abonnement Unibet Coolblue
pi_67556716
Weet iemand de planning voor de uitrol van mijn.ing toegang via Gebruikernaam/Wachtwoord voor ing bank klanten.
Ik heb hierover contact gehad met ING echter krijg ik hier wisselende berichten over.
De ene keer is het in de loop van 2009 de andere keer ergens in 2009/2010 en de andere zegt ergens in april.
Nu weet ik dat er hier mensen werkzaam zijn bij ING, misschien kunnen jullie mij duidelijkheid verschaffen.
Ik ben al een hele tijd (2 jaar) bezig met ING om ideal beschikbaar te krijgen en telkens wordt er gezegt "Dit komt spoedig beschikbaar".
Maar wie kan mij een realistise planning geven?
  maandag 30 maart 2009 @ 20:14:04 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_67557094
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:12 schreef mrfatmen het volgende:
Weet iemand de planning voor de uitrol van mijn.ing toegang via Gebruikernaam/Wachtwoord voor ing bank klanten.
Ik heb hierover contact gehad met ING echter krijg ik hier wisselende berichten over.
De ene keer is het in de loop van 2009 de andere keer ergens in 2009/2010 en de andere zegt ergens in april.
Nu weet ik dat er hier mensen werkzaam zijn bij ING, misschien kunnen jullie mij duidelijkheid verschaffen.
Ik ben al een hele tijd (2 jaar) bezig met ING om ideal beschikbaar te krijgen en telkens wordt er gezegt "Dit komt spoedig beschikbaar".
Maar wie kan mij een realistise planning geven?
Je bent ontwikkelaar of onderhandelaar voor iDeal, of hoe moet ik dat voor me zien?
  maandag 30 maart 2009 @ 20:23:14 #4
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_67557131
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:21 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je bent ontwikkelaar of onderhandelaar voor iDeal, of hoe moet ik dat voor me zien?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_67558061
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:21 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je bent ontwikkelaar of onderhandelaar voor iDeal, of hoe moet ik dat voor me zien?
Ik ben iemand die nogal veel online koopt (in nederland) en het niet nodig vindt om steeds mijn creditcard te pakken als de ING een van de bedenkers/ontwikkelaars is van een nationaal online betaalsysteem,
Ben wel ontwikkelaar maar niks met ideal gerelateerd, vind het gewoon vreemd dat een bank als ING klanten zolang laat wachten.
pi_67558138
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:49 schreef mrfatmen het volgende:

[..]

Ik ben iemand die nogal veel online koopt (in nederland) en het niet nodig vindt om steeds mijn creditcard te pakken als de ING een van de bedenkers/ontwikkelaars is van een nationaal online betaalsysteem,
Ben wel ontwikkelaar maar niks met ideal gerelateerd, vind het gewoon vreemd dat een bank als ING klanten zolang laat wachten.
Snap ik, maar het komt zo net over alsof jij persoonlijk bezig bent geweest om ervoor te zorgen dat ING zich aansluit bij iDeal. Verder zal je ook niet echt een precieze datum kunnen krijgen, waarschijnlijk omdat die gewoon niet vastligt, sowieso, wat wil je dan met die datum?
  maandag 30 maart 2009 @ 20:56:25 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67558322
Ik ben van Postbank naar ING gegaan en kan wel met iDEAL betalen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_67558419
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Snap ik, maar het komt zo net over alsof jij persoonlijk bezig bent geweest om ervoor te zorgen dat ING zich aansluit bij iDeal. Verder zal je ook niet echt een precieze datum kunnen krijgen, waarschijnlijk omdat die gewoon niet vastligt, sowieso, wat wil je dan met die datum?
Dan heb ik hopelijk een betrouwbare datum waar ik dan op kan richten.
Ik zie gewoon graag vernieuwing en waarom weet ik eigelijk ook niet precies maar ik zie er naar uit om ideal te gebruiken dat is zoveel handiger dan via creditcard.
pi_67567412
Je hebt jaren de kans gehad om Ideal te krijgen, als je maar een rekening bij de Postbank had geopend. Dan was je, met Ideal, nu bij de ING terecht gekomen.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  dinsdag 31 maart 2009 @ 10:40:49 #10
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_67570951
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 07:56 schreef JumpingJacky het volgende:
Je hebt jaren de kans gehad om Ideal te krijgen, als je maar een rekening bij de Postbank had geopend. Dan was je, met Ideal, nu bij de ING terecht gekomen.
Daar koopt TS lekker veel voor nu.. Ik denk dat je, zonder inside information, niet veel verder komt. En ik vind het persoonlijk erg vreemd dat ING dit schijnbaar nog niet heeft. Ik zit zelf bij Rabo EN Postbank en deze hebben al jaaaren online banking met Ideal. Dus als je het per se snel wilt hebben zou ik gewoon bij een andere bank een rekening openen, al is het alleen daarvoor.
Blijf het vreemd vinden, Ideal is in Nederland online betaalmiddel nummer 1 (dé NL tegenhanger van Paypal, toch wereldwijd ook inmiddels erg ingeburgerd) en den bank ondersteunt dit niet eens..? Wtf?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_67818362
De eerste INGbank klanten (oud ING'ers) die overgaan naar internetbankieren met TANcodes gaan over op 18 mei.
Dit zijn particuliere klanten met enkel een betaalrekening / spaarrekening / internetbankieren.
Klanten met maatwerk (personal / private banking) gaan pas later over naar de nieuwe MijnING.
pi_67845273
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:06 schreef Mr.Mojito het volgende:
De eerste INGbank klanten (oud ING'ers) die overgaan naar internetbankieren met TANcodes gaan over op 18 mei.
Dit zijn particuliere klanten met enkel een betaalrekening / spaarrekening / internetbankieren.
Klanten met maatwerk (personal / private banking) gaan pas later over naar de nieuwe MijnING.
Ik heb zelf een betaalrekening internetsparen en een hypotheek.
Hoor ik dan ook bij deze groep?
Ik neem aan van wel, dat is mooi eindelijik een datum.
pi_67845810
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef mrfatmen het volgende:

[..]

Ik heb zelf een betaalrekening internetsparen en een hypotheek.
Hoor ik dan ook bij deze groep?
Ik neem aan van wel, dat is mooi eindelijik een datum.
Ik denk 't wel ja.
pi_68297688
Gisteren de brief binnen dat de ing bank rekeningen omgezet worden naar ING rekeningen op 19 Mei.
En via chat te horen gekregen dat we in inderdaad ook dan gebruik kunnen maken van de nieuwe internet bankier omgeving.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')