Pourquoi?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Alleen als je het vandaag nog uitmaakt maakt met Justin Law. Of Jude Timberlake, whatever.
Sletjes en sma'tjes, jwtok.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:51 schreef jordeeeh het volgende:
Wat voor soort volk komt er trouwens in Dieka?
Bios (IMAX). En daarna uit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IK BEN ER ALTIJD!!!@!@@!!@@
WAT KOM JE DOEN????
Ten eerste is het Albertoooo. Ten tweede wil ik niet naar de bios als ik in Amsterdam ben. Ten derde zou het een enorme afknapper zijn als the almighty IQM met zo'n louzy idee als de bios aan komt zetten. En ten vierde, die ben ik even kwijt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan kunnen we viezefozelen in de bioscoop.
Ja, maar bios was sowieso het plan. En jij wilde mee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ten eerste is het Albertoooo. Ten tweede wil ik niet naar de bios als ik in Amsterdam ben. Ten derde zou het een enorme afknapper zijn als the almighty IQM met zo'n louzy idee als de bios aan komt zetten. En ten vierde, die ben ik even kwijt.
Ja goed heur. Ik heb m'n nieuwe mobiel binnen. Touchscreen jeweet.quote:
Ik heb een beter ideequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ten eerste is het Albertoooo. Ten tweede wil ik niet naar de bios als ik in Amsterdam ben. Ten derde zou het een enorme afknapper zijn als the almighty IQM met zo'n louzy idee als de bios aan komt zetten. En ten vierde, die ben ik even kwijt.
Je gooit je plannen toch vanzelfsprekend om wanneer er een Brabantse schone mee gaat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar bios was sowieso het plan. En jij wilde mee.
Whihi, wat voor touch screen heb je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja goed heur. Ik heb m'n nieuwe mobiel binnen. Touchscreen jeweet.Jij wou toch ook een nieuwe mobiel een tijd terug? Wat is het geworden?
Wat ben je toch romantisch, jordeeeh.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee
We gaan eerst heel de dag winkelen, op mijn kosten ofcourse
Dan gaan we uit eten bij een mooi luxe restaurant, ik trakteer uiteraard.
Dan een mooie wandeling door het centrum als het donker wordtZo beetje overal langs de grachten, en uiteindelijk langs de wallen met de mooie rode lampen
Dan zet ik een pistool tegen je hoofd en zet ik je achter een raam neerMag je mooi al mijn verspilde geld terug gaan verdienen
Nogmaals: niet als ze bezet is. Take it or leave it, bitsj.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je gooit je plannen toch vanzelfsprekend om wanneer er een Brabantse schone mee gaat?
Ik moest bijna lachenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee
Dan een mooie wandeling door het centrum als het donker wordtZo beetje overal langs de grachten, en uiteindelijk langs de wallen met de mooie rode lampen
Dan zet ik een pistool tegen je hoofd en zet ik je achter een raam neerMag je mooi al mijn verspilde geld terug gaan verdienen
Ow, what-eva. Heb jij soms geen vrouwelijke vriendenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Nogmaals: niet als ze bezet is. Take it or leave it, bitsj.
Euhh Samsung F480 touchwizz volgens mij. Haha klote ja.?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je gooit je plannen toch vanzelfsprekend om wanneer er een Brabantse schone mee gaat?
[..]
Whihi, wat voor touch screen heb je?
Ik heb er een van Samsung. Ook touchscreen, wat een klote ding.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee
Club.quote:
Die ben ik allemaal al aan het klaarkneden voor het geval de relatie uitgaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, what-eva. Heb jij soms geen vrouwelijke vrienden? Jij kijkt meteen of het potentieel neuk materiaal is, en zo niet dan mag ze wieberen
?
Like doh?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, what-eva. Heb jij soms geen vrouwelijke vrienden? Jij kijkt meteen of het potentieel neuk materiaal is, en zo niet dan mag ze wieberen
?
Nadeel is ook als je een woord verkeerd typt je vroeger met een drukknopje heel snel op c kon drukken, nu met die touchscreen ken je wel snel met je duim op die c drukken in je schrem, maar hij gaat eerst elke actie "verwerken" en dat pokkelang!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh Samsung F480 touchwizz volgens mij. Haha klote ja.?Ik moet er ook heel erg aan wennen, ik druk steeds verkeerd en smsen gaat rete langzaam.
Hmm, volgens mij heb ik die ook. Of een andere versie, geen idee. Ik heb 'm nu al een tijdje maar dat touchscreen wordt er niet makkelijker op. Misschien moet ik ook niet 5 dingen tegelijk doen als ik sms, dat kan schelen. Maar het is zeker niet een van m'n betere telefoons geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh Samsung F480 touchwizz volgens mij. Haha klote ja.?Ik moet er ook heel erg aan wennen, ik druk steeds verkeerd en smsen gaat rete langzaam.
Jij welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Die ben ik allemaal al aan het klaarkneden voor het geval de relatie uitgaat.
Dat argument houdt geen stand in een mobiele wereld, er hoeft er maar een jou te spotten en het staat met een half uur vol!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Club.
En meer mag ik niet loslaten van m'n woordvoerder, anders trommel ik onbedoeld te veel fans bijeen. En ik wil ook wel eens rustig en ongestoord uit kunnen gaan met wat vrienden.
Mm dat heb ik niet volgens mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nadeel is ook als je een woord verkeerd typt je vroeger met een drukknopje heel snel op c kon drukken, nu met die touchscreen ken je wel snel met je duim op die c drukken in je schrem, maar hij gaat eerst elke actie "verwerken" en dat pokkelang!
Ahh oke. Ik denk dat ik vooral even moet wennen. Moest ik met m'n andere ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik die ook. Of een andere versie, geen idee. Ik heb 'm nu al een tijdje maar dat touchscreen wordt er niet makkelijker op. Misschien moet ik ook niet 5 dingen tegelijk doen als ik sms, dat kan schelen. Maar het is zeker niet een van m'n betere telefoons geweest.
Hmmm...ik had dan de E900 van samsung maar ik vind de c toets stukken sneller op een toestel met druk toetsen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm dat heb ik niet volgens mij.
[..]
Ahh oke. Ik denk dat ik vooral even moet wennen. Moest ik met m'n andere ook.
'Mijn hart staat op -10. Als liefde blind maakt, laat angst je dan dingen inzien?'quote:
"Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht."quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Mijn hart staat op -10. Als liefde blind maakt, laat angst je dan dingen inzien?'
'Laat die hand maar los.. of, pak er juist een vast.'
Zoveel geniale zinnetjes.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:10 schreef jordeeeh het volgende:
Maar goed, ik ga douchen en slapen. Morgen weer werken.
'Niemand weet wat me leidt, losgekoppeld van alles. Voel me alleen pas bevrijd.'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:13 schreef IQM het volgende:
[..]
"Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht."
Net even geprobeerd, maar het gaat heel snel bij mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hmmm...ik had dan de E900 van samsung maar ik vind de c toets stukken sneller op een toestel met druk toetsen!
Brainpower heeft vaak wel leuke vondsten ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Mijn hart staat op -10. Als liefde blind maakt, laat angst je dan dingen inzien?'
'Laat die hand maar los.. of, pak er juist een vast.'
Zoveel geniale zinnetjes.
Hmmm....das beter dan!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net even geprobeerd, maar het gaat heel snel bij mij.
Heel veel mensen hebben ook t9 bij het smsen, maar dat lukt nooit bij mij.
Ik hekel t9quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net even geprobeerd, maar het gaat heel snel bij mij.
Heel veel mensen hebben ook t9 bij het smsen, maar dat lukt nooit bij mij.
Slaap lekker, Allure.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Niemand weet wat me leidt, losgekoppeld van alles. Voel me alleen pas bevrijd.'
Begrijpelijk dat dit op TMF nooit een hit is geworden.
Anyway, ik ga maar eens richting m'n bed. Trusten.
& trusten Fas.
Doe ik ook. Hij kent heel veel woorden niet en dan moet je dat anders instellen om dat lettertje voor lettertje te doen, wat een werk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hekel t9
Gewoon lettertje voor lettertje hier.
Trusten Allure.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Niemand weet wat me leidt, losgekoppeld van alles. Voel me alleen pas bevrijd.'
Begrijpelijk dat dit op TMF nooit een hit is geworden.
Anyway, ik ga maar eens richting m'n bed. Trusten.
& trusten Fas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |