Ze heeft top-100 gestaan. Alhoewel, dat zegt natuurlijk nog niksquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:15 schreef jojomen4 het volgende:
Ik wist niet dat ze ooit zo slank was als op die eerste foto.![]()
He, dat komt mij bekend voorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:05 schreef Ambrosius het volgende:
Het laden duurt even, maar dan heb je ook wat.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:32 schreef Ambrosius het volgende:
Het duurt wat lang voordat de OP is geleden, maar dan heb je ook wat.
Dat zijn berichtenquote:“Nothing can ever demotivate me,” Federer said in preparation for his first tournament in six weeks, the BNP Paribas Open — where the desert has been a hospitable host, as three successive titles from 2004 testify. The Swiss has won 14 Masters events — a number that he insists will not become a grand-slam tournament bogey.
Ten 1e waarom zou hij gay zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:18 schreef LaTiNo het volgende:
Oh dear.....daar gaat zijn carriere![]()
En hij is dus blijkbaar toch niet gay.....
quote:
quote:En hij is dus blijkbaar toch niet gay.....
ik had toch al een keer eerder aangekaart dat ik het vermoeden had dat hij gay was? Toen viel iedereen nog over me heen dat ik bekrompen zou zijn enzo, al vergeten?quote:
dat kan idd, maar ik dacht meer aan een verstandshuwelijk voor marketingtechnische redenen, niet dat hij nog in denial zou zijn ofzoquote:Ten 2e hij zou het alnog kunnen worden.
I don't, het was gewoon een gevoel dat ik bij hem had als ik hem zag bewegen.quote:Ten 3e, who cares als hij homo zou zijn?
Je vermoedt dat hij gay is..,quote:
en dan dit? Moet je ons iets vertellen Latinoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:04 schreef LaTiNo het volgende:
een gevoel dat ik bij hem had als ik hem zag bewegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die Federer kan wel aardig tennissen is me eens opgevallen. [...]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je vermoedt dat hij gay is..,
[..]
en dan dit? Moet je ons iets vertellen Latino
Wat doet iedereen moeilijk over het feit dat ik denk dat ik iemand homo is. Het is hetzelfde als zeggen dat je vermoed dat iemand van Hardrock houd ofzo. Jullie doen net alsof het een belediging is ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet toch dat hij er een geintje van maakt. Het was niet serieus bedoeldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:56 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Wat doet iedereen moeilijk over het feit dat ik denk dat ik iemand homo is. Het is hetzelfde als zeggen dat je vermoed dat iemand van Hardrock houd ofzo. Jullie doen net alsof het een belediging is ofzo...
Dit is een forum voor échte mannen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:56 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Wat doet iedereen moeilijk over het feit dat ik denk dat ik iemand homo is. Het is hetzelfde als zeggen dat je vermoed dat iemand van Hardrock houd ofzo. Jullie doen net alsof het een belediging is ofzo...
Shit, daar word ik nou al weer benadeeld door mijn gebrek aan humorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je ziet toch dat hij er een geintje van maakt. Het was niet serieus bedoeld
quote:
Daar kun je op trainen. Ik heb het ook geleerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:48 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Shit, daar word ik nou al weer benadeeld door mijn gebrek aan humor
Dat word nog een leuke rivalry over een jaar of 18, zoontje van Fed en Mirka vs het zoontje van Andre en Steffiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:51 schreef tennisboy het volgende:
Leuk dat Federer vader wordt. Laat die kleine maar alle records verbeteren van Federer
Als je last hebt van je rug is het niet slim om dus constant te gaan trainen. Anders had hij net zo goed Dubai en de Davis Cup kunnen spelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:01 schreef jojomen4 het volgende:
In dat interview zegt hij dat hij afgelopen weken heeft gerust, en dat hij de laatste week hard heeft getrained.![]()
Dacht dat die 6 weken hard aan het trainen was op z'n nieuwe tactiek om Rafa van de baan af te meppen. Niet dus.
Hij had er geen last van dacht ik. Het was toch "precaution"?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als je last hebt van je rug is het niet slim om dus constant te gaan trainen. Anders had hij net zo goed Dubai en de Davis Cup kunnen spelen.
Zijn rug was niet niet helemaal hersteld en nog niet sterk genoeg. Daar heeft hij dus eerst de tijd voor genomen om die rug te laten herstellen en oefeningen doen om die rug sterker te maken. Daarna is hij pas weer volop gaan trainen op de baan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hij had er geen last van dacht ik. Het was toch "precaution"?
quote:Federer vrolijk terug
INDIAN WELLS - De Zwitser Roger Federer heeft zaterdag (plaatselijke tijd) een succesvolle rentree gemaakt in het tenniscircuit. Na een vrijwillige pauze van zes weken won de nummer twee van de wereld in de tweede ronde van het toernooi van Indian Wells van de Fransman Marc Gicquel (7-6 6-4).
Het was Federers eerste partij na zijn nederlaag in de finale van het Australian Open tegen de Spanjaard Rafael Nadal. Nadien nam de voormalige nummer 1 van de wereld rust om zijn opspelende rug te ontlasten en om specifieke trainingen te ondergaan. Afgelopen week maakte hij bovendien bekend dat zijn vrouw in verwachting is.
,,Ik denk niet mijn focus op tennis veel zal veranderen door mijn toekomstige vaderschap'', liet Federer na afloop van zijn zege op Gicquel monter weten. ,,Ik ruim in mijn agenda altijd al tijd in om even los van het tennis te komen. Ik kom dan pas terug als ik er fysiek en mentaal weer helemaal klaar voor ben. Daarom heb ik ook de laatste zes weken niet gespeeld.''
Federer wilde niet precies zeggen, wanneer zijn vrouw is uitgerekend. Hij hield het op ergens in de zomer. ,,Ik ben er flink door geraakt. Het is iets waar ik al een paar jaar aan loop te denken. Als het dan daadwerkelijk gebeurt, krijg je wel een andere kijk op het leven. Maar het zou mij juist best wel eens kunnen motiveren om nog lang te blijven spel
quote:De Bilnaad van Nadal
Uitgegeven: 3 februari 2009 10:24
Laatst gewijzigd: 3 februari 2009 10:24
Ik weet niet wat voor onderbroeken Rafael Nadal draagt, maar één ding is zeker: het zijn afschuwelijk slechte. Ik schat dat hij ze per dozijn tegelijk inkoopt bij de Spaanse Zeeman.
De service van Nadal is al duizenden keren beschreven, nagedaan, uitgelachen en bespot. Vooral vanwege dat ene moment. Dat moment waarop hij, schijnbaar zonder enige gêne, zijn onderbroek uit zijn bilnaad plukt.
De linkerhand stuitert, de rechterhand plukt. Niet een weggemoffeld, elegant plukje met de nagelpunten van duim- en wijsvinger, maar een pluk zoals je de bloemkool uit het afvoerputje haalt of een rioolverstopping verhelpt. Met de hele hand, de mouw het liefst opgestroopt.
Zeeman Español
Het stoort hem blijkbaar niet, die onderbroek. Die grote, vaalwitte flop van de Zeeman Español. Die onderbroek die als een bungalowtent om zijn lendenen flubbert. Die onderbroek die jeukt en kriebelt. Die onderbroek die als een kakkerlak naar alle plekken kruipt waar je hem niet wilt hebben. Misschien vindt Rafa het wel fijn, zo’n onderbroek.
Misschien is hij het wel gewend. Heeft zijn moeder hem al sinds hij een klein Nadalletje is gemarteld met grote witte bungalowtenten. Is hij bij de gymles vroeger ook al gepest met de remsporen in zijn witte Zeeman. Misschien weet hij wel niet beter.
Ik denk het niet. Ik denk dat Nadal het maar al te goed weet. Die onderbroek, dat is een wapen. Zeker als hij speelt tegen Roger Federer.
Smetteloos
Ga maar na: Federer, de smetteloze Zwitser. Geboren en getogen in een land dat gebouwd is op Pünktlichkeit. Op orde en netheid. Wit is er hagelwit. Kleding hoort van onberispelijke kwaliteit te zijn. En etiketten zijn er om nageleefd te worden.
Die schaamteloze bilnaaduitpluizing van Nadal is waarschijnlijk bij wet verboden in Zwitserland. Staat minimaal een paar jaar gevangenisstraf op. Dat doe je niet. En zeker niet vanwege een Zeeman-onderbroek.
Costa del Sol
Je ziet het aan Federer. Aan zijn houding, aan zijn spel - hij trekt het niet, de gedachte aan de onderbroek van Nadal. Het spookt door zijn hoofd. Die flubberende achterflap. Die paëlla-gele vlekken aan de voorkant. Die remsporen zo bruin als Costa del Sol-toeristen in de binnenkant.
Hij krijgt er zijn gedachten niet vanaf. Iedere keer dat Nadal aan de overkant van het net zijn onderbroek uit zijn bilnaad plukt, blokkeert Federer. Hij vergeet zijn tactiek en zijn voetenwerk; zijn concentratie vloeit weg. Nodeloos te zeggen dat het funest is voor zijn spel.
Federer denkt aan die onderbroek, Nadal scoort de punten. Die onderbroek is een nachtmerrie voor Federer. ’s Nachts wordt hij badend in het zweet wakker omdat hij droomt van wit, bruin en geel. Onderbroek als ultieme frustratie. Mein Gott, die Unterhosen! Verdammt! Verdammt! Verdammt!!!
Sponsor
Dat Rafael Nadal de Australian Open won, was geen verrassing. Even had Federer hoop, toen hij vernam dat Nadal een nieuwe outfit was aangemeten door zijn sponsor.
Maar al snel bleek dat Rafa zijn onderbroeken nog steeds koopt dan bij de Zeeman. Never change a winning habit. Hij zou wel gek zijn. Die onderbroek heeft hem de nummer één-positie bezorgd, en een eindeloze serie overwinningen op de beste tennisser van de wereld.
Uitgeplozen
Federer huilde na de finale. Wéér een nederlaag. Wéér die onderbroek. Hij verlangt intens terug naar zijn nummer één-status, naar zijn titels. Naar de dag dat hij Nadal eindelijk weer verslaat. Het zal bij onvervuld verlangen blijven. De bilnaad van Rafa is nog lang niet uitgeplozen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef LaTiNo het volgende:
Ik vind het maar een zwak bs-stukje
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef LaTiNo het volgende:
Ik vind het maar een zwak bs-stukje
Ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:31 schreef Angelof9 het volgende:
Ben ik hier de enige metzonder gevoel voor humor?
Laten we het erop houden dat onderbroekenlol niet mijn soort humor isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:31 schreef Angelof9 het volgende:
Ben ik hier de enige met gevoel voor humor?
Is dat kind van Federer nou al geboren?quote:
quote:Q. You spent some time working on your back in Dubai, but have you tried to make any technical adjustments to your serve at all?
ROGER FEDERER: You're talking about my backhand or serve?
Q. No, your serve. Have you made any technical adjustments to your serve because of your back?
ROGER FEDERER: No, and I haven't worked on my serve a whole lot in Dubai, because I try and save it. Only served it a little bit towards the end, so actually I was saving it.
But, yeah, I haven't had to adjust my technique yet, which is a good thing.
Q. This is a bit of an old topic, so apologies for asking. I haven't had a chance to ask you about it. In Melbourne at the final ceremony, many people felt your emotions were really poignant. They revealed the human side. Touched a lot of people. My understanding is you told Swiss television that it was embarrassing. What are your thoughts about that moment? Do you think it revealed something special, or what was it? Was it embarrassing?
ROGER FEDERER: Well, I mean, you can say embarrassing and then explain it, you know. It's not just right out embarrassing, because I don't mind it happening. I just what I don't like is that people think they know why it happened. It's very simple: You go out five hours and try everything you can and you spend three weeks in one city. You love tennis, and you get emotional because the fans are into it and you feel like you're so close, and all of a sudden you realize yet you're so far again.
So this is what brought out the tears, I guess. Then seeing again the old scenario of Rod Laver there, just Australian fans are so respectful and so knowledgeable of the game, that kind of created that kind of emotion. It had nothing to do with, Oh, my god, I'm never going to win this tournament again. Oh, god I'm so disappointed. I can't believe it.
It was just something I couldn't control. So it was nice to get it out. Instead of getting it out maybe in the locker room it happened in the center court maybe in front of anybody. That's the tough part for me to handle. But I could handle it, and I still believe it shows that there is a human side to, I mean, any player, you know, because we care about this game and try hard.
When it doesn't happen, you know, we're not we're not happy, we're sad, you know. That's what happened at the end of the tournament. Everything sort of kind of breaks out. It was it was interesting to go through it, you know. It was not the first time I cried, so... (laughter.)
Q. It was a reflection of how much you cared and how much you care for the game?
ROGER FEDERER: For the game. Not for the record, not because it was Rafa. It had nothing to do with all those things, what people wrote about.
Q. Was that fun today? Because watching it was a lot of fun. It was great shot making from both ends of the court.
ROGER FEDERER: Today?
Q. Yeah.
ROGER FEDERER: Yeah, I mean, I enjoy playing Fernando because it's so tactical. You know, but then at the same time it's so brutal, you know, so aggressive. You think you have a slight chance to win the point, and then you realize, no, there's actually none.
It's pretty interesting with him. And then 30 Love up he doesn't care if it's a forehand or backhand coming his way, he's just going to rip it anyway. So there is lack of rhythm at times. He can serve extremely well, as well, even though he's not that tall.
But, yeah, we know each other since a long time. We've played on many occasions so we know each other's games very well. I think that's always fun to play somebody like that.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:45 schreef Angelof9 het volgende:
Wel op blijven letten he? Dat is Gwen Stefani, een vriendin van de Feds.
quote:
Nou leuk hoor. Ik had hem nog niet gezien en nu is het dus geen verrassing meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:17 schreef Angelof9 het volgende:
Ik kreeg trouwens opeens een tennis magazine in de bus met een grote foto van Federer op de cover!![]()
Ja, dat is wel raar bij de Telegraaf staat het nu ook dat Federer Monte Carlo overslaat. Waarschijnlijk wilt hij die volle week gebruiken om te trainen en vervolgens Nadal verslaan in de RG finalequote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap dit bericht niet helemaal. Er staat in dat Federer Monte Carlo dit jaar overslaat. Maar dat is al maanden bekend. Het stond al vanaf het begin niet op zijn schema voor 2009. Nja,misschien twijfelde hij nog.
Maar wat ik dus raar vind, is dat het wordt gebracht als nieuws terwijl al bekend was dat hij Monte Carlo niet zou spelen ar alleen Rome.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:43 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel raar bij de Telegraaf staat het nu ook dat Federer Monte Carlo overslaat. Waarschijnlijk wilt hij die volle week gebruiken om te trainen en vervolgens Nadal verslaan in de RG finale. Hij zal wel denken 2 keer Nadal verslaan is te moeilijk( achter elkaar op gravel) dus probeert hij hem in de Grandslam Finale van RG te verslaan.
.
Hij verlies wel gewoon 700 punten op de ranglijst.
Ja, dat is wel raar. Roger Federer weet zijn planning natuurlijk het best dan de andere site'squote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat ik dus raar vind, is dat het wordt gebracht als nieuws terwijl al bekend was dat hij Monte Carlo niet zou spelen ar alleen Rome.
"Het best dan"? Ga aan je Nederlands werken joh.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:13 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel raar. Roger Federer weet zijn planning natuurlijk het best dan de andere site's.
Any Murray?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef Angelof9 het volgende:
Grrr, Any Murray heeft de eerste set alweer gewonnen...
Ik hoop dat dat niet geldt voor mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:26 schreef Angelof9 het volgende:
hahah, grappige typo! Ik heb wel een regel dat ik de namen van mensen die ik niet respecteer weiger correct te spellen
[...]
Federer-fan.quote:
Ja, dramatisch. Een combinatie van geen concentratie, geen ritme en vooral geen vertrouwen.quote:En FedererWat was dat nou in die laatste set? Echt onbegrijpelijk.
Hoezo dat?quote:Op zondag 22 maart 2009 01:37 schreef jojomen4 het volgende:
Als Fed komende tijd niks wint zie ik hem dit seizoen helemaal stoppen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef Angelof9 het volgende:
Als ie gewoon weer eens lekker een toernooitje wint, dan kont hij er wel weer in denk ik. Maar op het moment gaat het niet best. Een zwaar dipje.
En bij de laatste gewoon weer in de finale stond!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Je weet wel dat hij bij de laatste 19 grandslamtoernooien de halve finale heeft gehaald en dat hij het op een na laatste grandslamtoernooi won?
Omdat ik hem niet zo snel een GS titel zie pakken. En als die te lang droog staat dan denk ik dat de motivatie wat minder zal worden, toch met die baby in z'n hoofd. En met de mentaliteit die ik tot nu toe heb gezien, waarbij ik hem eigenlijk een watje vind en geen harde knokker.. dan krijg ik al snel het idee dat hij denkt "fuck it, waar doe ik het nog voor".quote:Op zondag 22 maart 2009 22:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Je weet wel dat hij bij de laatste 19 grandslamtoernooien de halve finale heeft gehaald en dat hij het op een na laatste grandslamtoernooi won?
Zag je hem wel vorig jaar de US Open winnen?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:19 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Omdat ik hem niet zo snel een GS titel zie pakken.
Baby in zijn hoofd?quote:En als die te lang droog staat dan denk ik dat de motivatie wat minder zal worden, toch met die baby in z'n hoofd.
Daar ben ik het iet mee eens. Ik heb hem er zelf een paar jaar voor bekritiseerd dat het hem weinig leek te interesseren, maar dat idee heb ik nu niet. Hij straalt meer emotie en meer 'beleving' uit dan ooit.quote:En met de mentaliteit die ik tot nu toe heb gezien, waarbij ik hem eigenlijk een watje vind en geen harde knokker.. dan krijg ik al snel het idee dat hij denkt "fuck it, waar doe ik het nog voor".
Welk klein toernooi bedoel je dan? Die speelt hij amper.quote:Een kleine titel pakken is leuk, maar die tellen eigenlijk toch niet mee, dus om nou te denken dat hij bij winst van een klein toernooi weer in z'n winning mood terecht zal komen denk ik niet.
Ja, met Nadal erbij wordt het gewoon lastig.quote:Daarnaast zal hij tijdens de grote toernooien toch telkens de sterkere tegenstanders tegenkomen in de laatste rondes. Als die nu al soms tegen Murray en Djoko het lastig heeft, dan moet die die eerst nog verslaan, om vervolgens Rafa in de finale te verslaan (niet dat Rafa in elke finale zal staan maar RG mogen we wel vanuit gaan en Wimbledon heeft hij iig een goede kans om ver te komen).
Ik ook niet.quote:Naja.. ik weet het niet.
Ja.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zag je hem wel vorig jaar de US Open winnen?
[..]
[..]
Welk klein toernooi bedoel je dan? Die speelt hij amper.
[..]
Hopelijk maakt Federer zijn uitspraken waar. Ik kan niet wachten tot Federer weer een keer Nadal verslaat.quote:Federer ligt niet wakker van kwelgeesten
Roger Federer Foto: AFP MIAMI - Op weg naar hernieuwd succes hoopt Roger Federer tijdens het prestigieuze tennistoernooi van Miami op de felbegeerde eindzege. Tijdens die missie zullen zijn kwelgeesten Rafael Nadal en Andy Murray niet door zijn hoofd spoken. Verwonderlijk, aangezien Federer de laatste vijf partijen, waaronder de thriller op de Australian Open, verloor van Nadal en onlangs werd hij in Indian Wells voor de zoveelste keer dit jaar geklopt door Murray. "Ik kan het wel gaan analyseren en er een groot probleem van maken, maar soms gebeuren dit soort dingen gewoon", aldus een realistische Federer.
"Natuurlijk was ik na de nederlagen in Australië en ook in Indian Wells teleurgesteld, maar het betekent niet het einde van de wereld", vervolgde Federer, die in Miami zijn successtory begint tegen de Amerikaan Kevin Kim. "Het speelt niet meer in mijn gedachten. Als ik op de baan sta, probeer ik gewoon ieder punt zo goed mogelijk te spelen."
Federer verwacht dan ook dat hij binnenkort weer van Nadal zal winnen. "Op hardcourt moet ik agressief tegen hem spelen. Daar bestaat geen twijfel over. Maar ik weet hoe ik hem moet aanpakken. Om dat te weten, heb ik hem immers al vaak genoeg verslagen."
Basel, maar het idee klopt. Vorig jaar won hij de US Open als enige grote titel. Voor de rest alleen Basel, Estoril en Halle. Dat zijn nu één 500 en twee 250's respectievelijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ja.
En ik bedoel Halle (waar die volgens mij al jaren heerst), en volgens mij speelt die ook in Bern ofzo een toernooi. Deze toernooi's zie ik hem nog wel easy winnen. De rest is wat lastiger.
Ik ben niet overtuigd moet ik zeggen. Hij kan moeilijk iets anders zeggen, maar Nadal is toch een behoorlijke angstgegner voor hem lijkt me.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:05 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Federer zijn uitspraken waar. Ik kan niet wachten tot Federer weer een keer Nadal verslaat.
Ja, dat helaas wel. Op Wimbledon zal Federer zeker winnen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd moet ik zeggen. Hij kan moeilijk iets anders zeggen, maar Nadal is toch een behoorlijke angstgegner voor hem lijkt me.
Wat is trouwens de bron van dit artikel?
De afgelopen 2 jaar zelfs al.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:43 schreef sven2345 het volgende:
Waar baseer je op dat Federer Wimbledon "zeker" zal winnen. De wens zal wel de vader van de gedachte zijn, maar de afgelopen 2 jaar was Nadal gewoon beter dan Federer op Wimbledon, vind ik dan
Alleen afgelopen jaar hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:43 schreef sven2345 het volgende:
Waar baseer je op dat Federer Wimbledon "zeker" zal winnen. De wens zal wel de vader van de gedachte zijn, maar de afgelopen 2 jaar was Nadal gewoon beter dan Federer op Wimbledon, vind ik dan
Nadal kreeg nog wel kansen om een break voor te komen in de 5e.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alleen afgelopen jaar hoor.In 2007 won Federer toch echt met 6-2 in de vijfde set.
Tja, Nadal was in 2007 misschien wel lichtjes de betere, maar vorig jaar was Federer zeker niet minder en op de AO ook niet zoals je zegt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef sven2345 het volgende:
wat een scoreboard journalistiek federer-fan...hij won de 5e met 6-2 idd.....de hele wedstrijd was Nadal net iets beter maar kon het niet afmaken omdat Federer zichzelf kon redden met goeie services........AO was ook 6-2 in de 5e:P maar toen leek federer juist weer de betere in de partij
Ja, dat klopt, maar Federer heeft gewonnen en dan kun je denk ik moeilijk volhouden dat Nadal beter was.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal kreeg nog wel kansen om een break voor te komen in de 5e.
Oké, maar Federer was dit jaar op de AO ook de betere en hij won niet. Het gaat er bij tennis toch helemaal niet om wie er beter speelde maar om wie er wint? Voor beter spelen maar verliezen koop je niet veel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef sven2345 het volgende:
wat een scoreboard journalistiek federer-fan...hij won de 5e met 6-2 idd.....de hele wedstrijd was Nadal net iets beter maar kon het niet afmaken omdat Federer zichzelf kon redden met goeie services........AO was ook 6-2 in de 5e:P maar toen leek federer juist weer de betere in de partij
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:55 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Federer d. Kim
6-3 6-2
1 uur 4 minuten
alsof serveren geen legitiem/integraal onderdeel van de sport is.quote:.....de hele wedstrijd was Nadal net iets beter maar kon het niet afmaken omdat Federer zichzelf kon redden met goeie services........
mooie kleurencombinatiequote:Op maandag 30 maart 2009 00:23 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Federer d. Kiefer
6-4 6-1
Ja dat gaat hij zeker. Met 19 halve finales en 12 van de laatste 13 Grand Slam finales op rij gaat hij er sowieso nog 2 halen.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:06 schreef TubewayDigital het volgende:
on topic, gaat hij de 15 halen voor het eind van zijn carriere
Ik ook. Erg stijlvol.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zeker ja. Ik vind het een toffe outfit
Zoals Andy Roddick een keer zei over Federer: "he created a monster for himself" ...iedereen verwacht altijd maar dat Federer alles wint en is met iets minder al teleurgesteld. Feit is dat hij het nog altijd supergoed doet op de Grandslams.........Wimbledon een dubbeltje op zijn kant toch wel...alleen in de masters series tournooien heeft hij vorig jaar teleurgesteld, maarja dat kwam weer door die Pfeifferquote:Op maandag 30 maart 2009 15:48 schreef cmck het volgende:
Ik snap echt niet waarom sommige mensen denken dat Federer gaat stoppen. Vorig jaar speelde hij 3 GS finales, won er daanvan 1 en speelde een GS halve finale. Hoezo sechte prestaties? Het enige wat ik zie is dat hij het vorig jaar wat minder goed deed. Ik zie een "topspeler" als Djokovic die meteen begint te mekkeren als hij pijntjes heeft of als hij last heeft van de warmte niet zover komen hoor.
Hij verdient meer respect.
Volgens mij zei Federer dat over zichzelf.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:02 schreef sven2345 het volgende:
[..]
Zoals Andy Roddick een keer zei over Federer: "he created a monster for himself" ...iedereen verwacht altijd maar dat Federer alles wint en is met iets minder al teleurgesteld. Feit is dat hij het nog altijd supergoed doet op de Grandslams.........Wimbledon een dubbeltje op zijn kant toch wel...alleen in de masters series tournooien heeft hij vorig jaar teleurgesteld, maarja dat kwam weer door die Pfeiffer
Dat zei hij over zichzelf ja. Hoewel anderen dat ook hebben gezegd. En het is ook wel zo. Hij heeft 4 jaar achter elkaar gepresteerd wat nog nooit iemand 1 jaar heeft gedaan. (Heel misschien Rod Laver met zijn Grand Slam, maar dat was natuurlijk maar op 1 ondergrond en totaal anders dan nu).quote:Op maandag 30 maart 2009 16:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij zei Federer dat over zichzelf.
1 ondergrond? en RG dan? Ik dacht dat alles gras was behalve RG.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat zei hij over zichzelf ja. Hoewel anderen dat ook hebben gezegd. En het is ook wel zo. Hij heeft 4 jaar achter elkaar gepresteerd wat nog nooit iemand 1 jaar heeft gedaan. (Heel misschien Rod Laver met zijn Grand Slam, maar dat was natuurlijk maar op 1 ondergrond en totaal anders dan nu).
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |