Die associatie had ik ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, wereldse CD dus, die van de Ting Tings.....vanmorgen binnen, de buren weten er inmiddels ook van![]()
Zelfs de titel spreekt mij aan "We started nothing"![]()
Het doet mij nogal denken aan Blondie
quote:AMSTERDAM - Vijf personen die worden verdacht van de terreurdreiging in Amsterdam zijn na verhoor vrijgelaten. Twee verdachten zitten nog vast. Bij de vijf is bij verhoor en huiszoeking niets gebleken van betrokkenheid bij de zaak.
En één van de twee overgebleven verdachten wordt niet van terroristische activiteiten verdacht, maar van andere strafbare feiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Opgeklopte meuk dus weer!
[..]
Dus gezien ons commentaar gisteren bezitten wij ook helderziende gaven.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En één van de twee overgebleven verdachten wordt niet van terroristische activiteiten verdacht, maar van andere strafbare feiten.
http://www.volkskrant.nl/(...)dreiging_vrijgelaten
Ze hebben vast allemaal een uitkering, stelletje profiteurs.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus gezien ons commentaar gisteren bezitten wij ook helderziende gaven.
Ik moet heel erg aan een scenario denken als toen van die man vorig jaar die niet wilde dat zijn minnares met haar man op vakantie zou gaan en daarom maar een bommelding deed op Rotterdam Airport.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben vast allemaal een uitkering, stelletje profiteurs.
En ook wietplantages op de zolders van hun sociale huurwoningen met huurtoeslag.
En die ene die nog vast zit is natuurlijk familie van die dader van de aanslagen in Madrid.
Ik las eerst beffen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:51 schreef Coos het volgende:
Zou de verdachte van 19 soms het meisje betreffen?
En die heb ik dan ook, met mijn voorspelling dat er op de brostklopperij van de "sceptici" zou volgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus gezien ons commentaar gisteren bezitten wij ook helderziende gaven.
Oh hoi.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker druk hier.
Graag de tekst erbijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:47 schreef APK het volgende:
Achtergrondmuziekje voor de spanningen in dit topic:
Oh dit vind ik heel mooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:47 schreef APK het volgende:
Achtergrondmuziekje voor de spanningen in dit topic:
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |