quote:
Gewoon meedoen LS.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je me een beetje kan uitleggen wat de bedoeling is en wanneer enzo.
kan ook heel lekker zijn!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je nagaan: voordat het überhaupt begonnen is, word je al voor vijf dagen genaaid.
Dus dat, 25 dagen en counting.quote:
dat zeg ik!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon meedoen LS.![]()
25 dagen is toch een eitje voor jou.
Lijkt me helemaal leuk allemaal, om te volgen dan he, niet om mee te doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, klopt!![]()
Nou, dan wordt het iets minder.![]()
Bij succes gaan we gewoon nog een keer.
Moet wel ff toestemming hebben he? Van bewindvoerder en CWI en moet iemand zien te vinden die op mijn beesten kan passen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon meedoen LS.![]()
25 dagen is toch een eitje voor jou.
Met een naai-garantie komt het wel goed, qua betalende streamers.quote:
Oooh, misschien wil André ook wel meedoen. In dat geval "vertrek ik".quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:37 schreef Gert het volgende:
Met een naai-garantie komt het wel goed, qua betalende streamers.![]()
Behalve als het LS is die zijn 59-jarige buuf doorsmeert
Zelfs als Bart mij betaald voor de streams hoef ik dát niet te zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve als het LS is die zijn 59-jarige buuf doorsmeert
Helaas kan ik de tijd er niet voor vrij maken anders had ik het zo gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet wel ff toestemming hebben he? Van bewindvoerder en CWI en moet iemand zien te vinden die op mijn beesten kan passen.
Maar voor de rest ben ik er wel voor te porren.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
Komen er ook fietsen van de Kijkshop in?
Dan laat je HiDi toch gewoon 25 dagen op je huisje passen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
en moet iemand zien te vinden die op mijn beesten kan passen.
Worden Bart en Bram al gesponsord?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
Chillen Peter!! Menselijke interactie!! Geen domme opdrachten die toch nergens toe leiden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
Kijk LS, dat is ook weer geregeldquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan laat je HiDi toch gewoon 25 dagen op je huisje passen?
Juist. Een beetje intelligentie kan geen kwaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Chillen Peter!! Menselijke interactie!! Geen domme opdrachten die toch nergens toe leiden.
Hidi moet gewoon meedoen, dan is die ook weer een maand onder de pannenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan laat je HiDi toch gewoon 25 dagen op je huisje passen?
Maag klaah? Vāmpieâh klaah? Aksie!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Chillen Peter!! Menselijke interactie!!
Kun je daar ook tafelvoetballen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Morgen naar de soos en dan zeg je gewoon dat je aan een psychologisch experiment gaat meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |