Dat hoort zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
Mijn nieuwe baas schatte me tien jaar jonger.
Kijk jij nou maar uit, straks word je van hem ook nog zwangertquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
zou ik ook zeggen als ik hem wasquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit ik daar met mijn broek op mijn knieën, krijg je deze anticlimax.
Vermoedelijk heb je lekkere tieten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
En bedankt voor dit mental image.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:04 schreef dieenebart het volgende:
Kijk jij nou maar uit, straks word je van hem ook nog zwangert
quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vermoedelijk heb je lekkere tieten?
En dan hangen ze op mijn knieën. Samen met mijn broek.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:15 schreef CarOnline het volgende:
En over een paar maanden lekkende tieten
Het is een uitvergroting van deze:quote:
Ja?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
Ja?
"Ik lees net in je CV dat jij al 40 bent. Had je écht 10 jaar jonger geschat!"
Best een onverstoorde opmerking, als je iemand aantreft met de broek op haar knieëen.
Volgens mij hadden we die fase al gehadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor je het weet prijst hij je het graf bed in.
Eerst je creatieve geest, nu je leeftijd. Laat mij raden, het volgende zal een vraag zijn of je samen met hem iets wil organiseren of dat hij een advies van je wenst (na werktijd)![]()
Dikke vette LOL!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik geef mij bij deze NIET op voor "The Bunker"
Het script is nu al uitgelekt in de metro van vandaag.
Peter6000 doet ook mee, zo te lezen.
[ afbeelding ]
Geen borrel.quote:
Je zal t zien gebeuren, ik zou uit mijn auto rollen van t lachen....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:36 schreef blomst het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)inepomp__.html?p=5,1
tja die is sneuquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:36 schreef blomst het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)inepomp__.html?p=5,1
edit: Ik had het bericht ongelezen geplaatst, maar lees nu dus wel dat één van de paragnosten spontaan een naam heeft genoemd (wat buiten de publiciteit is gehouden).quote:Paragnosten 'waardeloos' in moordzaak
SCHIEDAM - Het televisieprogramma ‘Het Zesde Zintuig, Plaats Delict’, dat vorige week aandacht besteedde aan de onopgeloste moord op Hannes van Schaften, heeft geen indruk gemaakt op justitie.
Met de aanwijzingen waarmee drie paragnosten voor de dag kwamen, wordt niets gedaan. ,,Wat politie en justitie doen,’’ zegt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie, ,,wordt niet anders door deze uitzending. De informatie is niet iets waar we wat mee kunnen en gaan doen.’’
De 39-jarige Hannes van Schaften uit Schiedam verdween in november 2007. Maart vorig jaar werd zijn ontzielde lichaam aangetroffen tijdens graafwerkzaamheden op een bouwterrein achter Rotterdam Airport. Omdat de moord niet werd opgelost, schakelde familie het tv-programma van RTL in.
De drie paragnosten werden meegenomen naar de vindplek. Eén van hen zei Hannes te zien in een naburige loods waar hij gemarteld en doodgeslagen zou zijn.
Een andere helderziende verklaarde degene te zien bij wie Hannes op de dag van zijn verdwijning nog was geweest.
Hoewel de naam van de bewuste persoon - een 47-jarige Schiedammer - op tv werd ‘weggepiept’, konden familie, vrienden en bekenden op hun vingers natellen wie werd bedoeld. De man was immers een vriend van Hannes.
,,Ik was daar natuurlijk niet blij mee,’’ zegt de Schiedammer die niet met zijn naam in de krant wil. ,,Want ik was juist degene die in de week van Hannes’ verdwijning eerst zijn familie en daarna de politie heb gemeld dat Hannes bij mij op de zaak was geweest.
Dat is nooit door de politie naar buiten gebracht. Er is steeds in de publiciteit gesteld dat Hannes de dag van zijn verdwijning voor het laatst was gezien in Delft. Door Het Zesde Zintuig ben ik in een compleet verkeerd daglicht gesteld,’’ aldus de Schiedammer.
http://www.ad.nl/rotterda(...)os_in_moordzaak.html
Die associatie had ik ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, wereldse CD dus, die van de Ting Tings.....vanmorgen binnen, de buren weten er inmiddels ook van![]()
Zelfs de titel spreekt mij aan "We started nothing"![]()
Het doet mij nogal denken aan Blondie
quote:AMSTERDAM - Vijf personen die worden verdacht van de terreurdreiging in Amsterdam zijn na verhoor vrijgelaten. Twee verdachten zitten nog vast. Bij de vijf is bij verhoor en huiszoeking niets gebleken van betrokkenheid bij de zaak.
En één van de twee overgebleven verdachten wordt niet van terroristische activiteiten verdacht, maar van andere strafbare feiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Opgeklopte meuk dus weer!
[..]
Dus gezien ons commentaar gisteren bezitten wij ook helderziende gaven.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En één van de twee overgebleven verdachten wordt niet van terroristische activiteiten verdacht, maar van andere strafbare feiten.
http://www.volkskrant.nl/(...)dreiging_vrijgelaten
Ze hebben vast allemaal een uitkering, stelletje profiteurs.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus gezien ons commentaar gisteren bezitten wij ook helderziende gaven.
Ik moet heel erg aan een scenario denken als toen van die man vorig jaar die niet wilde dat zijn minnares met haar man op vakantie zou gaan en daarom maar een bommelding deed op Rotterdam Airport.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben vast allemaal een uitkering, stelletje profiteurs.
En ook wietplantages op de zolders van hun sociale huurwoningen met huurtoeslag.
En die ene die nog vast zit is natuurlijk familie van die dader van de aanslagen in Madrid.
Ik las eerst beffen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:51 schreef Coos het volgende:
Zou de verdachte van 19 soms het meisje betreffen?
En die heb ik dan ook, met mijn voorspelling dat er op de brostklopperij van de "sceptici" zou volgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus gezien ons commentaar gisteren bezitten wij ook helderziende gaven.
Oh hoi.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker druk hier.
Graag de tekst erbijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:47 schreef APK het volgende:
Achtergrondmuziekje voor de spanningen in dit topic:
Oh dit vind ik heel mooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:47 schreef APK het volgende:
Achtergrondmuziekje voor de spanningen in dit topic:
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |