders moeten ze weer vrijgelaten worden.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66992770
quote:

[..]

Precies wat ik een halfuur geleden zei hier thuis. Mijn vriend woont in Amsterdam (woonde in zuid-oost, 2 maand terug thank god naar West gegaan) en ik ben daar behoorlijk vaak. Ik zei hem maanden terug al dat ik Amsterdam een heerlijke stad vind, ook om te wonen, maar dat ik het wel eng vind i.v.m eventuele aanslagen. En verrek, paar maand verder, en er is een terreuraanslag in Amsterdam!
Ja, maar dat begrijpen al die plattelandsmensen niet. Ja, op het platteland komt geen aanslag. Als er een aanslag komt, dan komt ie waarschijnlijk in de Randstad.
Ik woon zelf in amsterdam en neit dat ik bang ben voor een aanslag of dat ik het eng vindt. Maar de kans op een aanslag hier is gewoon reeel.
pi_66992789
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar wat je zegt. Naast nationaliteit kan ook religie meespelen in een gezamenlijke identiteit.
Trouwens, er zit ook een verschil tussen Noord-Afrikaanse mensen en Afrikanen ten zuiden v/d Sahara.
Ben je nu helemaal van de bot afgerukt. Ben je ooit wel verder gekomen als Spanje.De noord-afrikanen hebben een bloed hekel aan mensen uit het Midden Oosten.
pi_66992832
Bangmakerij eerste klas is het. Niet meer en niet minder.

Dat zoveel mensen dat niet inzien
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66992846
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:29 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik wel meevallen. Twee teletekstpaginaatjes, that's all.

Het valt ook mee, maar de tijd tussen de waarschuwingen die worden uitgeven is net niet lang genoeg om de massa het gevoel te geven dat de terroristische dreigingen voorbij zijn. De angst word bij mensen continue in het geheugen gehouden.

De kracht van het herhalen noemen ze dat.

Ik snap niet dat er niet meer mensen zijn die dit inzien.
pi_66992897
Wat een overdreven bangmakerij op NOVA net. Met die beelden uit Madrid. Lekker relevant ook.
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:34:27 #62
165633 eriksd
The grand facade...
pi_66992905
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Kortom, je zit gewoon weer te zeiken. En dat is de kern van het probleem; de geloofsbroeders voelen zich zo snel op hun teentjes getrapt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_66992910
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:32 schreef vosss het volgende:

Wat voor eng systeem zit daar dan achter? Hou toch op, wat is het doel daarvan in vredesnaam??
pi_66992913
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:31 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Ben je nu helemaal van de bot afgerukt. Ben je ooit wel verder gekomen als Spanje.
Ja ik ben helemaal in Indonesie gekomen en ook nog eens in Californie.
Wat begrijp je nou niet? (Noord-)Afrikanen voelen zich normaal gesproken niet verbonden met het Midden-Oosten. Maar het feit dat ze dezelfde religie delen, maakt het wel dat ze zich qua religie wel verbonden voelen met mensen of onschduldige moslim slachtoffers in het Midden-Oosten
pi_66992928
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:34 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat voor eng systeem zit daar dan achter? Hou toch op, wat is het doel daarvan in vredesnaam??
Misschien moet je leren lezen en niet zo naief zijn.
pi_66992940
quote:
Nee lieverd, die is er niet. Er is een ontruimde IKEA, even geen meubeltjes kopen en the Killers maar bewaren tot Pinkpop, en er zijn wat mensen gearresteerd naar aan leiding van een telefoontje.

Klinkt alsof de AIVD het dus serieus neemt maar er is geen terreuraanslag geweest en we weten ook niet of die er wel was geweest als de AIVD niet had ingegrepen. Misschien gebeurt er morgen wel iets. Misschien niet.

En aanslagen kunnen trouwens net zo goed in de provincie gebeuren, dat is ook zo'n mythe.
pi_66992964
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:34 schreef IHVK het volgende:
Wat een overdreven bangmakerij op NOVA net. Met die beelden uit Madrid. Lekker relevant ook.
Datumfetisjisme noemde iemand bij P en W dat net, vond ik wel grappig.
pi_66992978
quote:

[..]

Klopt. Daarom zou elke overheids-organisatie als hoofddoel moeten hebben zichzelf overbodig te maken. Maar hoe kan je van een ambtenaar verwachten iets dergelijks te snappen als zijn baan afhangt van het feit dat hij het níet snapt?

Die regels erdoor rammen is inderdaad een schoolboek-voorbeeld in dit geval. "Het werkt in alle landen hetzelfde, zeg dat ze aangevallen worden" aldus mijnheer Goering zo'n 65 jaar geleden.
pi_66992981
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:34 schreef Taurus het volgende:

[..]

Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen

Let op: ik zeg niet dat men het uit de duim zuigt, maar wel dat men het overdrijft.
pi_66993013
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:34 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wat begrijp je nou niet? (Noord-)Afrikanen voelen zich normaal gesproken niet verbonden met het Midden-Oosten. Maar het feit dat ze dezelfde religie delen, maakt het wel dat ze zich qua religie wel verbonden voelen met mensen of onschduldige moslim slachtoffers in het Midden-Oosten
Zelfde religie? De oorspronkelijke bewoners geloven helemaal niet in de Islam of wat daar ook in de buurt komt.
Hoe kan je je verbonden voelen met een volk of land waar je nooit wat van hebt gehoord of niet eens weet waar het land ligt.
pi_66993018
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:34 schreef eriksd het volgende:

[..]

Kortom, je zit gewoon weer te zeiken. En dat is de kern van het probleem; de geloofsbroeders voelen zich zo snel op hun teentjes getrapt.
Ik ben geen moslim hoor en dat zou ik ook nooit willen zijn. Weet jij wat de kern van het probleem is dat er misschien een mogelijk aanslag in Nederland zou plaatsvinden? Dat het Westen cq. Nederland niet met haar poten van Irak en Afghanistan kan afblijven.
pi_66993035
Terreurdreiging is terug
http://www.ad.nl/binnenland/3070712/Terreurdreiging_is_terug.html
AMSTERDAM - De dreiging van terroristische aanslagen is terug in Nederland. Zeven Nederlanders met een Marokkaanse achtergrond zijn gisteren opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij de voorbereiding van een terreuraanslag in Amsterdam.

Huh gisteren?
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:38:33 #73
181657 LordNemephis
computer says no
pi_66993041
quote:
Oh blijkbaar heb ik iets gemist...

Nou ja, als blijkt dat er een stel rare extremisten achter zaten die bommen wilden laten af gaan dan krijgen we binnenkort weer een stel maatregelen opgelegd die de vrijheid beperken maar de veiligheid vergroten (die overigens niks zullen helpen, als iemand echt een terroristische aanslag wil plegen lukt dat).
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_66993078
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:37 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Zelfde religie? De oorspronkelijke bewoners geloven helemaal niet in de Islam of wat daar ook in de buurt komt.
Hoe kan je je verbonden voelen met een volk of land waar je nooit wat van hebt gehoord of niet eens weet waar het land ligt.
Je weet best wat ik met Noord-Afrikanen bedoel. Ik bedoel de moslims daarmee. Soennieten en shi'ieten zitten constant ruzie te maken welke nou de ware Islam is. Maar als er ergens op de wereld moslims worden gedood, dan volgt er vaak wel een soort broederschap om te "strijden" tegen de dader.
pi_66993089
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:35 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Misschien moet je leren lezen en niet zo naief zijn.
Misschien moet jij iets meer uitleg geven in plaats van dat ik al jouw posts na moet gaan als je zo'n loze kreet er tussen gooit, en daarnaast is er een verschil tussen nuchter/rationeel en naief. Paranoide, dat is het woord dat je zoekt, en die heeft betrekking op jouw 'mensen, ze willen ons gewoon bang hebben, dat jullie dat niet zien, luister naar mij naievelingen!'-praatjes. Er is geen enkele reden voor 'bangmakerij', er is een mogelijke aanslag voorkomen, hoera, morgen leven we weer gewoon verder. Niemand heeft baat bij 'bangmakerij'.
pi_66993096
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:38 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Oh blijkbaar heb ik iets gemist...

Nou ja, als blijkt dat er een stel rare extremisten achter zaten die bommen wilden laten af gaan dan krijgen we binnenkort weer een stel maatregelen opgelegd die de vrijheid beperken maar de veiligheid vergroten (die overigens niks zullen helpen, als iemand echt een terroristische aanslag wil plegen lukt dat).
Inderdaad, dat is nooit te voorkomen.
pi_66993097
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:38 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Terreurdreiging is terug
http://www.ad.nl/binnenland/3070712/Terreurdreiging_is_terug.html
AMSTERDAM - De dreiging van terroristische aanslagen is terug in Nederland. Zeven Nederlanders met een Marokkaanse achtergrond zijn gisteren opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij de voorbereiding van een terreuraanslag in Amsterdam.

Huh gisteren?
quote:
zo maakten politie en justitie gisteravond bekend.
voor de krant van vrijdag.
pi_66993110
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:39 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je weet best wat ik met Noord-Afrikanen bedoel. Ik bedoel de moslims daarmee.
De grootste groep moslims in Nederland zijn Turken, dus rare aanduiding.
pi_66993111
Wilders wil opheldering van Hirsch Ballin

http://www.telegraaf.nl/b(...)l_opheldering__.html
pi_66993144
Wilders.
pi_66993151
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:36 schreef IHVK het volgende:

[..]

Let op: ik zeg niet dat men het uit de duim zuigt, maar wel dat men het overdrijft.
Prima als je vind dat ik overdrijft misschien is het ook lichtelijk overdreven.

De vrijheid en privacy die we hebben is iets waar we heel zuinig op moeten zijn. Constant een klein beetje inleveren kan een enorme vergissing zijn.

Je weet niet namelijk wanneer het inleveren stopt, ingeleverde vrijheid / privacy krijg je nooit meer terug.

Laten we dit ons "afpakken" door angst, zijn we zo diep gezonken als samenleving!?
pi_66993159
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef Caesu het volgende:

[..]

[..]

voor de krant van vrijdag.
Ja duh
pi_66993172
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Wilders wil opheldering van Hirsch Ballin

http://www.telegraaf.nl/b(...)l_opheldering__.html
Dit is wel apart:
quote:
Hij wil ook opheldering over de achtergrond van de gebeurtenissen, het verband met de aanslag in Madrid en de Marokkaanse verdachten.
Ze zullen wel niet te veel loslaten
pi_66993180
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef Taurus het volgende:

[..]

Misschien moet jij iets meer uitleg geven in plaats van dat ik al jouw posts na moet gaan als je zo'n loze kreet er tussen gooit, en daarnaast is er een verschil tussen nuchter/rationeel en naief. Paranoide, dat is het woord dat je zoekt, en die heeft betrekking op jouw 'mensen, ze willen ons gewoon bang hebben, dat jullie dat niet zien, luister naar mij naievelingen!'-praatjes. Er is geen enkele reden voor 'bangmakerij', er is een mogelijke aanslag voorkomen, hoera, morgen leven we weer gewoon verder. Niemand heeft baat bij 'bangmakerij'.
Bangmakerij of de realiteit facen?
pi_66993186
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:39 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je weet best wat ik met Noord-Afrikanen bedoel. Ik bedoel de moslims daarmee.
Welke moslims? Hier niet gezien? Weet je niet waarom noord afrikanen "Barbaren" worden genoemd.
Eens een barbaar altijd een barbaar.
pi_66993207
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:36 schreef IHVK het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Als men het niet uit de duim zuigt, is er reden om aan te nemen dat er gevaar was. En in dat geval moet je maatregelen nemen, die zijn genomen, en de paniek is absoluut niet groots of aanwezig. Waar is dan de ruimte om te overdrijven?
Dat de journalistiek er op in springt is logisch, wij houden van dit soort nieuws.
pi_66993208
Ik wil nu ook wel eens opheldering, want het verhaal wordt wel een beetje vreemd.
Hoe langer je erover nadenkt, hoe meer je gaat twijfelen.
pi_66993217
Wat wel vreemd is is dat er in het Belgische nieuws er helemaal niet over te vinden is.
pi_66993223
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Welke moslims? Hier niet gezien? Weet je niet waarom noord afrikanen "Barbaren" worden genoemd.
Mensen in onze contreien werden ook barbaren genoemd door de Romeinen.
pi_66993240
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:41 schreef IHVK het volgende:
Wilders.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66993246
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Wat wel vreemd is is dat er in het Belgische nieuws er helemaal niet over te vinden is.
Schokkend dat het geen breaking news is op CNN.
pi_66993248
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dit is wel apart:
[..]

Ze zullen wel niet te veel loslaten
Een van de opgepakten is een familielid, dat hebben ze volgens mij al losgelaten.

Maar wil Wilders hier nu direct weer een politiek slaatje uit slaan, dat is wel heel macaber en onkies.
pi_66993255
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef Taurus het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Als men het niet uit de duim zuigt, is er reden om aan te nemen dat er gevaar was. En in dat geval moet je maatregelen nemen, die zijn genomen, en de paniek is absoluut niet groots of aanwezig. Waar is dan de ruimte om te overdrijven?
Dat de journalistiek er op in springt is logisch, wij houden van dit soort nieuws.
Lijkt me ook een onzin bewering
pi_66993260
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Ja ik weet dat ze barbaren werden genoemd. Maar wat is je punt? Dat je niet begrijpt waarom Marokkaanse terroristen wraak zouden willen nemen op datgene wat er in Irak en Afghanistan gebeurt?
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 23:44:47 #95
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66993264
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee lieverd, die is er niet. Er is een ontruimde IKEA, even geen meubeltjes kopen en the Killers maar bewaren tot Pinkpop, en er zijn wat mensen gearresteerd naar aan leiding van een telefoontje.
En ik hoorde net in de knipservice van Paul\@Witteman dat het kantoorpersoneel gewoon boven in de kantoortjes konden blijven zitten, bullshit dus die vreselijke gevaarlijke dreiging.
pi_66993271
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef hondjes het volgende:
Ik wil nu ook wel eens opheldering, want het verhaal wordt wel een beetje vreemd.
Hoe langer je erover nadenkt, hoe meer je gaat twijfelen.
Wat is er zo vreemd en waarom zou je recht op opheldering hebben?
pi_66993275
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:41 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Prima als je vind dat ik overdrijft misschien is het ook lichtelijk overdreven.

De vrijheid en privacy hebben is iets waar we heel zuinig op moeten zijn. Constant een klein beetje inleveren kan een enorme vergissing zijn.

Je weet niet namelijk wanneer het inleveren stopt, ingeleverde vrijheid / privacy krijg je nooit meer terug.

Laten we dit ons "afpakken" door angst, zijn we zo diep gezonken als samenleving!?
Dat overdrijven was aan mij of de overheid gericht, toch? Zo niet dan mag mijn bovenstaande post genegeerd worden
pi_66993280
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik ben niet volledig geintegreerd of geassimileerd. Ik heb mezelf gewoon aangepast aan dit land zodat ik netjes kan meedraaien in de maatschappij.

Bovendien kan ik oorzaken van problemen wel zien i.t.t. sommige mensen hier die dat blijkbaar niet kunnen.
Hoewel je niet nog Nederlandser bent dan Nederlanders, kun je dat beter zien dan sommige Nederlanders?
Waarom nemen jullie dan het Westen niet over?
Jullie zijn nog paapser dan de paus. .
I´m back.
pi_66993329
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:32 schreef vosss het volgende:

door een complot van de overheid te suggeren maak jij je schuldig aan bangmakerij.

verder zijn politie/AIVD flink de sigaar als een aanslag zoals die in Madrid/Londen niet voorkomen wordt terwijl ze wel aanwijzingen hadden.
pi_66993374
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:44 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja ik weet dat ze barbaren werden genoemd. Maar wat is je punt? Dat je niet begrijpt waarom Marokkaanse terroristen wraak zouden willen nemen op datgene wat er in Irak en Afghanistan gebeurt?
Nogmaals. Marokkanen weten niet eens waar Irak en Afghanistan ligt.
Wat voor reden zouden ze moeten hebben om zoiets te doen ?
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:48:56 #101
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66993409
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Nogmaals. Marokkanen weten niet eens waar Irak en Afghanistan ligt. Wat er daar gaande is gaat aan hun neus voorbij.
Marokkanen zijn afrikanen en hebben geen banden met aziaten.
Wat voor reden zouden ze moeten hebben om zoiets in naam van zogenaamde hun aziatische broeders te plegen.
Religie natuurlijk?
pi_66993435
quote:

[..]

Nogmaals. Marokkanen weten niet eens waar Irak en Afghanistan ligt. Wat er daar gaande is gaat aan hun neus voorbij.
Marokkanen zijn afrikanen en hebben geen banden met aziaten.
Wat voor reden zouden ze moeten hebben om zoiets in naam van zogenaamde hun aziatische broeders te plegen.
Heerlijke onzin nog net voor 00.00 uur.
pi_66993451
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoewel je niet nog Nederlandser bent dan Nederlanders, kun je dat beter zien dan sommige Nederlanders?
Waarom nemen jullie dan het Westen niet over?
Jullie zijn nog paapser dan de paus. .
Omdat sommige Nederlanders zo stom of naief zijn dat ze de problemen qua buitenland / allochtonen niet kunnen of willen inzien. Het klinkt hard uit mijn mond maar zo is het wel.

Het "allochtonenprobleem" in Ned. zag ik allang. De meeste Nederlanders zagen dat pas sinds de opkomst van Fortuyn. Of ze zagen het wel, maar ze durfden het neit te zeggen. Ik durfde het wel gewoon te zeggen, ik heb schijt aan dat politiek correct denken.
Het gevaar v/d islam zag ik ook allang. Veel Nederlanders zagen het pas sinds 11 september. Of ze zagen het wel, maar ze durfden het niet te zeggen. De islamisering van West-Europa zag ik ook allang.
Met (mogelijke) aanslagen in Europa weet ik ook wat voornaamste de oorzaak is: de klote zooi die Westerse landen uithalen in Irak en Afghanistan.

En Ik wil het Westen niet overnemen hoor. Ik leef gewoon hier m'n leven en klaar. Maar stel dat ik nu in de politiek zou zitten, dan zou ik al die theedrinkers en boomknuffelaars aanpakken inclusief Balkenende, en ik zou overgaan tot het oplossen van de problemen in dit land.
pi_66993457
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:48 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Religie natuurlijk?
Afrikanen en religie. Ja hoor.
pi_66993469
Marokkanen betreuren nieuws

http://www.spitsnieuws.nl(...)etreuren_nieuws.html

De gebeurtenissen rond de terreurdreiging in Amsterdam donderdag zullen het negatieve sentiment in Nederland verder versterken. Dit vreest directeur Farid Azarkan van het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland (SMN).

In het actualiteitenprogramma NOVA benadrukte Azarkan het ,,enorm schokkend'' te vinden dat de aangehouden verdachten van Marokkaanse afkomst zijn. ,,Dit is een hele vervelende bijdrage aan het integratiedebat. Je krijgt natuurlijk nu te horen dat het weer die Marokkaanse Nederlanders zijn.'' Azarkan: ,,Het is absoluut mijn angst dat dit iemand als Geert Wilders weer de wind in de zeilen zal geven''.

Hij kondigde verder aan dat zijn organisatie vrijdag bijeen zal komen om de situatie te bespreken. ,,Wij hebben al een programma tegen radicalisering, dat jongeren ervan moet weerhouden dit soort dingen te gaan doen.''
pi_66993482
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:50 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Niet dan?
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:51:13 #107
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66993484
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:50 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Ben je nu aan het trollen? Ik rol pas net in de discussie, dus vergeef me als ik je verkeerd interpreteer.
pi_66993529
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet dan?
Ja in natuurgoddiensten.
pi_66993574
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is er zo vreemd en waarom zou je recht op opheldering hebben?
Als burger heb ik rechten, en wil gewoon weten , Is er nu een terechte angst voor deze terreur-dreiging.
of blijft het bij wat we gehoord hebben, en moeten we ons daarmee tevreden stellen,
En daarbij ben ik gewoon nieuwgierig, hoe het nu echt in mekaar zit.
pi_66993661
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:54 schreef hondjes het volgende:

[..]

Als burger heb ik rechten, en wil gewoon weten , Is er nu een terechte angst voor deze terreur-dreiging.
of blijft het bij wat we gehoord hebben, en moeten we ons daarmee tevreden stellen,
En daarbij ben ik gewoon nieuwgierig, hoe het nu echt in mekaar zit.

komt wel de komende dagen.
ik denk dat er eerst nog meer arrestaties volgen.
pi_66993665
quote:

[..]

Nogmaals. Marokkanen weten niet eens waar Irak en Afghanistan ligt.
Wat voor reden zouden ze moeten hebben om zoiets te doen ?
Misschien horen ze het van elkaar? Misschien lezen ze het op internet wat er in het Midden-Oosten gebeurd? Echt niet alle terroristen zijn analfabete wezens hoor. De meeste daders van de aanslagen in Londen '05 waren ook hoogopgeleid etc.

En de voornaamste reden is dat ze wraak willen nemen op het Westen, omdat het Westen ook teringzooi flikt in Irak en Afghanistan en de onvoorwaardelijke steun aan Isreal geeft. Er worden daar onschuldige moslims gedood
En ik vind dat zowel de westerse als de islamitische wereld ALLEBEI moeten stoppen met dat geweld jegens elkaar. Maar dan moet je wel eerst de oorzaken van dat geweld te weten komen he.

Trouwens, van dat broederschap kunnen de meeste Nederlanders een hoop leren hoor. Als hier een Nederlands oud vrouwtje wordt beroofd door vaak Antiliaanse of Marokkaanse straatrovers dan schijt zowat iederen hier in hun broek. Jullie moeten de koppen bij elkaar steken en al die straatrovertjes (ongeacht afkomst) gewoon lekker in de Noorzee dumpen. Maarja, aan broederschap ontbreekt het hier vaak he. Overigens wil ik niet bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten. Ik wil gewoon dat "goede" de "kwade" aanpakt.

[ Bericht 21% gewijzigd door Zienswijze op 13-03-2009 00:02:50 ]
pi_66993682
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:52 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Ja in natuurgoddiensten.
Kom op zeg, zit je ons nu voor de gek te houden?
Beweer je nu dat er geen Afrikaanse landen zijn waar de islam de hoofdgodsidenst is?
pi_66993761
Ah leuk man. Nou heeft de regering weer draagvlak voor het doorvoeren van nog meer privacybeperkende fuckzooi die eigenlijk helemaal niets doen tegen dit soort shit.
pi_66993793
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:57 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Misschien horen ze het van elkaar? Misschien lezen ze het op internet wat er in het Midden-Oosten gebeurd? Echt niet alle terroristen zijn analfabete wezens hoor. De meeste daders van de aanslagen in Londen '05 waren ook hoogopgeleid etc.

En de voornaamste reden is dat ze wraak willen nemen op het Westen, omdat het Westen ook teringzooi flikt in Irak en Afghanistan en de onvoorwaardelijke steun aan Isreal geeft.
En ik vind dat zowel de westerse als de islamitische wereld ALLEBEI moeten stoppen met dat geweld jegens elkaar. Maar dan moet je wel eerst de oorzaken van dat geweld te weten komen he.
Afrikanen die wat lezen. Op internet nog wel. Probeer jij maar een internet lijn te vinden. Weet je wat vraag de lokale bevoling of ze uberhaupt weten wat internet is.
pi_66993806
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:50 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Omdat sommige Nederlanders zo stom of naief zijn dat ze de problemen qua buitenland / allochtonen niet kunnen of willen inzien. Het klinkt hard uit mijn mond maar zo is het wel.

Het "allochtonenprobleem" in Ned. zag ik allang. De meeste Nederlanders zagen dat pas sinds de opkomst van Fortuyn. Of ze zagen het wel, maar ze durfden het neit te zeggen. Ik durfde het wel gewoon te zeggen, ik heb schijt aan dat politiek correct denken.
Het gevaar v/d islam zag ik ook allang. Veel Nederlanders zagen het pas sinds 11 september. Of ze zagen het wel, maar ze durfden het niet te zeggen. De islamisering van West-Europa zag ik ook allang.
Met (mogelijke) aanslagen in Europa weet ik ook wat voornaamste de oorzaak is: de klote zooi die Westerse landen uithalen in Irak en Afghanistan.

En Ik wil het Westen niet overnemen hoor. Ik leef gewoon hier m'n leven en klaar. Maar stel dat ik nu in de politiek zou zitten, dan zou ik al die theedrinkers en boomknuffelaars aanpakken inclusief Balkenende, en ik zou overgaan tot het oplossen van de problemen in dit land.
Maar ho ho, als jij dat zo goed ziet, en een meerderheid der Westerlingen niet waarom neem jij het westen dan niet over.
Ik zie het niet hoor, die dreiging.
Lijkt me een legitieme vraag.
En indien bevestigend beantwoord dan worden we alsnog overgenomen.
I´m back.
pi_66993814
quote:

[..]

En de voornaamste reden is dat ze wraak willen nemen op het Westen, omdat het Westen ook teringzooi flikt in Irak en Afghanistan en de onvoorwaardelijke steun aan Isreal geeft.
het gedonder begon met 9/11. wat wou al-qaida daar mee bereiken? en wat was de aanleiding daarvoor.
toen begon die war on terror die alleen maar meer terroristen veroorzaakte.

en die onvoorwaardelijke steun voor Israël valt wel mee.
als ze die steun hadden waren Hamas en Hezbollah wel van de aardbodem gebombardeerd inmiddels.
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 00:03:31 #117
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66993818
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
quote:
Dutch police arrest 7 suspected of planning attack - Examiner.com
Dutch police arrest 7 suspected of planning attack - 33 KDAF-TV
Dutch police arrest 7 suspected of planning attack - kwgn.com
Dutch police arrest 7 suspected of planning attack - Fox40
Dutch police arrest 7 suspected of planning attack - Houston Chronicle
Dutch police arrest 7 suspected of planning attack - NECN
Dutch police arrest 7 suspected of planning attack - The Associated Press
Dutch police arrest 7 suspected of preparing terror attack in … - Deutsche Welle
Police arrest seven suspects in Amsterdam terror threat - Radio Netherlands
7 nabbed for bomb threats - Straits Times
En jawel, ook in België heeft men het nieuws inmiddels.
pi_66993824
die Marokkaan was familie van de dader van de bomaanslag in Spanje
hoe kan het dat hij dan nog vrij rondloopt, ze weten toch dat de familie niet deugt??
hopelijk gaat de rest van de familie nu snel achter tralies
You dream it, I live it.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:04:02 #119
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66993831
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:02 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Afrikanen die wat lezen. Op internet nog wel. Probeer jij maar een internet lijn te vinden. Weet je wat vraag de lokale bevoling of ze uberhaupt weten wat internet is.
Hmm, kennelijk ben je gewoon simpel in je hoofd. Vermaak je anders even op wikipedia, leer je nog eens wat.
pi_66993841
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:02 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Ben je dom ofzo? Ik heb het over Noord-Afrikanen he. En ik zei of ze lezen het OF ze horen het van elkaar. Dat zijn o.a. middelen tot comminucatie.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:04:43 #121
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66993848
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:03 schreef Meddo het volgende:
hoe kan het dat hij dan nog vrij rondloopt, ze weten toch dat de familie niet deugt??
Dus als jouw neef iets doet moeten we jou ook opsluiten?
pi_66993850
quote:

[..]

En de voornaamste reden is dat ze wraak willen nemen op het Westen, omdat het Westen ook teringzooi flikt in Irak en Afghanistan en de onvoorwaardelijke steun aan Isreal geeft. Er worden daar onschuldige moslims gedood

Trouwens, van dat broederschap kunnen de meeste Nederlanders een hoop leren hoor. Als hier een Nederlands oud vrouwtje wordt beroofd door vaak Antiliaanse of Marokkaanse straatrovers dan schijt zowat iederen hier in hun broek. Jullie moeten de koppen bij elkaar steken en al die straatrovertjes (ongeacht afkomst) gewoon lekker in de Noorzee dumpen. Maarja, aan broederschap ontbreekt het hier vaak he. Overigens wil ik niet bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten. Ik wil gewoon dat "goede" de "kwade" aanpakt.
Denk eerder dat dat zich uit gaat breiden, denk aan Afrika waar Europa zichzelf aan het opdringen is, Europa heeft er een handje van om mensen even te vertellen hoe het allemaal moet. Plaatsen waar men al sinds mensenheugenis ochtendpis drinkt (om maar een voorbeeld te noemen) Kan een of andere Europeaan gewoon niet komen vertellen dat dat niet goed is. Wat denken wij wel.
pi_66993861
quote:
Ja, misschien is hij wel verre familie van mij joh.
I´m back.
pi_66993866
Verhaal is sowieso heel raar en heel vaag

wat moeten ze in Amsterdam Zuid-oost terwijl de drukte in de centrum is.

zeer vaag... net als het verhaal van Weesp
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_66993871
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:04 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dus als jouw neef iets doet moeten we jou ook opsluiten?
wel als ik marrokaan was, dan weet je dat het mis gaat
You dream it, I live it.
pi_66993876
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:04 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Hmm, kennelijk ben je gewoon simpel in je hoofd. Vermaak je anders even op wikipedia, leer je nog eens wat.
Je leert meer van de praktijk.
pi_66993879
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:03 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

En jawel, ook in België heeft men het nieuws inmiddels.
Ja zie het nu op hln.be, een paar uur geleden kon ik het niet vinden.
pi_66993893
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:05 schreef Meddo het volgende:

[..]

wel als ik marrokaan was, dan weet je dat het mis gaat
Round up the usual suspects.
I´m back.
pi_66993919
quote:
en z'n hele hyves-lijstje ook meteen maar.
pi_66993925
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Round up the usual suspects.
Usual Suspects
pi_66993939
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:04 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ben je dom ofzo? Ik heb het over Noord-Afrikanen he. En ik zei of ze lezen het OF ze horen het van elkaar. Dat zijn o.a. middelen tot comminucatie.
Ik weet waar je het over hebt. Lezen hmmm, gaat moeilijk als je analfbeet bent.
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 00:09:38 #132
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66993955
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:05 schreef Meki het volgende:
Verhaal is sowieso heel raar en heel vaag
Ach, een tijdje geleden was er ook iets vreselijks aan de hand met die gast die zijn vriendin niet wilde laten opstijgen in een vliegtuig en vervolgens telefoneerde dat het vliegtuig gekaapt zou worden o.i.d. Misschien was dit telefoontje wel van een boos familielid in Brussel die zijn * Nederlandse* broeders een hak wilde zetten
pi_66993959
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:08 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Ik weet waar je het over hebt. Lezen hmmm, gaat moeilijk als je analfbeet bent.
Je weet dondersgoed dat ik gelijk heb daarom ga je nu mierenneuken.
pi_66993994
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:09 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je geen donder van wat jij het Westen noemt, dude.
I´m back.
pi_66994005
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:09 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ach, een tijdje geleden was er ook iets vreselijks aan de hand met die gast die zijn vriendin niet wilde laten opstijgen in een vliegtuig en vervolgens telefoneerde dat het vliegtuig gekaapt zou worden o.i.d. Misschien was dit telefoontje wel van een boos familielid in Brussel die zijn * Nederlandse* broeders een hak wilde zetten
Ken je het verhaal Weesp ?
Iedereen kan bellen met de mededeling dat er een dreiging is,
jij of iemand anders kan morgen bellen en voor de grap een dreigement uitvoeren.

Een ding wat me zorgen maakt, is de tijdstip maart ter vergelijking Madrid. en de plaats is ook een onlogische plek.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:12:20 #136
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_66994014
Een hoop hysterie weer. Zal allemaal wel weer meevallen. Als ze het gepeupel niet in rep en roer krijgen met "brood en spelen" of de kredietcrisis gaan ze zoiets als dit wel weer breed uit meten. Oprecht als ik ben wacht ik de moppentrommel van vriendje Wilders weer af als hij komt met zijn (uiterst suggestieve) kamervragen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:12:26 #137
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994016
Maar stel dat het ze gelukt was, volgens mij zouden de gevolgen ongekend zijn... Hopen dat er niet meer actieve cellen zijn... of kijk ik teveel 24?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:12:38 #138
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_66994025
Ook CNN is wakker.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_66994028
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:03 schreef Caesu het volgende:

[..]

het gedonder begon met 9/11. wat wou al-qaida daar mee bereiken? en wat was de aanleiding daarvoor.
toen begon die war on terror die alleen maar meer terroristen veroorzaakte.

en die onvoorwaardelijke steun voor Israël valt wel mee.
als ze die steun hadden waren Hamas en Hezbollah wel van de aardbodem gebombardeerd inmiddels.
9/11 had als oorzaak dat de VS zich veel met het Midden-Oosten bemoeit.
Ik zeg: laat elkaar nou eens met rust. Ook qua religies: laat elkaar met rust.
pi_66994047
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:12 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar stel dat het ze gelukt was, volgens mij zouden de gevolgen ongekend zijn... Hopen dat er niet meer actieve cellen zijn... of kijk ik teveel 24?
Dacht ik ook aan en ik heb maar 1 keer naar 24 gekeken
pi_66994049
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:12 schreef Wheelgunner het volgende:
.
I´m back.
pi_66994067
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dacht ik ook aan en ik heb maar 1 keer naar 24 gekeken
Ja, maar jij bent sws paranoïde toch?
I´m back.
pi_66994081
Of dit kan allemaal een misleiding zijn en alle politie en diensten op een plek brengen. terwijl andere plekken ongemoeid blijven
pi_66994094
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:09 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ga jij nou maar internet zoeken in Afrika. Ben je tijdje zoet mee.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:15:39 #145
13462 BansheeBoy
pi_66994095
Ik weet dat je niet serieus wordt genomen als je het volgende denkt/zegt, en daar is de Amerikaans/Zionistische media volledig verantwoordelijk voor:

9/11 was een tool voor de Amerikanen, door hen zelf uitgevoerd om een ogenschijnlijke stok te creeëren om de (hitsige) Arabieren mee te slaan. De oorlog tegen het terrorisme is niets anders dan de oorlog tegen de Islam. En dan gaat het voornl. om de ideologie.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_66994097
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:14 schreef Meki het volgende:
Of dit kan allemaal een misleiding zijn en alle politie en diensten op een plek brengen. terwijl andere plekken ongemoeid blijven
Jij hebt teveel Hollywood films gezien. Westers Schwein. .
I´m back.
pi_66994107
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent sws paranoïde toch?
Ja
pi_66994122
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar ho ho, als jij dat zo goed ziet, en een meerderheid der Westerlingen niet waarom neem jij het westen dan niet over.
Ik zie het niet hoor, die dreiging.
Lijkt me een legitieme vraag.
En indien bevestigend beantwoord dan worden we alsnog overgenomen.
Als jullie niks doen zoals nu, dan worden jullie ook deels ondergelopen door de Islam. Ik zag dat al in sinds ik klein was. Alleen sommige Nederlanders willen dat maar niet zien.
En waarom ik dat weet, is omdat ik de hele wereld bestudeer. Ik heb ook redelijk wat kennis over ALLE 5 wereldgodsdiensten en een paar kleinere godsdiensten.
Ik wil het Westen niet overnemen. Ik wil jullie alleen aan het nadenken zetten. Ik stimuleer jullie niet om op wilders te stemmen. De huidige partijen zijn ook niet veel soeps overigens. Want zoals het nu is, verpaupert Nederland alleen maar. En veel Nederlanders zitten nog gevangen in het politiek correct denken, vandaar dat zij problemen niet durven aan te pakken.
Het probleem in Ned. is dat er neit echt goede partijen zijn. Zowel de huidige partjien als de PVV vind ik neit goed.

En ik zeg toch, stel dat ik nu in de politiek zat, dan had ik meteen korte metten gemaakt met al die theedrinkers in de politiek.
pi_66994124
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Iedereen gaat met de tijd mee.
pi_66994126
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:16 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja
Maakt niet uit. .
I´m back.
pi_66994142
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Iedereen gaat met de tijd mee.
O, jij zit te downloaden hè schalk.
I´m back.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:17:50 #152
13462 BansheeBoy
pi_66994144
Dit soort berichtgevingen zorgen er helaas wel weer voor dat ik voor 8 uur salaris mij 16 uur moet inzetten voor de zaak. Ja, ik moet toegevoegde waarde t.o.v. een Klaas of een Piet.

²
pi_66994153
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maakt niet uit. .
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:18:37 #154
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994158
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je moet The Siege zien, geweldige film en nog relevant ook!
pi_66994164
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:14 schreef Meki het volgende:
inderdaad ja. alle politiekorpsen van Nederland zitten in de IKEA nu.
pi_66994165
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit soort berichtgevingen zorgen er helaas wel weer voor dat ik voor 8 uur salaris mij 16 uur moet inzetten voor de zaak. Ja, ik moet toegevoegde waarde t.o.v. een Klaas of een Piet.

²

Ah gossie possie
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:19:53 #157
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994173
quote:

²
Ach gut, de slachtofferrol.. Zo gemakkelijk om je eigen falen op anderen af te schuiven, niet?
pi_66994178
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Ga jij nou maar internet zoeken in Afrika. Ben je tijdje zoet mee.
NIet afdwalen v/d disscussie.
Wat is je probleem eigenlijk? Wat heb ik fout gesteld volgens jou?
pi_66994186
Wilders en Radicale terroristen gaan de samenleving ontwrichten
deze 2 groepen dienen aangepakt te worden.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:20:47 #160
13462 BansheeBoy
pi_66994188
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:19 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ach gut, de slachtofferrol.. Zo gemakkelijk om je eigen falen op anderen af te schuiven, niet?
Concreet: waar faal ik in dan?

²
pi_66994196
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maakt niet uit. .
Pedo!
Zou Gia zeggen. .
I´m back.
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 00:21:24 #162
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66994198
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik

9/11 was een tool voor de Amerikanen, door hen zelf uitgevoerd

²
Yep, vandaar al die blanke daders met een Amerikaans paspoort (welke ze toevallig vonden in een auto nabij het WTC)
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:21:37 #163
13462 BansheeBoy
pi_66994204
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ah gossie possie
Bedankt voor je medeleven, in dit soort tijden kunnen we het echt goed gebruiken. Er komt weer een periode van verharding aan me dunkt. Helaas.

²
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:22:09 #164
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994216
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Concreet: waar faal ik in dan?

²
Je slijt je dagen als systeembeheerder en schrijft knullige 'essays' op fok.
pi_66994224
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Bedankt voor je medeleven, in dit soort tijden kunnen we het echt goed gebruiken. Er komt weer een periode van verharding aan me dunkt. Helaas.

²
Ik denk dat het wel meevalt, er is niks gebeurd.
pi_66994230
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:20 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

NIet afdwalen v/d disscussie.
Wat is je probleem eigenlijk? Wat heb ik fout gesteld volgens jou?
Dat je een vermoedde hebt dat Afrikanen(maak niet uit vanwaar) zich verbonden voelen met mensen uit het Oosten.
pi_66994235
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:18 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Je moet The Siege zien, geweldige film en nog relevant ook!
Is dat met eh Bruce Willis en Denzel Washington?
Die heb ik gezien. .
I´m back.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:23:21 #168
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994239
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is dat met eh Bruce Willis en Denzel Washington?
Die heb ik gezien. .
Tof he?
pi_66994245
In de nacht van woensdag op donderdag, even voor middernacht, kreeg de politie een telefonische melding dat drie mannen explosieven wilden plaatsen gericht op het maken van slachtoffers in winkels.

Volgens korpschef Bernard Welten kwam de melding uit Brussel. De beller vertelde waar de mannen verbleven en noemde namen, panden en winkelketens.
[b]Hij gaf ook een vaag signalement
. Er werd gebeld met een prepaid mobiele telefoon.[/b]
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 00:24:05 #170
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66994255
quote:

²
Misschien is klaagbaak iets voor je
Wij kunnen er weinig aan doen dat jij 16 uur moet werken om hetzelfde te presteren als iemand die 8 uur werkt.
pi_66994262
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:22 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Je slijt je dagen als systeembeheerder
Daar is wat mis mee?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:24:17 #172
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994267
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Dat je een vermoedde hebt dat Afrikanen(maak niet uit vanwaar) zich verbonden voelen met mensen uit het Oosten.
Doe niet zo dom, Islam is de dominante religie in Noord Afrika, dat weet ieder kind.
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 00:24:34 #173
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66994272
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef Meki het volgende:
In de nacht van woensdag op donderdag, even voor middernacht, kreeg de politie een telefonische melding dat drie mannen explosieven wilden plaatsen gericht op het maken van slachtoffers in winkels.

Volgens korpschef Bernard Welten kwam de melding uit Brussel. De beller vertelde waar de mannen verbleven en noemde namen, panden en winkelketens.
[b]Hij gaf ook een vaag signalement
. Er werd gebeld met een prepaid mobiele telefoon.[/b]

Dat wisten we al.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:24:39 #174
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994277
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:24 schreef McKillem het volgende:

[..]

Daar is wat mis mee?
Tsja, ieder zijn ding, maar ik zou liever een kogel eten.
pi_66994285
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Verharding van de maatschappij komt er zo wiezo.
pi_66994293
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:24 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Tsja, ieder zijn ding, maar ik zou liever een kogel eten.
Wat voer jij dan uit voor de boterham?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:25:30 #177
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_66994303
Natuurlijk, een opfriscursusje 'binnenlandse dreiging', dat werd weer eens tijd. Gelukkig hebben wij terroristen die zich bij voorkeur richten op uitgestorven Ikea-vestigingen op donderdagochtend, daar heb je niet zoveel last van. Sowieso, iedereen die zich ten doel stelt om die uit t-balken, linoleum en formica opgetrokken voorportalen van de meubelhel grondig in aantal te reduceren, kan rekenen op mijn volledige morele support.

Gelukkig mochten de kantoortijgers gewoon blijven zitten in de bovenste vertrekken van het pand, dus de administratie is er in ieder geval niet bij ingeschoten. Thank god. Gevalletje 'daders over 5 weken vrijgesproken op pagina 12 in de krant', zoals het gros van deze 'levensbedreigende situaties'.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:25:33 #178
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994305
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Verharding van de maatschappij komt er zo wiezo.

Is er al.
pi_66994311
quote:
Ik weet dat je niet serieus wordt genomen als je het volgende denkt/zegt, en daar is de Amerikaans/Zionistische media volledig verantwoordelijk voor:

9/11 was een tool voor de Amerikanen, door hen zelf uitgevoerd om een ogenschijnlijke stok te creeëren om de (hitsige) Arabieren mee te slaan. De oorlog tegen het terrorisme is niets anders dan de oorlog tegen de Islam. En dan gaat het voornl. om de ideologie.
In denk het volgende: de mogelijke aanslagen in Europa heeft het Westen zelf "uitgelokt" door een teringzooi aan te richten in irak en afghanistan.

9/11: oorzaak is dat de VS zich teveel met het Midden-Oosten. 9/11 is uitgevoerd door moslim terroristen. Amerika zit er niet volledig achter, maar misschien wisten ze het wel van te voren en hebben ze de aanslag "maar laten te gebeuren", omdat ze dan een legitieme geldigheid hadden om oorlogje te gaan trappen in het midden-oosten.

Amerika: heeft niks tegen de islam. Maar wil wel haar machts- en oliepolitiek uitbreiden in het midden oosten.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:26:09 #180
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994320
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:25 schreef McKillem het volgende:

[..]

Wat voer jij dan uit voor de boterham?
Iets anders, maar ik voel me niet geroepen dat te delen.
pi_66994321
Jezus... waar gaat dit over?

Terrorisme maakt meer goed dan wat je van Ikea meekrijgt. .
pi_66994322
en de Internationale conferentie over Afganistan ?

in Den Haag ?
pi_66994334
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:26 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dat lijkt me boekdelen spreken.
pi_66994338
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Tof he?
Niet om over naar huis te schrijven.
Toch?
Door de acteerprestaties van Bruce Willis zijn mensen van lieverlede gaan downloaden, begreep ik.
I´m back.
pi_66994344
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:25 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Is er al.
Het zal erger worden als er nu niet wordt ingegrepen.
Wilders en de radicalen dienen aangepakt te worden.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:27:23 #186
13462 BansheeBoy
pi_66994350
Zienswijze, ik moet me inderdaad nuanceren, ik ben niet zo van de conspiracy's, maar ik kan me volledig vinden in je verhaal. Eigenlijk heb ik dit ook altijd gedacht.

²
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:27:45 #187
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994356
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch?
Door de acteerprestaties van Bruce Willis zijn mensen van lieverlede gaan downloaden, begreep ik.
Ik vond het een leuke film, en profetisch ook.
pi_66994361
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch?
Stali is jarig trouwens.
I´m back.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:28:12 #189
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994369
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:26 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat lijkt me boekdelen spreken.
Wat doe jij dan?
pi_66994382
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Nee, ik weet dat Noord-Afrikanen zich verbonden voelen met het Midden-Oosten als daar moslims worden gedood.
Ik zei ook in een andere post van mij: er is een verschil tussen noord-afrikaanse mensen en afrikanen ten zuiden van de sahara.
pi_66994387
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Het zal erger worden als er nu niet wordt ingegrepen.
Wilders en de radicalen dienen aangepakt te worden.
Want?
pi_66994392
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:28 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Wat doe jij dan?
Systeembeheerder.
pi_66994407
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:26 schreef Meki het volgende:
en de Internationale conferentie over Afganistan ?

in Den Haag ?
en die Hariri-zaak in Den Haag.
dat zou dan een Hezbollah-link betekenen.
pi_66994410
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Stali is jarig trouwens.
Op vrijdag de 13e
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:29:34 #195
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994413
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:28 schreef McKillem het volgende:

[..]

Systeembeheerder.
Zoiets dacht ik al.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:29:38 #196
13462 BansheeBoy
pi_66994417
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel meevalt, er is niks gebeurd.
Laten we hier oprecht blij mee zijn. Ik heb reeds meerdere malen gewaarschuwd voor dit soort taferelen. Ik was misschien een pionier, maar ik was bv. één van de eerste die pleitte voor een preventieve quarantaine van het zoontje van wijlen Theo, juist om dit soort excessen te voorkomen. Lees mijn bookmark maar eens:

Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.

²
pi_66994424
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:24 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Doe niet zo dom, Islam is de dominante religie in Noord Afrika, dat weet ieder kind.
Dat is nooit bewijzen. Dat is net als zeggen dat het christendom de dominante religie is in West-Europa.
In de praktijk kan het afwijken.
pi_66994446
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Zienswijze, ik moet me inderdaad nuanceren, ik ben niet zo van de conspiracy's, maar ik kan me volledig vinden in je verhaal. Eigenlijk heb ik dit ook altijd gedacht.

²
Je mag het ook gewoon zeggen wáár je het niet met je eens bent met argumenten hoor.
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 00:30:37 #199
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66994447
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:26 schreef Stali het volgende:

Terrorisme maakt meer goed dan wat je van Ikea meekrijgt. .

Nog een ikeafan

Je hebt overigens wel een beetje gelijk.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:31:05 #200
13462 BansheeBoy
pi_66994459
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:26 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, vuilnismannen doen ook nuttig werk. Hoef je je niet voor te schamen.

²
pi_66994473
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, vuilnismannen doen ook nuttig werk. Hoef je je niet voor te schamen.

²
Dat dus.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:32:05 #202
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994485
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Het is meer een privacy kwestie. Er loopt hier immers ook een stalker van mij rond
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:32:13 #203
13462 BansheeBoy
pi_66994488
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:30 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je mag het ook gewoon zeggen wáár je het niet met je eens bent met argumenten hoor.
Uiter-aard, echter ga ik in deze volledig met je mee.

²
pi_66994497
En ik wou nog vanavond deze avond naar de bioscoop gaan
Pathe Arena.
pi_66994515
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:28 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nee, ik weet dat Noord-Afrikanen zich verbonden voelen met het Midden-Oosten als daar moslims worden gedood.
Ik zei ook in een andere post van mij: er is een verschil tussen noord-afrikaanse mensen en afrikanen ten zuiden van de sahara.
Nee, hoor voor elke berber dus een noord afrikaan is iemand uit het midden oosten niks waard.
Er is een verschil tussen Noord Afrikanen en mensen uit het MO. Ze heb niks met elkaar gemeen.
pi_66994519
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Laten we hier oprecht blij mee zijn. Ik heb reeds meerdere malen gewaarschuwd voor dit soort taferelen. Ik was misschien een pionier, maar ik was bv. één van de eerste die pleitte voor een preventieve quarantaine van het zoontje van wijlen Theo, juist om dit soort excessen te voorkomen. Lees mijn bookmark maar eens:

Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.

²
Als hij moslims haat heeft dat een reden, en hoe wil je er achter komen dat hij zoiets zou doen?
Dan kun je net zo goed alle moslims in Nederland die slecht praten over Nederlanders opsluiten en dat zijn er een heleboel.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:33:49 #207
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994522
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:32 schreef Meki het volgende:
Pathe Arena.
En met dingen gooien en roepen door de film?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:33:56 #208
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_66994527
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:28 schreef McKillem het volgende:

[..]

Systeembeheerder.
Hey ik ook, wat leuk! Al zijn er wel veertig termen voor in 't Engels.

Wat is daar mis mee?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:34:39 #209
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_66994545
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:32 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Het is meer een privacy kwestie. Er loopt hier immers ook een stalker van mij rond
Ja, stel je voor dat je zegt dat je de Dalai Lama bent, dan weet ie je zo te vinden.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_66994546
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:32 schreef Meki het volgende:
Pathe Arena.
Andere bioscoop?
pi_66994548
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:27 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik vond het een leuke film, en profetisch ook.
Nee, het was meesurfen op de hype.
Correctie hij is van 1998, dus niet meesurfen op de hype.
Ach en verder. 13 in een dozijn. En nee, ik denk niet profetisch, want ik denk niet dat het westen ooit overgenomen gaat worden. Niet met een paar bommen en niet door bevolkingspolitiek, van iedere moslim 6 kinderen. Het is gewoon rabiate flauwekul allemaal. En dat proberen bepaalde waterhoofden aan ongeletterde kiezers duidelijk te maken, zodat ze op hen stemmen, zodat ze alle macht krijgen en allerlei lekkere meiden kunnen nuecken. .
En gelukkig dat dat soort lui Ad Verbrugge, Scaurus en jij hebben als apologeten. Dat is lachen nl.
I´m back.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:34:50 #212
13462 BansheeBoy
pi_66994552
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Als hij moslims haat heeft dat een reden, en hoe wil je er achter komen dat hij zoiets zou doen?
Dan kun je net zo goed alle moslims in Nederland die slecht praten over Nederlanders opsluiten en dat zijn er een heleboel.
Goed punt, het is inderdaad een lastige kwestie, misschien wel zo lastig dat er geen oplossing bestaat.

²
pi_66994554
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

vrijdag 13 maart 2009 @ 00:35:17 #214
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994561
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef popolon het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Eigenlijk had ik kunnen raden dat systeembeheerder het voornaamste beroep is op fok.
pi_66994574
quote:

[..]

Pathe arena, leuk.
Eerste keer dat ik er kwam was ik gelijk weer getuige van een persoon wiens afkomst en stiekem niet toe doet maar toch kenbaar maak door dit te typen die heb bij de kassa helemaal moest flippen tot op zo'n punt dat hij de bewaking aanviel.
Gezellig dat bijlmergebied. Uitgerekend daar moeten ze ook een IMAX zaal bouwen...
pi_66994578
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Andere bioscoop?
ik ga altijd met de auto,
stad is niet te doen, enige mogelijkheid, de arena waar je gratis kan parkeren achter de HBO en ROC school
pi_66994584
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Nee, hoor voor elke berber dus een noord afrikaan is iemand uit het midden oosten niks waard.
Er is een verschil tussen Noord Afrikanen en mensen uit het MO. Ze heb niks met elkaar gemeen.

[ afbeelding ]
Misschien moet je eens een keertje met moslims gaan praten en niet je standpunt halen uit internetplaatjes?
Ook een tip: laat je eigen gezonde verstand eens los (mits IQ > 120).
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:36:32 #218
13462 BansheeBoy
pi_66994591
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:35 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Eigenlijk had ik kunnen raden dat systeembeheerder het voornaamste beroep is op fok.
Ach, als het een luxe slee/telefoon/laptop/fijn salaris van de zaak oplevert, waarom niet? Oké, dan heb ik 2 paspoorten, geen probleem toch?

²
pi_66994603
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Goed punt, het is inderdaad een lastige kwestie, misschien wel zo lastig dat er geen oplossing bestaat.

²
Nee, als hij dat zou willen gebeurd het vroeg of laat toch wel.
Hetzelfde geldt voor aanslagen door moslims, het is bijna niet tegen te houden denk ik.
pi_66994604
quote:

[..]

Naar jou zou ik dat wel doen
weerzijds respect is er ds niet
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:37:03 #221
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_66994607
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:35 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Oh jij.

Nou ja goed, jij noemt Fitna een film, da's al grappig. En leuk is 'ie ook zeker niet.

Eerder een zeer onvakkundig in elkaar gezet ppt bestandje.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_66994619
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:35 schreef Meki het volgende:

[..]

stad is niet te doen, enige mogelijkheid, de arena waar je gratis kan parkeren achter de HBO en ROC school
Dan wordt het lastig.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:37:41 #223
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994620
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, het was meesurfen op de hype.
Correctie hij is van 1998, dus niet meesurfen op de hype.
Dat bedoel ik ja.
quote:
Ach en verder. 13 in een dozijn. En nee, ik denk niet profetisch, want ik denk niet dat het westen ooit overgenomen gaat worden.
En dat was dus niet wat ik met profetisch bedoelde, daar gaat de film ook helemaal niet over Het ging me erom dat de film van voor 9/11 was, en aardig de reacties voorspelde.
pi_66994639
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor aanslagen door moslims, het is bijna niet tegen te houden denk ik.
Als het Westen z'n bemoeizuchtige politiek uit het Midden-Oosten weghaalt, zijn aanslagen (zoals die van Londen en Madrid) in West-Europa wel te voorkomen.
pi_66994645
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef popolon het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Het valt me op dat er op fok een soort van algemene hetze is tegen computermannetjes.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:38:40 #226
13462 BansheeBoy
pi_66994647
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Inderdaad, ben ik volledig met je eens. Je kunt daden van éénlingen haast niet voorkomen, zeker niet als ze echt volledig alleen opereren.

²
pi_66994650
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:37 schreef popolon het volgende:

[..]

Oh jij.

Nou ja goed, jij noemt Fitna een film, da's al grappig. En leuk is 'ie ook zeker niet.

Een film kun je het niet noemen nee, maar ik heb het niet op onwaarheden kunnen bespeuren.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:38:45 #228
227667 Man-E-Faces
One too many
pi_66994652
quote:

Dat.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:38:55 #229
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994654
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik respecteer je zeker niet, maar is dat een reden om mij lastig te vallen? Zo komen de Marokkaantjes er wel ja
pi_66994658
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:36 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Misschien moet je eens een keertje met moslims gaan praten en niet je standpunt halen uit internetplaatjes?
Ook een tip: laat je eigen gezonde verstand eens los (mits IQ > 120).
Ik heb bijna overal in de wereld geweest.
Ook in Noord afrika. En de berbers kunnen de bloed van de arabieren wel opdrinken.
pi_66994664
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:37 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ja.
[..]

En dat was dus niet wat ik met profetisch bedoelde, daar gaat de film ook helemaal niet over Het ging me erom dat de film van voor 9/11 was, en aardig de reacties voorspelde.
Ja, dat weet ik dan niet meer, want het is al meer dan 10 jaar geleden dat ik hem zag. .
Maasr goed, we worden niet overgenomen dus, denk ik. .
PS En ik ga zeker niet meebetalen aan de miljoenen die Burce hiermee verdiende. .
I´m back.
pi_66994674
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Inderdaad, ben ik volledig met je eens. Je kunt daden van éénlingen haast niet voorkomen, zeker niet als ze echt volledig alleen opereren.

²
Nee, kijk maar naar gisteren in Duitsland, er moet alleen iemand gek genoeg zijn om het te doen en niets meer te verliezen hebben.
Ik denk dat er steeds meer van dit soort mensen zullen komen, helaas.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:40:13 #233
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_66994679
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:38 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het valt me op dat er op fok een soort van algemene hetze is tegen computermannetjes.
Like I give a flying fuck.

Beter dat dan die over het paard getilde 'hoger opgeleiden'.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:40:49 #234
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994699
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:37 schreef popolon het volgende:

[..]

Oh jij.

Ik kan me al niet meer herinneren wanneer ik het voor het laatst over Fitna heb gehad, maar ik zou zoiets gezegd kunnen hebben. Technisch gezien is het immers ook een film.
pi_66994706
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:38 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik respecteer je zeker niet, maar is dat een reden om mij lastig te vallen? Zo komen de Marokkaantjes er wel ja
Jij vraagt erom toch, dan krijg je het toch.
jij wilt graag popcorn over je hoofd dan zal je dat ook krijgen.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:41:16 #236
13462 BansheeBoy
pi_66994712
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Ook in Noord afrika. En de berbers kunnen de bloed van de arabieren wel opdrinken.
Ja, nu heb je het over de die-hard principiële Imazighen. Zij vertegenwoordigen maar een klein deel. En zelfs deze groep voelt zich verbonden met het midden-oosten, als is het alleen maar vanwege de Islam en o.a. de Heilige plekken (Mekka, Medina en Jeruzalem).

Joule.

²
pi_66994731
laten we dit niet overdrijven want wat er in Duitsland is gebeurt is duizend maal erger
pi_66994738
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:40 schreef popolon het volgende:

[..]

Like I give a flying fuck.

Beter dat dan die over het paard getilde 'hoger opgeleiden'.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:42:35 #239
13462 BansheeBoy
pi_66994740
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee, kijk maar naar gisteren in Duitsland, er moet alleen iemand gek genoeg zijn om het te doen en niets meer te verliezen hebben.
Ik denk dat er steeds meer van dit soort mensen zullen komen, helaas.
Ja precies, is een heel goed voorbeeld en kenschetst precies wat we bedoelen. Gekken en zieke daden van éénlingen blijf je inderdaad altijd houden, dat kan ik alleen maar met je eens zijn.

²
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:43:08 #240
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994753
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik dan niet meer, want het is al meer dan 10 jaar geleden dat ik hem zag. .
Maasr ghoed, we worden niet overgenomen dus, denk ik. .
Nope, er ontstaat bijvoorbeeld een enorme hetze tegen de Islamitische bevolking na enkele aanslagen, en verder behandelt de film ook het inperken van burgerrechten, de invloed van angst op een samenleving, martelen, enzovoorts.
pi_66994756
quote:

[..]

Generalisatie, mening van enkelingen tellen niet voor een hele groep
pi_66994758
quote:

[..]

Ja, ik weet waar je op doelt. Ze kunnen Arabieren niet uitstaan.
Ook hebben soennieten en shi'ieten vaak ruzie met elkaar welke Islam nou de ware Islam is.
Maar er is 1 uitzondering: als er moslims worden gedood in het midden-oosten (door het westen bijv.), dan volgt er een soort broederschap onder veel moslims om te "strijden" tegen de dader.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:44:00 #243
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994772
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:38 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik dacht dat BBs slachtoffer-fetish iets met zijn afkomst te maken had, maar kennelijk toch met zijn beroep.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:44:17 #244
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66994779
quote:
De oorlog tegen het terrorisme is niets anders dan de oorlog tegen de Islam. En dan gaat het voornl. om de ideologie.
Dat denk je serieus? Anders pakt Amerika het nu wel heel kleinschalig aan hoor..
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_66994791
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:41 schreef Meki het volgende:
laten we dit niet overdrijven want wat er in Duitsland is gebeurt is duizend maal erger
Hoe vaak gebeurt een schoolshooting nou bij de moslims, Meki?
I´m back.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:45:28 #246
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994811
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij vraagt erom toch, dan krijg je het toch.
jij wilt graag popcorn over je hoofd dan zal je dat ook krijgen.
Ik vraag nergens om, ik mag je dan misschien niet respecteren, ik laat je wel met rust. Dat jij dat dan niet doet zegt iets over jou...
pi_66994817
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:43 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nope, er ontstaat bijvoorbeeld een enorme hetze tegen de Islamitische bevolking na enkele aanslagen, en verder behandelt de film ook het inperken van burgerrechten, de invloed van angst op een samenleving, martelen, enzovoorts.
Ja, en dat is geen goede invloed idd.
I´m back.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:46:08 #248
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_66994825
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:34 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wat begrijp je nou niet? (Noord-)Afrikanen voelen zich normaal gesproken niet verbonden met het Midden-Oosten. Maar het feit dat ze dezelfde religie delen, maakt het wel dat ze zich qua religie wel verbonden voelen met mensen of onschuldige moslim slachtoffers in het Midden-Oosten
Gozer, van welke planeet kom jij

Even een vergelijking; in Midden- en Zuid-Amerika wordt ook best vaak en hard ingegrepen door onder meer de V.S.

Het zijn daar vooral Katholieken die de dupe zijn van Protestanten, in jouw ééndimensionale beleving, right?....

Dat wil toch niet zeggen dat alle Katholieke geloofsgenoten hier in het zuiden van Nederland zich verbonden voelen en prompt al hun terroristische cellen gaan activeren
De horror

Terwijl ik bovenstaande typ voelt het wat absurdistisch aan, maar het is toch echt het soort vergelijking dat wordt gemaakt door sommige geitenneukers minder ontwikkelde medeburgers met al-dan-niet een Marrokkaande achtergrond, lol

En over die aanslagen, heel jammer. Maar het is -dramatisch gesteld- de prijs van de vrijheid.
Dat iedere idioot met een minderwaardigheidscomplex zich uit naam van whatever moreel kan verbinden en dat gaat gebruiken als -slecht- excuus om aanslagen te plannen, that is....

Als je daarop ingaat en dus voorbijgaat aan de reele potentiele impact, die erg klein is, ben je knettergek. Maar 'we' doen het toch. Wat zegt dat over ons

Even terzijde, 9/11 is verschrikkelijk, maar 'terroristische aanslag' scoort hiermee nog steeds erg laag op het lijstje van doodsoorzaken. Ik zie hem er zelfs niet bijstaan Zie CBS.

Ik sta dus totaal niet achter vrijheidsbeperkende maatregelen, maar politiek sentiment en de perceptie van dreiging zijn blijkbaar belangrijker voor ons dan de echte wereld hier op straat
Op welke partij kan ik stemmen die hier niet op inspeelt btw?
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_66994827
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:43 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ook hebben soennieten en shi'ieten vaak ruzie met elkaar welke Islam nou de ware Islam is.
Maar er is 1 uitzondering: als er moslims worden gedood in het midden-oosten (door het westen bijv.), dan volgt er een soort broederschap onder veel moslims om te "strijden" tegen de dader.
Snap je het nog steeds niet. Ik heb nog nooit een arabier uit het MO wat horen zeggen over genocides die zijn gepleegt door Fransen in Noord Afrika.
pi_66994853
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, nu heb je het over de die-hard principiële Imazighen. Zij vertegenwoordigen maar een klein deel. En zelfs deze groep voelt zich verbonden met het midden-oosten, als is het alleen maar vanwege de Islam en o.a. de Heilige plekken (Mekka, Medina en Jeruzalem).

Joule.

²
Voor hun zijn dat geen heilige plekken. Maar meer een nooit van gehoorde woestijn stad.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:48:01 #251
13462 BansheeBoy
pi_66994857
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe vaak gebeurt een schoolshooting nou bij de moslims, Meki?
Net als o.a. holocaust zijn dit volledig Westerse aangelegenheden. Dit zit niet in "onze" cultuur gebakken. Zomaar in de rondte schieten is laf, wij facen iemand liever in zijn gezicht dan hem sneaky te touchen in zijn rug.

De woorden "wij" en "ons" zijn beeldspraak.

²
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:49:02 #252
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994877
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Net als o.a. holocaust zijn dit volledig Westerse aangelegenheden. Dit zit niet in "onze" cultuur gebakken. Zomaar in de rondte schieten is laf, wij facen iemand liever in zijn gezicht dan hem sneaky te touchen in zijn rug.

²
Één woord: Darfur
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:49:04 #253
13462 BansheeBoy
pi_66994878
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:47 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Voor hun zijn dat geen heilige plekken. Maar meer een nooit van gehoorde woestijn stad.
Sorry, maar dit is absoluut onwaar.

²
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:50:06 #254
13462 BansheeBoy
pi_66994899
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:49 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Één woord: Darfur
Darfur ligt inderdaad in Marokko of het Midden-Oosten. Nee dus.

²
pi_66994908
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:46 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Gozer, van welke planeet kom jij

Even een vergelijking; in Midden- en Zuid-Amerika wordt ook best vaak en hard ingegrepen door onder meer de V.S.

Het zijn daar vooral Katholieken die de dupe zijn van Protestanten, in jouw ééndimensionale beleving, right?....

Dat wil toch niet zeggen dat alle Katholieke geloofsgenoten hier in het zuiden van Nederland zich verbonden voelen en prompt al hun terroristische cellen gaan activeren
De horror
Veel moslims hebben nou eenmaal een soort van broederschap qua religie met elkaar, omdat ze dezelfde religie delen. Dat soort broederschap zie je veel minder in het christendom. Daarom voelen katholieken in NL. zich niet verbonden. Heb jij trouwens wel eens met moslims een serieus gesprek gevoerd want dan had je dat waarschijnlijk kunnen weten. Je hoeft trouwens neit eens met ze te praten, je kunt ook een gezond verstand erop los laten. Bijv. toen Palestina afgelopen januari werd aangevallen, gingen in NL. ook moslims daartegen protesteren in Den Haag. Terwijl de Nederlandse moslims vaak geen Palestijnen zijn.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:50:36 #256
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66994913
quote:

[..]

²
De enige schoolshooting in Nederland was toch door een Moslim?
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 00:52:12 #257
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66994943
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Tegenwoordig heb je op buurthuisniveau fietslessen voor alle allochtonen hoor.
pi_66994944
quote:

[..]

²
Het lijkt erop dat dit waar is idd. .
Hoe zou Wilders dit verklaren, die wil dat jullie allemaal assimileren nl.
Dan moet-ie ook weten wat iemand drijft tot schoolshootings.
Dan pas ben je Westers, als dat tenminste idd niet voorkomt bij moslims.
I´m back.
pi_66994961
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:50 schreef Mdk het volgende:

[..]

Uh nee. Dat was geen schoolshooting.
En het geloof had er bovendien ook weinig mee te maken.
(we hebben het over Murat D. neem ik aan)
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:53:03 #260
13462 BansheeBoy
pi_66994962
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:50 schreef Mdk het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, ofschoon een dergelijk plaatsvinden een uitzondering zou zijn die de regel bevestigd.

²
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:53:41 #261
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994976
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Darfur ligt inderdaad in Marokko of het Midden-Oosten. Nee dus.

²
Het gaat om de Islam kerel. Net zoals Australie ook tot het 'Westen' wordt gerekend.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:54:20 #262
13462 BansheeBoy
pi_66994988
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:53 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Het gaat om de Islam kerel. Net zoals Australie ook tot het 'Westen' wordt gerekend.
Ik drappeerde de stelling, dus je moet mijn regels mee. Ik weet het beste wat ik bedoel.

²
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:54:33 #263
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66994994
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Er was er nog een enkele jaren daarvoor waarbij volgens mij alleen gewonden vielen.
pi_66994995
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:46 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Snap je het nog steeds niet. Ik heb nog nooit een arabier uit het MO wat horen zeggen over genocides die zijn gepleegt door Fransen in Noord Afrika.
Hey, nu haal je andere dingen erbij met je Fransen en Noord-Afrika.

De context was: mogelijke aanslagen in europa door Marokkanse terroristen --> ik zei: komt door die shit in Afghanistan en ik zei dat Marokkaanse terrorsiten zich verbonden voelem met onschuldige moslims dood in irak. Omdat ze dezelfde religie delen.

Misschien dat je de "haat" van Bebers jegens Arabieren hebt gebruikt om mijn standpunt onderuit te halen. Maar dan heb je een denkfout gemaakt door verder te redeneren vanuit "het-noord afrikanen-en-arabieren-mogen-elkaar-niet"
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 00:54:45 #265
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66994997
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Hey je bent dus echt een Marokkaan , *wat doe jij? jij geen respect voor mij, ik ga m'n broertjes ghalen*
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:55:10 #266
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66995006
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het was een schietpartij op school.. Hoe wil je het dan noemen?
Maar dat het iets met geloof te maken heeft zeg ik niet, dat zegt degene juist waar ik op reageer. Die zegt dat Moslims zoiets niet doen.
pi_66995008
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:54 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Er was er nog een enkele jaren daarvoor waarbij volgens mij alleen gewonden vielen.
wie wat waar wanneer.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:55:16 #268
13462 BansheeBoy
pi_66995009
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:52 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Tegenwoordig heb je op buurthuisniveau fietslessen voor alle allochtonen hoor.
Wat is dit relevant voor Meki? Hij kan heus wel fietsen hoor.

²
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:55:35 #269
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66995014
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik drappeerde de stelling, dus je moet mijn regels mee. Ik weet het beste wat ik bedoel.

²
Je reageerde op een vraag over Moslims in het algemeen, niet alleen over Moslims in NA en het MO.
pi_66995020
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef Mdk het volgende:

[..]

Het was een schietpartij op school.. Hoe wil je het dan noemen?
Maar dat het iets met geloof te maken heeft zeg ik niet, dat zegt degene juist waar ik op reageer. Die zegt dat Moslims zoiets niet doen.
Bij schoolshooting denkt men toch aan iets anders tegenwoordig. Dit was gewoon een laffe moord op een leraar.
pi_66995027
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het Westen flikt toch hetzelfde in Irak en Afghanistan? En natuurlijk is het plegen van aanslagen waarbij onschuldige mensen worden gedood niet te rechtvaardigen. Maar het is toch begrijpelijk dat het woede met zich mee brengt door die klote zooi die Nederland uithaalt / uithaalte in Irak en Afghanistan?
Klopt idd. De terroristen hebben zelf al meerdere malen aangegeven: "zolang onze landen geen veiligheid kennen, zullen jullie ook geen veiligheid kennen". De door zionistische propaganda gehersenspoelde blinde schapen kunnen lullen tot ze een ons wegen en de islam en alle moslims weer bashen en weet ik veel wat nog meer, dat zal helemaal niets aan de realiteit veranderen, namelijk dat het Westen nog niet aan de eisen v/d terroristen heeft voldaan (vertrek bezettingstroepen uit de islamitische landen, stop steun aan corrupte misdadige regimes etc) en we dus elk moment de lul kunnen zijn.

Sorry hoor maar ik ga niet meedoen met jullie smerige spelletjes en mezelf als moslim zijnde als "dader" beschouwen. Doe maar geen moeite, geen moslim zal zijn geloof de rug toekeren om aan jullie kortzichtige wereldbeeld te voldoen. Moslims zijn nog altijd de GROOTSTE SLACHTOFFERS van terrorisme, en zijn we alweer vergeten dat de yankees de terroristen in de jaren '80 groot hebben gemaakt? Dit betekent dat we de oorlogen te danken hebben aan het Westen en de terrorisme ook voor een groot deel te danken hebben aan het Westen en dan moet ik me schuldig gaan voelen donder op zeg, stelletje mafkezen.
pi_66995033
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:54 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hey je bent dus echt een Marokkaan , *wat doe jij? jij geen respect voor mij, ik ga m'n broertjes ghalen*
Hey jij bent dus Loedertje en lult xenofobe troep.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:56:53 #273
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66995042
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef IHVK het volgende:

[..]

wie wat waar wanneer.
http://www.volkskrant.nl/(...)tij_in_school_Veghel

Ook relevant voor de opmerking van Ryan dus.
pi_66995058
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:53 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Mioslims maken oorlog tegen elkaar, net als Christenen??? En Westerlingen???
I´m back.
pi_66995063
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:56 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)tij_in_school_Veghel

Ook relevant voor de opmerking van Ryan dus.
Ok, toen was ik 11, verklaart weer dat ik het niet weet.
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 00:58:00 #276
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66995064
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is dit relevant voor Meki? Hij kan heus wel fietsen hoor.

²
Fietsen stelen misschien? Als je alleen met een auto naar de film kunt en de binnenstad voor jou onbereikbaar is omdat je het OV niet meer inmag vanwege wangedrag dan is het toch tijd om de fiets als vervoermiddel te ontdekken i.p.v. handelswaar.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:58:05 #277
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66995066
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:54 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Oh je hebt gelijk ja! In 1999 in Veghel. Beide schietpartijen in scholen in Nederland waren dus Moslims.

http://www.volkskrant.nl/(...)el_was_geen_eerwraak
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:58:25 #278
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66995070
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mioslims maken oorlog tegen elkaar, net als Christenen??? En Westerlingen???
Darfur heeft meer weg van genocide dan van oorlog, dat leek me relevant voor de stelling van BB.
pi_66995080
En in beide gevallen geen religieuze motieven dus.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:59:16 #280
13462 BansheeBoy
pi_66995081
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:54 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik vond je als moderator constructiever in de discours. Nu staat er in het woordenboek naast het woordje xenofobie een plaatje van jouw eksteroog.

²
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 00:59:53 #281
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66995089
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:56 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hey jij bent dus Loedertje en lult xenofobe troep.
Yep, komt waarschijnlijk door de shock die ik heb na het bericht dat Nederland/Amsterdam is ontsnapt aan een terroristische aanslag die men vanuit Brussel heeft weten te voorkomen door ruim op tijd te melden dat er 7 mensen in de leeftijd van 19/64 zijn die vandaag naar de Ikea wilden gaan,
  vrijdag 13 maart 2009 @ 01:00:05 #282
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66995093
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
Daar gaat het hier ook niet om. Lees nou eens even terug. Er wordt beweerd dat Moslims zoiets niet doen.
pi_66995103
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:58 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Darfur heeft meer weg van genocide dan van oorlog, dat leek me relevant voor de stelling van BB.
Maar het staat weer los van de Islam dat gedoe daar.
Hadden net zo goed Hutus en Tutsis kunnen zijn.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 01:01:10 #284
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66995108
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
Dat was dus de discussie wel bij het incident in Veghel.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 01:02:03 #285
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66995123
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 01:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

Maar het staat weer los van de Islam dat gedoe daar.

Meen je dat nou? Dan stel ik toch echt even voor dat je je inleest.
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 01:02:27 #286
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66995131
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vond je als moderator constructiever in de discours. Nu staat er in het woordenboek naast het woordje xenofobie een plaatje van jouw eksteroog.

²
Als je mij ook maar 2% zou kennen dan had je geweten dat dat Maroc gezeur van de media op mij geen invloed heeft. 5 Marokkaanse prepubers die in AmsterdamWest s avonds een uurtje op de hoek van de Mercatorstraat staan en je hebt al voorpaginanieuws in de Telegraaf *Amsterdam heeft last van een jeugdbende!!!!!!!!!*.

Daarom neem ik het bericht van vandaag over de Ikea in Amsterdam óók niet serieus .
pi_66995133
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Yep, komt waarschijnlijk door de shock die ik heb na het bericht dat Nederland/Amsterdam is ontsnapt aan een terroristische aanslag die men vanuit Brussel heeft weten te voorkomen door ruim op tijd te melden dat er 7 mensen in de leeftijd van 19/64 zijn die vandaag naar de Ikea wilden gaan,
Moet je na gaan wat voor shocks moslims dagelijks moeten verwerken.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 01:03:12 #288
13462 BansheeBoy
pi_66995146
quote:

[..]

En je ontbeert helaas de menselijkheid en de intelligentie om in te schatten dat ook wij Moslims/Marokkanen in shock zijn van deze gebeurtenissen. Ik ben er nl. zeker van dat "wij" er meer nadeel van zullen ondervinden. In jouw geval kun je een dag geen rotan stoel kopen. Wij moeten 16 uur volmaken voor 8 uur salaris om maar van toegevoegde waarde te zijn.

²
pi_66995167
quote:

[..]

Alsof we door 1 bom ineens moslim waren geworden???
I´m back.
pi_66995168
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:56 schreef SalmanPack het volgende:

[..]

Klopt idd. De terroristen hebben zelf al meerdere malen aangegeven: "zolang onze landen geen veiligheid kennen, zullen jullie ook geen veiligheid kennen". De door zionistische propaganda gehersenspoelde blinde schapen kunnen lullen tot ze een ons wegen en de islam en alle moslims weer bashen en weet ik veel wat nog meer, dat zal helemaal niets aan de realiteit veranderen, namelijk dat het Westen nog niet aan de eisen v/d terroristen heeft voldaan (vertrek bezettingstroepen uit de islamitische landen, stop steun aan corrupte misdadige regimes etc) en we dus elk moment de lul kunnen zijn.

Sorry hoor maar ik ga niet meedoen met jullie smerige spelletjes en mezelf als moslim zijnde als "dader" beschouwen. Doe maar geen moeite, geen moslim zal zijn geloof de rug toekeren om aan jullie kortzichtige wereldbeeld te voldoen. Moslims zijn nog altijd de GROOTSTE SLACHTOFFERS van terrorisme, en zijn we alweer vergeten dat de yankees de terroristen in de jaren '80 groot hebben gemaakt? Dit betekent dat we de oorlogen te danken hebben aan het Westen en de terrorisme ook voor een groot deel te danken hebben aan het Westen en dan moet ik me schuldig gaan voelen donder op zeg, stelletje mafkezen.
Ja klopt het westen is ZELF de oorzak van het huidige islamitisch terrorisme tegen het westen.

Maar om te reageren op je "grootste slachtoffers" in hoofddletters: moslims zijn wel de slachtoffers van de huidige westerse machtspolitiek, maar zelf zijn andere moslims echt niet heilig hoor. Moslims in andere delen van de wereld halen ook veel teringzooi uit.
Ik zeg altijd: de westerse en islamitische wereld zijn de grootste haatzaaiers in de wereld.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 01:05:06 #291
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66995188
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wij moeten 16 uur volmaken voor 8 uur salaris om maar van toegevoegde waarde te zijn.
Ah hou op man met dat zelfmedelijden. Ik ken genoeg moslims die het gewoon goed voor elkaar hebben en hetzelfde of meer verdienen als andere leeftijdsgenoten of collega's.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 01:05:17 #292
13462 BansheeBoy
pi_66995192
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 01:02 schreef Loedertje het volgende:
Daarom neem ik het bericht van vandaag over de Ikea in Amsterdam óók niet serieus .
Oh, dit was allemaal slechts sarcasme van je?

Mijn excuses dan.

²
pi_66995193
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 01:01 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dat was dus de discussie wel bij het incident in Veghel.
Sowieso is eerwraak niet islamitisch dus dan zou het cultureel zijn, maar het Pieter Baan centrum heeft dit dus ontkracht.
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 01:02 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Dan stel ik toch echt even voor dat je je inleest.
Het is een etnisch en economisch conflict. Zowel bij de daders en slachtoffers zijn er namelijk moslims.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 01:05:36 #294
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_66995197
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:43 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Constructief, deze aanpak

Samenvattend:
- een (hele kleine!) minderheid van de moslims maakt 'onderling' ruzie over de ware Islam, een non-issue waar je sowiezo niet uitkomt, want onderdeel van geschiedschrijving en dus per definitie subjectief.
- deze groepen zetten hun meningsverschillen opzij om een grotere bedreiging, het Westen , het hoofd te bieden.

De rode draad voor mij is: waarin voelen deze mensen zich bedreigd. In hun geloofssysteem dus. En in dat geloofssysteem is het Geloof nog steeds enorm verweven met het waarden- en normenpatroon van hun dagelijks leven.

Als je dat los durft te laten, en ziet waar zo'n opstelling je brengt, doe je daar dus niet aan mee. Ik zeg, tijd voor secularisatie voor sommige mensen

Godzijdank (de ironie...) doet de overgrote meerderheid van de moslims niet mee aan dit soort onzin.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_66995202
quote:

[..]

En je ontbeert helaas de menselijkheid en de intelligentie om in te schatten dat ook wij Moslims/Marokkanen in shock zijn van deze gebeurtenissen. Ik ben er nl. zeker van dat "wij" er meer nadeel van zullen ondervinden. In jouw geval kun je een dag geen rotan stoel kopen. Wij moeten 16 uur volmaken voor 8 uur salaris om maar van toegevoegde waarde te zijn.

²
Loedertje heeft nog nooit wat meegemaakt.. .
I´m back.
pi_66995218
Nog onduidelijk of winkels weer open kunnen
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_open_kunnen__.html

AMSTERDAM - Of Ikea en andere winkels in Amsterdam-Zuidoost vrijdag weer open kunnen, wordt waarschijnlijk pas vrijdagochtend duidelijk. Dat zei een politiewoordvoerster. Het onderzoek naar de mogelijk geplande aanslagen loopt namelijk vermoedelijk nog de hele nacht door. Daardoor is onduidelijk hoe groot de terreurdreiging nog is.
pi_66995225
Wheelgunner, waarom wil je koste wat het kost geloven dat de Islam bij alles een rol speelt? Bevestigt dat jouw wereldbeeld?
pi_66995239
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 01:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nog onduidelijk of winkels weer open kunnen
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_open_kunnen__.html

AMSTERDAM - Of Ikea en andere winkels in Amsterdam-Zuidoost vrijdag weer open kunnen, wordt waarschijnlijk pas vrijdagochtend duidelijk. Dat zei een politiewoordvoerster. Het onderzoek naar de mogelijk geplande aanslagen loopt namelijk vermoedelijk nog de hele nacht door. Daardoor is onduidelijk hoe groot de terreurdreiging nog is.
Er zijn natuurlijk in de rest van Nederland geen winkels en metrostations en Ikea's.

Wat een faalgedoe.
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 01:09:00 #299
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66995242
quote:

[..]

En je ontbeert helaas de menselijkheid en de intelligentie om in te schatten dat ook wij Moslims/Marokkanen in shock zijn van deze gebeurtenissen. Ik ben er nl. zeker van dat "wij" er meer nadeel van zullen ondervinden. In jouw geval kun je een dag geen rotan stoel kopen.
²
Er ontgaat je 1 ding BsB, er waren 7 Nederlandse Marokkanen die vandaag naar de Ikea wilden gaan en ZIJ mochten dus niet naar de Ikea, ik had dus (hypothese) de afgelopen dag gewoon naar de Ieka kunnen gaan en ik was geen verdachte

[ Bericht 1% gewijzigd door Loedertje op 13-03-2009 01:14:54 ]
  vrijdag 13 maart 2009 @ 01:09:19 #300
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66995246
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:

[..]

Sowieso is eerwraak niet islamitisch dus dan zou het cultureel zijn, maar het Pieter Baan centrum heeft dit dus ontkracht.
En een maand later besloot de rechter iets anders. En eerwraak is een fenomeen dat je relatief vaker ziet in Islamitische culturen.
quote:
[..]

Het is een etnisch en economisch conflict. Zowel bij de daders en slachtoffers zijn er namelijk moslims.
Maar religie speelt wel degelijk een rol.
pi_66995248
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 01:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk in de rest van Nederland geen winkels en metrostations en Ikea's.

Wat een faalgedoe.
Relaxt als je er werkt toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')