Wie kijkt er dan op het internet als hij/zij niet wil weten wie de mol isquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Vicky het volgende:
grrr waarom zetten mensen nou op hun hyves wie de mol is... ik kijk morgen pas. en nu weet ik dus al wie het is
Noujaaa, wat jammer!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Ben kapot maar ze zitten er nog
Uiteindelijk maar gewoon verteld want het shirt snapte men niet zo gauw
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:35 schreef Lois het volgende:
Wow Memmel![]()
Wat sneu voor je man, 1 gelukje, hij kan niet keihard wegrennen als jij met die spuit aankomt
beetje welquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
MemmelVoel je je nou niet schuldig dat je zei dat hij zich niet moest aanstellen?
![]()
Ik zou dat dus ook echt niet zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Ben kapot maar ze zitten er nog
Uiteindelijk maar gewoon verteld want het shirt snapte men niet zo gauw
En moest je zelf stiekem ook een beetje haulen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Sommigen waren helemaal mooshy en door het dolle heen en anderen weten niet hoe ze dan eigenlijk moeten reageren maar iedereen vond het leuk
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En moest je zelf stiekem ook een beetje haulen?. ik geloof dat ik het hardst van iedereen gejankt heb toen we het op een verjaardag aan de hele familie gingen vertellen. Sterker nog; bij mijn ouders zat ik al te janken voordat mijn moeder het in de gaten had. Die dacht dat ik mezelf bezeerd had ofzo
.
Mijn pleegvader ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:41 schreef p_iglet het volgende:
hihi leuk die verhalen van as opa's en oma's die de hints niet doorhebben..
das weer eens anders als hier, mijn vader wist eerder dat ik zwanger was dan ikzelf
hier ook door de pil! Diane! en t stomme is..ook nog door t condoom heen (deden t voor t eerst!)quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef p_iglet het volgende:
ik heb 2 dagen voor ik postief teste (dwars door de pil heen), mijn vader me op laten halen bij de efteling om me naar huis te brengen omdat ik zo misselijk en niet lekker was dan ik terugreis per OV niet zag zitten...
blijkbaar was dat genoeg info...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
hier ook door de pil! Diane! en t stomme is..ook nog door t condoom heen (deden t voor t eerst!)die was dan ook 'kwijt' (heb m eruit moeten graaien
te veel informatie misschien
trouwens.. ik zag vandaag zo'n walgelijk schattig matrozenpakje bij de H&M ..heb m maar niet gekcht omdat ik dat nou echt iets voor jochies vind (zo'n ouderwets fotootje, jochie op zijn buikje en koppie omhoog idee)
Vroeger moest ik echt nooit janken. Ook niet als ik pijn had. Alleen met een dikke migraine aanval kreeg ik een beetje traanogen. Nu wil ik botox in mijn traanbuizenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
KimEmo
Ik had allebei mijn jochies een shirt aangetrokken met 'grote broer' er op. Toen was er ook niemand die het snapte. Niemand had het ook verwacht natuurlijk
Zo, heb m`n haar maar weer eens in de menie staan nadat ik mezelf op een foto terugzag en half doodschrok
daaromquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:55 schreef p_iglet het volgende:
zo'n matrozenpakje is trouwens wel super fout!!
heb niet echt meer geslapen, ben verrotquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:31 schreef Stout het volgende:
Tjee Vicky heb je nog wat geslapen ? Heeft ze het benauwd of weet je niet waarom ?
Vanmorgen ga ik met de jongste (en zijn klas) naar de bieb. Ben benieuwd wat ze er gaan doen.
Amber heeft straks feest op de PSZ en als we daarvandaan komen gaan we lekker samen slapen denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:16 schreef cattie het volgende:
Vicky, jij ook al. Sterkte vandaag!
*rennen gaat!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogges
Mous, in ONZ is een hilarisch topic over zelfontworpen pinpassen
nou het was gewoon een hele normale droom (niks pikants zegmaarquote:
whaahh gemeen krengquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:19 schreef huuphuup het volgende:
ik wil em uitvergroten en ophangen maar dat mag niet van lief want hij vindt die foto stom![]()
om hem te pesten stel ik em soms als ie even niet kijkt als zn bureaubladachtergrond in
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:19 schreef huuphuup het volgende:
ik wil em uitvergroten en ophangen maar dat mag niet van lief want hij vindt die foto stom![]()
om hem te pesten stel ik em soms als ie even niet kijkt als zn bureaubladachtergrond in
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:53 schreef moussy het volgende:
Ik wil lente, een kind zonder zere piemel, een man zonder kaakontsteking en een puber die nog klein meisje moet zijn, doe daar maar wat energie bij en wat kilo's af en ik ben happy
Ik heb net wel een hysterische pinpas 'ontworpen' met deze afbeelding en dan tig keer herhalend
Ik maak een "gewone" quiche Lorainne en spinazie geitekaas frutsels in filodeeg. Niet veel bijzonders. Maar receptje heb ik voor je als je wilquote:
dr moeten toch wel veel eieren in he?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik maak een "gewone" quiche Lorainne en spinazie geitekaas frutsels in filodeeg. Niet veel bijzonders. Maar receptje heb ik voor je als je wil
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:36 schreef Reinhilde het volgende:
Spuit 11; Huup wat leuk dat je een meisje krijgt!![]()
BE, wat leuk een jochie! Lijkt me heel speciaal om mama te zijn van 2 jochies.![]()
Owowowowowow, dan moet je het recept van de Kastanje-chocoladetaart. Daar gaan 12 eieren inquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr moeten toch wel veel eieren in he?
mijn kippen zijn weer op hol geslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |