De 11e van de 11e ligt al ver achter ons.quote:
Kan ze gezellig monopoliėn met Juud en Dementor. Op de muur, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, als je die quote door Google gooit, dan zie je meteen welke artiest het betreft. Dus ... Liesje is een valsspelend wicht en mag nooit meer meedoen met Ganzenborden.
Hoezo? Kun je d'r niet langs met je rollator?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef Coos het volgende:
Het regent. Er staat file in de straat.
Nu heb ik helemaal geen zin meer om boodschappen te doen!
Dit is toch wel een echte Ron Brandsteder imitatie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoezo? Kun je d'r niet langs met je rollator?
Hier zijn ook wegen afgesloten en een brug in groot onderhoud.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:16 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop dat ik zo op de weg naar huis niet weer verdwaal, met dank aan de omleidingen die als paddenstoelen uit de grond schieten.
Ik woon hier nog maar net.
www.dwdd.nlquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef Peter6000 het volgende:
Tim verlaat Di-Rect voor een solocarriėre.
De redactie van DWDD is hem waarschijnlijk al aan het bellen.
Als ik die Peter van der Hurk op tv zie, geeft hij me altijd de indruk dat hij ieder moment dood kan gaan neervallen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je kan zo doorgaan voor Peter van der Hurk, met je vooruitziende blik
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan ze gezellig monopoliėn met Juud en Dementor. Op de muur, dat dan weer wel.
Of ging dat schilderij niet door?![]()
Eng hoge bloeddruk hoofd heeft diequote:Op donderdag 12 maart 2009 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik die Peter van der Hurk op tv zie, geeft hij me altijd de indruk dat hij ieder moment dood kan gaan neervallen.
Maar dat voorspel ik dan maar niet.
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook de laatste keer dat ik het voor haar heb opgenomen.
Hoe verzin je dat bij elkaar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef Marrije het volgende:
Rundergehakt, bloemkool, bruine bonen, mais en rijst. Overgoten met een spaghettisaus.
Mjammie!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef Marrije het volgende:
Rundergehakt, bloemkool, bruine bonen, mais en rijst. Overgoten met een spaghettisaus.
Huh?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef Marrije het volgende:
Je maakt er een "potje" vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef Marrije het volgende:
Ja, dezequote:
Ik weet waar die bunker staat Bartquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:55 schreef dieenebart het volgende:
Had net Bram aan de lijn. Die vroeg zich af of het wel een slim idee was om de bunker al te laten zien...
Nou ja, als Dementor hem niet kan vinden heb ik hoop!
Ja hoor vast.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet waar die bunker staat Bart![]()
Maar goed, de hamvraag is natuurlijk of het wel deze bunker betreft
Aparte combinaties vanavond.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:53 schreef hondjes het volgende:
Andijvie-stampot met spekjes , daarbij een biefstukje.
billenkoek voor jouquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Aparte combinaties vanavond.
Als ik moet kiezen dan wordt het deze, en niet die smurrie van Marrije.
Ik denk het ook te weten. Hij lijkt er wel verdomd veel op, die ik ken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet waar die bunker staat Bart![]()
Maar goed, de hamvraag is natuurlijk of het wel deze bunker betreft
Wil jij nou nog mee doen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk het ook te weten. Hij lijkt er wel verdomd veel op, die ik ken.
Nčh, doe maar een biefstukje.quote:
Onder voorbehoud dat we alles rond krijgen:quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je me een beetje kan uitleggen wat de bedoeling is en wanneer enzo.
en het duurt niet eens een maandquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef dieenebart het volgende:
vast bedrag per maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |