http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid=95843quote:AMSTERDAM De dreiging tegen gebouwen in Amsterdan Zuid-Oost had een terroristische achtergrond. De politie heeft in verband hiermee zeven personen aangehouden. Amsterdam lijkt hiermee door het oog van de naald te zijn gekropen.
Een van de verdachten was een familielid van een persoon die was betrokken bij de aanslagen in Madrid, woensdag vijf jaar geleden. Dit zei hoofdofficier van justitie Bolhaar donderdagavond op een persconferentie in Amsterdam.
Ja dat zei ik al, dat het morgen pas staat te gebeuren of volgende week ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Zou toch wat zijn als dit allemaal een afleiding was voor nog iets veel ergers
Je kunt ook tever doorschieten in 'enge-overheid-verzinsels'quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Revolution-NL het volgende:
We moeten weer even bang gemaakt worden. Welke privacy beperkende maatregelen liggen er nu weer op stapel??
Ik zie een extra controle op schiphol er nog wel in zitten hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je kunt ook tever doorschieten in 'enge-overheid-verzinsels'
Meer cameratoezicht bij centraal station Leidenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Revolution-NL het volgende:
We moeten weer even bang gemaakt worden. Welke privacy beperkende maatregelen liggen er nu weer op stapel??
Wees tenminste blij dat de regering er iets aan doet om aanslagen te voorkomen. Moeten er hier eerst doden vallen voordat mensen zo als jou de terreurdreiging serieus nemen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Schiphol doet nauwelijks nu iets aan beveliging. Elke randmongool kan Schiphol binnen lopen en de treinen daar beneden bijv. opblazen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef tomaad het volgende:
[..]
Ik zie een extra controle op schiphol er nog wel in zitten hoor
De marokkanenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:02 schreef Zienswijze het volgende:
Stel dat er een aanslag was geweest? Wie zijn dan hier de schuldigen?
1. de terroristen
2. de Nederlandse regering die continu de billen van Amerika loopt te likken. Het Westen flikt verschrikkelijke dingen in Irak.op terroristen en Balkenende
Vandaar dat ik nu wel een verhoging daarin zie komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Schiphol doet nauwelijks nu iets aan beveliging. Elke randmongool kan Schiphol binnen lopen en de treinen daar beneden bijv. opblazen.
Bla bla bla moeilijk he problemen analyseren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
De marokkanen
Jij had wel een feestje gevierd dan of niet ?
Nee, Zienswijze is een volledig geïntegreerde allochtoon.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jij had wel een feestje gevierd dan of niet ?
Hmm dat kan wel. Maar ondanks een eventuele verhoging, zal de beveiliging zal nog steeds slap zijn. De Nederlandse regering beseft niet dat een terreuraanslag in Nederland gewoon reeel is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef tomaad het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nu wel een verhoging daarin zie komen
Nouuu, veel Nederlanders vinden het nu al te veel hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hmm dat kan wel. Maar ondakanks een eventuele verhoging, zal de beveiliging zal nog steeds slap zijn. De Nederlandse regering beseft niet dat een terreuraanslag in Nederland gewoon reeel is.
Ik ben helemaal niet blij met deze privacy schende maatregelen. Liever de kans dat ik om kom tijdens een terroristische aanslag (de kans dat je met een vliegtuig crasht is nog groter) dan dat ik in rap tempo mijn vrijheid en privacy zie verdwijnen onder het mom van "terreur"quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wees tenminste blij dat de regering er iets aan doet om aanslagen te voorkomen. Moeten er hier eerst doden vallen voordat mensen zo als jou de terreurdreiging serieus nemen?
Sinds wanneer zijn Marokkanen familie van Afghanen of Irakezen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Bla bla bla moeilijk he problemen analyseren?
De schuldigen zijn de Marokkaanse terroristen + de Nederlandse regering.
Als iemand jouw familie zou bombarderen zou dat geen woede met zich meebrengen?
Ik ben niet volledig geintegreerd of geassimileerd. Ik heb mezelf gewoon aangepast aan dit land zodat ik netjes kan meedraaien in de maatschappij.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, Zienswijze is een volledig geïntegreerde allochtoon..
Ze voelen zich toch verbonden met hen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Marokkanen familie van Afghanen of Irakezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |