quote:
Gewoon meedoen LS.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je me een beetje kan uitleggen wat de bedoeling is en wanneer enzo.
kan ook heel lekker zijn!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je nagaan: voordat het überhaupt begonnen is, word je al voor vijf dagen genaaid.
Dus dat, 25 dagen en counting.quote:
dat zeg ik!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon meedoen LS.![]()
25 dagen is toch een eitje voor jou.
Lijkt me helemaal leuk allemaal, om te volgen dan he, niet om mee te doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, klopt!![]()
Nou, dan wordt het iets minder.![]()
Bij succes gaan we gewoon nog een keer.
Moet wel ff toestemming hebben he? Van bewindvoerder en CWI en moet iemand zien te vinden die op mijn beesten kan passen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon meedoen LS.![]()
25 dagen is toch een eitje voor jou.
Met een naai-garantie komt het wel goed, qua betalende streamers.quote:
Oooh, misschien wil André ook wel meedoen. In dat geval "vertrek ik".quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:37 schreef Gert het volgende:
Met een naai-garantie komt het wel goed, qua betalende streamers.![]()
Behalve als het LS is die zijn 59-jarige buuf doorsmeert
Zelfs als Bart mij betaald voor de streams hoef ik dát niet te zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve als het LS is die zijn 59-jarige buuf doorsmeert
Helaas kan ik de tijd er niet voor vrij maken anders had ik het zo gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet wel ff toestemming hebben he? Van bewindvoerder en CWI en moet iemand zien te vinden die op mijn beesten kan passen.
Maar voor de rest ben ik er wel voor te porren.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
Komen er ook fietsen van de Kijkshop in?
Dan laat je HiDi toch gewoon 25 dagen op je huisje passen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
en moet iemand zien te vinden die op mijn beesten kan passen.
Worden Bart en Bram al gesponsord?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
Chillen Peter!! Menselijke interactie!! Geen domme opdrachten die toch nergens toe leiden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
Kijk LS, dat is ook weer geregeldquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan laat je HiDi toch gewoon 25 dagen op je huisje passen?
Juist. Een beetje intelligentie kan geen kwaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Chillen Peter!! Menselijke interactie!! Geen domme opdrachten die toch nergens toe leiden.
Hidi moet gewoon meedoen, dan is die ook weer een maand onder de pannenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan laat je HiDi toch gewoon 25 dagen op je huisje passen?
Maag klaah? Vàmpieâh klaah? Aksie!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Chillen Peter!! Menselijke interactie!!
Kun je daar ook tafelvoetballen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Morgen naar de soos en dan zeg je gewoon dat je aan een psychologisch experiment gaat meedoen.
SSSSSSTTT!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:47 schreef Coos het volgende:
Ik zie de banners al voor me.
Vandaag, dag 3, wordt gesponsord door Coffeeshop New Times.
Ja gewoon: lekkere wijven. Er zit toch wel een douche in die bunkert hè?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:48 schreef dieenebart het volgende:
Ik voel een poll opkomen. Welke Fokker moet mee doen aan de Bunker?
Misschien heeft Neo nog wel tijd over!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja gewoon: lekkere wijven. Er zit toch wel een douche in die bunkert hè?
Da's toch geen lekker wijf joh!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien heeft Neo nog wel tijd over!
Komt er Zyklon B. uit die douches?quote:
Wat goed Liesje..gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ja leuk, meedoen LS!![]()
En ik wil helemaal niet ganzeborden of monoply spelen.![]()
Want ik heb lekker al een sluitel!![]()
Officieel mag ik nog niets doen natuurlijk, maar ik kan er wel heen wanneer ik wil, en ik vind dat ik al best in de tuin mag.
Hoi!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt er Zyklon B. uit die douches?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt er Zyklon B. uit die douches?
Gefeliciteerd Liesquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ja leuk, meedoen LS!![]()
En ik wil helemaal niet ganzeborden of monoply spelen.![]()
Want ik heb lekker al een sluitel!![]()
Officieel mag ik nog niets doen natuurlijk, maar ik kan er wel heen wanneer ik wil, en ik vind dat ik al best in de tuin mag.
Hoi!
Maar wij mogen dan wel stemmen op opdrachten toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Chillen Peter!! Menselijke interactie!! Geen domme opdrachten die toch nergens toe leiden.
Wie eruit gaat, lijkt me?quote:[b]Op donderdag 12 maart 2009 21:08 schreef liesje1979 het volgende:[/b
Maar wij mogen dan wel stemmen op opdrachten toch?
Of begrijp ik het verkeerd?
Bart, watvoor dingen mogen we over stemmen dan?
Ik dacht dat we ook mochten bepalen of ze naar buiten gingen enzo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie eruit gaat, lijkt me?
Gefeliciteerd met het ontvangst van de sleutel, liesje!
Hahahahaha ga je dat echt doen LS?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Feli Liesje.
Als de aannemers niets in de tuin hoeven doen, kan je beetje bij beetje al lekker gaan schoffelen.
Dierenoppas is al geregeld.
Dat lijkt mij dan weer helemaal niks.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat we ook mochten bepalen of ze naar buiten gingen enzo?
Leek me wel tof!![]()
Ik dacht meer dat er per dag een soort van keuze mogelijkheid was waar je dan (betaald) op kon stemmen?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
Gefeliciteerd met het ontvangen van de sleutel, Liesje.
Laat deze sleutel een symbolische sleutel zijn, voor je nieuwe bestaan.
(klinkt diep hè, 3 uur over nagedacht).
Ben benieuwd wie de LAPO gaat scoren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Nergens om hoor, maar deze is bijna vol.
Neeee! Ik dacht eerder zoiets van, dat er 1 bewoner per dag 1 uurtje naar buiten mocht.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer helemaal niks.
En dan buiten zeker sporten onder leiding van Carlo?
Maar met welk doel naar buiten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Neeee! Ik dacht eerder zoiets van, dat er 1 bewoner per dag 1 uurtje naar buiten mocht.
En de rest niet.
En dat wij dan mochten stemmen![]()
Mocht dit de LAPO zijn, LS, Peter, vecht er maar om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |