TRU dan maar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:21 schreef ouderejongere het volgende:
Het is zo overduidelijk dat het allemaal in scene is gezet.
* de bommen worden een uur voor opening ontdekt, wanneer zouden ze dan zijn neergelegd?
* waarom hebben nachtwakers / schoonmakers niks gezien, vlak na sluiting?
* hoe kunnen de "daders" al zo snel zijn opgespoord?
* de link met Madrid (11/3/04) kán niet kloppen, alle betrokkenen zijn dood of opgesloten
Dus? Dat kan dus gewoon, het is niet iemand die zelf een dader was in Madrid.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:24 schreef bosb het volgende:
[..]
Volgens mij ging het wel om iemand die een relatie heeft met een omgekomen dader uit Madrid..
en wat ga je aan jouw geloofwaardigheid doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef ouderejongere het volgende:
Rustig maar mensen, dit jaar, waarschijnlijk in de zomer komt er ergens in Europa weer een middelgrote aanslag. De laatste aanslag (Londen 7/7/05) is alweer zo lang geleden dat steeds meer mensen -terecht- niet meer geloven in al die bijna-aanslagen. Om geloofwaardigheid te bewaren zal er óf door de overheid een bom geplaatst worden, óf een aanslag wordt niet verijdeld.
Het blijft natuurlijk onbegrijpelijk dat het zo dichtbij komt. Maar je hoort het steeds vaker en er gebeurd niks. Dus voor veel mensen zal het wel zoiets zijn van laat maar gaan er gebeurt toch nooit watquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:15 schreef Nouk het volgende:
Het lijkt wel of het helemaal niet leeft. Twee topics en niemand heeft het erover. Raar.
Ik vertrouw de overheid ook niet maar dit....quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef ouderejongere het volgende:
Rustig maar mensen, dit jaar, waarschijnlijk in de zomer komt er ergens in Europa weer een middelgrote aanslag. De laatste aanslag (Londen 7/7/05) is alweer zo lang geleden dat steeds meer mensen -terecht- niet meer geloven in al die bijna-aanslagen. Om geloofwaardigheid te bewaren zal er óf door de overheid een bom geplaatst worden, óf een aanslag wordt niet verijdeld.
Dat zou ook een mogelijkheid kunnen zijn, maar dan komen we wel weer in de complot-theorien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef ouderejongere het volgende:
Voor verstandige mensen wel, ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk onbegrijpelijk dat het zo dichtbij komt. Maar je hoort het steeds vaker en er gebeurd niks. Dus voor veel mensen zal het wel zoiets zijn van laat maar gaan er gebeurt toch nooit wat
TRU zit om de hoek hé, je ziet hier verkeerd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef ouderejongere het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:28 schreef qonmann het volgende:
Marokkanen dus ,,weer bevestigen ze elk vooroordeel..kutvolk
Dat is ook zo. Maar dat het nu echt in Amsterdam is vind ik wel vreselijk. Alleen snap ik nog niet helemaal hoe de daders zijn opgepakt. Waren ze al op weg? En wat is er gevonden bij die huiszoekingen? Concrete plannen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk onbegrijpelijk dat het zo dichtbij komt. Maar je hoort het steeds vaker en er gebeurd niks. Dus voor veel mensen zal het wel zoiets zijn van laat maar gaan er gebeurt toch nooit wat
Niks, in het belang van het onderzoek word er niks over gezegdquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar dat het nu echt in Amsterdam is vind ik wel vreselijk. Alleen snap ik nog niet helemaal hoe de daders zijn opgepakt. Waren ze al op weg? En wat is er gevonden bij die huiszoekingen? Concrete plannen?
Dit is wel zeer triest:quote:
Stelde niet erg veel voor neequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:30 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Da's een korte extra uitzending op RTL
Ik heb zelfs op mijn werk een poule gestart, niet om de uitslagen van voetbal te voorspellen, maar plaats, datum en aantal slachtoffers van de volgende aanslag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat zou ook een mogelijkheid kunnen zijn, maar dan komen we wel weer in de complot-theorien.
Het zijn geen daders, het zijn verdachten en het is nog niet duidelijk of ze er iets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar dat het nu echt in Amsterdam is vind ik wel vreselijk. Alleen snap ik nog niet helemaal hoe de daders zijn opgepakt. Waren ze al op weg? En wat is er gevonden bij die huiszoekingen? Concrete plannen?
Wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Het zijn geen daders, het zijn verdachten en het is nog niet duidelijk of ze er iets mee te maken hebben.
Verder willen ze nog niks zeggen omdat ze alles nog aan het onderzoeken zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |