abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66989845
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Ik heb zelfs op mijn werk een poule gestart, niet om de uitslagen van voetbal te voorspellen, maar plaats, datum en aantal slachtoffers van de volgende aanslag.
Ben benieuwd naar de data.
Morgen is het trouwens vrijdag de 13e
13-03
pi_66989848
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Ik heb zelfs op mijn werk een poule gestart, niet om de uitslagen van voetbal te voorspellen, maar plaats, datum en aantal slachtoffers van de volgende aanslag.
Ik hoop dat jij dan als enige bij die aanslag om komt.
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:34:32 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66989876
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:33 schreef hondjes het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de data.
Morgen is het trouwens vrijdag de 13e
13-03
ooh noes
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_66989886
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef qonmann het volgende:

[..]

Wat denk je zelf ?
Per ongeluk aangehouden ?
Nee, ze zullen vast een reden hebben gehad om ze aan te houden.
Maar zoals Cohen zelf zei, ze moeten nog onderzoeken of ze er daadwerkelijk verband mee hebben.

Bovendien, ze hebben (nog) niks gedaan dus het zijn geen daders
"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews
pi_66989906
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:33 schreef Qwea het volgende:
Waarom heeft die gast uit brussel gebeld? Gewetenswroeging?
Lijkt me wel.... Denkt anoniem de melding te kunnen doen, zodat hij/zij nog een beetje kan slapen, vind het wel vreemd dat de politie de locatie van de melder bekend heeft gemaakt.
pi_66990102
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:34 schreef bosb het volgende:

[..]

Lijkt me wel.... Denkt anoniem de melding te kunnen doen, zodat hij/zij nog een beetje kan slapen, vind het wel vreemd dat de politie de locatie van de melder bekend heeft gemaakt.
Brussel is groot
wij zijn tom en aad en houden niet van tomaten, en zijn hier niet om in enige vorm tomaten te propaganderen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:37:51 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66990104
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:34 schreef bosb het volgende:

[..]

Afijn, die gast wordt straks omgelegd
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_66990212
Fido? Wie is fido?
pi_66990271
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:39 schreef Taurus het volgende:
Fido? Wie is fido?
Fido dido
pi_66990275
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:34 schreef Nouk het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij dan als enige bij die aanslag om komt.
Preventief ruimen is ook een oplossing.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
pi_66990336
quote:
Fido? Wie is fido?
Heeft hij er iets mee te maken?
wij zijn tom en aad en houden niet van tomaten, en zijn hier niet om in enige vorm tomaten te propaganderen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:44:11 #287
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_66990495
Er is iig weer voer voor de actualiteitenrubrieken, eerst een vliegtuigcrash, dan een high school shooting en nu een -mislukte- aanslag.
Als ik mijn baan kwijtraak door de crisis word ik journalist. "In het rampgebied staat onze verslaggeven OJ."
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:44:33 #288
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_66990513
quote:
Fido? Wie is fido?
De oudere buurman waarvan iedereen denkt dat hij er echt niks mee te maken kan hebben.
pi_66990567
Al iets bekend over Meki
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_66990603
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef ouderejongere het volgende:
Rustig maar mensen, dit jaar, waarschijnlijk in de zomer komt er ergens in Europa weer een middelgrote aanslag. De laatste aanslag (Londen 7/7/05) is alweer zo lang geleden dat steeds meer mensen -terecht- niet meer geloven in al die bijna-aanslagen. Om geloofwaardigheid te bewaren zal er óf door de overheid een bom geplaatst worden, óf een aanslag wordt niet verijdeld.
Dat krijg je ervan als Nederland als een dom hondje achter Amerika gaat aanlopen. In Irak hebben ze niks te zoeken en in Afghanistan loopt Nederland alleen maar de billen van Amerika te likken. Is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat moslims zich dan voelen alsof ze onrecht wordt aangedaan? Want dat is namelijk wel zo.
Ik heb veel kritiek op de islam, maar ik begrijp maar al te goed dat moslims heel boos worden door die laffe daden die Amerikanen en Nederlanders in Irak uithalen / hebben uitgehaald.
De laffe daden die het Westen flikt in Irak brengt veel woede met zich mee.
pi_66990616
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:44 schreef ouderejongere het volgende:
Er is iig weer voer voor de actualiteitenrubrieken, eerst een vliegtuigcrash, dan een high school shooting en nu een -mislukte- aanslag.
Als ik mijn baan kwijtraak door de crisis word ik journalist. "In het rampgebied staat onze verslaggeven OJ."
Wat een vervelend leven moet jij hebben zeg.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_66990705
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:46 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als Nederland als een dom hondje achter Amerika gaat aanlopen. In Irak hebben ze niks te zoeken en in Afghanistan loopt Nederland alleen maar de billen van Amerika te likken. Is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat moslims zich dan voelen alsof ze onrecht wordt aangedaan? Want dat is namelijk wel zo.
Ik heb veel kritiek op de islam, maar ik begrijp maar al te goed dat moslims heel boos worden door die laffe daden die Amerikanen en Nederlanders in Irak uithalen / hebben uitgehaald.
De laffe daden die het Westen flikt in Irak brengt veel woede met zich mee.
en dus ga je als antwoord maar onschuldige mensen opblazen?
pi_66990724
en waarschijnlijk morgen ook nog alles dicht daar.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_66990769
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef tomaad het volgende:

[..]

Niks, in het belang van het onderzoek word er niks over gezegd
9 van de 10x betekend dat, dat ze dus niks weten. Zeg dan gewoon we weten het nog niet, we zijn nog zoekend naar bewijs
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_66990794
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:44 schreef ouderejongere het volgende:
Wees blij dat er aandacht aan wordt besteed. De kans op aanslagen In Ned. is nou eenmaal reeel, omdat Nederland het billetje van Amerika likt in Irak en Afghanistan.
pi_66990852
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef Crazy-M het volgende:
en waarschijnlijk morgen ook nog alles dicht daar.
Wel lekker lang weekend als je daar werkt.
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:51:17 #297
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_66990864
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wees blij dat er aandacht aan wordt besteed. De kans op aanslagen In Ned. is nou eenmaal reeel, omdat Nederland het billetje van Amerika likt in Irak en Afghanistan.
Want Nederland is idd actief in Irak
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_66990876
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef tomaad het volgende:

[..]

en dus ga je als antwoord maar onschuldige mensen opblazen?
Het Westen flikt toch hetzelfde in Irak en Afghanistan? En natuurlijk is het plegen van aanslagen waarbij onschuldige mensen worden gedood niet te rechtvaardigen. Maar het is toch begrijpelijk dat het woede met zich mee brengt door die klote zooi die Nederland uithaalt / uithaalte in Irak en Afghanistan?
pi_66990932
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Want Nederland is idd actief in Irak
Was actief in Irak. En wat ze daar aan het doen waren, was de grote bil van Amerika likken.
pi_66990988
Ik snap trouwens niet zo goed waarom Wilders zo bejubeld wordt. Als hij aan de macht was geweest dan:
1) Waren alle Marokkanen het land uit? (lijkt me onmogelijk)
2) Waren alle Marokkanen vredelievende hippies geworden? (lijkt me juist het tegenovergestelde...)

Overigens zijn dit wel weer amateur-terroristen zeg. Hoe moeilijk kan het zijn, om met je doehetzelf bom een druk gebied in te lopen? Neh, deze personen laten zich weer oprollen. N00bs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')