Okay. Welk merk router heb je?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
...?
[..]
nee, dat zoek ik altijd op met google
Den heb je waarschijnlijk internet via KPNquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef Apotheose het volgende:
heb ook wel vaak last van google. Helemaal bij afbeeldingen, die vertikken 't hier en daar om te laden
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef Mirjam het volgende:
...ik hoor/zie er althans niemand over...
ja heb idd KPNquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Den heb je waarschijnlijk internet via KPN
Weet je hoe je in je router komt?
Vraag hem de volgende adressen in te stellen voor DNS:quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja heb idd KPNEn nee, weet zo niet hoe ik mn router kom
Mn broer(tje) is meer van dat soort dingen dus die vraag ik altijd
Typ in je adresbalk:quote:
hij pikt 't niet als ik geen wachtwoord invoerquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Typ in je adresbalk:
192.168.2.1 en log in door GEEN wachtwoord in te voeren
Zoek onder WAN iets van DNS instellingen. Voer daar de volgende adressen in:
208.67.222.222
208.67.220.220
Noteer eventueel de oude adressen
Probeer admin of superadmin?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij pikt 't niet als ik geen wachtwoord invoer
Hm, de kans is groot dat iemand een pass heeft ingesteld.quote:
maar dan ben je toch ook je providergegevens kwijt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hm, de kans is groot dat iemand een pass heeft ingesteld.
Je router even 15s van de stroom af halen reset het wachtwoord weer naar een leeg wachtwoord als het goed is.
Providergegevens?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan ben je toch ook je providergegevens kwijt?
owjah, dat is alleen als je er een modem bij in hebt zitten (toch?)quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Providergegevens?
In je router staat opzich neits bijzonders hoor...
Ja misschien telefoniequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
owjah, dat is alleen als je er een modem bij in hebt zitten (toch?)
heb je je router gereset? want zonder wachtwoord komen we niet verquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:
maar, wie legt 't deze noob ff uit?
want ja, ik heb kpn, maar hoe kan het nou dat álleen google protesteert?
ik heb dat al véél vaker gehad, echt zo irritant.
Ik raad je aan zelf een router te kopenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:02 schreef Swindler het volgende:
Mirjam heb je KPN internetplusbellen? Ik heb precies hetzelfde probleem sinds vandaag, ik kan in deze router de DNS instellingen niet wijzigen.
Probeer dit anders:quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:03 schreef Mirjam het volgende:
nee, hij is van de week al van het stroom af geweest, en in de tussentijd heeft niemand het wachtwoord veranderd, dus lijkt me sterk dat dat het is
Internetplusbellen werkt niet met een ander modemquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik raad je aan zelf een router te kopen
Hoe fucked up is het als je je DNS niet kan wijzigen
Jup. Is niet ideaal, maar kan wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef DABAMaster het volgende:
je kan ook gewoon op je pc je dns instellingen veranderen hoor
Dat gaat niet werken met internetplusbellen , hij zal het waarschijnlijk wel doen maar met lagere snelheden en onverwacht signaalverlies.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef DABAMaster het volgende:
je kan ook gewoon op je pc je dns instellingen veranderen hoor
True, je kan ook wel een paar dagen wachten tot het weer 100% werktquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef Mirjam het volgende:
kunnen ze de kpn niet gewoon ff opblazen?
ik heb helemaal geen zin om allemaal shit in te voeren, die troep moet het gewoon doen.
vreselijk hequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:07 schreef Swindler het volgende:
Ik ben er nu wel achter gekomen hoe afhankelijk ik eigenlijk van Google ben![]()
eng hequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:07 schreef Swindler het volgende:
Ik ben er nu wel achter gekomen hoe afhankelijk ik eigenlijk van Google ben![]()
I tried, werkte nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan iemand dan eens ff uitleggen WAAROM KPN internet+bellen een probleem geeft met Google?
Achter elke domeinnaam (zoals www.google.nl) hangt een IP adres ( http://66.102.9.104/ ).quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan iemand dan eens ff uitleggen WAAROM KPN internet+bellen een probleem geeft met Google?
type eens http://66.102.9.99 in je browser in. Wat zie je nu?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
En dat repareren ze dan toch binnen een paar uur neem ik aan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Achter elke domeinnaam (zoals www.fok.nl) hangt een IP adres.
KPN heeft servers die die domeinnamen koppelen aan IP adressen.
Die is een beetje stuk.
en dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En dat repareren ze dan toch binnen een paar uur neem ik aan?
Het duurt inmiddels al een paar uur. Het is geen gemakkelijke operatiequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En dat repareren ze dan toch binnen een paar uur neem ik aan?
zeker bij dat stelletje klapjosti's dat voor de kpn door moet gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
type eens http://66.102.9.99 in je browser in. Wat zie je nu?
Hij kan wel meer domeinen niet omzetten. Die vallen je alleen neit opquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Google.nl zie ik dan. Maar hoe kan het dan dat dat apparaat bij KPN alleen google niet kan omzetten?
heb jij nog tips voor ze?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zeker bij dat stelletje klapjosti's dat voor de kpn door moet gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |