Ze is sowieso leukerquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Heeft in ieder geval een leukere bril.
Maarrrr, weet jij ook hoe BT eruit ziet? Op de standaard foto's na.quote:
Nee, dat BT het weet vind ik wel genoeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als mede-indo's stuur jij joey en mij maar een keer een foto
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef behangplakker het volgende:
En nu ben ik ervandoor, lekker Simpsons in bed kijken
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maarrrr, weet jij ook hoe BT eruit ziet? Op de standaard foto's na.
Heb ik de hele middag al gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben Sufjan Stevens aan het luisteren.
Heel veel SC'ers weten dat toch wel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maarrrr, weet jij ook hoe BT eruit ziet? Op de standaard foto's na.
Dude, dat ik half indo was, was al lang bekend hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Florian_ het volgende:
Nu stel ik een indo voor die fapt op Stephanie Sadorra
Bobby, mijn fantasie, wat doe je?!
Ik heb met allebei geen problemen, hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is sowieso leuker
[ afbeelding ]
Die rok. Awesome.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is sowieso leuker
[ afbeelding ]
Rukkend aan z'n kleine gepelde pindaatje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Florian_ het volgende:
Weet ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dude, dat ik half indo was, was al lang bekend hoor
Userfoto'squote:Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb met allebei geen problemen, hoor.
Hoe kom je aan die foto van hyves? Ik had 'm gewoon uit het fotoboek...
Dat komt omdat wd niet normaal op de foto kan staan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef jordeeeh het volgende:
Kweet btw niet hoor, maar k heb nooit echt een normale duidelijke foto van wd gezien
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef jordeeeh het volgende:
Kweet btw niet hoor, maar k heb nooit echt een normale duidelijke foto van wd gezien
Gelukkig weet je het nu.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja... het is alweer bijna half 12 voor dat ik het weet
Ja, dat werd over BT ook gezegd, maar viel ook wel meequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat komt omdat wd niet normaal op de foto kan staan. [ afbeelding ]
Maar ze is leuk.
Tegen*quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, dat werd over BT ook gezegd, maar viel ook wel mee
Daar word ik niet vrolijk van.quote:
Vind je? Ik niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Florian_ het volgende:
Dat heb ik ook. Maar dan liever bij meisjes die ik in het echt zie, en niet eentje van een forum.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
Mja, ik zie sowieso de schoonheid van meisjes vaak in hele andere, -rare- dingen. [ afbeelding ]
Hihihihi, lijkt net of je "lig" typte, omigosh!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar word ik niet vrolijk van.![]()
Iig morgen niet zo heel vroeg op.
Die eerste in mijn fobo is redelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef jordeeeh het volgende:
Hm, als ik altijd zeg waar ik voornamelijk naar kijk bij vrouwendamens kijken ze me ook zo aan van "Wut?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Vind je? Ik niet.
Mja, ik zie sowieso de schoonheid van meisjes vaak in hele andere, -rare- dingen. [ afbeelding ]
True. Maar dan kán ik nog steeds hun schoonheid zien in kleine, rare, andere dingetjes dan de meeste anderen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar dan liever bij meisjes die ik in het echt zie, en niet eentje van een forum.
Keeley Hazell pics van Google uitgezonderd uiteraard
BT is wel leuk. Het is geen fotomodel nee, maar gewoon een leuke meid... tenminste, dat vind ik dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou zeg het eens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, als ik altijd zeg waar ik voornamelijk naar kijk bij vrouwendamens kijken ze me ook zo aan van "Wut?".
En dat is?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, als ik altijd zeg waar ik voornamelijk naar kijk bij vrouwendamens kijken ze me ook zo aan van "Wut?".
Fotomodellen zijn sowieso 'saai'.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is wel leuk. Het is geen fotomodel nee, maar gewoon een leuke meid... tenminste, dat vind ik dan.
Vertel eens? Ik denk dat onze meningen daarin wel veel gaan overlappen namelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef IQM het volgende:
[..]
True. Maar dan kán ik nog steeds hun schoonheid zien in kleine, rare, andere dingetjes dan de meeste anderen.
quote:
Jut & Julquote:
Daarom. Ik ben meer van het type girl-next-door.quote:
Valt meequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die eerste in mijn fobo is redelijk.
quote:
Neequote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Hihihihi, lijkt net of je "lig" typte, omigosh!
[ afbeelding ]
Mwah.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is wel leuk. Het is geen fotomodel nee, maar gewoon een leuke meid... tenminste, dat vind ik dan.
Nja, het probleem is dat ik dat niet echt kan uitleggen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vertel eens? Ik denk dat onze meningen daarin wel veel gaan overlappen namelijk
Smaken verschillen hequote:
"Stofmuis", "Franjers" etc?quote:
Bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Smaken verschillen he
[..]
"Stofmuis", "Franjers" etc?
Maar overigens wel eens met deze post.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Nja, het probleem is dat ik dat niet echt kan uitleggen.Ik kan ook heel lyrisch zijn tegenover een meisje en dat zij dat dan niet snapt en dan kan ik het weer niet uitleggen.
Het zijn gewoon kleine dingetjes... Maniertjes, trekjes, gekke bekken, bepaalde woordjes, manier van denken... En het gaat sowieso om de juiste combinatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |