ah, BE noemt tong 'mijn god'!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg! Niet zo zwaar opnemen! Check de PI!
Over mijn god gesproken.
Wel heel schattig dat je zo enthousiast bent.
Geen bankje in de titel *pruillip*quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef bixister het volgende:
waarom wordt de titel aangepast dan? hij is toch prima?
Niet echt opgevallen nee. Iedereen heeft het ook altijd over het bankjequote:Op donderdag 12 maart 2009 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en dat 'geen bankje'. We vroegen ons al af wanneer dat op ging vallen, maar Lois en ik zijn al een tijdje bezig om, als wijzelf toevallig een sc topic moeten openen, om daar dan het bankje uit de TT weg te laten. Gewoon voor de lol. Maar dat is dus nog nooit opgevallen.![]()
En iedereen gaat maar braaf door met de bankjes.
Het maakt namelijk geen h*l uit natuurlijk of het er wel of niet in staat, als we het maar bij [OUD SC] houden.
voor suffe cletspraat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:39 schreef Stout het volgende:
waar staat sc eigenlijk voor (zei de dummy)
slowchatquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:39 schreef Stout het volgende:
Ja, ging de tijd maar wat snellerquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:41 schreef p_iglet het volgende:
slow chat...
nog maar even en dan nog maar 6 dagen onderzoek
we zijn er bijna!
met de bootjes spelen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:42 schreef Saffier het volgende:
Gefeliciteerd met de kleine meid!
Bankje zonder bankje kan je net zo goed op sc-en
Tobias zoon wilde graag met de bootjes spelen in een emmer. Prima, leuk, gezellig. Emmer met laagje water, paar handdoeken eronder (laminaat) en inmiddels worden mijn ruiten gezeemd
Ik denk dat ik weet wat ik vanavond ga doen als hij slaapt
hihi dat wilde ik ook gokken!quote:
whaha ja wie weet..quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:53 schreef bixister het volgende:
misschien kun je 'm na afloop nog afkrabben en doorverkopen?
Toch maar de ramen vanavondquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:51 schreef bixister het volgende:
[..]
hihi dat wilde ik ook gokken!ramen wassen hoeft in elk geval niet meer, dat heeft Tobias toch al gedaan voor je, saffier?
snoopiii fit!![]()
Voor welkom. Dat kun je toch wel zien ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:39 schreef Stout het volgende:
Dit is een geen-bankjequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:27 schreef huuphuup het volgende:
helleu goodafternoonwas dit nou weer voor bankje
![]()
Maneki gefeli!ga je voor zijn naam of hij voor de jouwe?
![]()
Pinq hahaha die foto uit het vorige bankje(en je haar is leuk weer!)
zijnnaammetdemijneerachteraangeplaktquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:27 schreef huuphuup het volgende:
helleu goodafternoonwas dit nou weer voor bankje
![]()
Maneki gefeli!ga je voor zijn naam of hij voor de jouwe?
![]()
Pinq hahaha die foto uit het vorige bankje(en je haar is leuk weer!)
sterktequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef RockabeIIa het volgende:
smiddags...
ohja, huis opruimen en vloer duplovrij maken
wat schattig, kan je het je al voorstellen dat je dochter het draagt met van die pamper billetjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:29 schreef huuphuup het volgende:
Zooo dit is het broekje van Faja![]()
[ afbeelding ]
aan de achterkant zitten de roezeltjes dus en aan de voorkant is ie glad.
Dankjewel Faja!Superleuk!
dat is toch ook zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
wat schattig, kan je het je al voorstellen dat je dochter het draagt met van die pamper billetjes![]()
Ik dacht bij de topictitel dat er iemand een dochter Celine had gekregen
is ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
wat schattig, kan je het je al voorstellen dat je dochter het draagt met van die pamper billetjes![]()
Ik dacht bij de topictitel dat er iemand een dochter Celine had gekregen
een warm watje, en zorgen voor een goede slaap, dokter hier zei dat t van te weinig slaap komtquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk Rocka! Ben benieuwd wat de reactie is!
Weet iemand wat je tegen een trillend ooglid kan doen? Nu na een uur of 3 ben ik het wel aardig zat.
Lekker warm worden maar Bar!
LEUK!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent zit in shirt met aankondiging 'Broer' en Bumba-muts te wachten op opa, oma en de rest van de familie <3
Ja, maar ze kan het hun nog niet vertellen omdat ze eerst jouw vraag hier op FOK! moet komen beantwoorden.quote:
* Vicky F5-t mee!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:26 schreef Saffier het volgende:
F5-t voor de reactie van de familie van Rocka
Whehequote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, maar ze kan het hun nog niet vertellen omdat ze eerst jouw vraag hier op FOK! moet komen beantwoorden.![]()
k vind dat zo vertederendquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:39 schreef E.T. het volgende:
pff.. Swets is onderweg vanuit Parijs en bij de Belgisch-Franse grens zag alles er goed uit en hebben we aan Saskia beloofd dat ze op mag blijven tot papa thuis is, zodat hij haar naar bed kan brengen... En toen stond Antwerpen helemaal vast![]()
Naja.. voor een keertje laat dan maar en zaterdag niet eerder je bed uit dan dat het lampje uit is (en die op minimaal 8.30 zetten). Kan nu moeilijk zeggen dat ze alsnog zo naar bed moet.
Ze is nu heel lief en behulpzaam de laatste dingen van het eten aan het opruimen
Graag gedaan. Liep voor de kinderen te shoppen toen ik het zag liggen. Vond het echt iets voor onder een jurkje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:48 schreef huuphuup het volgende:
ik denk ook dat ik genadeloos in slaap kukel in de trein ja.. denk aan van dat charmante geknikkebol met open mond enzo![]()
faja!! ontzettend bedankt voor je kadootje! wat superlief
Wie kijkt er dan op het internet als hij/zij niet wil weten wie de mol isquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Vicky het volgende:
grrr waarom zetten mensen nou op hun hyves wie de mol is... ik kijk morgen pas. en nu weet ik dus al wie het is
Noujaaa, wat jammer!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Ben kapot maar ze zitten er nog
Uiteindelijk maar gewoon verteld want het shirt snapte men niet zo gauw
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:35 schreef Lois het volgende:
Wow Memmel![]()
Wat sneu voor je man, 1 gelukje, hij kan niet keihard wegrennen als jij met die spuit aankomt
beetje welquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
MemmelVoel je je nou niet schuldig dat je zei dat hij zich niet moest aanstellen?
![]()
Ik zou dat dus ook echt niet zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Ben kapot maar ze zitten er nog
Uiteindelijk maar gewoon verteld want het shirt snapte men niet zo gauw
En moest je zelf stiekem ook een beetje haulen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Sommigen waren helemaal mooshy en door het dolle heen en anderen weten niet hoe ze dan eigenlijk moeten reageren maar iedereen vond het leuk
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En moest je zelf stiekem ook een beetje haulen?. ik geloof dat ik het hardst van iedereen gejankt heb toen we het op een verjaardag aan de hele familie gingen vertellen. Sterker nog; bij mijn ouders zat ik al te janken voordat mijn moeder het in de gaten had. Die dacht dat ik mezelf bezeerd had ofzo
.
Mijn pleegvader ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:41 schreef p_iglet het volgende:
hihi leuk die verhalen van as opa's en oma's die de hints niet doorhebben..
das weer eens anders als hier, mijn vader wist eerder dat ik zwanger was dan ikzelf
hier ook door de pil! Diane! en t stomme is..ook nog door t condoom heen (deden t voor t eerst!)quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef p_iglet het volgende:
ik heb 2 dagen voor ik postief teste (dwars door de pil heen), mijn vader me op laten halen bij de efteling om me naar huis te brengen omdat ik zo misselijk en niet lekker was dan ik terugreis per OV niet zag zitten...
blijkbaar was dat genoeg info...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
hier ook door de pil! Diane! en t stomme is..ook nog door t condoom heen (deden t voor t eerst!)die was dan ook 'kwijt' (heb m eruit moeten graaien
te veel informatie misschien
trouwens.. ik zag vandaag zo'n walgelijk schattig matrozenpakje bij de H&M ..heb m maar niet gekcht omdat ik dat nou echt iets voor jochies vind (zo'n ouderwets fotootje, jochie op zijn buikje en koppie omhoog idee)
Vroeger moest ik echt nooit janken. Ook niet als ik pijn had. Alleen met een dikke migraine aanval kreeg ik een beetje traanogen. Nu wil ik botox in mijn traanbuizenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
KimEmo
Ik had allebei mijn jochies een shirt aangetrokken met 'grote broer' er op. Toen was er ook niemand die het snapte. Niemand had het ook verwacht natuurlijk
Zo, heb m`n haar maar weer eens in de menie staan nadat ik mezelf op een foto terugzag en half doodschrok
daaromquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:55 schreef p_iglet het volgende:
zo'n matrozenpakje is trouwens wel super fout!!
heb niet echt meer geslapen, ben verrotquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:31 schreef Stout het volgende:
Tjee Vicky heb je nog wat geslapen ? Heeft ze het benauwd of weet je niet waarom ?
Vanmorgen ga ik met de jongste (en zijn klas) naar de bieb. Ben benieuwd wat ze er gaan doen.
Amber heeft straks feest op de PSZ en als we daarvandaan komen gaan we lekker samen slapen denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:16 schreef cattie het volgende:
Vicky, jij ook al. Sterkte vandaag!
*rennen gaat!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogges
Mous, in ONZ is een hilarisch topic over zelfontworpen pinpassen
nou het was gewoon een hele normale droom (niks pikants zegmaarquote:
whaahh gemeen krengquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:19 schreef huuphuup het volgende:
ik wil em uitvergroten en ophangen maar dat mag niet van lief want hij vindt die foto stom![]()
om hem te pesten stel ik em soms als ie even niet kijkt als zn bureaubladachtergrond in
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:19 schreef huuphuup het volgende:
ik wil em uitvergroten en ophangen maar dat mag niet van lief want hij vindt die foto stom![]()
om hem te pesten stel ik em soms als ie even niet kijkt als zn bureaubladachtergrond in
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:53 schreef moussy het volgende:
Ik wil lente, een kind zonder zere piemel, een man zonder kaakontsteking en een puber die nog klein meisje moet zijn, doe daar maar wat energie bij en wat kilo's af en ik ben happy
Ik heb net wel een hysterische pinpas 'ontworpen' met deze afbeelding en dan tig keer herhalend
Ik maak een "gewone" quiche Lorainne en spinazie geitekaas frutsels in filodeeg. Niet veel bijzonders. Maar receptje heb ik voor je als je wilquote:
dr moeten toch wel veel eieren in he?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik maak een "gewone" quiche Lorainne en spinazie geitekaas frutsels in filodeeg. Niet veel bijzonders. Maar receptje heb ik voor je als je wil
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:36 schreef Reinhilde het volgende:
Spuit 11; Huup wat leuk dat je een meisje krijgt!![]()
BE, wat leuk een jochie! Lijkt me heel speciaal om mama te zijn van 2 jochies.![]()
Owowowowowow, dan moet je het recept van de Kastanje-chocoladetaart. Daar gaan 12 eieren inquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr moeten toch wel veel eieren in he?
mijn kippen zijn weer op hol geslagen
hier kakken ze geen ei meer uit! Ik ga ze ook maar energie gevenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr moeten toch wel veel eieren in he?
mijn kippen zijn weer op hol geslagen
dat heb ik allemaal in huisquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Owowowowowow, dan moet je het recept van de Kastanje-chocoladetaart. Daar gaan 12 eieren in(en 600 gram chocola, en 300 ml slagroom
![]()
)
Helaas welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:57 schreef moussy het volgende:
hoe is het met je schouder Rewimo, heb je nu nog meer last na je autorit dan anders?
* moussy pakt de lente aan en laat hem niet meer los!
Ik ook!! Maar ik heb 2 stervende zwanen mannen met pijn op de bank zitten, dus ik ren van hot naar het, vooral voor die kleine, doe grote zit en zit en zit en hangt en ligt en zit ...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:54 schreef Lois het volgende:
Ik heb zooooooooooo geen zin meer. Het zonnetje schijnt, ik wil naar buiten, lammetjes kijken, kuikentjes aaien, krokussen plukken
Kastanjepuree, gewoon te koop bij Appie of de tokoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb ik allemaal in huis
alleen geen kastanjes, of hebben die er niks mee te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
och ' de larf ' was anders een prachtig boekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Midas Dekkers, ik vind hem érg leuk, maar ik vind het niet leuk dat hij zo'n hekel aan kinderen heeft.
moet je draadjes en blikken inzamelen en dan een oldfashion intercom makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:09 schreef Ynske het volgende:
zoo watermeter is vervangen, intercomsysteem is nog steeds in de hele flat kapot
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
moet je draadjes en blikken inzamelen en dan een oldfashion intercom maken
dat is niet tofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:11 schreef dutchie het volgende:
Ze zijn mijn camera kwijt bij de fotozaak.![]()
Ik had het voor reparatie en onderhoud weg gebracht. Gister belde ik om te kijken of de camera alweer terug was van de fabrikant. Zou 9 maart al verstuurd zijn vanuit Canon, maar niet aangekomen.
En ik miste dat ding toch al zo. Ze gaan nu uitzoeken hoe of wat.
Maar ik ben wel redelijk in shock.
Ach, hij zegt het tenminste hardop! En zijn boek over honden is ook geinig. Een samenraapsel van genetische defecten ofzo, noemt ie ze.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Midas Dekkers, ik vind hem érg leuk, maar ik vind het niet leuk dat hij zo'n hekel aan kinderen heeft.
Ik had hem anderhalve week daarvoor op gestuurd en ze zeiden dat het wel 3 weken kon duren. Maar ik werd een beetje ongeduldig, want ik mis dat ding dus echt. Dus vandaar dat ik gister al belde. En dit was nou net niet wat ik wilde horen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is niet tof
k weet dat fles m ook eens voor reparatie heeft opgestuurd en dat t vrij lang duurde
je geeft gewoon een buurtkind 50ct en het centraleblik en ze staat daar de hele dag deuren te openenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]maar dan moet ik nog naar beneden om de centrale deur open te maken
mjah met mn gewicht zit het wel goed maar ik denk dat deze streepjes ook nooit zilverachtig zullen worden, ik had scheuren van 1 cm breedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:13 schreef freecell het volgende:
Dakota, beetje laat, maar ik ga n het vervolg in Tankini ipv bikini. Net ff iets hipper dan een badpak en ik lijk er heel dun inmijn gewicht zit wel prima, maar ik heb echt hangvel over sinds de zwangerschap).
En Lois ik kan me er alles bij voorstellen, wat een weertje zeg!
kan ik me goed voorstellen, overigens ook dat van het missen. maar ben bang dat t nog wel even zal durenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:15 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik had hem anderhalve week daarvoor op gestuurd en ze zeiden dat het wel 3 weken kon duren. Maar ik werd een beetje ongeduldig, want ik mis dat ding dus echt. Dus vandaar dat ik gister al belde. En dit was nou net niet wat ik wilde horen.
Ze worden wel zilver! heus! Ook als ze breed zijn! Duurt wat langer, maar het komt echt welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:17 schreef Dakota het volgende:
[..]
mjah met mn gewicht zit het wel goed maar ik denk dat deze streepjes ook nooit zilverachtig zullen worden, ik had scheuren van 1 cm breed
maar tankini's *zoekt*
Wow, dat klinkt eigenlijk best heavy! ben je eruit gekomen voor jezelf?!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:43 schreef Reinhilde het volgende:
BE, ik had even een paar dagen 'pauze' genomen. Hard aan mn huis gewerkt (eet- en woonkamer veranderd en de wc geverfd) en goed nagedacht over dingen!
geen strikjes of streepjes, het liefst paars, groen of zwart, polkadots mogen welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:44 schreef huuphuup het volgende:
Oh Koot kun je anders niet zo'n sexy geval nemen, zo'n eh, monokini ofzo, je weet wel zo'n badpak met van die zijkanten eruit, kvind dat zo mooi bij meisjes die het kunnen hebben(niet ik dus
) maar badpakken kunnen ook best mooi zijn vind ik hoor, het hoeven niet alleen maar van die speedo gevallen te zijn.
Wat zoek je ongeveer? Kleur, hipheid, stipjes, streepjes strikjes?
een paar had ik ook niet erg gevonden maar dit is net een wegenkaartquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:51 schreef pinquit het volgende:
ja er zijn zat leuke badpakkenik heb om te zwemmen een saai zwart maar met verstelbare bandjes en beugels
perfecto!
en ik heb ook nog een bikini, omdat de streepjes me te weinig kunnen schelen denk ik. hoop ik
o die onderstequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:51 schreef huuphuup het volgende:
0.o zelluf Reinhilde! hihi, haaai je bent er weer
Hier Dakota, dit soort gevallen bedoelde ik:
[ afbeelding ]
die is van hunkemoller
en deze had ik wel es eerder geplaatst die s ook best hip (en verkrijgbaar in blauw ook)
[ afbeelding ]
(alleen de cups zijn wel berekend op niet groter dan C.)
*verder zoeken gaat
he bah, dat is balen! zowel van de teen als van zo'n veranderende vriendschap. heeft 't iets te maken met jouw moederschap denk je of staat het daar helemaal los van?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:51 schreef Reinhilde het volgende:
Ah Bix, dat klinkt niet lekker, beterschap!
Met mij gaat wel, mn teen is weer ontstokendat is minder prettig.
Gister had ik met een vriendin afgesproken, maar het was eigenlijk helemaal niet zo leuk.
Het voelt een beetje alsof de vriendschap over is, en daar ben ik eigenlijk best wel verdrietig om.![]()
*agenda checktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
maarre..kwam er morgen nog iemand hightea'en eignlijk?
Ik weet het niet precies..ik heb een 74 gekocht maar heb ook wel 80 en 86 in mijn handen gehad..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:05 schreef bixister het volgende:
dat klinkt erg leuk dakota (tot welke maat?). nu MOET jij deze wel kopen!
gaan jullie alweer borrelen eh theeleuten, dames?veel plezier!
juhp! ik zat net al op mijn balkonnetjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:07 schreef Stout het volgende:
t is hier heerlijk weer ! je krijgt zin om naar buiten te gaan van dit zonnetje (duwt de wolken weer terug)
Ga overigens niet met 28 kids naar de bieb..je komt er met koppijn vandaan. Tjee zegt wat een zooitje.
ze lagen hier in de aanbiedingenbak dus als jij ze niet kan vinden kijk ik ook wel even morgen (ik neem aan dat Je voor Anna zoekt?)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:09 schreef huuphuup het volgende:
waar was dat? zeeman? Ik ga straks ff naar mn zusje toe ff zusje luchten haha arm ding in dr rolstoel. Maar dan gaan we toch even de stad in, kan wel ff kijken dan hoor voor maten Bix. Ik wilde toch nog langs de zeeman
klopt, die jasjes heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef bixister het volgende:
huuphuup, hoeft niet hoor, ik ga zelf nog wel even kijken morgen ofzo. ik hoorde dat ze ook hele leuke zomerjassen voor meisjes hebben, ook met stippen. hopen dat ze er nog zijn, had van de week even willen gaan maar m'n fietsband is lek (en ik heb nog geen zin/tijd gehad om 'm te plakken) dus kom ik even niet verder dan de noodzakelijke boodschappen (te voet) in de buurt.
[edit]oh nou als jullie toch willen kijken: ze heeft maat 110-116. maar 't is allemaal niet zo dringend, ze heeft al badpakken en een zomerjas.[/edit]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:35 schreef huuphuup het volgende:
Maar dat klopt toch ook? van user armageddon ofzo dacht ik het dochtertje?
waren dat de jasjes van een soort regenpakkenspul? Of andere nog?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:17 schreef Dakota het volgende:
[..]
klopt, die jasjes heb ik ook gezien(maandag waren ze er hier iig nog wel
)
Ik weet t niet zo goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
waren dat de jasjes van een soort regenpakkenspul? Of andere nog?
hebberd!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat ik ook zo`n jasje wil namelijk als het niet van dat regenpakkenspul isroodmetwittestippen
of roze met witte stippen
Maat 80, voor wie er een tegenkomt
•♦◘├○◘♣♦☺☻♥♠quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hebberd!ik kijk wel voor je strax. polkadotjasje mt 80, géén regenspul. waren er verschillende kleuren?
de hele dagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik weet niet welke kleuren er waren maar roze en rood hebben mijn voorkeur
Huup hoelaat kun jij hoogtheeën?
blokjes!quote:
je kunt in word, afdrukken en dan ipv de printer kiezen voor document writer. op de knop afdrukken klikkken en er word een .tiff van gemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet er hier iemand hoe je van een jpg een pdf of word bestand kan maken?
En de efteling, daar is Kim toch te klein voor?
welnee joh, ze kan naar het sprookjesbos, naar lavenland, diverse speeltuinen, treintjes,autootjes en nog veel meer. en natuurlijk carnaval festival (dat deuntje blijft nog dagen hangenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tis wel duur!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet er hier iemand hoe je van een jpg een pdf of word bestand kan maken?
op wiki staat ditquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:05 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hoe het zit met het autotron? als ik op de site kijk is het gesloten, maar dat stond er een paar jaar geleden ook op. ze zullen toch wel een keertje weer opengaan?
Ik betaal het ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Tis wel duur!
Ken je dat verhaal van een buurvrouw die verkipt is en doet? H&M deed moeilijk tot P. ging bellen, alles staat op 0,-
die auto's kunnen me geen bal schelen. dat speelpark was gaaf !quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
op wiki staat dit
De voormalige collectie oude auto’s van Autotron is nu te zien in het Nationaal Automobiel Museum in Raamsdonksveer. Het park is in 2005 gesloten. Het park krijgt nu een opknapbeurt maar zal binnen afzienbare tijd nog niet heropend worden. Indien dit gebeurt, zal het park voornamelijk uit een speeltuin en een strandbad bestaan. Het automuseum zal dan geen onderdeel meer uitmaken van dit park.
De voormalige collectie oude auto’s van Autotron Rosmalen is nu te zien in het Nationaal Automobiel Museum Louwman te Raamsdonksveer, www.louwmancollection.nl.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt in word, afdrukken en dan ipv de printer kiezen voor document writer. op de knop afdrukken klikkken en er word een .tiff van gemaakt
bofkont!quote:
Wij mogen niet mee. Mijn zusje wil met een vriendin en Kim heen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bofkont!
in dat geval zou ik lekker gaan hoor! het is leuk voor jullie allemaal.
nou ja, ik denk dat tyler er niet zoveel aan gaat vinden
maar t is wel een takkeneind weg voor jullie.
scannen als tekstdocument ipv afbeelding, dan wordt het een .pdfquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Blond he.
Snap het niet.
Maar ik scan een document in, die ik moet mailen naar gkb. Automatisch is dat een jpg.
Die mailde ik dan zo. Nu ineens kunnen ze dat niet meer openen zeggen ze.
Dus moet ik het als word of pdf versturen.
dat is wel raar jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die auto's kunnen me geen bal schelen. dat speelpark was gaaf !
ze zijn verdorie al 4 jaar aan het verbouwen dan
wat maken ze er in godsnaam van dan? een tweede efteling ofzo?
o dat is jammer. maar wel leuk van je zusje dat ze met kim wil gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Wij mogen niet mee. Mijn zusje wil met een vriendin en Kim heen.
Eerst was het Plopsaland, maar die doen we toch maar niet.
geslooptquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is wel raar ja
dit vond ik wel nog
Attractiepark Autotron is niet meer
kuhrhouse.jpgVandaag zouden we naar het Autotron in Rosmalen gaan. We zijn hier vroeger wel vaker geweest maar het zou een jaar dicht gaan wegens verbouwingen. Dit jaar hadden we gehoord was het weer geopend en dus gingen we op pad. Na een uur reiden stonden we aan de poort waar op een onduidelijk bord duidelijk het woord gesloten te lezen was.
De jongen bij de slagboom van de inrit vertelde dat het speelpark Autotron gesloopt was en nooit meer zou terug keren en dat alleen de oude auto's nog te bezichtigen waren.
ja op de site staat idd dat kinderen hun rijbewijs kunnen krijgen in Safari Park Beekse Bergenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gesloopt![]()
![]()
ik heb nog even een aanvulling, want ik heb zonet gewoon even het autotron gebeld.
met het nummer van de site kom ik bij de brabanthallen
een vriendelijke mevrouw vertelde me dat het autotron nog wel bestaat maar het park is nog steeds gesloten en men weet niet of en wanneer het ooit weer open gaat.
een aantal attracties (waaronder de verkeerstuin) is verhuisd naar het speelpark van de beekse bergen.
allemaal heel vaag dus.
ik vind het doodzonde. luca is er ooit als 2 jarige geweest en ik wilde zo graag nog eens met hem daarheen.
hoe is het dierenpark daar? is dat wel de moeite waard?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:33 schreef lady-wrb het volgende:
no way dat ik naar dat speelland in de beekse bergen ga.
het meerendeel is veel te kinderachtig.
dan maar weer efteling
Sorry voor de late reactie, ik moest even in actie komen hier.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:43 schreef Reinhilde het volgende:
BE, ik had even een paar dagen 'pauze' genomen. Hard aan mn huis gewerkt (eet- en woonkamer veranderd en de wc geverfd) en goed nagedacht over dingen!
dat laatste idd jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:47 schreef p_iglet het volgende:
safaripark beekse bergen is ook leuk
En land van ooit, zo jammer dat dat gesloten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |