Ik ben geil.quote:
Ja mijn vriendin is ook langer dan ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[PUB meet] 13-03-09 Stairway te Utrecht BIJNAAAAA :D
Zullen we daar heen gaan. Swarma gaat ook.
Wat lieeev.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin is ook langer dan ik
quote:
quote:
Kwaliteit weer hoorquote:
Niks.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoezo faal?Wat is er faal aan het posten van "Flippo"?
Naar verhouding ben ik dan toch wat beterquote:
Ja moet je haren niet zo lang laten groeien.quote:
quote:
Ja?quote:
Cijfers, schmijfers.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Naar verhouding ben ik dan toch wat beter178, 28 (!!!!) en al mijn exen krijgen hun hand niet eromheen hoor
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ben je zo dik?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Naar verhouding ben ik dan toch wat beter178, 28 (!!!!) en al mijn exen krijgen hun hand niet eromheen hoor
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
Mijn moeder is ook maar heel klein, echt zo'n klein indo vrouwtjeAchterwegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry van die moeder grap.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja moet je haren niet zo lang laten groeien.
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja?
Mijn moeder is ook maar heel klein, echt zo'n klein indo vrouwtjeHihi, lief. Die vrouwtjes zijn altijd schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Mijn moeder is ook maar heel klein, echt zo'n klein indo vrouwtjeJa dat merkte ik al, maar t is wel makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:
Hoezo dan?quote:En ja, dat is lief.
kenker, te laat met editenquote:
je moet een proces anaal krijgen voor zulk Nederlandsquote:
Dan doe ik mijn 10cm hakken aan zodat ik op je hoofd kan kijken. Dat is lief.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn 10cm hakken aan zodat ik op je hoofd kan kijken. Dat is lief.![]()
Nee grapje, ik vind het gewoon lief, zomaar.
Hehe ja dat kanquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn 10cm hakken aan zodat ik op je hoofd kan kijken. Dat is lief.![]()
Nee grapje, ik vind het gewoon lief, zomaar.
Ja, dat is zeker ook lief?quote:
Ja hou daar eens mee op, ik struikel erover.quote:
Alleen als je zegt dat je haar halflang is.quote:
Mijn moeder is ook maar heel klein, echt zo'n klein indo vrouwtjeMijne ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt die foto van me toch gezienquote:Ik ben 1 en al spieren
We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hou daar eens mee op, ik struikel erover.
Nee, dat is het nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen als je zegt dat je haar halflang is.
Ben je pot dan?quote:
Over Jezus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef bloodysunday het volgende:
Jezus maak ik 2 topics aan, gelijk binnen paar minuten slotje
quote:
Neequote:
quote:
Dan ben ik benieuwd uit welk land zijn vader komt, want hij is maar een halve indo en anders ben je niet zo gekleurdquote:
Nee, over de jouwe.quote:
M'n vader komt gewoon uit NL.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd uit welk land zijn vader komt, want hij is maar een halve indo en anders ben je niet zo gekleurd
Neehee, dat het zo halflang is en langs je hoofd hangt. Geen afro.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee
[..]
[ afbeelding ]
Het ging me ook niet om de kleur.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd uit welk land zijn vader komt, want hij is maar een halve indo en anders ben je niet zo gekleurd
Ban je daar boos over?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee over anti mod topics anders ban
Hij zoekt een lekker sappig kloppend lid die het waard is om zijn gestifte lippen omheen te sluiten, duhquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Mr.J
Waarom kijkt deze patser in mijn fobo?
Oh. Maar dat lukt niet meer voor 19 maart hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neehee, dat het zo halflang is en langs je hoofd hangt. Geen afro.
Vraag het Guido!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Mr.J
Waarom kijkt deze patser in mijn fobo?
Weijers? Waarom zou hij dat weten?quote:
Is niet erg. Doe het nou maar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Maar dat lukt niet meer voor 19 maart hoor!
Mensen die dat gelovenquote:
Hij deed laatst God na, vandaar.quote:
En je bent wel of niet zo donker als Wamberto?quote:
Ah, oke. Want meestal zijn ze niet zooo donkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Het ging me ook niet om de kleur.Meer om "klein" en "kort krulhaar".
Dat heeft nooit gemogen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je mag niet eens een topic aanmaken om te klagen over een mod.
Je mag niet eens wat negatiefs over een mod zeggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je mag niet eens een topic aanmaken om te klagen over een mod.
Licht getint, meer nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En je bent wel of niet zo donker als Wamberto?
18quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Juicy is toch begin 20 ofzo?
Okquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is niet erg. Doe het nou maar.
Guido-bruin dusquote:
Nee.quote:
Ja dat is dus ook mn klachtquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je mag niet eens wat negatiefs over een mod zeggen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef Florian_ het volgende:
Als ik Bobby moest voorstellen dacht ik altijd aan zo iemand:
[ afbeelding ]
quote:
[ afbeelding ]
Maar nu blijkt het zo'n knaapje te zijn:
[ afbeelding ]
Dat is het bestequote:
[ afbeelding ]
Maar nu blijkt het zo'n knaapje te zijn:
[ afbeelding ]
WD is veul leukerder!quote:
De enige die het weet is BTquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is het beste![]()
[..]
Ik heb er nooit over nagedacht hoe hij eruit zou zien
Doe ik nooit bij Fok!kers, behalve als ik een (onduidelijke) foto zie
Als mede-indo's stuur jij joey en mij maar een keer een fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |