Dat dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, vuilnismannen doen ook nuttig werk. Hoef je je niet voor te schamen.²
Het is meer een privacy kwestie. Er loopt hier immers ook een stalker van mij rondquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, vuilnismannen doen ook nuttig werk. Hoef je je niet voor te schamen.²
Uiter-aard, echter ga ik in deze volledig met je mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon zeggen wáár je het niet met je eens bent met argumenten hoor.
Nee, hoor voor elke berber dus een noord afrikaan is iemand uit het midden oosten niks waard.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat Noord-Afrikanen zich verbonden voelen met het Midden-Oosten als daar moslims worden gedood.
Ik zei ook in een andere post van mij: er is een verschil tussen noord-afrikaanse mensen en afrikanen ten zuiden van de sahara.
Als hij moslims haat heeft dat een reden, en hoe wil je er achter komen dat hij zoiets zou doen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we hier oprecht blij mee zijn. Ik heb reeds meerdere malen gewaarschuwd voor dit soort taferelen. Ik was misschien een pionier, maar ik was bv. één van de eerste die pleitte voor een preventieve quarantaine van het zoontje van wijlen Theo, juist om dit soort excessen te voorkomen. Lees mijn bookmark maar eens:
Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.²
En met dingen gooien en roepen door de film?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:32 schreef Meki het volgende:
En ik wou nog vanavond deze avond naar de bioscoop gaan
Pathe Arena.
Hey ik ook, wat leuk! Al zijn er wel veertig termen voor in 't Engels.quote:
Ja, stel je voor dat je zegt dat je de Dalai Lama bent, dan weet ie je zo te vinden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:32 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het is meer een privacy kwestie. Er loopt hier immers ook een stalker van mij rond
Andere bioscoop?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:32 schreef Meki het volgende:
En ik wou nog vanavond deze avond naar de bioscoop gaan
Pathe Arena.
Nee, het was meesurfen op de hype.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke film, en profetisch ook.
Goed punt, het is inderdaad een lastige kwestie, misschien wel zo lastig dat er geen oplossing bestaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Als hij moslims haat heeft dat een reden, en hoe wil je er achter komen dat hij zoiets zou doen?
Dan kun je net zo goed alle moslims in Nederland die slecht praten over Nederlanders opsluiten en dat zijn er een heleboel.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En met dingen gooien en roepen door de film?
Eigenlijk had ik kunnen raden dat systeembeheerder het voornaamste beroep is op fok.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Hey ik ook, wat leuk! Al zijn er wel veertig termen voor in 't Engels.
Wat is daar mis mee?
Pathe arena, leuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
ik ga altijd met de auto,quote:
Misschien moet je eens een keertje met moslims gaan praten en niet je standpunt halen uit internetplaatjes?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Nee, hoor voor elke berber dus een noord afrikaan is iemand uit het midden oosten niks waard.
Er is een verschil tussen Noord Afrikanen en mensen uit het MO. Ze heb niks met elkaar gemeen.
[ afbeelding ]
Ach, als het een luxe slee/telefoon/laptop/fijn salaris van de zaak oplevert, waarom niet? Oké, dan heb ik 2 paspoorten, geen probleem toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik kunnen raden dat systeembeheerder het voornaamste beroep is op fok.
Nee, als hij dat zou willen gebeurd het vroeg of laat toch wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goed punt, het is inderdaad een lastige kwestie, misschien wel zo lastig dat er geen oplossing bestaat.²
Naar jou zou ik dat wel doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Oh jij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik kunnen raden dat systeembeheerder het voornaamste beroep is op fok.
Dan wordt het lastig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:35 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ga altijd met de auto,
stad is niet te doen, enige mogelijkheid, de arena waar je gratis kan parkeren achter de HBO en ROC school
Dat bedoel ik ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het was meesurfen op de hype.
Correctie hij is van 1998, dus niet meesurfen op de hype.
En dat was dus niet wat ik met profetisch bedoelde, daar gaat de film ook helemaal niet overquote:Ach en verder. 13 in een dozijn. En nee, ik denk niet profetisch, want ik denk niet dat het westen ooit overgenomen gaat worden.
Als het Westen z'n bemoeizuchtige politiek uit het Midden-Oosten weghaalt, zijn aanslagen (zoals die van Londen en Madrid) in West-Europa wel te voorkomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, als hij dat zou willen gebeurd het vroeg of laat toch wel.
Hetzelfde geldt voor aanslagen door moslims, het is bijna niet tegen te houden denk ik.
Het valt me op dat er op fok een soort van algemene hetze is tegen computermannetjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Hey ik ook, wat leuk! Al zijn er wel veertig termen voor in 't Engels.
Wat is daar mis mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |