Pietquote:
Nou, ik kom net terug van een buurtfeestje, dus ben nog fris ende fruitigquote:
Hoge of lage druk PP?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lost, ik had een plaatselijke depressie toen ik erachter kwam dat er deze week geen episode was.
Extreem lage. Daarover gesproken, ik kwam zo bij de sportschool, introgesprekje doen, gingen ze m'n bloeddruk meten. Onderdruk 58, doe mij een portie stressquote:
Nou, ik ben uitgescholden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Buurtfeesten, die zijn bij ons altijd op zondagmiddag / -avond. Suffe spelletjes doen, bier drinken BBQ'en.
Nou relaxed hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Extreem lage. Daarover gesproken, ik kwam zo bij de sportschool, introgesprekje doen, gingen ze m'n bloeddruk meten. Onderdruk 58, doe mij een portie stress.
quote:
OH! ik ook van jou!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Maar vanavond heb ik besloten vriendelijk te zijn, dus Peter mag iedereen van alles toewensen.
Oh kijk, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lost, ik had een plaatselijke depressie toen ik erachter kwam dat er deze week geen episode was.
Mijn welgemeende excusesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:12 schreef APK het volgende:
Hé Pietje, ik vind jou wel een lage zuiger overigens, dat je torrents download en niet host.
Een of ander wijf die binnen ging roken, terwijl haar uitdrukkelijk verzocht was dat niet te doen. Toemn ik haar vroeg dat niet te doen, want allergisch, zei ze: JE BENT MIJN MOEDER TOCH NIET?!!?!?!?!?!!?quote:
Kom op zeg, 1 to 1, that's the spirit, anders krijgt niemand meer iets binnen als alleen de Joden gaan leechen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses. De torrents die ik download hebben vaak > 10.000 seeders, dan maakt die brakke verbinding van mij echt geen fuck meer uit
.
Je woont toch niet in zo'n tokkiewijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Een of ander wijf die binnen ging roken, terwijl haar uitdrukkelijk verzocht was dat niet te doen. Toemn ik haar vroeg dat niet te doen, want allergisch, zei ze: JE BENT MIJN MOEDER TOCH NIET?!!?!?!?!?!!?
Ja! met ongeveer 20 getuigen zeggen dat ik haar "op een toon"iets vroeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh kijk, dat scheelt weer![]()
Buuv? Iemand schold je uit?!?!![]()
![]()
Ja, nou graag gedaan enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, 1 to 1, that's the spirit, anders krijgt niemand meer iets binnen als alleen de Joden gaan leechen.
Lijkt mij een terechte klacht, maar ik ken de context niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een of ander wijf die binnen ging roken, terwijl haar uitdrukkelijk verzocht was dat niet te doen. Toemn ik haar vroeg dat niet te doen, want allergisch, zei ze: JE BENT MIJN MOEDER TOCH NIET?!!?!?!?!?!!?
Nee, dat woon ik ook niet. Daarom was het ook zo droevigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je woont toch niet in zo'n tokkiewijk? M'n beeld van je
!
Nee thank god.quote:
Hoge C?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee thank god.![]()
Maar dat zei ik ookKlopt, maar wij hebben met zijn allen afgesproken dat er buiten gerookt wordt.
dussssssssssssssssssssss. Maar ja, ik had een "toon" aangeslagen.
Was het maar zo'n feest.quote:
Moest je iets stoms posten?quote:
Ja dat is wel stom. I goat you babequote:
Truste Pietje, vanaf nu gewoon hosten, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |