Het staat nu 28-27 voor mij, met de topic-openers.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sorry Peter, ik dacht dat ik de LaPo had.
Gewoon, het lijkt mij dat als je in bijv al 12 dagen in zo'n muffe bunker zit opgesloten en je hebt nog 13 te gaan, dat je dan wel even een uurtje van het voorjaarszonnetje wil genieten.quote:
Dat is dus niet de bedoeling want we willen bloed zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso, even een uurtje weg van de groep lijkt me dan al een verademing.
Jij wel!quote:
Ja nou ja, dat soort dingen, daar wil ik best een stem in hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Copycat het volgende:
Ah okay, gewoon even aan de buitenkant van de bunker zitten.
Misschien tegen het eind van de rit, een kwartiertje.
Ik zeg streng en spartaans!
Korfbal is wel gezamelijk douchen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil graag zo`n korfbalopdracht, dat ze zoveel mogelijk ballen in de korf moeten gooien.
Met een koker om de arm toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil graag zo`n korfbalopdracht, dat ze zoveel mogelijk ballen in de korf moeten gooien.
Ik weet nog dat ik op een donderdag tijdens BB5 extra snel naar huis fietste om het live mee te kunnen gaan maken.
Sjeesss....dat jullie dat nog allemaal weten.quote:
Nou, het enge was dat dit als eerste in mijn hoofd schoot toen ik dat korfballen van Peter las.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Sjeesss....dat jullie dat nog allemaal weten.
1. dat wij van de SC gratis toegang tot de streams hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef dieenebart het volgende:
Maak maar een lijst van wat jullie wel en niet willen beslissen
Ja dat been!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het enge was dat dit als eerste in mijn hoofd schoot toen ik dat korfballen van Peter las.![]()
Vond trouwens laatst nog een briljante cap op een oude harde schijf van die erwtensoep dat badje met het been van Rob met die slipper eraan
Ook Scanman lag lekker op snelheid daar op pagina 6.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs APK postte sportief mee: [BB SC #420] Uur van de waarheid met korfballen
En dat is het leukst live dus wél streamsquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling want we willen bloed zien.
Is daar al antwoord op gegeven?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, zolang Huub maar niet bij dit project betrokken wordt, en er 24/7 streams zijn, vind ik het allang best.
Er staat wel:quote:
Maar het is nog niet zeker of het financieel rond komt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nee, gewoon vaak het licht uit![]()
streams op 8 man in een bunker, 25 dagen
Ah ok, dank je Peter!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er staat wel:
[..]
Maar het is nog niet zeker of het financieel rond komt.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Marrije het volgende:
En welterusten iedereen!
Ik geloof er ook helemaal niets van.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik heb zomaar het gevoel dat er weer eens iets enorm wordt opgeblazen door de media (terrorisme IKEA).
Het verhaal van het telefoontje uit Brussel is wel vreemd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik geloof er ook helemaal niets van.
Telefoontje uit Brussel.
En net zei de aivd deskundige bij P&W dat de verdachten criminele antecedenten hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het verhaal van het telefoontje uit Brussel is wel vreemd.
En wachten gewoon af, misschien zit het wel weer anders in mekaar, weten wij veel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef Coos het volgende:
[..]
En net zei de aivd deskundige bij P&W dat de verdachten criminele antecedenten hebben.
Dus dat rijmt ook al niet met terrorisme.
We zullen het zien.
Die blauwe smurf heb ik dan even gemist vandaag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef debuurvrouw het volgende:
En hoe past die blauw geschminkte smurf in dit verhaal?
Er kwam een twitterpic voorbij, van Dementor, waarop iemand in A'dam zuidoost werd opgepakt met een blauwe trui en een blauw geschminkt gezichtquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Die blauwe smurf heb ik dan even gemist vandaag.
Wat was daarmee?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er kwam een twitterpic voorbij, van Dementor, waarop iemand in A'dam zuidoost werd opgepakt met een blauwe trui en een blauw geschminkt gezicht
Is dat niet 1 van de aangehouden verdachten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef debuurvrouw het volgende:
En hoe past die blauw geschminkte smurf in dit verhaal?
Die indruk werd wel gewekt jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
zal er wel niets mee te maken hebben.
http://www.thebunkeronline.tv/quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Is het echt?![]()
Krijgen we een nieuwe RLS?![]()
Met streams?![]()
Of moet ik het vorige topic nalezen?
Gelukkig zijn we hier verstandig idd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
En wachten gewoon af, misschien zit het wel weer anders in mekaar, weten wij veel.
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier verstandig idd.
Niet dat GeenStijl-toontje met meteen conclusies trekken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:21 schreef Gert het volgende:
Het is altijd wel comfortabel om sceptisch te zijn. Want jij laat je niet zomaar iets wijsmaken toch zeker?
Het was Bush!quote:
Nee Boes had dit tot zijn beschikking:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was Bush!![]()
Obama lette even niet op, die was meloen aan het eten, en toen gaf Boes stiekem de opdracht aan vriendjes van de CIA om de zieliege Arabieren weer eens in een kwaad daglicht te stellen.
Bron: Kleintje muurkrantquote:Alarm (7)
donderdag 12 maart 2009
Onze Amerikaanse collega Seymour Hersh heeft ook weer eens een ei gelegd. Volgens hem verscheen er na het optreden van Osama's Flying Circus op Manhattan een nieuw Amerikaans moordcommando op het toneel. Maar dan wel met de gordijnen dicht. Alleen een uiterst beperkt aantal geheimschrijvers was op de hoogte van het bestaan van deze Joint Special Operations Command, die alleen verantwoording schuldig was aan Dick Cheney, de Darth Vader van George Wacko's junta. Zelfs de CIA met haar toch weelderige slagerijafdeling werd erbuiten gehouden. Voor de rest was het terug naar de good old days. Een lijssie aanleggen van de oliebollen die opgeruimd moesten worden. Stiekem een land enteren, een middelvinger voor de eventuele ambassadeur, de oliebollen in kwestie 72 maagden of een broodje Philadelphia bezorgen en weer weg wezen. Rapportje aan Dick en dat was het. Congres? Senaat? Ja, doei.
Nou horen we dit niet voor het eerst. Toen Wacko's pappa als vice-prez actief was trok hij bijvoorbeeld de Iran-Contrakar en binnen die context zijn er in Nicaragua, het Midden-Oosten en Afghanistan ook dingen gebeurd die zelfs voor Cillit Bang een mission impossible opleveren.
Brengt ons bij de alarmerende gebeurtenissen van eind augustus 2007. Toen vloog een B52 met een paar onder de verantwoordelijkheid van Dick vallende atoombommetjes aan boord tegen alle protocollen in dwars over de US of A naar de luchtmachtbasis Barksdale (1). In plaats van naar de dump om de bewuste bommetjes te demonteren. Er bleken zogenaamd enorme procedurefouten te zijn gemaakt. Maar dan wel fouten die zelfs een voddenboer in de VUT nog niet had gemaakt. En Barksdale is een luchtmachtbasis die specifiek is ingericht voor de wedstrijden in het Midden-Oosten en aanpalende trapveldjes. Het is dat de zaak naar buiten kwam, maar anders hadden we zo maar rond 9/11 2007 boven Teheran en omstreken opnieuw een voorstelling van een Flying Circus mogen meemaken. Met aan boord de boys van de Joint Special Operation Command. Nog een halfjaartje en het is weer 9/11. Je houdt je hart vast (2). Stay tuned.
(1) Zie de afleveringen 4 en 5 van deze serie op 6 en 10 september 2007
(2) Zie ook "Remember elf september" dd. 18 en 20 februari jl. waarin verhaald wordt hoe op 9/11 2008 in ijltempo 55 miljard dollar langs electronische weg uit Amerikaanse spaarpotten verdween.
Da's wel een Geen Stijl-talentje.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee Boes had dit tot zijn beschikking:
[..]
Bron: Kleintje muurkrant
dit moet ik ook nog eens gaan lezenquote:(2) Zie ook "Remember elf september" dd. 18 en 20 februari jl. waarin verhaald wordt hoe op 9/11 2008 in ijltempo 55 miljard dollar langs electronische weg uit Amerikaanse spaarpotten verdween.
Ja, en op zondag mag er niet meer gebeld worden met de CDA-achterbanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:02 schreef Coos het volgende:
en deze:
Crisis beraad gaat maandag verder.
Wat een rat is die Bos toch. Zaterdag is er partijraad.
Die ratten zitten volgens mij meer bij het CDA?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:02 schreef Coos het volgende:
en deze:
Crisis beraad gaat maandag verder.
Wat een rat is die Bos toch. Zaterdag is er partijraad.
Zoek eens op google naar een document met de naam "De illusie van democratie" en al je vragen over corrupte politici in Nederland worden beantwoord.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die ratten zitten volgens mij meer bij het CDA?
Ondanks dat Bos er ook door besnuffeld is......
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was Bush!![]()
Obama lette even niet op, die was meloen aan het eten, en toen gaf Boes stiekem de opdracht aan vriendjes van de CIA om de zieliege Arabieren weer eens in een kwaad daglicht te stellen.
Aardig verhaal, toch mooi dat dat type kritiek nog net kan hier in Nederlandquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zoek eens op google naar een document met de naam "De illusie van democratie" en al je vragen over corrupte politici in Nederland worden beantwoord.
Misleidende titel want na het lezen ben je waarschijnlijk een illusie armer, dus ik pas.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zoek eens op google naar een document met de naam "De illusie van democratie" en al je vragen over corrupte politici in Nederland worden beantwoord.
Totdat je de verschijningsdatum ziet...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aardig verhaal, toch mooi dat dat type kritiek nog net kan hier in Nederland
Steek je kop maar in het zandquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misleidende titel want na het lezen ben je waarschijnlijk een illusie armer, dus ik pas.
Ja je weet wel, de belangrijkste industrie in dat stadje waar je woont.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Gaat het over politiek?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb net even de Spaanse kranten gechecked maar idd helemaal niets over Amsterdam.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga denk ik maar solliciteren bij Spaanse kranten, als correspondent voor Nederland.
Todas con nacionalidad alemana, de origen marroquí - Allen met Duitse nationaliteit, met Marrokaanse origen.
Bron
Stad Frits, Den Haag is een stad!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja je weet wel, de belangrijkste industrie in dat stadje waar je woont.
edit: el mundo niet gezien LSquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb net even de Spaanse kranten gechecked maar idd helemaal niets over Amsterdam.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat is er mis met bier en tieten?
Zie boven je bericht. El Mundo wel, maar die maakt van Nederlandse Marrokanen, Duitse Marrokanen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb net even de Spaanse kranten gechecked maar idd helemaal niets over Amsterdam.
Je moet doen waar je goed in bent, zei m'n seniele oudtante vroeger.quote:
Hier staan ook van die verhalen waar je eigenlijk maar zelden iets over hoort: http://www.sdnl.nl/index1024.htmlquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Totdat je de verschijningsdatum ziet...![]()
(hint: het heeft niet veel aandacht gekregen)
SDN ken ik uiteraard welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier staan ook van die verhalen waar je eigenlijk maar zelden iets over hoort: http://www.sdnl.nl/index1024.html
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
SDN ken ik uiteraard wel![]()
Ik denk dat ik maar eens ga slapen. Laatste jointje zit er in, beetje ibuprofen er bij en GO!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
SDN ken ik uiteraard wel![]()
Ik denk dat ik maar eens ga slapen. Laatste jointje zit er in, beetje ibuprofen er bij en GO!
Dat moet Twerk zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet niet meer wie, maar hier was iemand met een recept voor rode saus en ik dénk dat ik die vandaag ga maken.
Bedankt hè!
Nee gek, die heeft alleen sauzen uit potjesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat moet Twerk zijn geweest.![]()
Alles draait om de saus.. Werkelijk alles.
Dat zijn de beste receptenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee gek, die heeft alleen sauzen uit potjes
Zou maar zo kunnen jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat zijn de beste recepten![]()
Kaat38? Zij heeft ook een aantal recepten in dat topic gepost.
Ja want de zalmmoten waren in de aanbieding bij de Appie (deze week weerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:36 schreef Harajuku. het volgende:
En ze ging vegetariër worden, maar nu nog even niet
Wees er maar trots op.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:44 schreef Harajuku. het volgende:
En ik heb nog xsteeds geen zalm gegeten
Die drie plaatjes?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wees er maar trots op.![]()
Ik vond je vorige ava leuker(niet je vorige vorige
)
Nu ben ik lost, mn oude ava dus wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Die had ik niet eens gezien.. ook leuk![]()
Ik bedoelde die Britney die op z'n Harajuku's door het beeld heen hupste, maar deze is nog beter inderdaad
Bedankt Fann,quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:51 schreef FANN het volgende:
[..]
goeiemorgen Honda nog gefeliciteerd met je kleindochter !
[ afbeelding ]
Deze bunkerquote:
Tuinfluiterquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
http://www.thebunkeronline.tv/
[RLS SC #173] Over potten, dekseltjes en tuutjes
Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga hier niet meer op de toiletbril zitten. De een na de andere collega is bevangen door het babyvirus.
Heeft je moeder je wel eens verteld van de bloemetjes en de bijtjes?quote:
Maar die wonen toch niet op het toilet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft je moeder je wel eens verteld van de bloemetjes en de bijtjes?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft je moeder je wel eens verteld van de bloemetjes en de bijtjes?
Use your imagination, dude!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:23 schreef Dementor het volgende:
Maar die wonen toch niet op het toilet?
Misschien op vrijdag tijdens de borrel welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar die wonen toch niet op het toilet?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zijn echt totaal gestoord, en mogen van mij collectief gesteriliseerd worden.
Das goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:40 schreef CarOnline het volgende:
Morning all![]()
Vorige week zat ik op -5.7 en vandaag ondanks de chips en de chocola zit ik op -6.2![]()
Nog maar 3.8 kilo en nog 4 (maar) weken.
[ afbeelding ]
En een Happy Groundhog Day![]()
zit er een Ikea bij je in de buurt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:46 schreef hondjes het volgende:
Krijg nou wat, hoop geschreeuw, kijk naar buiten.
Lopen er allemaal millitairen in het park, met rugzak, te rennen.
Geen legerbasis in de buurt, waarom ze dit hier doen, heb het nog nooit gezien
en woon hier al bijna 30 jaar.
Is er wel een bunker in de buurt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:46 schreef hondjes het volgende:
Krijg nou wat, hoop geschreeuw, kijk naar buiten.
Lopen er allemaal millitairen in het park, met rugzak, te rennen.
Geen legerbasis in de buurt, waarom ze dit hier doen, heb het nog nooit gezien
en woon hier al bijna 30 jaar.
quote:Old Jokes Home
Q: What does a bible and a penis have in common?
A: Both get shoved down your throat by a Priest.
Zou je dat wel doen, dat laatste..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
Over IKEA gesproken. Heb nog geen antwoord ontvangen op mijn tweede mail nav die absurde 'zoek het lekker zelluf uit' mail vanuit 'klantenservice'.
Dus maar even een reminder gestuurd, met de hele conversatie erin gequote. Blijft dit onbevredigend, dan stuur ik een brief per post. Met anthrax.
Hatemeel!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
Over IKEA gesproken. Heb nog geen antwoord ontvangen op mijn tweede mail nav die absurde 'zoek het lekker zelluf uit' mail vanuit 'klantenservice'.
Dus maar even een reminder gestuurd, met de hele conversatie erin gequote. Blijft dit onbevredigend, dan stuur ik een brief per post. Met anthrax.
Dit gaat leuke google zoekresultaten opleveren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
"bom+ikea"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dit gaat leuke google zoekresultaten opleveren.
Hier in A'dam stond er een ME-busje bij de IKEA. Wat heb jij nog meer naar ze gestuurd eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
Volgens het journaal worden de winkels bij de ArenA vandaag extra goed in de gaten gehouden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier in A'dam stond er een ME-busje bij de IKEA.
Alleen nog maar drie mailtjes. Dat is al teveel van het slechte, hè?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:22 schreef Gert het volgende:
Hier in A'dam stond er een ME-busje bij de IKEA. Wat heb jij nog meer naar ze gestuurd eigenlijk?
Gestopt met roken ben je al, dat scheelt alweerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ben al te laat, ben ik bang. Opeens hartstikke misselijk. Als ik dadelijk zin krijg in zure bommen, weet ik voldoende.
Om sokjes te breien of ga je zitten poeren?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
Ja, dan kan ik dat geld dat ik uitspaar aan luiers spenderen. Of aan breinaalden.
Ik was in de vierde klas van de lagere school nog bezig met het breien van de sokjes waarmee we in de tweede klas begonnen ... You do the math, dan doe ik het gepoer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:41 schreef CarOnline het volgende:
Om sokjes te breien of ga je zitten poeren?
Oke.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was in de vierde klas van de lagere school nog bezig met het breien van de sokjes waarmee we in de tweede klas begonnen ... You do the math, dan doe ik het gepoer.
Dat is wel heel rigoureus. Donder me maar gewoon een keer van de trap af.quote:
Zou het helpen? Misschien kan je eerst gewoon beginnen met een Morning afterpil?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel heel rigoureus. Donder me maar gewoon een keer van de trap af.
Zit jij nou Yoghurt als abortusmiddel aan te prijzen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oke.
Rechtsdraaiend schijnt goede resultaten te hebben ofzo.
Of is dat alleen met yoghurt.
Ik heb al een aspirine genomen en een kopje slappe thee en volgens mij kon dat duivelsgebroed daar niet tegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou het helpen? Misschien kan je eerst gewoon beginnen met een Morning afterpil?
Goeiemorgen!quote:
Of onbevlekt ontvangenquote:
Uiteraard. Aan al die vunzigheden doe ik niet mee.quote:
Al dat geschuur.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Aan al die vunzigheden doe ik niet mee.
Ik zie anders rare pornobeelden voor me van klodders yoghurt die eruit lopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Aan al die vunzigheden doe ik niet mee.
Bah. Om maar te zwijgen over al die gore lichaamssappen die te pas en vooral te onpas vrijkomen.quote:
Ook getsie!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie anders rare pornobeelden voor me van klodders yoghurt die eruit lopen.
Zo'n bouvier.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:19 schreef Gert het volgende:
Ik zie anders rare pornobeelden voor me van klodders yoghurt die eruit lopen.
Ik geloof niet dat ik dat nu wil weten ...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:22 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik weet wel wat ik vanavond ga doen
geblinddoekt yoghurtgevechtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:22 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik weet wel wat ik vanavond ga doen
Soms ben jij ook net 10 jaar oud of zo he..quote:
Duhh zingen met APK natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh the suspense.![]()
CarO, laat ons niet langer in spanning.
Dat ligt aan die eighties-apparatuur van APK.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja!! Wat een goed idee.![]()
Hoe verzin je het hè. kzou wel mijn telefoontje even opladen. Geen idee hoe ik daar bijkom maar gewoon, omdat het kan.
Zit ik daar met mijn broek op mijn knieën, krijg je deze anticlimax.quote:
Nou da's bijna weer hip hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ligt aan die eighties-apparatuur van APK.![]()
[ afbeelding ]
Hahaha!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit ik daar met mijn broek op mijn knieën, krijg je deze anticlimax.
Oh ja, of wakker blijven, ook wel handigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja!! Wat een goed idee.![]()
Hoe verzin je het hè. kzou wel mijn telefoontje even opladen. Geen idee hoe ik daar bijkom maar gewoon, omdat het kan.
Mijn volgende kunstwerk 'blinde vlekken' is geïnspireerd op deze posting.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef Marrije het volgende:
Zo, net even weer het 6e zintuig gekeken, wat is dat toch boeiend!
Oeh, 'zin' 'tuig' en 'boeien'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef Marrije het volgende:
Zo, net even weer het 6e zintuig gekeken, wat is dat toch boeiend!
Dat hoort zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
Mijn nieuwe baas schatte me tien jaar jonger.
Kijk jij nou maar uit, straks word je van hem ook nog zwangertquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
zou ik ook zeggen als ik hem wasquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit ik daar met mijn broek op mijn knieën, krijg je deze anticlimax.
Vermoedelijk heb je lekkere tieten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
En bedankt voor dit mental image.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:04 schreef dieenebart het volgende:
Kijk jij nou maar uit, straks word je van hem ook nog zwangert
quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vermoedelijk heb je lekkere tieten?
En dan hangen ze op mijn knieën. Samen met mijn broek.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:15 schreef CarOnline het volgende:
En over een paar maanden lekkende tieten
Het is een uitvergroting van deze:quote:
Ja?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
Ja?
"Ik lees net in je CV dat jij al 40 bent. Had je écht 10 jaar jonger geschat!"
Best een onverstoorde opmerking, als je iemand aantreft met de broek op haar knieëen.
Volgens mij hadden we die fase al gehadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor je het weet prijst hij je het graf bed in.
Eerst je creatieve geest, nu je leeftijd. Laat mij raden, het volgende zal een vraag zijn of je samen met hem iets wil organiseren of dat hij een advies van je wenst (na werktijd)![]()
Dikke vette LOL!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik geef mij bij deze NIET op voor "The Bunker"
Het script is nu al uitgelekt in de metro van vandaag.
Peter6000 doet ook mee, zo te lezen.
[ afbeelding ]
Geen borrel.quote:
Je zal t zien gebeuren, ik zou uit mijn auto rollen van t lachen....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:36 schreef blomst het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)inepomp__.html?p=5,1
tja die is sneuquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:36 schreef blomst het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)inepomp__.html?p=5,1
edit: Ik had het bericht ongelezen geplaatst, maar lees nu dus wel dat één van de paragnosten spontaan een naam heeft genoemd (wat buiten de publiciteit is gehouden).quote:Paragnosten 'waardeloos' in moordzaak
SCHIEDAM - Het televisieprogramma ‘Het Zesde Zintuig, Plaats Delict’, dat vorige week aandacht besteedde aan de onopgeloste moord op Hannes van Schaften, heeft geen indruk gemaakt op justitie.
Met de aanwijzingen waarmee drie paragnosten voor de dag kwamen, wordt niets gedaan. ,,Wat politie en justitie doen,’’ zegt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie, ,,wordt niet anders door deze uitzending. De informatie is niet iets waar we wat mee kunnen en gaan doen.’’
De 39-jarige Hannes van Schaften uit Schiedam verdween in november 2007. Maart vorig jaar werd zijn ontzielde lichaam aangetroffen tijdens graafwerkzaamheden op een bouwterrein achter Rotterdam Airport. Omdat de moord niet werd opgelost, schakelde familie het tv-programma van RTL in.
De drie paragnosten werden meegenomen naar de vindplek. Eén van hen zei Hannes te zien in een naburige loods waar hij gemarteld en doodgeslagen zou zijn.
Een andere helderziende verklaarde degene te zien bij wie Hannes op de dag van zijn verdwijning nog was geweest.
Hoewel de naam van de bewuste persoon - een 47-jarige Schiedammer - op tv werd ‘weggepiept’, konden familie, vrienden en bekenden op hun vingers natellen wie werd bedoeld. De man was immers een vriend van Hannes.
,,Ik was daar natuurlijk niet blij mee,’’ zegt de Schiedammer die niet met zijn naam in de krant wil. ,,Want ik was juist degene die in de week van Hannes’ verdwijning eerst zijn familie en daarna de politie heb gemeld dat Hannes bij mij op de zaak was geweest.
Dat is nooit door de politie naar buiten gebracht. Er is steeds in de publiciteit gesteld dat Hannes de dag van zijn verdwijning voor het laatst was gezien in Delft. Door Het Zesde Zintuig ben ik in een compleet verkeerd daglicht gesteld,’’ aldus de Schiedammer.
http://www.ad.nl/rotterda(...)os_in_moordzaak.html
Die associatie had ik ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, wereldse CD dus, die van de Ting Tings.....vanmorgen binnen, de buren weten er inmiddels ook van![]()
Zelfs de titel spreekt mij aan "We started nothing"![]()
Het doet mij nogal denken aan Blondie
quote:AMSTERDAM - Vijf personen die worden verdacht van de terreurdreiging in Amsterdam zijn na verhoor vrijgelaten. Twee verdachten zitten nog vast. Bij de vijf is bij verhoor en huiszoeking niets gebleken van betrokkenheid bij de zaak.
En één van de twee overgebleven verdachten wordt niet van terroristische activiteiten verdacht, maar van andere strafbare feiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Opgeklopte meuk dus weer!
[..]
Dus gezien ons commentaar gisteren bezitten wij ook helderziende gaven.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En één van de twee overgebleven verdachten wordt niet van terroristische activiteiten verdacht, maar van andere strafbare feiten.
http://www.volkskrant.nl/(...)dreiging_vrijgelaten
Ze hebben vast allemaal een uitkering, stelletje profiteurs.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus gezien ons commentaar gisteren bezitten wij ook helderziende gaven.
Ik moet heel erg aan een scenario denken als toen van die man vorig jaar die niet wilde dat zijn minnares met haar man op vakantie zou gaan en daarom maar een bommelding deed op Rotterdam Airport.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben vast allemaal een uitkering, stelletje profiteurs.
En ook wietplantages op de zolders van hun sociale huurwoningen met huurtoeslag.
En die ene die nog vast zit is natuurlijk familie van die dader van de aanslagen in Madrid.
Ik las eerst beffen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:51 schreef Coos het volgende:
Zou de verdachte van 19 soms het meisje betreffen?
En die heb ik dan ook, met mijn voorspelling dat er op de brostklopperij van de "sceptici" zou volgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus gezien ons commentaar gisteren bezitten wij ook helderziende gaven.
Oh hoi.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker druk hier.
Graag de tekst erbijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:47 schreef APK het volgende:
Achtergrondmuziekje voor de spanningen in dit topic:
Oh dit vind ik heel mooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:47 schreef APK het volgende:
Achtergrondmuziekje voor de spanningen in dit topic:
Hoiquote:
Pietquote:
Nou, ik kom net terug van een buurtfeestje, dus ben nog fris ende fruitigquote:
Hoge of lage druk PP?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lost, ik had een plaatselijke depressie toen ik erachter kwam dat er deze week geen episode was.
Extreem lage. Daarover gesproken, ik kwam zo bij de sportschool, introgesprekje doen, gingen ze m'n bloeddruk meten. Onderdruk 58, doe mij een portie stressquote:
Nou, ik ben uitgescholden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Buurtfeesten, die zijn bij ons altijd op zondagmiddag / -avond. Suffe spelletjes doen, bier drinken BBQ'en.
Nou relaxed hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Extreem lage. Daarover gesproken, ik kwam zo bij de sportschool, introgesprekje doen, gingen ze m'n bloeddruk meten. Onderdruk 58, doe mij een portie stress.
quote:
OH! ik ook van jou!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Maar vanavond heb ik besloten vriendelijk te zijn, dus Peter mag iedereen van alles toewensen.
Oh kijk, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lost, ik had een plaatselijke depressie toen ik erachter kwam dat er deze week geen episode was.
Mijn welgemeende excusesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:12 schreef APK het volgende:
Hé Pietje, ik vind jou wel een lage zuiger overigens, dat je torrents download en niet host.
Een of ander wijf die binnen ging roken, terwijl haar uitdrukkelijk verzocht was dat niet te doen. Toemn ik haar vroeg dat niet te doen, want allergisch, zei ze: JE BENT MIJN MOEDER TOCH NIET?!!?!?!?!?!!?quote:
Kom op zeg, 1 to 1, that's the spirit, anders krijgt niemand meer iets binnen als alleen de Joden gaan leechen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses. De torrents die ik download hebben vaak > 10.000 seeders, dan maakt die brakke verbinding van mij echt geen fuck meer uit
.
Je woont toch niet in zo'n tokkiewijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Een of ander wijf die binnen ging roken, terwijl haar uitdrukkelijk verzocht was dat niet te doen. Toemn ik haar vroeg dat niet te doen, want allergisch, zei ze: JE BENT MIJN MOEDER TOCH NIET?!!?!?!?!?!!?
Ja! met ongeveer 20 getuigen zeggen dat ik haar "op een toon"iets vroeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh kijk, dat scheelt weer![]()
Buuv? Iemand schold je uit?!?!![]()
![]()
Ja, nou graag gedaan enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, 1 to 1, that's the spirit, anders krijgt niemand meer iets binnen als alleen de Joden gaan leechen.
Lijkt mij een terechte klacht, maar ik ken de context niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een of ander wijf die binnen ging roken, terwijl haar uitdrukkelijk verzocht was dat niet te doen. Toemn ik haar vroeg dat niet te doen, want allergisch, zei ze: JE BENT MIJN MOEDER TOCH NIET?!!?!?!?!?!!?
Nee, dat woon ik ook niet. Daarom was het ook zo droevigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je woont toch niet in zo'n tokkiewijk? M'n beeld van je
!
Nee thank god.quote:
Hoge C?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee thank god.![]()
Maar dat zei ik ookKlopt, maar wij hebben met zijn allen afgesproken dat er buiten gerookt wordt.
dussssssssssssssssssssss. Maar ja, ik had een "toon" aangeslagen.
Was het maar zo'n feest.quote:
Moest je iets stoms posten?quote:
Ja dat is wel stom. I goat you babequote:
Truste Pietje, vanaf nu gewoon hosten, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |