Ik pleit toch niet voor alle afschaffingen v/d privacy, ik pleit alleen dat de beveiliging hier wordt opgeschroeft. Ik heb liever dat ik nog leef dan dat ik omkom.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blij met deze privacy schende maatregelen. Liever de kans dat ik om kom tijdens een terroristische aanslag (de kans dat je met een vliegtuig crasht is nog groter) dan dat ik in rap tempo mijn vrijheid en privacy zie verdwijnen onder het mom van "terreur"![]()
Mensen zoals jij die hun rechten zo makkelijk te grabbel gooien verdienen het niet om vrij te leven.
En nu niet over 20 jaar zeggen ICH HABE NICHT GEWUST!
Dat gaan ze vast niet vertellen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:15 schreef SCH het volgende:
Weten ze nou ook door wie ze zijn gebeld uit Brussel?
Is toch wel opvallend dat iemand zo'n telefoontje pleegt.
Afrikanen die zich voorbonden voelen met Aziaten. Ja, hoe bont kan je het maken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ze voelen zich toch verbonden met hen.
Volgens mij heb je teveel "24" gekekenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Zou toch wat zijn als dit allemaal een afleiding was voor nog iets veel ergers
Als je zo denkt kan je beter jezelf meteen van kant maken. De kans dat je dodelijk verongelukt in auto is zo ongelofelijk veel groter! Weiger je daarom ook ooit een auto te besturen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik pleit toch niet voor alle afschaffingen v/d privacy. Ik heb liever dat ik nog leef dan dat ik omkom.
Ze delen toch hetzelfde geloof. Als Palestina wordt aangevallen (zoals in afgelopen januari), dan protesteren hier toch ook veel moslims.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Afrikanen die zich voorbonden voelen met Aziaten. Ja, hoe bont kan je het maken.
We bevinden ons op een hellend vlak, als we nu toegeven aan de privacy schendende maatregelen en we geven de volgende keer en de keer erop ook toe, dan is er geen privacy mee en loop jij zometeen met een chip in je lijf.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik pleit toch niet voor alle afschaffingen v/d privacy, ik pleit alleen dat de beveiliging hier wordt opgeschroeft. Ik heb liever dat ik nog leef dan dat ik omkom.
Pleit ik voor die maatregelen die in de VS zijn ingevoerd? Nee. Ik zeg alleen dat de beveiling hier moet worden opgevoerd. Elke randmongool kan nu Schiphol opblazen. En ik woon in Amsterdam (niet in Amsterdam-Zuidoost trouwens maar goed) en ik kom ook vaak op Schiphol. De kans op een aanslag in Ned. is gewoon reeel. En als er een aanslag komt, dan komt ie waarschijnlijk in Amsterdam, Rotterdam, Schiphol of Den Haag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:19 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als je zo denkt kan je beter jezelf meteen van kant maken. De kans dat je dodelijk verongelukt in auto is zo ongelofelijk veel groter! Weiger je daarom ook ooit een auto te besturen?
Waarom laten mensen zich zo gek maken door terreur, terwijl de kans om erbij betrokken te raken zo miniem is.
Hieronder trouwens een "leuk" overzichtje van ingevoerde maatregelen sinds 9/11
[ afbeelding ]
Hoe halen we het in onze botte kop om al deze privacy schendende maatregelen toe te staan. Zijn we daadwerkelijk zo bang gemaakt, of interesseerd onze vrijheid ons niks?
Ook gewoon een extra nieuwsuitzending op RTL4quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef _Parallax het volgende:
Vind het maar een vreemd verhaal. Raar moment. Rare plek.
Hopelijk horen we snel meer.
Dat zei die speknek van de AIVD ook. Hij snapte oa niet waarom de IKEA eerst nog open mocht gaan, terwijl de verdachten nog niet opgepakt waren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef _Parallax het volgende:
Vind het maar een vreemd verhaal. Raar moment. Rare plek.
Hopelijk horen we snel meer.
Terecht! Ik vind dat de PO het ernstig af laat weten op dit moment. Weg met die rooie rakkers nu, ik wil informatie over die dreiging. Als er 0 Nederlanders omkomen bij een vliegramp horen we er 7 weken lang alles over, maar nu krijgen we Henk vd Meyden te zien met zijn groenbemoste tanden.quote:Ook gewoon een extra nieuwsuitzending op RTL4
Nee, ze wilden bommen mee naar binnen nemen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb het niet zo gevolgd, zijn er dan ook explosieven gevonden?
Ja allemaal leuk en aardig. Maar het feit is gewoon dat afrikanen zich alleen verbonden voelen met andere afrikanen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ze delen toch hetzelfde geloof. Als Palestina wordt aangevallen (zoals in afgelopen januari), dan protesteren hier toch ook veel moslims.
Trouwens, redelijk wat Europeanen voelen zich ook verbonden met Amerikanen als er weer Amerikaanse soldaten worden gedood in Afghanistan of Irak,
Kan alleen bedenken dat het druk zou zijn bij dat concert maargoed dat is in het weekend ook zo ws.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ook gewoon een extra nieuwsuitzending op RTL4.
Trouwens, als ze graag zoveel slachtoffers wouden maken, waarom zouden ze dan in godsnaam een bom laten afgaan op een doordeweekse dag ipv in het weekend.
'Liever staand sterven, dan op je knieën leven'quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik pleit toch niet voor alle afschaffingen v/d privacy, ik pleit alleen dat de beveiliging hier wordt opgeschroeft. Ik heb liever dat ik nog leef dan dat ik omkom.
Is niet helemaal waar wat je zegt. Naast nationaliteit kan ook religie meespelen in een gezamenlijke identiteit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig. Maar het feit is gewoon dat afrikanen zich alleen verbonden voelen met andere afrikanen.
Precies wat ik een halfuur geleden zei hier thuis. Mijn vriend woont in Amsterdam (woonde in zuid-oost, 2 maand terug thank god naar West gegaan) en ik ben daar behoorlijk vaak. Ik zei hem maanden terug al dat ik Amsterdam een heerlijke stad vind, ook om te wonen, maar dat ik het wel eng vind i.v.m eventuele aanslagen. En verrek, paar maand verder, en er is een terreuraanslag in Amsterdam!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Pleit ik voor die maatregelen die in de VS zijn ingevoerd? Nee. Ik zeg alleen dat de beveiling hier moet worden opgevoerd. Elke randmongool kan nu Schiphol opblazen. En ik woon in Amsterdam (niet in Amsterdam-Zuidoost trouwens maar goed) en ik kom ook vaak op Schiphol. De kans op een aanslag in Ned. is gewoon reeel. En als er een aanslag komt, dan komt ie waarschijnlijk in Amsterdam, Rotterdam, Schiphol of Den Haag.
Je bent een kortzichtige bang laf ventje die voor een scheet zijn rechten opgeeft.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Pleit ik voor die maatregelen die in de VS zijn ingevoerd? Nee. Ik zeg alleen dat de beveiling hier moet worden opgevoerd. Elke randmongool kan nu Schiphol opblazen. En ik woon in Amsterdam (niet in Amsterdam-Zuidoost trouwens maar goed) en ik kom ook vaak op Schiphol. De kans op een aanslag in Ned. is gewoon reeel. En als er een aanslag komt, dan komt ie waarschijnlijk in Amsterdam, Rotterdam, Schiphol of Den Haag.
Ik vraag mij af of de organisaties een situatie verzinnen om geld los te peuteren of hun bestaansrecht kracht bij te zetten. Er is geen gram explosief materiaal gevonden, nix nada en toch gillen dat *we zijn ontsnapt aan een terroristische aanslag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:15 schreef SCH het volgende:
Weten ze nou ook door wie ze zijn gebeld uit Brussel?
Is toch wel opvallend dat iemand zo'n telefoontje pleegt.
Er lopen op die tijd hooguit 3 bezoekers rond in de Ikea.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ook gewoon een extra nieuwsuitzending op RTL4.
Trouwens, als ze graag zoveel slachtoffers wouden maken, waarom zouden ze dan in godsnaam een bom laten afgaan op een doordeweekse dag ipv in het weekend.
Uh?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef Chickiewickie het volgende:
En verrek, paar maand verder, en er is een terreuraanslag in Amsterdam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |