Je moet The Siege zien, geweldige film en nog relevant ook!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt teveel Hollywood films gezien. Westers Schwein..
inderdaad ja. alle politiekorpsen van Nederland zitten in de IKEA nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:14 schreef Meki het volgende:
Of dit kan allemaal een misleiding zijn en alle politie en diensten op een plek brengen. terwijl andere plekken ongemoeid blijven
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit soort berichtgevingen zorgen er helaas wel weer voor dat ik voor 8 uur salaris mij 16 uur moet inzetten voor de zaak. Ja, ik moet toegevoegde waarde t.o.v. een Klaas of een Piet.²
Ach gut, de slachtofferrol.. Zo gemakkelijk om je eigen falen op anderen af te schuiven, niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit soort berichtgevingen zorgen er helaas wel weer voor dat ik voor 8 uur salaris mij 16 uur moet inzetten voor de zaak. Ja, ik moet toegevoegde waarde t.o.v. een Klaas of een Piet.²
NIet afdwalen v/d disscussie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Ga jij nou maar internet zoeken in Afrika. Ben je tijdje zoet mee.
Concreet: waar faal ik in dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:19 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ach gut, de slachtofferrol.. Zo gemakkelijk om je eigen falen op anderen af te schuiven, niet?
Yep, vandaar al die blanke daders met een Amerikaans paspoort (welke ze toevallig vonden in een auto nabij het WTC)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik
9/11 was een tool voor de Amerikanen, door hen zelf uitgevoerd²
Bedankt voor je medeleven, in dit soort tijden kunnen we het echt goed gebruiken. Er komt weer een periode van verharding aan me dunkt. Helaas.quote:
Ik denk dat het wel meevalt, er is niks gebeurd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven, in dit soort tijden kunnen we het echt goed gebruiken. Er komt weer een periode van verharding aan me dunkt. Helaas.²
Dat je een vermoedde hebt dat Afrikanen(maak niet uit vanwaar) zich verbonden voelen met mensen uit het Oosten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
NIet afdwalen v/d disscussie.
Wat is je probleem eigenlijk? Wat heb ik fout gesteld volgens jou?
Is dat met eh Bruce Willis en Denzel Washington?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:18 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je moet The Siege zien, geweldige film en nog relevant ook!
Tof he?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dat met eh Bruce Willis en Denzel Washington?
Die heb ik gezien..
Misschien is klaagbaak iets voor jequote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Daar is wat mis mee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:22 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je slijt je dagen als systeembeheerder
Doe niet zo dom, Islam is de dominante religie in Noord Afrika, dat weet ieder kind.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Dat je een vermoedde hebt dat Afrikanen(maak niet uit vanwaar) zich verbonden voelen met mensen uit het Oosten.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef Meki het volgende:
In de nacht van woensdag op donderdag, even voor middernacht, kreeg de politie een telefonische melding dat drie mannen explosieven wilden plaatsen gericht op het maken van slachtoffers in winkels.
Volgens korpschef Bernard Welten kwam de melding uit Brussel. De beller vertelde waar de mannen verbleven en noemde namen, panden en winkelketens.
[b]Hij gaf ook een vaag signalement. Er werd gebeld met een prepaid mobiele telefoon.[/b]
Verharding van de maatschappij komt er zo wiezo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven, in dit soort tijden kunnen we het echt goed gebruiken. Er komt weer een periode van verharding aan me dunkt. Helaas.²
Wat voer jij dan uit voor de boterham?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:24 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Tsja, ieder zijn ding, maar ik zou liever een kogel eten.
Is er al.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Verharding van de maatschappij komt er zo wiezo.
In denk het volgende: de mogelijke aanslagen in Europa heeft het Westen zelf "uitgelokt" door een teringzooi aan te richten in irak en afghanistan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik weet dat je niet serieus wordt genomen als je het volgende denkt/zegt, en daar is de Amerikaans/Zionistische media volledig verantwoordelijk voor:
9/11 was een tool voor de Amerikanen, door hen zelf uitgevoerd om een ogenschijnlijke stok te creeëren om de (hitsige) Arabieren mee te slaan. De oorlog tegen het terrorisme is niets anders dan de oorlog tegen de Islam. En dan gaat het voornl. om de ideologie.
Iets anders, maar ik voel me niet geroepen dat te delen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat voer jij dan uit voor de boterham?
Dat lijkt me boekdelen spreken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Iets anders, maar ik voel me niet geroepen dat te delen.
Niet om over naar huis te schrijven.quote:
Het zal erger worden als er nu niet wordt ingegrepen.quote:
Ik vond het een leuke film, en profetisch ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet om over naar huis te schrijven.
Toch?
Door de acteerprestaties van Bruce Willis zijn mensen van lieverlede gaan downloaden, begreep ik.
Stali is jarig trouwens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet om over naar huis te schrijven.
Toch?
Door de acteerprestaties van Bruce Willis zijn mensen van lieverlede gaan downloaden, begreep ik.
Nee, ik weet dat Noord-Afrikanen zich verbonden voelen met het Midden-Oosten als daar moslims worden gedood.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Dat je een vermoedde hebt dat Afrikanen(maak niet uit vanwaar) zich verbonden voelen met mensen uit het Oosten.
Want?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Het zal erger worden als er nu niet wordt ingegrepen.
Wilders en de radicalen dienen aangepakt te worden.
en die Hariri-zaak in Den Haag.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:26 schreef Meki het volgende:
en de Internationale conferentie over Afganistan ?
in Den Haag ?
Laten we hier oprecht blij mee zijn. Ik heb reeds meerdere malen gewaarschuwd voor dit soort taferelen. Ik was misschien een pionier, maar ik was bv. één van de eerste die pleitte voor een preventieve quarantaine van het zoontje van wijlen Theo, juist om dit soort excessen te voorkomen. Lees mijn bookmark maar eens:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, er is niks gebeurd.
Dat is nooit bewijzen. Dat is net als zeggen dat het christendom de dominante religie is in West-Europa.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:24 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Doe niet zo dom, Islam is de dominante religie in Noord Afrika, dat weet ieder kind.
Je mag het ook gewoon zeggen wáár je het niet met je eens bent met argumenten hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Zienswijze, ik moet me inderdaad nuanceren, ik ben niet zo van de conspiracy's, maar ik kan me volledig vinden in je verhaal. Eigenlijk heb ik dit ook altijd gedacht.²
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:26 schreef Stali het volgende:
Terrorisme maakt meer goed dan wat je van Ikea meekrijgt..
Laten we eerlijk wezen, vuilnismannen doen ook nuttig werk. Hoef je je niet voor te schamen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Iets anders, maar ik voel me niet geroepen dat te delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |