Ik ben geil.quote:
Ja mijn vriendin is ook langer dan ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[PUB meet] 13-03-09 Stairway te Utrecht BIJNAAAAA :D
Zullen we daar heen gaan. Swarma gaat ook.
Wat lieeev.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin is ook langer dan ik
quote:
quote:
Kwaliteit weer hoorquote:
Niks.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoezo faal?Wat is er faal aan het posten van "Flippo"?
Naar verhouding ben ik dan toch wat beterquote:
Ja moet je haren niet zo lang laten groeien.quote:
quote:
Ja?quote:
Cijfers, schmijfers.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Naar verhouding ben ik dan toch wat beter178, 28 (!!!!) en al mijn exen krijgen hun hand niet eromheen hoor
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ben je zo dik?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Naar verhouding ben ik dan toch wat beter178, 28 (!!!!) en al mijn exen krijgen hun hand niet eromheen hoor
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
Mijn moeder is ook maar heel klein, echt zo'n klein indo vrouwtjeAchterwegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry van die moeder grap.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja moet je haren niet zo lang laten groeien.
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja?
Mijn moeder is ook maar heel klein, echt zo'n klein indo vrouwtjeHihi, lief. Die vrouwtjes zijn altijd schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Mijn moeder is ook maar heel klein, echt zo'n klein indo vrouwtjeJa dat merkte ik al, maar t is wel makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:
Hoezo dan?quote:En ja, dat is lief.
kenker, te laat met editenquote:
je moet een proces anaal krijgen voor zulk Nederlandsquote:
Dan doe ik mijn 10cm hakken aan zodat ik op je hoofd kan kijken. Dat is lief.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn 10cm hakken aan zodat ik op je hoofd kan kijken. Dat is lief.![]()
Nee grapje, ik vind het gewoon lief, zomaar.
Hehe ja dat kanquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn 10cm hakken aan zodat ik op je hoofd kan kijken. Dat is lief.![]()
Nee grapje, ik vind het gewoon lief, zomaar.
Ja, dat is zeker ook lief?quote:
Ja hou daar eens mee op, ik struikel erover.quote:
Alleen als je zegt dat je haar halflang is.quote:
Mijn moeder is ook maar heel klein, echt zo'n klein indo vrouwtjeMijne ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt die foto van me toch gezienquote:Ik ben 1 en al spieren
We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hou daar eens mee op, ik struikel erover.
Nee, dat is het nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen als je zegt dat je haar halflang is.
Ben je pot dan?quote:
Over Jezus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef bloodysunday het volgende:
Jezus maak ik 2 topics aan, gelijk binnen paar minuten slotje
quote:
Neequote:
quote:
Dan ben ik benieuwd uit welk land zijn vader komt, want hij is maar een halve indo en anders ben je niet zo gekleurdquote:
Nee, over de jouwe.quote:
M'n vader komt gewoon uit NL.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd uit welk land zijn vader komt, want hij is maar een halve indo en anders ben je niet zo gekleurd
Neehee, dat het zo halflang is en langs je hoofd hangt. Geen afro.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee
[..]
[ afbeelding ]
Het ging me ook niet om de kleur.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd uit welk land zijn vader komt, want hij is maar een halve indo en anders ben je niet zo gekleurd
Ban je daar boos over?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee over anti mod topics anders ban
Hij zoekt een lekker sappig kloppend lid die het waard is om zijn gestifte lippen omheen te sluiten, duhquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Mr.J
Waarom kijkt deze patser in mijn fobo?
Oh. Maar dat lukt niet meer voor 19 maart hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neehee, dat het zo halflang is en langs je hoofd hangt. Geen afro.
Vraag het Guido!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Mr.J
Waarom kijkt deze patser in mijn fobo?
Weijers? Waarom zou hij dat weten?quote:
Is niet erg. Doe het nou maar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Maar dat lukt niet meer voor 19 maart hoor!
Mensen die dat gelovenquote:
Hij deed laatst God na, vandaar.quote:
En je bent wel of niet zo donker als Wamberto?quote:
Ah, oke. Want meestal zijn ze niet zooo donkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Het ging me ook niet om de kleur.Meer om "klein" en "kort krulhaar".
Dat heeft nooit gemogen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je mag niet eens een topic aanmaken om te klagen over een mod.
Je mag niet eens wat negatiefs over een mod zeggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je mag niet eens een topic aanmaken om te klagen over een mod.
Licht getint, meer nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En je bent wel of niet zo donker als Wamberto?
18quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Juicy is toch begin 20 ofzo?
Okquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is niet erg. Doe het nou maar.
Guido-bruin dusquote:
Nee.quote:
Ja dat is dus ook mn klachtquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je mag niet eens wat negatiefs over een mod zeggen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef Florian_ het volgende:
Als ik Bobby moest voorstellen dacht ik altijd aan zo iemand:
[ afbeelding ]
quote:
[ afbeelding ]
Maar nu blijkt het zo'n knaapje te zijn:
[ afbeelding ]
Dat is het bestequote:
[ afbeelding ]
Maar nu blijkt het zo'n knaapje te zijn:
[ afbeelding ]
WD is veul leukerder!quote:
De enige die het weet is BTquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is het beste![]()
[..]
Ik heb er nooit over nagedacht hoe hij eruit zou zien
Doe ik nooit bij Fok!kers, behalve als ik een (onduidelijke) foto zie
Als mede-indo's stuur jij joey en mij maar een keer een fotoquote:
Ze is sowieso leukerquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Heeft in ieder geval een leukere bril.
Maarrrr, weet jij ook hoe BT eruit ziet? Op de standaard foto's na.quote:
Nee, dat BT het weet vind ik wel genoeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als mede-indo's stuur jij joey en mij maar een keer een foto
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef behangplakker het volgende:
En nu ben ik ervandoor, lekker Simpsons in bed kijken
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maarrrr, weet jij ook hoe BT eruit ziet? Op de standaard foto's na.
Heb ik de hele middag al gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben Sufjan Stevens aan het luisteren.
Heel veel SC'ers weten dat toch wel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maarrrr, weet jij ook hoe BT eruit ziet? Op de standaard foto's na.
Dude, dat ik half indo was, was al lang bekend hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Florian_ het volgende:
Nu stel ik een indo voor die fapt op Stephanie Sadorra
Bobby, mijn fantasie, wat doe je?!
Ik heb met allebei geen problemen, hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is sowieso leuker
[ afbeelding ]
Die rok. Awesome.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is sowieso leuker
[ afbeelding ]
Rukkend aan z'n kleine gepelde pindaatje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Florian_ het volgende:
Weet ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dude, dat ik half indo was, was al lang bekend hoor
Userfoto'squote:Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb met allebei geen problemen, hoor.
Hoe kom je aan die foto van hyves? Ik had 'm gewoon uit het fotoboek...
Dat komt omdat wd niet normaal op de foto kan staan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef jordeeeh het volgende:
Kweet btw niet hoor, maar k heb nooit echt een normale duidelijke foto van wd gezien
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef jordeeeh het volgende:
Kweet btw niet hoor, maar k heb nooit echt een normale duidelijke foto van wd gezien
Gelukkig weet je het nu.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja... het is alweer bijna half 12 voor dat ik het weet
Ja, dat werd over BT ook gezegd, maar viel ook wel meequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat komt omdat wd niet normaal op de foto kan staan. [ afbeelding ]
Maar ze is leuk.
Tegen*quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, dat werd over BT ook gezegd, maar viel ook wel mee
Daar word ik niet vrolijk van.quote:
Vind je? Ik niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Florian_ het volgende:
Dat heb ik ook. Maar dan liever bij meisjes die ik in het echt zie, en niet eentje van een forum.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
Mja, ik zie sowieso de schoonheid van meisjes vaak in hele andere, -rare- dingen. [ afbeelding ]
Hihihihi, lijkt net of je "lig" typte, omigosh!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar word ik niet vrolijk van.![]()
Iig morgen niet zo heel vroeg op.
Die eerste in mijn fobo is redelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef jordeeeh het volgende:
Hm, als ik altijd zeg waar ik voornamelijk naar kijk bij vrouwendamens kijken ze me ook zo aan van "Wut?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Vind je? Ik niet.
Mja, ik zie sowieso de schoonheid van meisjes vaak in hele andere, -rare- dingen. [ afbeelding ]
True. Maar dan kán ik nog steeds hun schoonheid zien in kleine, rare, andere dingetjes dan de meeste anderen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar dan liever bij meisjes die ik in het echt zie, en niet eentje van een forum.
Keeley Hazell pics van Google uitgezonderd uiteraard
BT is wel leuk. Het is geen fotomodel nee, maar gewoon een leuke meid... tenminste, dat vind ik dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou zeg het eens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, als ik altijd zeg waar ik voornamelijk naar kijk bij vrouwendamens kijken ze me ook zo aan van "Wut?".
En dat is?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, als ik altijd zeg waar ik voornamelijk naar kijk bij vrouwendamens kijken ze me ook zo aan van "Wut?".
Fotomodellen zijn sowieso 'saai'.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is wel leuk. Het is geen fotomodel nee, maar gewoon een leuke meid... tenminste, dat vind ik dan.
Vertel eens? Ik denk dat onze meningen daarin wel veel gaan overlappen namelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef IQM het volgende:
[..]
True. Maar dan kán ik nog steeds hun schoonheid zien in kleine, rare, andere dingetjes dan de meeste anderen.
quote:
Jut & Julquote:
Daarom. Ik ben meer van het type girl-next-door.quote:
Valt meequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die eerste in mijn fobo is redelijk.
quote:
Neequote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Hihihihi, lijkt net of je "lig" typte, omigosh!
[ afbeelding ]
Mwah.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is wel leuk. Het is geen fotomodel nee, maar gewoon een leuke meid... tenminste, dat vind ik dan.
Nja, het probleem is dat ik dat niet echt kan uitleggen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vertel eens? Ik denk dat onze meningen daarin wel veel gaan overlappen namelijk
Smaken verschillen hequote:
"Stofmuis", "Franjers" etc?quote:
Bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Smaken verschillen he
[..]
"Stofmuis", "Franjers" etc?
Maar overigens wel eens met deze post.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Nja, het probleem is dat ik dat niet echt kan uitleggen.Ik kan ook heel lyrisch zijn tegenover een meisje en dat zij dat dan niet snapt en dan kan ik het weer niet uitleggen.
Het zijn gewoon kleine dingetjes... Maniertjes, trekjes, gekke bekken, bepaalde woordjes, manier van denken... En het gaat sowieso om de juiste combinatie.
Bij mij ook niet. Tieten en kontje zijn bij mij totaal niet belangrijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:33 schreef Florian_ het volgende:
Inderdaad moeilijk uit te leggen. Maar iedereen heeft dat natuurlijk wel. Maar het verschil is dat veel gasten een "lekker kontje en tieten" al genoeg vinden om een meisje daadwerkelijk aantrekkelijk te vinden, dat is bij mij niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Veel belangrijker vind ik het gezicht en karakter.
Het is echt niet zo dat ik een stijve krijg van ieder meisjes met grote borsten en/of een lekker kontje.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Mensen die op dikke reten en dikke tieten vallenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:33 schreef Florian_ het volgende:
Inderdaad moeilijk uit te leggen. Maar iedereen heeft dat natuurlijk wel. Maar het verschil is dat veel gasten een "lekker kontje en tieten" al genoeg vinden om een meisje daadwerkelijk aantrekkelijk te vinden, dat is bij mij niet zo
Precies! D'r zijn genoeg mooie meisjes die me gewoon weinig doen. Ik zal en kan niet ontkennen dat ze mooi zijn, maar ze doen me dan gewoon niet veel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik had niets anders van je verwacht, Brobby.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar overigens wel eens met deze post.
Sowieso TE dikke tieten/kont is ook niet mooi. Keeley gaat nog net wat betreft borsten, groter moeten ze niet zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mensen die op dikke reten en dikke tieten vallen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Tieten en kontje zijn bij mij totaal niet belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Veel belangrijker vind ik het gezicht de ogen, glimlach en het karakter.
Het is echt niet zo dat ik een stijve krijg van ieder meisjes met grote borsten en/of een lekker kontje.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
And like it?quote:
Glimlach is zeker ook belangrijk. Voor met kuiltjesquote:
Donker haar val ik persoonlijk ook eerder op ja. Dat diep zwart vind ook vaak erg mooi.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:39 schreef Florian_ het volgende:
Kleine meisjes(eeh..gewoon klein dus, niet jong)
Meisjes met donker haar(mijn vriendin is blond, maar dat terzijde)
Blond menquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:39 schreef Florian_ het volgende:
Kleine meisjes(eeh..gewoon klein dus, niet jong)
Meisjes met donker haar(mijn vriendin is blond, maar dat terzijde)
Begin jij nu ook al met die krentenbol grappenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar doe ik nou nooit boodschappen.
Zeg, niet zo bijdehand ehquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar doe ik nou nooit boodschappen.
Nee, je moet er zonder make up ook nog leuk uit zien inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Donker haar, wat langere meisjes (1.75-1.80) die niet op hun mond zijn gevallen en geen echte meisjes/meisjes zijn (oftewel: teveel make-up, altijd spiegeltje bij de hand, huilen bij een nagelbreuk...no way!)
Ze moet wel een beetje pit hebben!![]()
Dag Flo!quote:
Nee. Dit zijn BobbyB grappen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met die krentenbol grappen
Ik vind krentebol-grappen wel grappig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met die krentenbol grappen
Mja doe mij maar zo'n lief meisjequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
Haarkleur zal me echt aan m'n gebleekte anus oxideren.
Beetje zonde van het bleken dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
Haarkleur zal me echt aan m'n gebleekte anus oxideren.
quote:
Jij bent dan ook een vrouw. Je zal nooit meer kunnen waarderen dan het niveau van Kb.'s grappen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind krentebol-grappen wel grappig.
met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Glimlach is zeker ook belangrijk. Voor met kuiltjes
Grapje, 4EBE.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw. Je zal nooit meer kunnen waarderen dan het niveau van Kb.'s grappen.
Die uit Urk?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja doe mij maar zo'n lief meisje
Zoeen als ik gisteren postte
Bwehehequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ook al meen je het niet. Toch lief.
Doe niet zo denigerendquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw. Je zal nooit meer kunnen waarderen dan het niveau van Kb.'s grappen.
Nouja, niet menen, wat is niet menen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Idd, je kan niet zeggen dat hij het niet probeert!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nouja, niet menen, wat is niet menen?
Je bent gewoon een chick.
Mag ik mee?quote:
IK BEN ER ALTIJD!!!@!@@!!@@quote:
Pourquoi?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Alleen als je het vandaag nog uitmaakt maakt met Justin Law. Of Jude Timberlake, whatever.
Sletjes en sma'tjes, jwtok.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:51 schreef jordeeeh het volgende:
Wat voor soort volk komt er trouwens in Dieka?
Bios (IMAX). En daarna uit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IK BEN ER ALTIJD!!!@!@@!!@@
WAT KOM JE DOEN????
Ten eerste is het Albertoooo. Ten tweede wil ik niet naar de bios als ik in Amsterdam ben. Ten derde zou het een enorme afknapper zijn als the almighty IQM met zo'n louzy idee als de bios aan komt zetten. En ten vierde, die ben ik even kwijt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan kunnen we viezefozelen in de bioscoop.
Ja, maar bios was sowieso het plan. En jij wilde mee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ten eerste is het Albertoooo. Ten tweede wil ik niet naar de bios als ik in Amsterdam ben. Ten derde zou het een enorme afknapper zijn als the almighty IQM met zo'n louzy idee als de bios aan komt zetten. En ten vierde, die ben ik even kwijt.
Ja goed heur. Ik heb m'n nieuwe mobiel binnen. Touchscreen jeweet.quote:
Ik heb een beter ideequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ten eerste is het Albertoooo. Ten tweede wil ik niet naar de bios als ik in Amsterdam ben. Ten derde zou het een enorme afknapper zijn als the almighty IQM met zo'n louzy idee als de bios aan komt zetten. En ten vierde, die ben ik even kwijt.
Je gooit je plannen toch vanzelfsprekend om wanneer er een Brabantse schone mee gaat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar bios was sowieso het plan. En jij wilde mee.
Whihi, wat voor touch screen heb je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja goed heur. Ik heb m'n nieuwe mobiel binnen. Touchscreen jeweet.Jij wou toch ook een nieuwe mobiel een tijd terug? Wat is het geworden?
Wat ben je toch romantisch, jordeeeh.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee
We gaan eerst heel de dag winkelen, op mijn kosten ofcourse
Dan gaan we uit eten bij een mooi luxe restaurant, ik trakteer uiteraard.
Dan een mooie wandeling door het centrum als het donker wordtZo beetje overal langs de grachten, en uiteindelijk langs de wallen met de mooie rode lampen
Dan zet ik een pistool tegen je hoofd en zet ik je achter een raam neerMag je mooi al mijn verspilde geld terug gaan verdienen
Nogmaals: niet als ze bezet is. Take it or leave it, bitsj.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je gooit je plannen toch vanzelfsprekend om wanneer er een Brabantse schone mee gaat?
Ik moest bijna lachenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee
Dan een mooie wandeling door het centrum als het donker wordtZo beetje overal langs de grachten, en uiteindelijk langs de wallen met de mooie rode lampen
Dan zet ik een pistool tegen je hoofd en zet ik je achter een raam neerMag je mooi al mijn verspilde geld terug gaan verdienen
Ow, what-eva. Heb jij soms geen vrouwelijke vriendenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Nogmaals: niet als ze bezet is. Take it or leave it, bitsj.
Euhh Samsung F480 touchwizz volgens mij. Haha klote ja.?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je gooit je plannen toch vanzelfsprekend om wanneer er een Brabantse schone mee gaat?
[..]
Whihi, wat voor touch screen heb je?
Ik heb er een van Samsung. Ook touchscreen, wat een klote ding.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee
Club.quote:
Die ben ik allemaal al aan het klaarkneden voor het geval de relatie uitgaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, what-eva. Heb jij soms geen vrouwelijke vrienden? Jij kijkt meteen of het potentieel neuk materiaal is, en zo niet dan mag ze wieberen
?
Like doh?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, what-eva. Heb jij soms geen vrouwelijke vrienden? Jij kijkt meteen of het potentieel neuk materiaal is, en zo niet dan mag ze wieberen
?
Nadeel is ook als je een woord verkeerd typt je vroeger met een drukknopje heel snel op c kon drukken, nu met die touchscreen ken je wel snel met je duim op die c drukken in je schrem, maar hij gaat eerst elke actie "verwerken" en dat pokkelang!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh Samsung F480 touchwizz volgens mij. Haha klote ja.?Ik moet er ook heel erg aan wennen, ik druk steeds verkeerd en smsen gaat rete langzaam.
Hmm, volgens mij heb ik die ook. Of een andere versie, geen idee. Ik heb 'm nu al een tijdje maar dat touchscreen wordt er niet makkelijker op. Misschien moet ik ook niet 5 dingen tegelijk doen als ik sms, dat kan schelen. Maar het is zeker niet een van m'n betere telefoons geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh Samsung F480 touchwizz volgens mij. Haha klote ja.?Ik moet er ook heel erg aan wennen, ik druk steeds verkeerd en smsen gaat rete langzaam.
Jij welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Die ben ik allemaal al aan het klaarkneden voor het geval de relatie uitgaat.
Dat argument houdt geen stand in een mobiele wereld, er hoeft er maar een jou te spotten en het staat met een half uur vol!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Club.
En meer mag ik niet loslaten van m'n woordvoerder, anders trommel ik onbedoeld te veel fans bijeen. En ik wil ook wel eens rustig en ongestoord uit kunnen gaan met wat vrienden.
Mm dat heb ik niet volgens mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nadeel is ook als je een woord verkeerd typt je vroeger met een drukknopje heel snel op c kon drukken, nu met die touchscreen ken je wel snel met je duim op die c drukken in je schrem, maar hij gaat eerst elke actie "verwerken" en dat pokkelang!
Ahh oke. Ik denk dat ik vooral even moet wennen. Moest ik met m'n andere ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik die ook. Of een andere versie, geen idee. Ik heb 'm nu al een tijdje maar dat touchscreen wordt er niet makkelijker op. Misschien moet ik ook niet 5 dingen tegelijk doen als ik sms, dat kan schelen. Maar het is zeker niet een van m'n betere telefoons geweest.
Hmmm...ik had dan de E900 van samsung maar ik vind de c toets stukken sneller op een toestel met druk toetsen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm dat heb ik niet volgens mij.
[..]
Ahh oke. Ik denk dat ik vooral even moet wennen. Moest ik met m'n andere ook.
'Mijn hart staat op -10. Als liefde blind maakt, laat angst je dan dingen inzien?'quote:
"Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht."quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Mijn hart staat op -10. Als liefde blind maakt, laat angst je dan dingen inzien?'
'Laat die hand maar los.. of, pak er juist een vast.'
Zoveel geniale zinnetjes.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:10 schreef jordeeeh het volgende:
Maar goed, ik ga douchen en slapen. Morgen weer werken.
'Niemand weet wat me leidt, losgekoppeld van alles. Voel me alleen pas bevrijd.'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:13 schreef IQM het volgende:
[..]
"Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht."
Net even geprobeerd, maar het gaat heel snel bij mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hmmm...ik had dan de E900 van samsung maar ik vind de c toets stukken sneller op een toestel met druk toetsen!
Brainpower heeft vaak wel leuke vondsten ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Mijn hart staat op -10. Als liefde blind maakt, laat angst je dan dingen inzien?'
'Laat die hand maar los.. of, pak er juist een vast.'
Zoveel geniale zinnetjes.
Hmmm....das beter dan!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net even geprobeerd, maar het gaat heel snel bij mij.
Heel veel mensen hebben ook t9 bij het smsen, maar dat lukt nooit bij mij.
Ik hekel t9quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net even geprobeerd, maar het gaat heel snel bij mij.
Heel veel mensen hebben ook t9 bij het smsen, maar dat lukt nooit bij mij.
Slaap lekker, Allure.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Niemand weet wat me leidt, losgekoppeld van alles. Voel me alleen pas bevrijd.'
Begrijpelijk dat dit op TMF nooit een hit is geworden.
Anyway, ik ga maar eens richting m'n bed. Trusten.
& trusten Fas.
Doe ik ook. Hij kent heel veel woorden niet en dan moet je dat anders instellen om dat lettertje voor lettertje te doen, wat een werk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hekel t9
Gewoon lettertje voor lettertje hier.
Trusten Allure.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Niemand weet wat me leidt, losgekoppeld van alles. Voel me alleen pas bevrijd.'
Begrijpelijk dat dit op TMF nooit een hit is geworden.
Anyway, ik ga maar eens richting m'n bed. Trusten.
& trusten Fas.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hekel t9
Gewoon lettertje voor lettertje hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
T9 FTW!@!@@!@iPhone heeft geen t9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joah, even proberen of dit wat is.
0 topics op naam. 14.gif
Wat denk jij als je 'Broekpaling' denkt? Misschien dat jij een toffe ava suggestie hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:25 schreef IQM het volgende:
Ik vind 'm niet "Broekpaling".
Het zwarte stond je wel goed. Dat sowieso.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat denk jij als je 'Broekpaling' denkt? Misschien dat jij een toffe ava suggestie hebt.
En nu niet de allermeest simpele opmerking over palingen en broeken maken.
quote:
Wat is klein?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Het zwarte stond je wel goed. Dat sowieso.
Oh ja dat was ik vergeten, geen vragen aan Krentenbol. stellen.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik vergeten, geen vragen aan Krentenbol. stellen.
Probeer je mij nou heel stiekem emo te noemen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Het zwarte stond je wel goed. Dat sowieso.
Waar hou jij van dan Krentenbol.? Zeg niet metalmannen.quote:
Jongens met halflang (krullend) haar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar hou jij van dan Krentenbol.? Zeg niet metalmannen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
hoezo moet het meteen weer iets extreems zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij heet geen Krentenbol.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongens met halflang (krullend) haar.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan ga ik even wat voor je zoeken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
Nee jij wel zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |