Bij mij ook niet. Tieten en kontje zijn bij mij totaal niet belangrijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:33 schreef Florian_ het volgende:
Inderdaad moeilijk uit te leggen. Maar iedereen heeft dat natuurlijk wel. Maar het verschil is dat veel gasten een "lekker kontje en tieten" al genoeg vinden om een meisje daadwerkelijk aantrekkelijk te vinden, dat is bij mij niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Veel belangrijker vind ik het gezicht en karakter.
Het is echt niet zo dat ik een stijve krijg van ieder meisjes met grote borsten en/of een lekker kontje.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Mensen die op dikke reten en dikke tieten vallenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:33 schreef Florian_ het volgende:
Inderdaad moeilijk uit te leggen. Maar iedereen heeft dat natuurlijk wel. Maar het verschil is dat veel gasten een "lekker kontje en tieten" al genoeg vinden om een meisje daadwerkelijk aantrekkelijk te vinden, dat is bij mij niet zo
Precies! D'r zijn genoeg mooie meisjes die me gewoon weinig doen. Ik zal en kan niet ontkennen dat ze mooi zijn, maar ze doen me dan gewoon niet veel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik had niets anders van je verwacht, Brobby.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar overigens wel eens met deze post.
Sowieso TE dikke tieten/kont is ook niet mooi. Keeley gaat nog net wat betreft borsten, groter moeten ze niet zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mensen die op dikke reten en dikke tieten vallen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Tieten en kontje zijn bij mij totaal niet belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Veel belangrijker vind ik het gezicht de ogen, glimlach en het karakter.
Het is echt niet zo dat ik een stijve krijg van ieder meisjes met grote borsten en/of een lekker kontje.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
And like it?quote:
Glimlach is zeker ook belangrijk. Voor met kuiltjesquote:
Donker haar val ik persoonlijk ook eerder op ja. Dat diep zwart vind ook vaak erg mooi.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:39 schreef Florian_ het volgende:
Kleine meisjes(eeh..gewoon klein dus, niet jong)
Meisjes met donker haar(mijn vriendin is blond, maar dat terzijde)
Blond menquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:39 schreef Florian_ het volgende:
Kleine meisjes(eeh..gewoon klein dus, niet jong)
Meisjes met donker haar(mijn vriendin is blond, maar dat terzijde)
Begin jij nu ook al met die krentenbol grappenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar doe ik nou nooit boodschappen.
Zeg, niet zo bijdehand ehquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar doe ik nou nooit boodschappen.
Nee, je moet er zonder make up ook nog leuk uit zien inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Donker haar, wat langere meisjes (1.75-1.80) die niet op hun mond zijn gevallen en geen echte meisjes/meisjes zijn (oftewel: teveel make-up, altijd spiegeltje bij de hand, huilen bij een nagelbreuk...no way!)
Ze moet wel een beetje pit hebben!![]()
Dag Flo!quote:
Nee. Dit zijn BobbyB grappen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met die krentenbol grappen
Ik vind krentebol-grappen wel grappig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met die krentenbol grappen
Mja doe mij maar zo'n lief meisjequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
Haarkleur zal me echt aan m'n gebleekte anus oxideren.
Beetje zonde van het bleken dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
Haarkleur zal me echt aan m'n gebleekte anus oxideren.
quote:
Jij bent dan ook een vrouw. Je zal nooit meer kunnen waarderen dan het niveau van Kb.'s grappen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind krentebol-grappen wel grappig.
met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Glimlach is zeker ook belangrijk. Voor met kuiltjes
Grapje, 4EBE.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw. Je zal nooit meer kunnen waarderen dan het niveau van Kb.'s grappen.
Die uit Urk?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja doe mij maar zo'n lief meisje
Zoeen als ik gisteren postte
Bwehehequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ook al meen je het niet. Toch lief.
Doe niet zo denigerendquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw. Je zal nooit meer kunnen waarderen dan het niveau van Kb.'s grappen.
Nouja, niet menen, wat is niet menen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Idd, je kan niet zeggen dat hij het niet probeert!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nouja, niet menen, wat is niet menen?
Je bent gewoon een chick.
Mag ik mee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |