Ik ben geil.quote:
Ja mijn vriendin is ook langer dan ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[PUB meet] 13-03-09 Stairway te Utrecht BIJNAAAAA :D
Zullen we daar heen gaan. Swarma gaat ook.
Wat lieeev.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin is ook langer dan ik
quote:
quote:
Kwaliteit weer hoorquote:
Niks.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoezo faal?Wat is er faal aan het posten van "Flippo"?
Naar verhouding ben ik dan toch wat beterquote:
Ja moet je haren niet zo lang laten groeien.quote:
quote:
Ja?quote:
Cijfers, schmijfers.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Naar verhouding ben ik dan toch wat beter178, 28 (!!!!) en al mijn exen krijgen hun hand niet eromheen hoor
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ben je zo dik?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Naar verhouding ben ik dan toch wat beter178, 28 (!!!!) en al mijn exen krijgen hun hand niet eromheen hoor
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
Mijn moeder is ook maar heel klein, echt zo'n klein indo vrouwtjeAchterwegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry van die moeder grap.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja moet je haren niet zo lang laten groeien.
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja?
Mijn moeder is ook maar heel klein, echt zo'n klein indo vrouwtjeHihi, lief. Die vrouwtjes zijn altijd schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Mijn moeder is ook maar heel klein, echt zo'n klein indo vrouwtjeJa dat merkte ik al, maar t is wel makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:
Hoezo dan?quote:En ja, dat is lief.
kenker, te laat met editenquote:
je moet een proces anaal krijgen voor zulk Nederlandsquote:
Dan doe ik mijn 10cm hakken aan zodat ik op je hoofd kan kijken. Dat is lief.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn 10cm hakken aan zodat ik op je hoofd kan kijken. Dat is lief.![]()
Nee grapje, ik vind het gewoon lief, zomaar.
Hehe ja dat kanquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn 10cm hakken aan zodat ik op je hoofd kan kijken. Dat is lief.![]()
Nee grapje, ik vind het gewoon lief, zomaar.
Ja, dat is zeker ook lief?quote:
Ja hou daar eens mee op, ik struikel erover.quote:
Alleen als je zegt dat je haar halflang is.quote:
Mijn moeder is ook maar heel klein, echt zo'n klein indo vrouwtjeMijne ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt die foto van me toch gezienquote:Ik ben 1 en al spieren
We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hou daar eens mee op, ik struikel erover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |