Klopt, maar daar heb je niets aan als je benodigde mail naar hotmail gaatquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:17 schreef Bakepa het volgende:
Daar zou Nelie Kroes toch aan wat moeten doen
hier ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
Bij mij doet ie het weer. Bij jullie?
Mijn site werkt gewoonquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:20 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier mensen die gebruik maken van de webhosting bij One.com?
Ik kan mn email niet ophalen, mn site niet benaderen via een browser en niet via ftp, hun eigen site niet benaderen.
echt balen
tis de eerste keer sinds ik bij hen ben...
Hebben jullie er ook last van?
hmmquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mijn site werkt gewoon
Vorige maand was de hosting 5 keer down bij mij..
quote:
Vorige week was ik ook al de lul als 1 van de 2000quote:18-03-2009 Verstoring internet en vast bellen voor ongeveer 2000 klanten
Als gevolg van een verstoring kunnen klanten welke verbonden zijn via het KPN netwerk op het moment hinder ondervinden met het bezoeken van internet pagina's en vast bellen.
De verstoring beperkt zich tot ongeveer 2000 eindgebruikers.
Onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice internet
Nee.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:46 schreef NordicBlue het volgende:
MSN kapoet?
Hetnet liep gister te klootviolen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:47 schreef gerbenp het volgende:
Google werkt af en toe niet..
Provider: HetNet
Browser: Firefox 3.0.7 (windows)
Is bij meer mensen de nieuwe versie van Messenger down?quote:
Nope, zal wel weer verholpen zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Access Denied
You don't have permission to access "http://lc2.bay0.hotmail.passport.com/login" on this server.
Reference #18.8df31751.1238459354.2ba9bc22
iemand hier last van ?
Hij doet het gewoon doenquote:
Dat dus;quote:Op woensdag 22 april 2009 09:10 schreef Ezechielk het volgende:
Bij mij geen problemen hoor![]()
Gister, èn vandaag niet
Mag het ook ABN amro zijn die niet te bereiken valt?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:01 schreef rudedeltadude het volgende:
Internetbankieren van Rabo doet maf.
Meer mensen last van?
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:26 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Mag het ook ABN amro zijn die niet te bereiken valt?
internetbankieren dan ....
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:06 schreef mrfatmen het volgende:
Gisteren de brief binnen dat de ing bank rekeningen omgezet worden naar ING rekeningen op 19 Mei.
En via chat te horen gekregen dat we in inderdaad ook dan gebruik kunnen maken van de nieuwe internet bankier omgeving.
Ze hebben de server verplaatst naar FBI headquartersquote:Op maandag 27 april 2009 12:07 schreef DJRandall het volgende:
idd, piratebay ligt eruit....... kan er nog geen nieuws over vinden!
Hier ook.quote:
quote:We’re sorry, but your Gmail account is temporarily unavailable. We apologize for the inconvenience and suggest trying again in a few minutes.
Oh ja. Bedankt. Gedetaileerd. Duidelijk.quote:Numeric Code: 66
Zo te zien is het domein wél actief, maar de records uit de DNS zijn weggehaald. Ben benieuwd welke reden daarachter zit.quote:
Jazekerquote:
Schakel over naar opendnsquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:41 schreef Veerboot het volgende:
Werkt nu weer goed inderdaad. Hier KPN en geen Ziggo overigens, dus weet niet of het daar aan gelegen heeft.
Nooit down geweest?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Is msn/windows live messenger al de hele dag down?
Dan zal het probleem wel hier liggen. Via web messenger lukt het wel, nouja dan ga ik wel even wat knoeien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nooit down geweest?Zit er al vanaf vanochtend op
Werkt hierquote:
Jaquote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef deliberator het volgende:
FTD nog problemen?
Probeer mijn toolquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:35 schreef Rejected het volgende:
Mn internet doet het niet, zit bij Planet.
Ik krijg een 404 als ik naar dat webadres ga.quote:
Dan zou je geen 404 krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:52 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik krijg een 404 als ik naar dat webadres ga.
Waarschijnlijk staat jouw tool ook gehost op de servers die ik niet kan bereiken.
Maar geeft niet hoor heb momenteel geen internet nodig.
Top!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef ScarFace- het volgende:
Ja precies ik ben ook naar opendns overgestapt.
Ik moest googlen via een irc servermaar dat terzijde.
Nee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:05 schreef Orbis het volgende:
Is Google, Gmail etc. bij jullie ook kapoet?
hij doet ut nu weer!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee.
https://www.opendns.com/start/device/windows-xp
Zelfquote uit ander topic:quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:18 schreef Mestras het volgende:
[..]
hij doet ut nu weer!!![]()
wat heb ik daar dan mee verandert? dat die het nu weer doet?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Achter elke domeinnaam (zoals www.google.nl) hangt een IP adres ( http://66.102.9.104/ ).
KPN heeft servers die die domeinnamen koppelen aan IP adressen.
Die is een beetje stuk.
Het kan morgen opgelost zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:34 schreef Orbis het volgende:
Voor ik aan opendns begin, hoe lang gaat het waarschijnlijk duren voor Planet zijn zaken weer op orde heeft? Een avondje kan ik wel zonder mail, maar het moet niet veel langer dan dat duren.
Dat is enkel intrainen op de DSLAM in de telefooncentrale. Wat je kan proberen is even je router uitzetten, en na een minuut weer aan. Zodat de modem opnieuw intraint.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:39 schreef PiRANiA het volgende:
Tyfus telfort is trager?
[ afbeelding ]
die 8800 was eerst 11000
Maar eens proberen ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is enkel intrainen op de DSLAM in de telefooncentrale. Wat je kan proberen is even je router uitzetten, en na een minuut weer aan. Zodat de modem opnieuw intraint.
hier primaquote:
Nee, werkt primaquote:Op zondag 21 juni 2009 10:52 schreef Ezechielk het volgende:
Doet Hotmail het bij jullie ook zo bagger momenteel?
hier ook, de hele dag al. Elke computer in het huis werkt het niet.........quote:Op zondag 21 juni 2009 16:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hotmail is hier flink van slag. De hele dag kan ik er al niet op :/ Ik kan nog wel via POP3 en outlook mijn mail opvragen, maar dat is natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling van webmail.
zelf dingen moeten ondernemen omdat die prusters het niet voor mekaar hebbenquote:Hello All - we've made a change as of 5:30 PM PDT that should have resolved this issue. If you're still experiencing the issue, please post on this thread and let us know, and perform the below steps. You should only perform these steps if you're still experiencing the problem.
These are the steps for the additional network trace, using a 3rd party program called Wireshark.
1. Go to http://www.wireshark.org/download.html
2. Click on "Windows Installer"
3. Click "Run" - This will download and install Wireshark
4. Once the installer starts, click "next"
5. Click "I Agree"
6. Click "next"
7. Click "next"
8. Click "next"
9. Click "install"
10. Click "next"
11. Click "next"
12. Click "I Agree"
13. Click "Finish"
14. Click "Next"
15. Check "Run Wireshark 1.0.8"
16. Click "Finish"
17. Wireshark will now start - to start capturing go to: Capture -> Options
18. Click "Start"
19. Attempt to go to www.hotmail.com or mail.live.com in your webbrowser
20. After it loads the page, or fails, go back wireshark and go to: Capture -> Stop
21. Save the File by going to File -> Save
22. Name the file and put it in a location you'll be able to find again, and click Save
If you do the above steps, fail to get to the login page, and save a trace just respond here and I"ll send you a private message (which you'll be able to access by clicking on your name in the upper right corner) on where you can send me the trace file.
Also - please try and go to the below addresses and let me know what happens when you try to go to each one.
65.54.165.136
65.54.165.177
65.54.165.179
65.54.186.17
65.54.186.19
65.54.186.47
65.54.186.49
65.54.186.77
65.54.186.79
65.54.186.107
Thanks
Brandon
Ach dat geeft niks.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:43 schreef ikheetmartijn het volgende:
Website stichting Brein is down
www.anti-piracy.nl
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach dat geeft niks.Missen zal ik het toch niet.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef KirkLazarus het volgende:
Komt omdat Michael Jackson down is.
Doet het (weer)?quote:
Nee hoor.quote:
nou ja, ik moet ook werken eigenlijkquote:Safari can’t open the page “http://www.nu.nl/” because Safari can’t find the server “www.nu.nl”.
Ja da's dan idd een hint van Safari dat je moet werken.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:46 schreef Guppyfriend het volgende:
zal t wel aan mij liggen dan:
[..]
nou ja, ik moet ook werken eigenlijk
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja da's dan idd een hint van Safari dat je moet werken.
Hier auchquote:
Omdat Tele2 sucks?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:01 schreef wobbel het volgende:
Waarom is NU.nl niet te benaderen via een Tele2 verbinding op dit moment?
Never mind, ik ben stuk, MSN nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:39 schreef Pien85 het volgende:
Is MSN stuk of ligt het aan mij dat ik me met geen mogelijkheid kan aanmelden?
www.nl.fmquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:48 schreef Italo het volgende:
http://danceradio992.cz/ is down...
Geen muziekWat nu, cd opzetten?
Hmm, via proxy doet de site het wel... Iemand met kennis van zaken die mij kan voorzien van enige logica?quote:
Nee, krijg hem gewoon te zien. Misschien gedeelte achter de eerste pagina, maar ben geen ING'er, dus kan ik niet zienquote:
Die doet het hier als een zonnetjequote:
Inmiddels wel weer jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die doet het hier als een zonnetje
Zou zo maar kunnen. Vaak hebben aannemers geen weet van alle kabels die onder de grond liggen, en kan er wel een glasvezel geraakt worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef raarmaarwaar het volgende:
De dns servers van een domainhoster zijn plat.. zij roepen dat het is doordat er een KPN lijn richting dataacentre is geraakt door een heipaal maar op kpn.com/storing en hier, op tweakers nu.nl waardan ook kan ik er niets van terugvinden..
Iemand een idee of het gewoon bullcrap is of echt waar
neequote:Op zondag 30 augustus 2009 22:56 schreef Barney_Stinson het volgende:
Iemand problemen met Google? Via pop kan ik geen mail binnen halen en ook de site is moeilijk te benaderen.
quote:Google Error 502 Server Error
Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.
Second that.quote:
test.news-service.com 6 draadjes full speed heel veul dagen retentiequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:51 schreef Asgard het volgende:
Echt precies wanneer ik Gmail nodig heb moet het zonodig down zijn.
(Eweka abonnement is verlopen, maand op vakantie geweest).
niet (meer?) bij mijquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:44 schreef Aventura het volgende:
Gmail is nog wel te bereiken via iGoogle.
Thanks man, werkt goedquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
test.news-service.com 6 draadjes full speed heel veul dagen retentie
Gmail deed het net bij mij even maar is weer down
idemquote:Op donderdag 3 september 2009 12:22 schreef diginoob het volgende:
Wat is dit nu weer?:
An error occurred while processing your request.
Reference #97.47f434d.1251973081.8565e27
Kan mooi niet op hotmail komen zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |