daaromquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:55 schreef p_iglet het volgende:
zo'n matrozenpakje is trouwens wel super fout!!
heb niet echt meer geslapen, ben verrotquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:31 schreef Stout het volgende:
Tjee Vicky heb je nog wat geslapen ? Heeft ze het benauwd of weet je niet waarom ?
Vanmorgen ga ik met de jongste (en zijn klas) naar de bieb. Ben benieuwd wat ze er gaan doen.
Amber heeft straks feest op de PSZ en als we daarvandaan komen gaan we lekker samen slapen denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:16 schreef cattie het volgende:
Vicky, jij ook al. Sterkte vandaag!
*rennen gaat!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogges
Mous, in ONZ is een hilarisch topic over zelfontworpen pinpassen
nou het was gewoon een hele normale droom (niks pikants zegmaarquote:
whaahh gemeen krengquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:19 schreef huuphuup het volgende:
ik wil em uitvergroten en ophangen maar dat mag niet van lief want hij vindt die foto stom![]()
om hem te pesten stel ik em soms als ie even niet kijkt als zn bureaubladachtergrond in
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:19 schreef huuphuup het volgende:
ik wil em uitvergroten en ophangen maar dat mag niet van lief want hij vindt die foto stom![]()
om hem te pesten stel ik em soms als ie even niet kijkt als zn bureaubladachtergrond in
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:53 schreef moussy het volgende:
Ik wil lente, een kind zonder zere piemel, een man zonder kaakontsteking en een puber die nog klein meisje moet zijn, doe daar maar wat energie bij en wat kilo's af en ik ben happy
Ik heb net wel een hysterische pinpas 'ontworpen' met deze afbeelding en dan tig keer herhalend
Ik maak een "gewone" quiche Lorainne en spinazie geitekaas frutsels in filodeeg. Niet veel bijzonders. Maar receptje heb ik voor je als je wilquote:
dr moeten toch wel veel eieren in he?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik maak een "gewone" quiche Lorainne en spinazie geitekaas frutsels in filodeeg. Niet veel bijzonders. Maar receptje heb ik voor je als je wil
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:36 schreef Reinhilde het volgende:
Spuit 11; Huup wat leuk dat je een meisje krijgt!![]()
BE, wat leuk een jochie! Lijkt me heel speciaal om mama te zijn van 2 jochies.![]()
Owowowowowow, dan moet je het recept van de Kastanje-chocoladetaart. Daar gaan 12 eieren inquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr moeten toch wel veel eieren in he?
mijn kippen zijn weer op hol geslagen
hier kakken ze geen ei meer uit! Ik ga ze ook maar energie gevenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr moeten toch wel veel eieren in he?
mijn kippen zijn weer op hol geslagen
dat heb ik allemaal in huisquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Owowowowowow, dan moet je het recept van de Kastanje-chocoladetaart. Daar gaan 12 eieren in(en 600 gram chocola, en 300 ml slagroom
![]()
)
Helaas welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:57 schreef moussy het volgende:
hoe is het met je schouder Rewimo, heb je nu nog meer last na je autorit dan anders?
* moussy pakt de lente aan en laat hem niet meer los!
Ik ook!! Maar ik heb 2 stervende zwanen mannen met pijn op de bank zitten, dus ik ren van hot naar het, vooral voor die kleine, doe grote zit en zit en zit en hangt en ligt en zit ...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:54 schreef Lois het volgende:
Ik heb zooooooooooo geen zin meer. Het zonnetje schijnt, ik wil naar buiten, lammetjes kijken, kuikentjes aaien, krokussen plukken
Kastanjepuree, gewoon te koop bij Appie of de tokoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb ik allemaal in huis
alleen geen kastanjes, of hebben die er niks mee te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
och ' de larf ' was anders een prachtig boekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Midas Dekkers, ik vind hem érg leuk, maar ik vind het niet leuk dat hij zo'n hekel aan kinderen heeft.
moet je draadjes en blikken inzamelen en dan een oldfashion intercom makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:09 schreef Ynske het volgende:
zoo watermeter is vervangen, intercomsysteem is nog steeds in de hele flat kapot
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
moet je draadjes en blikken inzamelen en dan een oldfashion intercom maken
dat is niet tofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:11 schreef dutchie het volgende:
Ze zijn mijn camera kwijt bij de fotozaak.![]()
Ik had het voor reparatie en onderhoud weg gebracht. Gister belde ik om te kijken of de camera alweer terug was van de fabrikant. Zou 9 maart al verstuurd zijn vanuit Canon, maar niet aangekomen.
En ik miste dat ding toch al zo. Ze gaan nu uitzoeken hoe of wat.
Maar ik ben wel redelijk in shock.
Ach, hij zegt het tenminste hardop! En zijn boek over honden is ook geinig. Een samenraapsel van genetische defecten ofzo, noemt ie ze.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Midas Dekkers, ik vind hem érg leuk, maar ik vind het niet leuk dat hij zo'n hekel aan kinderen heeft.
Ik had hem anderhalve week daarvoor op gestuurd en ze zeiden dat het wel 3 weken kon duren. Maar ik werd een beetje ongeduldig, want ik mis dat ding dus echt. Dus vandaar dat ik gister al belde. En dit was nou net niet wat ik wilde horen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is niet tof
k weet dat fles m ook eens voor reparatie heeft opgestuurd en dat t vrij lang duurde
je geeft gewoon een buurtkind 50ct en het centraleblik en ze staat daar de hele dag deuren te openenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]maar dan moet ik nog naar beneden om de centrale deur open te maken
mjah met mn gewicht zit het wel goed maar ik denk dat deze streepjes ook nooit zilverachtig zullen worden, ik had scheuren van 1 cm breedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:13 schreef freecell het volgende:
Dakota, beetje laat, maar ik ga n het vervolg in Tankini ipv bikini. Net ff iets hipper dan een badpak en ik lijk er heel dun inmijn gewicht zit wel prima, maar ik heb echt hangvel over sinds de zwangerschap).
En Lois ik kan me er alles bij voorstellen, wat een weertje zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |